سوار زیردریایی شوید
23 مرداد 1401
بالی

تفریحات جزیره بالی؛ هیجان‌انگیزترین کارهایی که باید در بالی انجام دهید!

bali

جزیره بالی یکی از مقصدهای گرمسیری با میلیون‌ها گردشگر در سال است که حتی وجود این همه توریست هم نتوانسته از جذابیت این جزیره کم کند. این جزیره نه تنها کسل کننده نیست، بلکه قابل پیش بینی هم نخواهد بود و این ویژگی جزیره بالی را خاص و محبوب کرده است. از طرفی برای جذب گردشگر تفریحات سرگرم کننده و تازه‌ای را بوجود آورده‌اند که عقل از سرتان می‌برد. هنوز هم نمی‌توانید تفریحات جزیره بالی را حدس بزنید؟

هیجان‌انگیزترین کارهایی که باید در بالی انجام دهید!

اهل ماجراجویی هستید؛ به دنبال هیجان و آدرنالین می‌گردید یا از تفریحات کسل کننده خسته شده‌اید؛ قطعا بلیط هواپیما بالی هر آنچه را که می‌توانید تصور کنید و حتی آنچه را که نمی‌توانید تصور کنید، در اختیارتان می‌گذارد.

در بستر دریا قدم بزنید

bali

تابحال تجربه ماجراجویی دریایی داشته‌اید؟ یا در کف اقیانوس پیاده‌روی کردید؟ بیایید یک ماجراجویی زیبا و متفاوت داشته باشیم! گردشگرانی که به بالی سفر می‌کنند، می توانند غواصی کنند و در ته اقیانوس قدم بزنند. تماشای ماهی‌های استوایی، مرجان‌های رنگارنگ و سایر موجودات دریایی آن در فاصله چند سانتی‌متری خیلی هیجان‌انگیز و زیبا خواهد بود. لذت تجربه زیر آب در کنار ماهی‌ها هیچ‌وقت فراموش‌تان نمی‌شود.

در رستوران فرانکشتاین غذا بخورید

رستوران فرانکشتاین

تصور کنید در رستورانی که همه چیز از نحوه سرو غذاها تا نمایش‌های سرگرم‌کننده، تم ترسناک دارد؛ غذا بخورید. نوشیدنی در کیسه خون، سس‌ها در سرنگ و افرادی با لبا‌س‌های ترسناک در کنارتان نمایش اجرا می‌کنند. چراکه نه! برای یکبار هم که شده تجربه غذاخوردن متفاوتی را امتحان کنید. شاید کمی بترسید یا چندش‌تان شود؛ ولی ارزش یک تفریح جدید و متفاوت را قطعا دارد. مطمئن باشید از ترسناک‌ترین و باحال‌ترین تفریحات جزیره بالی خواهد بود.

با کوسه‌ها شنا کنید

 با کوسه‌ها شنا کنید

شاید قبلا در آکواریوم از فاصله نزدیک با کوسه ملاقات کرده باشید؛ اما، شنا کردن با آن چیز دیگری است. زمانی که در بالی هستید، می‌توانید از نزدیک با کوسه‌ها به عنوان بخشی از برنامه حفاظت از کوسه‌های بالی آشنا شوید. گردشگران می توانند در مورد کوسه ها بیاموزند، به آنها غذا بدهند و با بچه های خود شنا کنند. نترسید، کمی جسارت به خرج دهید.

ورزش های آبی را امتحان کنید

ورزش های آبی را امتحان کنید

هیچ چیزی هیجان‌انگیزتر از ورزش‌های آبی در آب‌های فوق‌العاده چشمگیر بالی با مناظر ساحلی خیره‌کننده نیست. اگر به دنبال تفریحات جزیره بالی هستید؛ پیشنهاد ما پرواز با چتر نجات پاراگلایدر برفراز آب است یا با فلای برد بر روی آب به آسمان پرتاب شوید. خلاصه که اگر جرات دارید و می‌خواهید به غیر از شنا و آبتنی تفریح دیگری را تجربه کنید؛ این ورزش‌ها قطعا بهترین هستند.  

