Kling King Beach
25 اردیبهشت 1402
بالی

تعطیلات رویایی در بهترین سواحل بالی

بالی یا جزیره خدایان که به‌خاطر فرهنگ کهن، جنگل‌های سرسبز و کوه‌های آتشفشانی باورنکردنی‌اش شناخته می‌شود، دارای مجموعه وسیعی از سواحل زیبا است. این جزیره با کیلومترها خط ساحلی، کوه‌های آتشفشانی، صخره‌های آهکی بلند و سواحل شنی نرم سراسر جذابیت برای گردشگران است. اما یکی از جذابیت‌های سفر به بهشت گرمسیری، بدون شک سواحل آن است. بالی به عنوان یک جزیره دارای خطوط ساحلی باورنکردنی است، از ماسه سیاه گرفته تا سواحل سنگریزه. اگرچه بسیاری از مردم برای اوقات فراغت از کانگو بازدید می‌کنند، اما در واقع این ساحل عمدتاً یک ساحل برای موج سواری است و گزینه‌های بسیار خوب دیگری برای کاوش وجود دارد. بنابراین، لباس شنا و کرم ضد آفتاب مناسب برای آفتاب گرم و درخشان را در چمدان بگذارید و بهترین سواحل بالی را در تعطیلات خود کاوش کنید.

خرید بلیط هواپیما بالی با سه کلیک خوبه!

بهترین سواحل بالی در نوسا پنیدا

در سواحل جنوب غربی بالی، سه جزیره کوچک‌تر قرار دارند که نوسا پنیدا با صخره‌های بزرگ که برفراز سواحل نرم و آب‌های فیروزه‌ای سربرافراشته‌اند، محبوب‌ترین سواحل در بالی است. تنها یک ساعت قایق‌سواری از جزیره بالی، برای ماجراجویانی که به دنبال کشف خلیج‌های پنهان و صخره‌های چشم‌گیر در سفری یک روزه هستند، فاصله وجود دارد. 

خلیج کریستال

Crystal Bay

خلیج کریستال در ساحل غربی نوسا پنیدا واقع شده است. این منطقه زیبا نام خود را از آب‌های آبی و شفاف گرفته است که به آرامی به ساحل می‌رسند. این خلیج با صخره‌های مرجانی، به عنوان یکی از بهترین مکان‌ها برای غواصی شناخته می‌شود. با این حال، توجه داشته باشید که جریان آب در این‌جا می‌تواند بسیار قوی باشد. خلیج کریستال از سواحل دیدنی بالی برای تماشای غروب خورشید است پس در یکی از خانه‌های ییلاقی در ساحل یک نارگیل بگیرید و از مناظر باورنکردنی در غروب لذت ببرید.

ساحل کلینگ‌کینگ

ساحل کلینگ‌کینگ در نوسا پنیدا، با صخره‌ای به شکل تی‌رکس، یکی از معروف‌ترین و بهترین سواحل بالی است. منظره 200 متری مشرف به صخره‌های پوشیده از خزه در ساحل شگفت‌انگیز است. اگر وقت دارید، می‌توانید مسیر پیاده‌روی را پایین بروید تا به ساحل زیبای زیر با موج‌های سفید عظیم برسید. شنا در ساحل به دلیل جریان شدید اقیانوس چندان ایمن نیست با این حال، استراحت در ساحل و گوش دادن به صدای امواج فقط برای چند ساعت در این ساحل باورنکردنی کافی است تا معنای واقعی آرامش را درک کنید. منظره کلینگ‌کینگ به راحتی با ماشین و موتور قابل دسترسی است و آن را به یک ایستگاه محبوب در تور روزانه Nusa Penida از بالی یا Nusa Lembongan تبدیل کرده است.

ساحل الماس از بهترین سواحل بالی

ساحلی در بالی که کاملاً شبیه به یک کارت پستال خواهد بود، الماس است. یکی از سواحل دیدنی بالی، که بکر و پوشیده از ماسه های سفید زیبا بوده و در قسمت شرقی Nusa Penida قرار دارد. در گذشته فقط از بالا امکان دیدن درختان نخل، صخره‌های آهکی و آب‌های فیروزه‌ای ساحل امکان‌پذیر بود. با این حال، مردم محلی در طول سال‌ها یک پلکان صخره‌ای ساخته‌اند که به شما امکان می‌دهد تا در ساحل بکر پیاده‌روی کنید.

