Bali beach clubs
17 اردیبهشت 1402
بالی

پرسه در جاهای دیدنی بالی در شب!

بالی در زمان‌های دور محل تجمع هیپی‌ها بوده است و به مرور زمان با ورود گردشگران به این جزیره تبدیل به مقصد سفری پرطرفدار در سراسر جهان گشت. در کنار جاذبه‌های پررونق جزیره که از صبح مسافران را از هتل بیرون می‌کشانند، مهمانی‌های بی‌پایان در ساحل کوتا و کلوپ‌های بدون تعطیلی با موسیقی‌های هیجان‌انگیز بالیایی بخش مهمی از زندگی شبانه بالی هستند که برای مسافران جذابیت دارند. پس از غروب آفتاب صحنه آماده شدن استراحت‌گاه‌های ساحلی و کلوپ‌ها برای برنامه‌های شبانه، دیدنی است و شرکت در این جشن‌ها و رقص و شادی تا طلوع آفتاب هیجان‌انگیز خواهد بود.  با ما و جاهای دیدنی بالی در شب همراه باشید!

خرید بلیط هواپیما بالی با سه کلیک خوبه!

کلوپ‌های شبانه 

Bali night clubs

زندگی شبانه بالی با غروب خورشید بر فراز کوتا، سمینیاک و لگیان با مجموعه‌ای شگفت‌انگیز از کلوپ‌های شبانه آغاز می‌شود. کلوپ‌های بالی فضای مناسبی برای تخلیه انرژی، جشن و پایکوبی دارند، پس در حال‌وهوای پرجنب‌وجوش جزیره غوطه‌ور شوید و از بهترین لحظات زندگی شبانه بالی لذت ببرید. باید از کلوپ‌های شبانه در بالی مانند Townhouse, Charlie Bar & Bistro, Bridges Bali دیدن کنید.

مکان: کوتا، سمینیاک

زمان: بعد از غروب آفتاب

باشگاه‌های ساحلی

یکی از جاهای دیدنی بالی در شب، باشگاه‌های ساحلی هستند که نمایی خیره‌کننده از ساحل و دریا را در شب به نمایش می‌گذارند. سپری کردن یک شب در کنار ساحل همراه با نوشیدنی‌های خوش طعم از میوه‌های گرمسیری و غذاهای پرادویه اندونزیایی، حسابی شما را سرحال خواهد آورد. از بهترین باشگاه‌های ساحلی بالی، می توان به Ku De Ta در Seminyak، Potato Head، Mozaic اشاره نمود. 

مکان: سمینیاک، کوتا، آنساگان

زمان: بعد از ساعت 8 شب

سفر با کشتی در غروب آفتاب

از بهترین تفریحات شبانه در بالی سفر با کشتی در اطراف بندرگاه بنوا در غروب آفتاب است. این یک سفر دریایی ساده برای تماشای غروب نخواهد بود، بلکه انواع نمایش‌های سرگرم کننده از اجرای موسیقی و رقص تا بوفه غذاهای بین‌المللی در این تور کشتی وجود دارد. این مطمئناً یکی از بهترین گزینه‌ها برای تجربه زندگی شبانه در بالی برای زوج‌های جوان است.

مکان: بندرگاه بنوا

زمان: از ساعت 18 الی 20:30 

سافاری در شب

جاهای دیدنی بالی در شب

اگر به دنبال یک ماجراجویی خاص در بین دیدنی های جزیره بالی در شب هستید، سافاری و پارک دریایی را تجربه کنید. سافاری شبانه در بالی با ورودتان به قفس‌های کاملاً ایمن آغاز خواهد شد. سپس عصر را در میان جنگل و حیوانات وحشی خواهید گذراند. قطعا این از تجربیاتی است که در سفرهای بعدی نیز مجدد تکرارش خواهید کرد. 

مکان: سافاری بالی و پارک دریایی

زمان: 17:30 به بعد

نمایش‌های تئاتر

تماشای نمایش‌های فرهنگی خیره‌کننده یا رقص آتش Kecak در آمفی‌تئاتر غروب خورشید در بالای صخره در کنار معبد Uluwatu یکی از تفریحات شبانه بالی است که در میان گردشگران محبوبیت دارد. این نمایش فرهنگی، بسیار دیدنی و جالب بوده و احتمالاً یکی از بهترین کارهایی است که می‌توانید در شب در بالی انجام دهید، اگر به فرهنگ مکان‌های خارجی علاقه دارید.