حیوانات را از نزدیک ببینید

تفریحات جزیره بالی

جزیره بالی با داشتن آب و هوایی متنوع و پوشش گیاهی مناسب، مکان مناسبی برای زندگی حیوانات مختلف است. حیات وحشی تماشایی در این جزیره زندگی می‌کنند که توریست‌های زیادی را برای دیدن آنها به بالی می‌کشاند. پارک وحش جینیار در جنوب این جزیره قرار گرفته و در هر بخشی از آن حیواناتی مانند فیل، کرگدن، گورخر، ببر و شیر را می توانید از نزدیک ببینید. البته در درون یک قفس در پشت یک کامیون. وجود این قفس باعث شده تا امنیت گردشگران حفظ شود تا از نزدیک شاهد حیوانات باشند. تماشای حیوانات مختلف از فاصله کم قطعا از مهیج‌ترین تفریحات جزیره بالی خواهد بود.

رفتینگ رودخانه خروشان را فراموش نکنید

تفریحات جزیره بالی

از آنجایی که قصد ما معرفی هیجان‌انگیزترین تفریحات جزیره بالی است. پس به سراغ باحال‌ترین آنها یعنی رفتیگ می‌رویم. یکی از رودخانه‌های خروشان بالی با نام آیونگ (Ayung) بهترین مکان برای قایق سواری با هیجان است. لذت پایین و بالا پرت شدن و پاشیده شدن آب بر روی صورتتان قطعا حالتان را به بهترین شکل تغییر می‌دهد. در بعضی از قسمت‌ها این رودخانه شدت و جریان آب کمتر است؛ پس نترسید و این تفریح مهیج را حتما امتحان کنید.

موج‌سواری را از دست ندهید.

تفریحات جزیره بالی

موج سواری یکی از تفریحات جزیره بالی است که به توسعه گردشگری در این جزیره کمک زیادی کرد. در امتداد سواحل جنوبی، جایی که امواج غلتان و سواحل آرام و زیبا به زمین‌های بازی موج سواران محبوب تبدیل شدند؛ موج‌سوارانی حرفه‌ای را خواهید دید که نهایت لذت را می‌برند. افراد حرفه‌ای می‌توانند به سمت صخره‌های بیرونی شبه‌جزیره بوکیت جنوبی بروند، در حالی که تازه‌کارها می‌توانند امواج کوچک‌تری را در تالاب‌ها امتحان کنند. پس اگر موج‌سواری بلد نیستید؛ نگران نباشید، برای شما هم بهترین تفریحات مهیا شده است.

سوار زیردریایی شوید

تفریحات جزیره بالی

یکی از دیگر از تفریحات جزیره بالی که بسیار جالب و در عین حال ترسناک است؛ زیردریایی می‌باشد. زیردریایی Odyssey شما را برای کشف زیبایی‌های دریای بالی می‌برد. برای دیدن ناشناخته‌ها و موجودات خارق‌العاده زیر دریا در حدود 46 متر به زیر دریا خواهید رفت. به نظر کمی ترسناک می‌رسد؛ اما، تفریحی متفاوت و هیجان‌انگیز است. در واقع، سواری در زیردریایی نیازی به مهارت یا حتی سن و تناسب اندام ندارد؛ کافی است کمی جسارت داشته باشید. بگذارید این زیردریایی باشکوه شما را به دنیای دیگری ببرد.

در آخر

بالی غرق زیبایی‌های طبیعی است؛ آتش‌فشان‌های عجیب، مزارع برنج پلکانی، بهشت موج‌سواران، مراسم‌های رنگارنگ، هنرها و صنایع دستی بسیار زیبا، زندگی شبانه مهیج و از همه مهمتر سواحل بکر و دست نخورده، زیبایی‌های این جزیره عقل و هوش از سرتان می‌برد و مسلما، جزیره‌ای با این همه زیبایی تفریحاتی باورنکردنی خواهد داشت. شک نکنید که تفریحات جزیره بالی روی دیگری از هیجان و لذت را به شما نشان می‌دهند.      

اگر قصد سفر دارید، خوب است بهترین هتل های بالی را بشناسید. (لینک مقاله)

نظرات کاربران