https://www.aparat.com/v/v5nbB
27 بهمن 1399
جهانگردی

لوکس ترین هتل های بالی

بالی بی نظیر و بی همتا

بالی بی نظیر و بی همتا

آیا راست میگویند که بالی بهشت روی زمین ​​است؟ بهشت ​​برای افراد مختلف معنای مختلفی دارد، با این حال، اصطلاح بهشت ​​اغلب همراه بالی ذکر می‌شود. با اطمینان می توان گفت، هیچ جای دیگری مانند بالی در این جهان وجود ندارد. ترکیبی جادویی از فرهنگ، طبیعت، آب و هوا، زندگی شبانه و اقامتگاه های زیبا، همه و همه دست در دست هم داده تا بالی را به بهشت روی زمین تبدیل کند. در این مطلب از سه کلیک به بالی، بهشت روی زمین سفر میکنیم و هتل های لوکس آن را معرفی خواهیم کرد.

رزرو تور اروپا

رزرو بلیط هواپیما با سه کلیک

اگر به دنبال تفریحات بالی هستید؛ این مقاله اشتیاق شما را برای سفر بیشتر می کند! (لینک مقاله)

تاریخچه بالی

تاریخچه بالی

جزیره کوچک بالی یکی از بزرگ ترین مجمع الجزایر جهان و بزرگترین کشور مسلمان جهان یعنی کشور اندونزی می باشد. این جزیره دارای موقعیت آب و هوایی بسیار متفاوتی است چرا که جزیره محل تلاقی دو اقیانوس هند و آرام است و این ویژگی جزیره را قطب گردشگری مقاصد جهان قرار داده است.

جمعیت این جزیره کوچک به بیش از سه میلیون نفر می رسد که ساکنین آن قریب به اتفاق اهل اندونزی هستند. اما اخیرا به علت جذب فراوان توریست افراد زیادی از اروپا و استرالیا قدم به خاک این جزیره گذاشته و در بالی به زندگی و کار می پردازند.

پاسپورت دومینیکا

مسلما بیراه نگفته ایم اگر بگوییم که جزیره بارلی مملو از خصوصیات منحصر به فردی است که آن را از دیگر مناطق گردشگری دنیا متمایز ساخته است. بالی از زیباترین و معروف ترین جزایر واقع در اندونزی است که بین لومبوک در شرق و جاوه در غرب، درجنوب غرب استوا قرار گرفته است.

گنجینه های بالی

تاب سواری بالی

جزیره اندونزیایی بارلی صاحب گنجینه های بی شماری است از قبیل:

پوشش گیاهی متنوع، طبیعت زیبا، شالیزهای پلکانی برنج، دنیای بی مثال زیر آب، آبشار های طولانی و رودهای خروشان. در کنار این گنجینه های طبیعی عمده ترین گنجینه بالی آداب و رسوم و سنت های این جزیره است که در قالب فستیوال هایی متنوع پذیرای مهمانان می باشد. در همه فصول سال، در این جزیره کوچک، اما جذاب خورشید حوالی ساعت 6 بامداد طلوع می کند. این جزیره زیبا یکی از اماکن اکو گردشگری فوق العاده زیبا و دیدنی قاره آسیا است که محدودیت پذیرش مهمان ندارد و در هر فصلی از سال که قصد سفر کنید پذیرای شما و تعدادزیادی از گردشگران دیگر خواهد بود.

بهترین جاهای دیدنی بالی

همجواری جزیره بالی با ااقیانوس آرام و هند شرایط آب و هوایی منحصر به فردی را برای این جزیره رقم زده است. بی شک بالی یکی از جاذبه های گردشگری جهان است و سفر به آن حتما سفارش می شود.

پارک آبی بالی

تاب سواری بالی

پارک های آبی و استخر های سر باز با امکانات زیاد، تفریحی لذت بخش،برای مهمانان راغب به شنا و هیجان محسوب می شود. پارک آبی واتربوم قابلیت پر کردن یک روز کامل شما را دارد. تونل های آبی متفاوت، سرسره های طولانی پر پیچ وخم، استخر های روباز، فروشگاه های بزرگ، کافه رستوران ها، همه و همه تنها بخش کوچکی از جاذبه های گردشگری این جزیره سرسبز محسوب می گردد.

