Giacomo
31 اردیبهشت 1402
ایتالیا

لوکس‌ترین رستوران‌های میلان؛ اشرافی و ایتالیایی!

غذاهای ایتالیایی یکی از موفقیت‌های بزرگ آشپزی در جهان است. پاستا و پیتزا را می‌توان با سطوح مختلف کیفیت در هر چهار گوشه جهان یافت؛ اما در میلان، اوضاع کاملاً فرق می‌کند. به این خاطر که شما می‌توانید بهترین و لوکس‌ترین رستوران‌های عمر خود را در این شهر پیدا کنید. امروزه این شهر دارای رستوران‌های زیادی است که می‌توان به برخی از آن‌ها لقب لوکس‌ترین رستوران‌های میلان را داد. هر کدام از این رستوران‌ها دارای سطح کیفی فوق‌العاده‌ای هستند که لذیذترین غذاهای زندگیتان را در این رستوران‌ها خواهید خورد. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی لوکس‌ترین رستوران‌های میلان بپردازیم تا زمانی که قصد سفر به این شهر تاریخی و هنری را داشتید بهترین غذاخوری‌های آن را به راحتی پیدا کنید.

Tour europe

بلیط هواپیما میلان را رزرو کنید، چمدان و کوله خود را ببندید و خودتان را به یک سفر باورنکردنی ببرید!

Il Luogo di Aimo e Nadia

Il Luogo di Aimo e Nadia

این رستوران خانوادگی که توسط آیمو و نادیا مورونی در سال 1962 تأسیس شد، مسلماً با دریافت دو ستاره میشلین به یکی از برترین و لوکس‌ترین رستوران‌های میلان تبدیل شده است. این رستوران اکنون توسط آیمو و دختر نادیا، استفانیا مورونی، در کنار الساندرو نگرینی و فابیو پیسانی اداره می‌شود. منوی این رستوران بهترین راه برای فهمیدن دانش و عشق تیم آشپزخانه به غذاهای توسکانی است. این منو شامل غذاهای ایتالیایی مانند «تورسینلو» بره بوداده با پنیر پکورینو از کالابریا و لوبیا سبز کاپلینی است. در این رستوران دیوارها با آثار هنری انتزاعی جسورانه پوشانده شده است و خدمات آن بی عیب و نقص است.

Giacomo

جاکومو یکی دیگر از لوکس‌ترین رستوران‌های میلان است. این مکان ساده و در عین حال شیک در خیابان مسکونی ناشناس و تنها 15 دقیقه با مرکز شهر تاریخی واقع شده است. با هر فرد محلی در مورد محل صرف غذا صحبت کنید، آن‌ها اغلب به شما خواهند گفت که جاکومو یکی از بهترین رستوران‌های میلان است. در حالی که ممکن است در کنار مردم محلی شیک میلان غذا بخورید، تعجب نکنید اگر افراد مشهوری مانند جورجیو آرمانی یا اورلاندو بلوم را در حال لذت بردن از غذاها ببینید. اگر به دنبال افراد مشهور نیستید، دکور این رستوران آن چیزی است که باید شگفت زده شود. دیوارهای سلادونی رنگ، قفسه‌های کتاب و کف موزاییک خیره کننده محیطی بدیع را فراهم می‌کند. غذاها شامل غذاهای دریایی تازه تهیه شده با سادگی فوق العاده ایتالیایی، غذاهای پیچیده ماکارونی و دسرهای لذیذ است.

Cracco

Cracco

کراکو یکی از پر جایزه‌ترین و لوکس‌ترین رستوران‌های میلان، ستاره معتبر میشلین را دریافت کرده است. در نتیجه بسیاری از مردم این رستوران را یکی از بهترین رستوران‌های میلان می‌دانند. با این حال، کراکو تنها یک رستوران نیست، زیرا در داخل این فضا یک اغذیه فروشی و یک شیرینی فروشی نیز وجود دارد. به همین خاطر با رفتن به این رستوران با یک تیر چند نشان می‌زنید. در رستوران، سرآشپز کارلو کراکو به طور فعال غذاهای میلانی را به روز می‌کند. برخی از غذاهای غیرمعمول‌تر مانند پوسته سوپ ماهی و زرده ترشی شده با مارچوبه و ترافل سیاه را امتحان کنید، یا غذاهای سنتی ماکارونی از جمله ریزوتو را انتخاب کنید. صرف نظر از انتخاب شما، انتظار داشته باشید که غذاهای شما به خوبی با بهترین مواد اولیه همراه باشند.

