Matcha Cafe Bali
7 اردیبهشت 1402
بالی

لذت استراحت و نوشیدن اسموتی در بهترین کافه های بالی!

بالی با داشتن بهترین کلوپ‌های ساحلی، ویلاهای رویایی، معابد قدیمی، سواحل شنی نرم و سفید، مزارع برنج گسترده و فعالیت‌های هیجان‌انگیز در فضای باز، مقصد تابستانی استوایی مناسبی برای گذراندن روزهای آفتابی است. در کنار تفریحات و جاذبه‌های دیدنی، بهترین کافه های بالی مکانی مناسب برای خوردن یک فنجان قهوه خوب، صبحانه، دسر یا فقط استراحت دادن به پاهایتان پس از گشت‌وگذار و جنب‌وجوش در ساحل هستند. در این مقاله لیستی از بهترین کافه‌هایی که در سفر به بالی می‌توانید به آن‌ها سر بزنید برای‌تان آورده‌ایم. 

خرید بلیط هواپیما بالی با سه کلیک خوبه!

Pison Coffee

بهترین کافه های بالی

Pison Coffee یکی از بهترین کافه های بالی است که در یک ساختمان ساده آجری قرمز قرار دارد. در این کافه از خودتان با قهوه، موسیقی و غذاهای خوب پذیرایی کنید. یکی از نوشیدنی‌های خاص کافه، اسپرسو آووکادو است که با آب آووکادوی تازه درست شده و روی آن بستنی وانیلی می‌ریزند. منوی کافه متنوع و شامل غذاهای خلاقانه مانند نان تست خرچنگ، برنج سرخ شده با جوهر ماهی مرکب، پاستا منتایکو گوش ماهی و استیک فیله ترافل است.

آدرس: Petitenget St No.19A, Kerobokan Kelod, Kuta Utara, Badung Regency, Bali 80361, Indonesia

Matcha Cafe Bali

اگر از طرفداران ماچا هستید، کافه ماچا بالی را دوست خواهید داشت. کافه ماچا از معروف ترین کافه های بالی است که در نوشیدنی های چای سبز ماچا تخصص دارد. اما منو فقط چای ماچا نیست، بلکه همچنین قهوه مخصوص بو داده محلی، اسموتی‌ها، آب‌میوه‌های تازه فصلی و سالم نیز سرو می‌کند. منوی غذای این کافه گیاهی و فاقد گلوتن است.

آدرس: Jl. Pantai Berawa No.99, Tibubeneng, Kec. Kuta Utara, Kabupaten Badung, Bali 80361, Indonesia

Revolver Espresso

عاشقان قهوه برای رفتن به یکی از بهترین کافه های بالی، می‌بایست اسپرسو رولور را انتخاب کنند. این کافه در زمینه دم کردن قهوه‌های خوب با دانه‌های محلی در بالی تخصص دارد. فضای کافه برخلاف بسیاری از کافه‌ها که روشن و شاد هستند، فضایی انبار مانند با حال‌وهوای خنک و آرام دارد. در حال حاضر سه شعبه اسپرسو Revolver در بالی وجود دارد، بنابراین شما می‌توانید یکی را به دلخواه انتخاب کنید.

آدرس: Jl. Kayu Aya No.Gang 51, Seminyak, Kec. Kuta Utara, Kabupaten Badung, Bali 80361, Indonesia

The Fat Turtle

The Fat Turtle

لاک پشت چاق که کمی دورتر از جاده واقع شده، برای استراحت در سفر به بالی دور از هیاهوی هتل و ساحل مکان مناسبی است. محبوب‌ترین غذای این کافه پنکیک مخمل قرمز معروف آن‌ها است که زمانی یکی از محبوب‌ترین غذاهای اینستاگرامی در بالی بود. این پنکیک‌ها کاملاً پفکی و مرطوب هستند و با پنیر خامه‌ای و پودر شکلات ترکیب می‌شوند. 