سواحل شنی بالی

تاب سواری بالی

سواحل شنی بالی با داشتن شرکت های غواصی می تواند برای علاقه مندان به این مجموعه تجربه ای جذاب و دلچسب باشد. لذت دیدن ماهی های دریایی، و کف شناور آب اقیانوس و غواصی در این آب های آرام وآبی چیزی نیست که به راحتی بتوان از خیر آن گذشت. خوب است بدانید که برخی شرکت ها اقدام به برگزاری دوره های آموزشی می کنند که می توانید در آن ها ثبت نام کرده و از این دوره ها نهایت استفاده را ببرید.

پارک جنگلی اوبود

پارک جنگلی اوبود

این پارک در یکی از روستا های بالی قرار گرفته است و منطقه ای حفاظت شده برای حفظ گونه های جانوری و گیاهی محسوب می شود. می گویند شهرت این پارک بیشتر به دلیل میمون های آن است. گردشگران می توانند از نزدیکی این میمون ها را ببینند و لذت سفر خود را دو چندان کنند. نظر به اینکه این پارک از حیث حفظ محیط زیست اهمیت زیادی دارند سعی کنید از غذا دادن به حیوانات اکیدا خود داری کنید.

رزرو تور سه کلیک را فراموش نکنید!

باغ پرندگان بالی

تاب سواری بالی

بالی نیز مانند دیگر جزایر استوایی دارای پوشش گیاهی و جانوری متراکم و متعدد است. شمار زیادی از خزندگان و پرندگان استوایی را می توانید در این باغ تماشا کنید. در صورتی که تمایل به رفتن به جنگل های ناشناخته را ندارید سری به باغ پرندگان بزنید. چرا که همه گونه های کمیاب و موجود در اطراف را به این مکان آورده اند. از زیبایی های این باغ آزاد بودنش است که این امکان را برای تان محیا می کند تا بتوانید به سادگی در کنار تمامی خزندگان و پرندگان عکس یادگاری و خاطره انگیز بگیرید.

تاب سواری بالی

تاب سواری بالی

یکی از کم هزینه ترین و در عین حال جذاب ترین جاذبه ها در جزیره بالی تاب سواری است. این روز ها شاهد هستیم که استقبال زیاد از این تاب سواری ها باعث شهرت جهانی آن شده و گردشگران برای صفحه اینستاگرام شان هم که شده به یکی از اماکن پارک سواری مراجعه کرده تا با پرداخت هزینه ای اندک هم طعم هیجان تاب سواری 60 کیلومتری را بچشند و هم عکس های زیبایی برای نگه داشتن در آلبوم های خاطرات سفرشان بیندازد.

معبد الون دانو

معبد الون دانو

معروف ترین و اصلی ترین مکان پر جاذبه بالی معبد الون دانو می باشد. این معبد در نزدیکی آب دایر شده است و چنانچه به بالی سفر کنید و به بازدید از این معبد شگفت انگیز نروید گویا که اصلا به بالی نرفته اید. توصیه می کنیم که هنگام دیدن از این معبد در کنار معبد عکس هایی زیبا و فراموش نشدنی بیندازید.

گران ترین هتل های بالی

معبد الون دانو

بی تردید بالی می تواند بهترین محل اقامت در کشور اندونزی باشد. در این مقاله تصمیم داریم لیستی از مدرن ترین هتل های بالی را برای تان بیاوریم، که توسط خود گردشگران رده بندی شده است. تعداد زیادی از هتل های 5 ستاره در نوزادوا و سمینیاک و اوبود مستقر شده اند. مناطق نوزادوا و سمینیاک در سواحل قرار دارند و فعالیت های ساحلی را در پرونده خدمات ارائه شده برای مسافرانش به ثبت رسانده است. بنابراین گردشگرانی که معمولا طالب گشت و گزار و لذت بردن از سرگرمی های آبی و…هستند این هتل های لوکس را برای مدت اقامت خود انتخاب می کنند. و از طرفی دیگر گردشگرانی که تمایل به بازدید از اماکن و مراسمات فرهنگی و استراحت بیشتر دارند هتل های اوبود را انتخاب می کنند. اگر قصد سفر به بالی را دارید پیشنهاد ما به شما رزرو تور بالی میباشد،چرا که میتواند با خیال راحت بهترین هتل ها و پرواز ها را با کمترین قیمت رزرو نمائید.

