SKOOL KITCHEN
2 اردیبهشت 1402
بالی

بهترین رستوران های بالی و تجربه غذاهای کلاسیک اندونزی!

بالی یکی از مقاصد سفری است که برای صرف غذا با محدودیت روبرو نخواهید شد. این شهر توریستی در طول سال‌ها میزبانی از گردشگران از سراسر جهان، اکنون دارای طیف وسیعی از رستوران‌های محلی اندونزیایی و بین‌المللی است. بالی ظاهر و احساس متفاوتی نسبت به مقاصد جزیره‌ای مشابه در آسیا مانند پوکت یا بوهول دارد. شما به راحتی در این جزیره بنا به سلیقه و ذائقه‌ای که دارید می‌توانید رستورانی پیدا کنید که بین غذاهای منو برای انتخاب گیج شوید. پیشنهاد می‌کنیم به هر شهری که سفر می‌کنید حتما غذاهای محلی آن را امتحان کنید تا تجربه جدیدی به دست آورید. قطعاً بالی نیز از این قاعده مستثنی نیست و باید با بهترین رستوران های بالی و تجربه غذاهای کلاسیک اندونزی، هرچه زودتر آشنا شوید!

خرید بلیط هواپیما بالی با سه کلیک خوبه!

FED by Made

FED by Made

FED by Made یکی از بهترین رستوران های بالی در سمینیاک است که به دلیل خلاقیت در تغییر غذاهای کلاسیک اندونزیایی به سلیقه مدرن شهرت دارد. این رستوران دارای مواد اولیه محلی و طعم‌های سنتی با تاکید بر غذاهای دریایی تازه و غذاهای گوشتی است. فضای رستوران آرام و دنج است و اگر آب‌و‌هوا خوب باشد بهتر است از میزهای در فضای باز استفاده کنید. FED by Made گزینه‌ای مطلوب برای جویندگان طعم‌های جدید است. 

HOME by Chef Wayan

HOME by Chef Wayan یک رستوران دنج و دلپذیر در سمینیاک است. مالکیت و مدیریت این رستوران توسط سرآشپز Wayan است که از غذاهای سنتی بالی الهام گرفته و با خلاقیت خود آنها را تغییر می‌دهد. منو شامل طیف وسیعی از غذاهای تهیه شده با مواد اولیه محلی و ارگانیک همراه با گزینه‌هایی برای رژیم‌های گیاهی و بدون گلوتن است. دکور رستوران با وسایل چوبی و سنتی بالی فضایی ساده، روستایی و گرم و صمیمی دارد.

SKOOL KITCHEN

SKOOL KITCHEN یکی از بهترین رستوران های بالی در محله مدرن کانگو است. دکور رستوران شامل تخته سیاه، کمد و اتوبوس مدرسه است و با ورود به رستوران احساس می‌کنید برای خوردن غذا به مدرسه آمده‌اید. منو شامل طیف وسیعی ازغذاهای بین‌المللی است و حجم غذاها به گونه‌ای خواهد بود که می‌توانید چند غذا سفارش دهید و اشتراکی میل کنید. SKOOL KITCHEN در بالی با صبحانه‌هایش شناخته می‌شود که انواع گزینه‌های صبحانه را در تمام طول روز سرو می‌کند.

Yuki

Yuki

یوکی از معروف ترین رستوران های بالی برای امتحان کردن غذاهای ژاپنی است. دکور و فضای رستوران ساده و آرام هستند و منو شامل طیف وسیعی از غذاهای تهیه شده با مواد تازه و باکیفیت، از جمله سوشی سنتی، ساشیمی و تمپورا است.

TANAMAN at Desa

Tanaman از بهترین رستوران های بالی در زمینه غذاهای گیاهی است. Tanaman، که در اندونزیایی به معنای “گیاه” است، بازتابی از اشتیاق آنها برای ترکیب طعم‌ها و تکنیک‌های مختلف از سراسر جهان است. کلیه غذاها در تانامان با مواد طبیعی و ارگانیک محلی طبخ می‌شوند و خلاقیت سرآشپز در ترکیب طعم‌ها در همه آنها دیده می‌‌شود.

Baked Bali

Baked Bali by Raya Semat یک نانوایی دنج و دلپذیر است که برای خوردن بهترین کروسان‌ها، دانمارکی‌ها و نان تست‌ها همراه با قهوه و چای در سفر به بالی باید سری به آن بزنید. 

Hujan Locale

Hujan Locale

Hujan Locale یک رستوران پرطرفدار در اوبود است که تلفیقی از غذاهای سنتی و مدرن اندونزیایی را با تاکید بر مواد اولیه تازه و محلی ارائه می‌کند. فضای روستایی و دنج با مبلمان چوبی و باغ گرمسیری سرسبز رستوران شما را مجذوب خواهد کرد. پیشنهاد ما برای یکی از معروف ترین رستوران های بالی سفارش برگ فوفل پر شده و سالاد پاپایا است.

Sayan House

Sayan House یکی از بهترین رستوران های بالی اما گران‌قیمت است که غذاهای ژاپنی و آمریکای لاتین را ترکیب می‌کند و در تپه‌های Sayan، Ubud واقع شده است. این رستوران فضایی زیبا و مناظری خیره‌کننده از شالیزارهای برنج و رودخانه آیونگ دارد. سایان به نوشیدنی‌ها و موسیقی زنده‌ای که در رستوران نواخته می‌شود، شهرت دارد. 

Locavore

Locavore یک رستوران اندونزیایی معروف برای امتحان کردن طعم غذاهای کلاسیک اندونزی در Ubud است. فضای رستوران شیک و مجلل بوده و منو مملو از غذاهای سنتی با مواد اولیه محلی است. 

Seniman Coffee

Seniman Coffee

قهوه سنیمان یک کافی شاپ محبوب در اوبود است که دارای طیفی از تنقلات لذیذ و غذاهای سبک و نوشیدنی‌های باکیفیت و ویژه است. فضای مدرن و مدروز با دکور شیک، محیطی دنج و لذت‌بخش را برای استراحت در سفر به بالی ایجاد می‌کند. 

در آخر

بالی واقعاً یک مکان جادویی است که بسیار بیشتر از مقصدی برای تعطیلات است. این مکانی است که در آن خلاقیت شکوفا می‌شود، جایی که سرآشپزهای با استعداد می‌آیند تا مرزهای آشپزی را جابه‌جا کنند و شما واقعاً می‌توانید خود را در زیبایی‌های دنیای طبیعی غرق کنید. در کنار زیبایی بالی و طعم بی‌نظیر غذاهای کلاسیک اندونزی، بالی به سبب مردم محلی خونگرم و مهمان دوستی که دارد جایگاه ویژه‌ای در قلب گردشگران خواهد داشت. در هر رستورانی که برای صرف غذا وارد شوید، قبل از فضا و غذا رفتار گرم و دوست داشتنی پرسنل توجه‌تان را جلب خواهد کرد.

نظرات کاربران