آدرس: Jl. Petitenget No.886 A, Kerobokan Kelod, Kec. Kuta Utara, Kabupaten Badung, Bali 80361, Indonesia

Lazy Cats Cafe

در بازدید از محله اوبود حتماً برای استراحت سری به کافه گربه تنبل بزنید. گربه تنبل تنها یک کافه نیست بلکه یک رستوران گیاه‌خواری نیز است. فضای داخلی کافه طرح بوهمیایی دارد که آن را تبدیل به یکی از زیباترین کافه های بالی نموده و قطعاً مجذوب‌اش خواهید شد. سعی کنید در کنار قهوه یکی از غذاهای گیاهی منو را سفارش دهید، پشیمان نخواهید شد. 

آدرس: Jl. Raya Ubud No.11, Ubud, Kecamatan Ubud, Kabupaten Gianyar, Bali 80571, Indonesia

Seniman Coffee Studio

استودیو قهوه سنیمان از سال 2010 در مرکز شهر اوبود فعالیت دارد و دانه‌های قهوه را خودش در کافه تفت می‌دهد. میزهای کافه در کنار خیابان و زیر نور آفتاب قرار دارند و در صورت تمایل می‌توانید برای استراحت در سفر به بالی سری به سنیمان بزنید و همراه قهوه کیک‌های خانگی خوش‌طعم آن‌ها را نیز سفارش دهید. 

آدرس: Jl. Sri Wedari No.5, Banjar Taman Kelod, Kecamatan Ubud, Kabupaten Gianyar, Bali 80571, Indonesia

Livingstone Cafe & Bakery

بهترین کافه های بالی

یکی دیگر از معروف ترین کافه های بالی، کافه و نانوایی لیوینگستون در فضایی سبز و دنج با صندلی‌های نیمکتی، پرسنل مهمان‌نواز و شیرینی‌های تازه پخته شده است. این کافه تنها 10 دقیقه با ساحل کوتا فاصله دارد و پس از ساعت‌ها وقت‌گذرانی زیر نور خورشید، بهترین مکان برای استراحت است. البته باید بدانید که در ساعات اوج ناهار و شام به دلیل محبوبیت، کافه بسیار شلوغ است. در هر حال برای انتخاب بهترین‌ها از منو قهوه، کروسان‌های کره‌ای، پنکیک‌های پفی و چیزکیک را سفارش دهید. 

آدرس: Petitenget St No.88X, Kerobokan Kelod, Kuta Utara, Badung Regency, Bali 80361, Indonesia

Milk & Madu Cafe

کافه Milk & Madu مکان مناسبی برای استراحت در سفر به بالی با دوستان یا خانواده خود پس از ساعت‌ها قرار گرفتن در زیر آفتاب است. منتظر قهوه دم‌کرده خوشمزه و غذاهای کافه ای ساده و در عین حال لذیذ باشید، از پیتزاهای تازه تهیه شده تا بوریتوهای صبحانه، ساندویچ‌ها و آب‌میوه‌های تازه و خنک که برای گرمای استوایی عالی هستند. کافه در امتداد جاده ساحلی قرار دارد و حتی یک زمین بازی در فضای باز دارد تا کودکان شما در آن سرگرم شوند.

آدرس: Jl. Pantai Batu Bolong No.92, Canggu, Kec. Kuta Utara, Kabupaten Badung, Bali 80361, Indonesiav (Beach Road branch)

Kynd Community

کافه گیاهی Kynd Community، یکی از معروف ترین کافه های بالی و از بهترین رستوران‌های وگان در جهان است. غذاهای کافه با مواد تازه و سالم تهیه می‌شوند و منو شامل اسموتی تازه، نان تست آووکادو و پنکیک‌ وانیلی با بستنی نارگیلی است. فضای داخلی کافه نیز فوق‌العاده زیبا است و حال و هوای خوبی دارد.