مکان: بادونگ

زمان: رقص آتش Kecak در سه شنبه، پنجشنبه، شنبه، یکشنبه ساعت 4:00 بعد از ظهر است، Devdan از ساعت 19:00 ساعت 20:30 است.

تورهای شبانه

Bali night tours

تور شبانه گشت در بالی که شامل چندین برنامه خواهد بود، یکی از بهترین گزینه‌های تفریحات بالی در شب برای مسافران هستند. این تور شامل تماشای غروب دراماتیک خورشید در معبد Uluwatu، رقص بالیایی Kecak و شام در خلیج Jimbaran است. همچنین خرید از بازارهای شلوغ کوتا یکی از کارهایی است که در شب در بالی انجام می‌شود. اگر می‌خواهید کوتا را در بهترین حالت خود کاوش کنید، این بهترین زمان برای انجام آن است.

مکان: سانور، کوتا، جیمباران و نوسادوا

زمان: 16:00 الی 20:30

بازدید از پاسار ملام

در لیست جاهای دیدنی بالی در شب، یکی از تجربیات عالی زندگی شبانه بالی بازدید از پاسار ملام است. یک مکان جادویی برای خرید، غذاخوری و گشت در بازارهای شبانه. غرفه‌های سنتی با فروش غذاهای محلی، تنقلات، کباب‌ها و سرخ کردنی‌ها، تجربه‌ بالیایی بسیار عجیب و غریبی را با قیمت‌های بسیار ارزان در اختیارتان خواهند گذاشت. بازارهای شبانه سانور، کوتا و بادونگ را در سفر به جزیره بالی از دست ندهید. 

مکان: Sanur، Kereneng، Gianyar و Badung

زمان: 18:00 الی 1:00 بامداد

نمایش‌های کاباره

هنگام تجربه زندگی شبانه در بالی برای یک شب، نمایش های جذاب کاباره را باید ببینید. نمایش های کاباره ترکیبی از آهنگ ها، موسیقی و اجرای آکروبات های خیره کننده است. تماشای این نمایش ها برای یک بار ارزش وقت گذاشتن را خواهد داشت. بهترین نمایش ها در کلبه ساحلی بالی، خانه ساحلی سول و بالی های خواهند بود.

مکان: سمینیاک، بنوا، اگیان

رویدادهای Skate Jam

جاهای دیدنی بالی در شب

رویدادهای Skate Jam نوع جدیدی از جاذبه‌های زندگی شبانه هستند که در آن می‌توانید از یک شب مفرح با موسیقی شگفت‌انگیز، اسکیت و یک کلوپ شبانه آرام لذت ببرید. رویدادهای Skate Jam یکی از جاهای دیدنی بالی در شب برای نوجوانان و مجردانی است که مایلند زمانی را در مکان‌های کمتر شلوغ بگذرانند و دوستان جدیدی پیدا کنند و از زندگی شبانه در بالی لذت ببرند. مکان‌های رویداد Skate Jam بهترین مکان‌های مهمانی در بالی را برای جوانان است.

مکان: Canggu

زمان: بعد از ساعت 16

رویدادهای موسیقی زنده

بالی در طول سال میزبان ده‌ها رویداد موسیقی زنده است و اگر به اندازه کافی خوش‌شانس باشید، ممکن است در یکی از این رویدادها شرکت کنید و گروه‌های مورد علاقه‌تان در آن بنوازند. اگر به رویدادهای موسیقی زنده علاقه دارید، ممکن است تعطیلات خود را براساس آن برنامه‌ریزی کنید. بی‌شک برای علاقمندان، از بهترین تفریحات شبانه بالی، شرکت در رویداد موسیقی زنده است. از پرطرفدارترین رویدادها موسیقی رقص جهانی، جشنواره BaliSpirit است.

در پایان

زندگی شبانه بالی جذابیت‌های زیادی برای ارائه دارد و یکی از مزیت‌های آن برنامه‌های متنوع برای سلیقه‌های متفاوت و هر سنی است. بنابراین حتی اگر همراه خانواده به بالی سفر کنید، هر فردی تفریح مطابق با علاقه‌اش را در میان دیدنی‌ های جزیره بالی در شب خواهد یافت. کافیست کمی استراحت کنید تا شب برای تفریح و خوش‌گذرانی انرژی لازم را داشته باشید.

نظرات کاربران