ساحل پویونگ

بهترین سواحل بالی

ساحل پویونگ یکی از جواهرات پنهان در جزیره باورنکردنی نوساپنیدا است. تنها دو خلیج دورتر از خلیج معروف کریستال، آب‌های آرام، شن‌های نرم و صخره‌ای ساحل پویونگ را پیدا خواهید کرد. این ساحل آرام در میان گردشگران نسبتاً ناشناخته است و تجربه‌ای تقریباً خصوصی را در بین بهترین سواحل بالی ارائه می‌دهد. برای رسیدن به آن‌جا باید مسیری را از Pash Andus (ساحل دودی) در میان فضای سرسبز و چند مزرعه دنبال کنید. این مسیر حدود 20 دقیقه طول می‌کشد و بهتر است با یک فرد محلی بروید. هنگامی که به آنجا رسیدید، از مناظر باورنکردنی پنیدا لذت خواهید برد. 

سواحل دیدنی بالی در نوسا لمبونگان 

جزیره زیبای نوسا با چندین فروشگاه غواصی و مدارس موج‌سواری، مکانی عالی برای گشت‌وگذار یک یا دو روزه است. از بالی حدود 25 دقیقه طول می‌کشد تا به این منطقه برسید. نوسا لمبونگان تعداد انگشت‌شماری سواحل باورنکردنی دارد که همگی نسبتاً دست‌نخورده هستند. علاوه بر این، جزیره نوسا به غواصی و موج‌سواری فوق‌العاده‌اش شناخته شده است. رسیدن از یک سمت جزیره به سمت دیگر بیش از 30 دقیقه رانندگی طول نمی‌کشد و به راحتی می‌توانید با اسکوتر به گشت‌وگذار بپردازید.

ساحل جونگاتباتو

یکی از زیباترین سواحل اندونزی که در نزدیکی روستای جونگاتباتو قرار دارد، ساحل جونگاتباتو است. بسیاری از اقامتگاه‌ها، رستوران‌ها و استراحت‌گاه‌های ساحلی سرگرم کننده را در اینجا خواهید یافت. ساحل همچنین با یک مسیر پیاده‌روی بتونی پوشانده شده که راه رفتن در امتداد ساحل کنار قایق‌های ماهی‌گیری را آسان می‌کند. مدتی را به شنا در آب‌های آرام بگذرانید یا در یکی از تورهای غواصی شرکت کنید.

ساحل رویا

dream beach

همان‌طور که مسیر خود را در اطراف جزیره طی می‌کنید، از بزرگ‌ترین جاذبه توریستی لمبونگان، ساحل رویا عبور خواهید کرد. ساحل رویا یکی از سواحل دیدنی بالی با ماسه‌های سفید، صخره‌های آهکی و رستورانی آرام با استخری بی‌نهایت مشرف به ساحل و آب‌های خیره‌کننده است. این رستوران برای استفاده از استخر 50,000 روپیه دریافت می‌کند، اما شما همچنین می‌توانید از آفتاب گرفتن بر روی شن‌ها به صورت رایگان لذت ببرید. امواج اینجا هم خیلی خشن نیستند و می‌توانید در آب حسابی شنا کنید. 

سواحل نوسا سنینگان بالی

سواحل نوسا سنینگان که توسط یک پل زرد روشن به هم متصل است، درست در کنار نوسا لمبونگان قرار دارد. اگرچه کوچک است، اما این جزیره گرمسیری دارای سواحل ماسه‌ای سفید بکر است که بازدید از آن‌ها را در هر سفر بالی ضروری می‌کند.

ساحل Secret Point

این ساحل در کنار هتل Twilight Lembongan یکی از بهترین نقاط برای دیدن غروب خورشید در Nusa Ceningan قرار دارد. این ساحل صخره‌ای با تاب و درخت یکی از بهترین سواحل بالی و یکی از جاذبه‌های دیدنی این جزیره است. زمانی را به قدم‌زدن در ساحل هنگام جزر اختصاص دهید و ماهی‌گیران را تماشا کنید که صید روز خود را به دست می‌آورند.

ساحل مخفی

بهترین سواحل بالی

اگرچه دقیقاً پنهان نیست، اما ساحل مخفی در نوسا سنینگان یکی از سواحل دیدنی بالی برای بازدید است. با رفتن به نقطه ماهانا می‌توانید ساحل را پیدا کنید. با این حال، به جای این‌که به سمت چپ به طرف ساحل Secret Point بپیچید، به سمت پایین جاده راه‌تان را ادامه دهید، در نهایت ساحل مخفی را در ضلع جنوبی جزیره خواهید یافت. صخره‌های آهکی، یک رستوران کوچک و یک استخر در کنار ساحل زرد قرار دارند. از آنجا، منظره‌ای باورنکردنی بر روی آب‌های فیروزه‌ای خواهید دید.

بهترین سواحل بالی در جنوب جزیره

شبه جزیره جنوبی بالی پربازدیدترین منطقه در کل جزیره است که دارای سواحل مختلف، صخره‌های زیبا و فضایی پرجنب‌وجوش است.