Zelo

Zelo مشرف به باغ‌های زیبای هتل است که به عنوان پس‌زمینه‌ای شگفت‌انگیز برای این رستوران لذیذ عمل می‌کند. Zelo پر از نور طبیعی از طریق پنجره‌های کف تا سقف، غذاهای سبک‌ در طول روز و گزینه‌های لذیذ بیشتری برای شام سرو می‌کند. موقعیت مکانی این رستوران آن را به یکی از رمانتیک‌ترین نقاط شهر تبدیل کرده است. این رستوران بین مردم محلی محبوب است؛ زیرا منویی از غذاهای ایتالیایی و مدیترانه‌ای واقعی را در خود جای داده است. تمام غذاها با استفاده از محصولات بومی و فصلی درست می‌شوند. منتظر غذاهایی مانند شیرینی به سبک میلانی با خامه برنج زعفرانی و خاویار سنتی پرستیژ باشید. این رستوران همچنین شیرینی پز مخصوص به خود را دارد. Daniele Bonzi که مسئول پختن شیرینی‌ها است، در میان دسرهای فراوانش، سوربت، تارتلت میوه تازه و تیرامیسو به سبک میلانی درست می‌کند.

Sadler

Sadler

سادلر یکی دیگر از لوکس‌ترین رستوران‌های میلان به شمار می‌رود. اختراع مجدد غذاهای سنتی به روش‌های جسورانه با استفاده از مواد اولیه باعث شده است که این رستوران یک ستاره میشلین و یک فهرست در Le Sorte، انجمنی که فقط رستوران‌هایی را که به غذاهای واقعی ایتالیایی اختصاص داده شده‌اند، کسب کند. منوهای مختلفی در Sadler وجود دارد، از منوهای انتخابی a la carte گرفته تا منوهایی با نام‌های “Emotion” و “Tradition & Innovation”. شعبه اصلی رستوران سادلر سراسر با هنر مدرن تزئین شده است. همچنین یک اتاق ناهار خوری خصوصی و یک فضای ناهار خوری مناسب برای شب‌های صمیمی و رمانتیک وجود دارد.

Contraste

رستوران کنتراست کمی متفاوت از سایر رستوران‌های لیست ما است. این رستوران یک تجربه آشپزی سرگرم کننده و غافلگیر کننده است که بر اساس احترام سرآشپز به طعم‌های سنتی و مواد تازه است. این غذا با استفاده از اشکال نوآورانه و طعم‌های لذیذ مهمانان را دعوت می‌کند تا در طول تجربه خود در رستوران، تمام حواس خود را درگیر کنند. وقتی میهمانان از راه می‌رسند، روی میزهایی با رومیزی سفید در یک فضای نسبتاً خالی می‌نشینند. تنها پس از چند دقیقه همه چیز از کارد و چنگال گرفته تا غذا شروع به رسیدن می‌کند. منوی این رستوران نیز به همین ترتیب اسرارآمیز است، با 9 غذا که تغییر می‌کنند و دارای ترکیبات فصلی هستند و رستوران کنتراست را به یکی از مطلوب‌ترین مکان‌ها برای خوردن غذا در میلان تبدیل می‌کند.

Enrico Bartolini al Mudec

Enrico Bartolini al Mudec

و در نهایت به جواهر میلان می‌رسیم. Enrico Bartolini al Mudec تنها رستورانی در میلان است که دارای حداکثر سه ستاره میشلن (طبق راهنمای میشلن 2022) و یکی از 11 ستاره در کل ایتالیا است. به همین خاطر بدون شک می‌توان آن را یکی از بهترین و لوکس‌ترین رستوران‌های میلان به حساب آورد. رستوران انریکو بارتولینی که در طبقه سوم موزه فرهنگ‌ها قرار دارد، فلسفه آشپزی خود را در اطراف محل آن بنا کرده است، فلسفه‌ای که حامی تحقیق است. بارتولینی که تنها سرآشپزی است که در یک راهنمای میشلین چهار ستاره را کسب کرده است، اکنون به عنوان یکی از بهترین سرآشپزهای جهان شناخته می‌شود. این رستوران دو منوی چشایی شامل Best Of و Mudec Experience را ارائه می‌دهد.

اگر تازه بودن و کیفیت مواد اولیه غذا برای شما اهمیت دارد این رستوران از این نظر برای مهمانان خود سنگ تمام می‌گذارد.

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی لوکس‌ترین رستوران‌های میلان پرداختیم؛ قطعاً هنگام سفر غذا خوردن یکی از بهترین تفریحاتی است که هر مسافری می‌تواند تجربه کند. بیشتر ما غذاهای میلان را با پاستا با و ماکارونی می‌شناسیم، اما در این رستوران‌های معرفی شده می‌توانید غذاهای فراتر از آن پیدا کرده و طعم لذیذ آن‌ها را هیچ وقت از یاد نبرید.

نظرات کاربران