آدرس: Jalan Petitenget No.12 Kerobokan Kelod, Seminyak, Kuta Utara, Badung Regency, Bali 80361, Indonesia

Sisterfields

Sisterfields

یکی دیگر از زیباترین کافه های بالی Sisterfields در منطقه سمینیاک است. این کافه برگرفته از فرهنگ کافه های استرالیایی بوده و برای صبحانه مکان مناسبی است. قهوه در تمام طول روز سرو می شود و طیف گسترده‌ای از دسرها، شیرینی‌ها، اسموتی‌ها و آبمیوه‌ها در منو قرار دارد. 

آدرس: Jl. Kayu Cendana No.7, Seminyak, Kec. Kuta Utara, Kabupaten Badung, Bali 80361, Indonesia

Cafe Pomegranate

وقتی در کافه انار، واقع در وسط یک مزرعه برنج در مرکز اوبود، قهوه یا چای خود را می‌نوشید، احساس آرامش خواهید کرد. این کافه نه تنها مناظری از مزارع وسیع برنج را ارائه می‌دهد، بلکه می‌توانید کوه باشکوه آگونگ را نیز در یک صبح بدون ابر در دوردست ببینید. همچنین کافه برای دیدن غروب خورشید بر فراز مزارع برنج یا تماشای ستارگان در آسمان شب، بهترین نما را دارد. کافه انار برای استراحت در سفر به بالی و لمس آرامش به شدت پیشنهاد می‌شود. 

آدرس: Jl. Subak Sok Wayah, Ubud, Kecamatan Ubud, Kabupaten Gianyar, Bali 80571, Indonesia

Starbucks Reserve Dewata

در میان معروف ترین کافه های بالی، نباید بزرگترین شعبه استارباکس در آسیای جنوب شرقی را از دست بدهید. در اینجا می‌توانید از بیش از 100 نوشیدنی دست‌ساز که منحصربه‎فرد هستند مانند Lavender Latte، House Affogato و Origin Flight لذت ببرید. فضای داخلی طراحی خیره‌کننده‌ای دارد که برای ادای احترام به فرهنگ و میراث قهوه اندونزی طراحی شده است.

آدرس: Jl. Sunset Road No.77, Seminyak, Kec. Kuta, Kabupaten Badung, Bali 80361, Indonesia

Cat Cafe Ubud

بهترین کافه های بالی

یکی دیگر از زیباترین کافه های بالی Cat Cafe Ubud است. این کافه پر از بچه گربه‌های نجات‌یافته در رنگ‌ها و اندازه‌های مختلف است. اینجا در کنار غذا می‌توانید با گربه‌های بازیگوش بازی کنید و لذت ببرید، فقط کافیست از گربه‌ها نترسید.

آدرس: Jalan Raya Pengosekan, Ubud, Kecamatan Ubud, Kabupaten Gianyar, Bali 80571, Indonesia

Desa Meksiko

پیدا کردن یک کافه رنگارنگ‌تر از Desa Meksiko در بالی سخت خواهد بود. این کافه هندو- مکزیکی یکی از بهترین کافه های بالی با فضای پرجنب‌وجوش است. در کافه Desa انواع تاکوهای خوشمزه، بوریتوهای خوش‌طعم، چوروس و نوشیدنی‌های تازه سرو می‌شود. 

آدرس: Jl. Poppies II No.19, Kuta, Kec. Kuta, Kabupaten Badung, Bali 80361, Indonesia

در پایان

لیست بهترین کافه های بالی را به همراه داشته باشید تا در سفر به بالی بتوانید حداقل به یکی از آن‌ها سر بزنید. در هوای گرم و مرطوب جزیره قطعاً نیاز خواهید داشت به مکانی خنک و دنج بروید و ساعتی استراحت کنید و یک قهوه محلی خوش‌طعم بنوشید. کافه‌های بالی در گوشه گوشه جزیره پراکنده شده‌اند تا نیازی نباشد مسافران برای یک قهوه یا صبحانه مسافت زیادی را طی کنند. در کنار موج‌سواری و شنا و گشتن جزیره، رفتن به کافه و گپ‌وگفت را فراموش نکنید. 

نظرات کاربران