ساحل نوسادوآ از سواحل دیدنی بالی

نوسادوآ یکی از زیباترین و بهترین سواحل بالی، خصوصاً برای شنا است. ساحل مجلل نوسادوآ دارای آب‌های آرام و شگفت‌انگیزی و مملو از استراحتگاه‌ها و یک زمین گلف در سطح جهانی بوده که آن را بسیار منحصربه‌فرد نموده است. حتی اگر در هتل 5 ستاره این‌جا اقامت ندارید، این ساحل ارزش بازدید در بعدازظهر را دارد. یک نقطه خوب در ساحل انتخاب کنید، یک تخت مخصوص آفتاب گرفتن کرایه کنید و از آفتاب لذت ببرید در حالی که یک کتاب خوب می‌خوانید یا برخورد امواج به صخره‌ها را تماشا می‌کنید.

ساحل اولو واتو

Uluwatu Beach

این شبه جزیره تپه‌ای در نقطه جنوبی بالی به‌خاطر موج‌سواری ، آب‌های آبی خیره‌کننده، شن‌های سفید و صخره‌های آهکی معروف است. ساحل اولو واتو از بهترین سواحل در بالی برای موج سواری است که مردم از سراسر جهان برای سوار شدن بر امواج معروف‌اش به این منطقه سفر می‌کنند. حتی اگر موج‌سواری نمی‌کنید، وقتی امواج آرام‌تر هستند، ساحل مکانی عالی برای کاوش است. با این حال، توجه داشته باشید که اولو واتو مکان مناسبی برای آفتاب گرفتن نیست. دیگر سواحل شگفت انگیز این منطقه عبارتند از:

ساحل پادانگ پادانگ: ساحلی با صخره‌های شگفت‌انگیز، آب‌های آرام و امواج بی‌نهایت که در فاصله 10 دقیقه‌ای از شمال Uluwatu قرار دارد.

ساحل Nunggalan: پوشیده از صخره‌های سبز و شن‌های زیبا که به‌خاطر کشتی غرق شده‌اش معروف است.

ساحل Balangan: یکی از بهترین سواحل بالی، که به‌خاطر خط ساحلی طلایی‌اش بین صخره‌های آهکی و غذاخوری‌های محلی معروف است که غذاهای خانگی اندونزیایی و بینتانگ‌های سرد یخی سرو می‌کنند.

ساحل توماس: بهترین مکان برای پیاده‌روی در آرامش و آفتاب گرفتن که آب‌های فیروزه‌ای و صخره‌های سنگی چشم‌گیری دارد.

ساحل گونونگ پیونگ

اگر به آب‌های گرمسیری و شن‌های پودری سفید با پس‌زمینه سبز فکر می‌کنید، گونونگ پیونگ دقیقا همان تصور شما خواهد بود. این منطقه کوچک در جنوب بالی، مکانی عالی برای یک بعدازظهر در هنگام جزر است. قبل از این، برای رسیدن به ساحل باید مسیر طولانی و شیب‌داری را طی می‌کردید. با این حال، از زمان نصب جاده هموار، دسترسی به این بهشت پنهان بسیار آسان شده است. حتی یک اتوبوس شاتل برای کسانی که ترجیح می‌دهند پیاده‌روی نکنند وجود دارد. چند تخت آفتابی و چتر در ساحل و مردم محلی که نوشیدنی‌های مختلف می‌فروشند را در یکی از سواحل دیدنی بالی پیدا خواهید کرد.

ساحل سمینیاک

بهترین سواحل بالی

سمینیاک به عنوان یکی از شیک‌ترین شهرهای ساحلی جزیره شناخته می‌شود. ساحل سمینیاک یک امتداد زیبای 5 کیلومتری از شن‌های طلایی، استراحتگاه‌های ساحلی، هتل‌های پنج ستاره و رستوران‌های فراوانی است که در چند قدمی آب قرار دارند. همچنین یکی از بهترین سواحل بالی برای شنا، بوگی‌سواری یا یادگیری موج‌سواری است. امواج خوبی در اینجا وجود دارد، اما آنها نسبتاً کوچک هستند، که آن را به مکانی عالی برای مبتدیان تبدیل می‌کند. می‌توانید تخته موج‌سواری را در ساحل اجاره کنید یا برای راهنمایی بیشتر به کلاس موج‌سواری بپیوندید. به دلیل وسعت ساحل، تعداد زیادی تخته مخصوص آفتاب گرفتن و چتر برای اجاره در روز وجود دارد.