برای رزرو هتل میتوانید روی سه کلیک حساب کنید.

هتل جاماهال

معبد الون دانو

هتل خصوصی جاماهال از هتل های بالی در کناره جنوبی بالی قرار دارد. به فاصله چند قدم آن طرف تر از هتل، ساحلی کاملا خصوصی طراحی شده که دارای محلی ویژه آفتاب گرفتن و ورزش می باشد. این اقامت گاه فوق العاده زیبا از لوکس ترین هتل های بالی هست که در وسط باغ های استوایی جای خوش کرده است. و دارای آب گرم و استخر شنا است که می توانید برای درمان بیماری ها از آن بهرمند شوید. این هتل ها ویلا هایی یک، دو و سه خوابه دارند و همه این ویلا ها از مزایای اینترنت پر سرعت برخوردارند. تلویزیون کابلی و باغ های زیبای خصوصی از دیگر امتیازات این هتل ها به شمار می آیند.

هتل کومانکا در بیسما؛ مدرنیته و مهیج

هتل کومانکا در بیسما؛ مدرنیته و مهیج

هتل کومانکا از هتل های بالی در بسما و در منطقه اوبو قرار دارد که از جمله مدرن ترین هتل های بالی می باشد. اتاق های لوکس این هتل مجهز به تلویزیون هایی صفحه تخت با آنتن دهی شبکه های ماهواره ای و کابلی هست. مرکز تناسب اندام، محلی برای نگهداری و سرگرمی کودکان و استخر در فضای باز از محاسن دیگر این هتل است. تمامی اتاق ها دارای تهویه مطبوع، مینی بار و یخچال هستند.

ویلاهای سامایا بالی

ویلاهای سامایا بالی

ویلا های سامایا از هتل های بالی در دل سیمیناک واقع شده و امکان دسترسی راحت به مقاصد گردشگری را برای تان فراهم می کند. در نزدیکی این ویلا ها منطقه لژیان وجود دارد که مسافران با پیاده روی در کنار زیبایی های دیدنی به این منطقه رفته و در آنجا به خرید می پردازند و یا حتی از غذا های دلچسب رستوران های و سرگرمی های مختلف آن استفاده می کنند. ویلا هایی که در این هتل هستند کینگ سایز یا کوبین سایز هستند که می تواند طیف گستره ای را برای انتخاب در مدت اقامت به شما پیشنهاد کند. بیست و چهار ویلا در این هتل قرار دارد که توام با امکاناتی نظیر استخر خصوصی یا جکوزی می باشند.

ویلاهای آلام از جذابترین هتل های بالی

ویلاهای آلام از جذابترین هتل های بالی

و اما بپردازیم به ویلاهای زیبای آلام اوبود با چشم اندازی وصف ناشدنی که توسط جنگل های استوایی احاطه شده اند. این اقامت گاه از هتل های بالی بسیار دیدنی فقط چند دقیقه تا مرکز اوبود فاصله دارد. و از مدرن ترین هتل های بالی می باشد. خصلت خونگرمی و مهمان نوازی شاخصه بی مثال بالی است که او را تا سطح کیفیت جهانی رسانده است.

چدی در تانا گاژا از هتل های بالی

چدی در تانا گاژا از هتل های بالی

انتخاب عنوان تاناگاژا برگرفته از عبادت گاه فیل ها در نزدیکی گوا گاژا است که در سه کیلومتری اوبود با امکانات اقامتی وسیع، محفوظ به حریم شخصی واقع گردیده است. اطراف این ویلا ها را زیبایی های طبیعی فرا گرفته است. هر یک از این ویلا ها با مبلمان هایی زیبا و محلی مزین شده اند. در این ویلا ها تخت هایی گذاشته اند که در بعد از ظهر ها با آب میوه و چای از شما پذیرایی شاهانه ای به عمل می آید.

ویلا های پانداواس؛ شیک و مدرن

ویلا های پانداواس؛ شیک و مدرن

ویلا های پانداواس از هتل های بالی در سال 2010 میلادی بنا شده اند. رستوران های این هتل های لوکس منوی غذایی بسیار متنوع ای را ارائه می دهند. چهار نوع اتاق بسیار شیک و مدرن در این ویلا ها وجود داشته که نام آن ها ساهادوا یودیسترا و ناکولا می باشد. هر یک از این اتاق ها دارای یک آشپزخانه عریض و یک حمام گسترده دو نفره و سالن مرکزی است. علاوه بر این ها یک اتاق سرگرمی کریشنا دارد که برای مطالعه و یا بازی کودکان ساخته شده است.

هتل بیل بالی تحت آرامش

هتل بیل بالی تحت آرامش

هتل بیل بالی یکی از لوکس ترین هتل های بالی است که چشم اندازی زیبا ازاقیانوس هند دارد. این استراحت گاه بی نظیر 29 چادر در فضای باز دارد که هر کدام شان مجهز به استخر خصوصی است. در تمامی اتاقک ها فضایی آرام وجود دارد و در کل مکان حیاط هایی خنک و استخر های آبی روئت می شود. گردشگران می توانند از آب گرم برای درمان و از ورزش هایی مثل یوگا استفاده کنند. ساحل شنی بکر این هتل تجربه ای تکرار نشدنی را برایتان به یادگار می گذارد.

استراحتگاه ویلایی پوریست از هتل های لاکچری و دوست داشتنی

ویلا های پوریست یک مجتمع بوتیک کوچک هست که در منطقه اوبود قرار گرفته است. سوییت هایی در هفت ویلای لوکس و خصوصی بنا شده است. که در عین لوکس و مدرن بودن، عناصر بی نظیر سنتی را از جزایر اندونزی به نمایش می گذارند. بعضی از عناصر از جزایر تیمور و جاوه آورده شده اند.

نمای داخلی این کلبه ها به صورت منحصر به فردی طراحی شده و نمای بیرونی آن توسط چوب هایی معمولی به شیوه ای خاص تزیین شده است. چهار عدد از این هتل ها به سبک های بالی و با کف پوش هایی از سنگ آهک پوشانده شده  و سه مورد دیگر آن، دارای استخری خصوصی با کلبه هایی مجزا هستند.

ویلای ماتیس ؛ آرامش ترکیبی از عشق و سنت

ویلای ماتیس

اگر سلیقه شما برای انتخاب محل استراحت گاه تان ترکیبی از عناصر زیبای سنتی و راحتی فراوان مدرن است به سراغ رزرو ویلا های آمتیس بروید ویلای آمتیس دارای چهار اتاق پذیرش مهمان هست که عنوان یکی از لوکس ترین هتل های واقع در بالی را به خود گرفته است. و همه امکانات مورد نیاز مهمانان را به بهترین و با کیفیت ترین صورت ممکن عرضه می دارد این مجتمع ویلایی مدرن دربردارنده تمامی خدمات رفاهی و امکانات مورد نیازی است که از یک هتل انتظار دارید. امکاناتی همچون آب گرم برای درمان و ساحل بکر خصوصی با طبیعتی دیدنی، که در این هتل مجلل می توانید آن ها را در دفترچه خاطرات به یاد ماندنی خود به ثبت برسانید.

بالی به دلیل طیف گسترده ای از ویلا های خصوصی مجلل و مدرن شهرت یافته است که می توانید آن ها را با سطح بالایی از خدمات رفاهی و تفننی اجاره نمایید علاوه بر منطقه سمینیاک و اوبود رقم بالایی از این ویلا های خصوصی در جنوب و اطراف جیمباران ، اولوواتو در سانسور و نیز لوینا در شمال بالی قرار گرفته اند.

نظرات کاربران