سواحل شرقی بالی

ساحل شرقی و ناهموار بالی یکی از مکان های کمتر بازدید شده در این جزیره است. با این حال، برخی از باورنکردنی ترین گنجینه های طبیعی، از جنگل های سرسبز گرفته تا سواحل شنی سیاه و نقاط غواصی بکر را در خود جای داده است.

ساحل ایبوس

با آتشفشان‌های سر به فلک کشیده در افق، Amed یک منطقه ساحلی منحصربه‌فرد برای بازدید در سمت شرقی بالی ایجاد می‌کند. در لیست سواحل در بالی، ایبوس با مناظر چشم‌گیر و سواحل شنی سیاه آرامش بسیاری دارد، اما در میان گردشگران تقریباً ناشناخته مانده است. این شاحل دارای یک باغ مرجانی بی نظیر در زیر آب است که این منطقه را به ساحلی باورنکردین برای غواصی تبدیل نموده است. 

ساحل لیپا

Lipa Beach

یکی دیگر از سواحل Amed که در سفر به بالی باید از آن دیدن کرد، ساحل لیپا است. این ساحل ماسه‌های سیاه و آب فیروزه‌ای شفاف دارد که به آرامی به سمت ساحل جریان می‌یابد. مانند ساحل ایبوس، این بخش از جزیره تقریباً دست نخورده باقی مانده است و تنها چند رستوران و اقامتگاه در یکی از زیباترین سواحل اندونزی وجود دارد. در ساحل لیپا می‌توان شنا کرد، به سراغ غواصی و دنیای زیرآب رفت یا به تماشای قایق‌های ماهی‌گیری محلی در نزدیکی ساحل نشست. 

ساحل ویرجین از سواحل دیدنی بالی

اگر به دنبال جایی برای شنا در بالی هستید، حتماً ساحل ویرجین را انتخاب خواهید کرد. این ساحل کوچک و خلوت با شن و ماسه‌های سفید یکی از بهترین سواحل بالی برای شنا و بازدید است. در ساحل ویرجین با اسنورکلینگ صخره‌های مرجانی را ببینید و غروب آفتاب را با نوشیدنی‌های خنک از میوه‌های گرمسیری به تماشا بنشینید. 

سواحل غرب بالی

سواحل دست نخورده غربی در بالی برای فرار از جمعیت و غواصی در آب های بکر که با صخره های آتشفشانی احاطه شده اند، یکی از زیباترین سواحل اندونزی است. 

ساحل پموتران

بهترین سواحل بالی

ساحل آرام پموتران در بخش شمال غربی جزیره و مرز پارک ملی غرب بالی قرار دارد. اگر به دنبال فرار از جمعیت در بخش جنوبی جزیره هستید، این ساحل دورافتاده مکانی است که باید به آن بروید. سواحل این‌جا عمدتاً بدون توریست هستند. پموتران همچنین یکی از بهترین نقاط غواصی در بالی، شناخته شده است. صبح زود سوار قایق شوید و ابرها را بر فراز آتشفشان‌های بلند در دوردست تماشا کنید. طبیعت بکر و خلوت این منطقه، پموتران را به یکی از بهترین سواحل در بالی برای بازدید تبدیل کرده است. از دنپاسار، پایتخت بالی، حدود 3 ساعت رانندگی طول می‌کشد تا به شهر کوچک پموتران برسید.

ساحل لوینا

در حدود 20 دقیقه از پموتران، ساحل تفریحی و خیره‌کننده لوینا را خواهید دید. این منطقه که به‌خاطر سواحل ماسه‌ای سیاه و صخره‌های مرجانی شهرت دارد، منطقه‌ای است که اغلب دلفین‌ها را در آن می‌بینید. در طول روز در ساحل استراحت کنید و از مزه نارگیل تازه یکی از غرفه‌های ساحلی محلی لذت ببرید. در اواخر بعد از ظهر از اسکله چوبی پایین بروید و آسمان را با رنگ‌های قرمز و نارنجی زیبا تماشا کنید. این منطقه یکی از بهترین سواحل بالی با یک آبشار، چند بنای تاریخی و یک چشمه آب گرم بوده که در میان باغ‌های استوایی قرار گرفته است.

کلام آخر

سواحل بالی برای هر سلیقه و علاقه‌ای چیزی برای ارائه دارند، سواحل بکر، دست‌نخورده و خلوت برای آنان که به دنبال فرار از جمعیت هستند تا سواحل تفریحی و غرق در جمعیت که هر گوشه‌اش زیر سایبانی یک نفر آفتاب می‌گیرد یا در آب قایقی منتظر پایان غواصی ماجراجویان دنیای زیرآب است. بسته به این‌که در کدام منطقه از بالی اقامت دارید می‌توانید در طول سفرتان به سواحل دیدنی بالی بروید و اوقات خوشی را سپری کنید. 

نظرات کاربران