Beacon's Closet
26 اردیبهشت 1402
آمریکا

مراکز خرید ارزان نیویورک؛ از میسی خرید کنید!

سفر به نیویورک به خودی خود می‌تواند یک سفر بسیار لذت بخش باشد، به این خاطر که این شهر پر از مراکز فرهنگی، علمی، هنری، تفریحی و… است. اما شاید جالب‌تر باشد که بدانید مراکز خریدی در این شهر وجود دارند که می‌توانند برخی از محصولات خود را از ۴۰ تا ۸۰ درصد تخفیف به مشتریان بفروشند. اگر علاقه زیادی به خرید کردن دارید اما نمی‌خواهید هزینه زیادی را صرف خرید محصولات مورد نظر خود کنید، ما در این مقاله می‌خواهیم به شما مراکز خرید ارزان نیویورک را معرفی کنیم. اکثر این مغازه‌ها و فروشگاه‌های معرفی شده وسایل و لباس‌های در حد نو و یا نو با قیمت مناسب به مشتریان ارائه می‌دهند؛ به همین خاطر پیشنهاد می‌شود که حتماً لیست زیر را بررسی کنید.

آماده رزرو بلیط هواپیما نیویورک هستید؟

فروشگاه Century21

Century21 store

یکی از مراکز خرید ارزان نیویورک فروشگاه قرن ۲۱ نام دارد. این فروشگاه بزرگ با تخفیف در شهر نیویورک در زمینه برندهای اروپایی و آمریکایی تخصص دارد. تمام اقلام این فروشگاه جدید هستند، اما قیمت‌ها به طور کلی ۴۰ تا ۶۰ درصد تخفیف دارند. به همین خاطر می‌توان گفت که اگر طرفدار برندها و مارک‌های مشهور جهان هستید اما نمی‌خواهید که هزینه زیادی برای خرید آن‌ها صرف کنید، این فروشگاه بهترین انتخاب برای خرید پوشاک، کیف، کفش، لوازم جانبی و… خواهد بود. فروشگاه اصلی آن‌ها در پایین منهتن است که پیشنهاد می‌شود به آنجا مراجعه کنید. 

Housing Works

عاشقان وینتیج و اساساً هر کسی که عاشق معامله پر سود است، یک روز هیجان انگیز را در فروشگاه‌های دست دوم تجربه خواهند کرد. در کنار مراکز خرید ارزان نیویورک می‌توانید به فروشگاه‌های دست دومی که در این شهر قرار دارد هم مراجعه کنید. به این خاطر که در این فروشگاه‌های وسایل قدیمی می‌توانید چیزهایی شگفت‌انگیز زیادی پیدا کنید، اما باید صبور باشید. برخی از فروشگاه‌های دست دوم نیویورک لباس‌های برندی دارند که می‌توانید آن‌ها را با هزینه بسیار پایین‌تر از لباس‌های نو خریداری کنید.

قفسه‌های لباس‌های رنگارنگ در Housing Works، یکی از فروشگاه‌های دست دوم محبوب که در آن می‌توانید لباس‌های مقرون به صرفه در شهر نیویورک خرید کنید. وقتی به فروشگاه مراجعه کنید واقعا تحت تأثیر انتخاب لباس‌های چیدمان ‌شده، انتخاب‌های متفکرانه و وینتیج قرار خواهید گرفت. پس از اینکه لباس‌ها و وسایل مورد نظر خود را از این فروشگاه خریداری کردید می‌توانید برای خریدن چند تا کتاب به کتابفروشی مجاور آن‌ها نیز بروید.

BUFFALO EXCHANGE

BUFFALO EXCHANGE

این فروشگاه یکی دیگر از مراکز خرید ارزان نیویورک است. این فروشگاه یک مکان بسیار عالی برای جستجوی لباس‌های دست دوم و قدیمی است. اگر خیلی به طراحی لباس اهمیت نمی‌دهید و فقط می‌خواهید لباس‌های خوب و در عین حال ارزان قیمت خریداری کنید، این فروشگاه برای شما مناسب خواهد بود.

Beacon’s Closet

Beacon’s Closet مکانی عالی برای جستجوی یک آیتم خاص است. این فروشگاه به خرید و فروش لباس‌های قدیمی و گاهی نو می‌پردازد. آن‌ها لباس‌هایشان را بر اساس رنگ مرتب می‌کنند که این خرید را آسان می‌کند.  اگر شما هم جزو کسانی هستید که معمولاً فقط یک پالت رنگی منحصر به فرد را می‌پوشید، در این مکان می‌توانید به راحتی انتخاب خود را انجام دهید. زیرا همان‌طور که گفته شد رنگ‌ها کاملاً مرتب چیده شده‌اند به همین خاطر لباس‌هایی که رنگ مورد علاقه شما را دارند راحت‌تر پیدا می‌شوند.

Macy

Macy

فروشگاه میسی یکی از مراکز خرید ارزان نیویورک است که هم گردشگران و هم افراد محلی به آن علاقه دارند. اکثر فروش‌ها معمولاً نزدیک به تعطیلات اصلی ایالات متحده انجام می‌شود، اگر چه گاهی اوقات در تعطیلات آخر هفته به طور تصادفی فروش وجود دارد. توصیه می‌کنیم برای آگهی‌های مربوط به فروش، وب سایت آن‌ها و همچنین روزنامه‌های محلی را بررسی کنید. در میسی، برندهای بزرگ عطر، جواهرات، چمدان، کیف دستی، لباس بچه گانه، لباس زنانه و لباس مردانه را خواهید یافت. از قیمت روی برچسب نترسید زیرا اغلب کوپن‌های واقعا خوبی وجود دارد و مشتریان اغلب کوپن‌های اضافی را به اشتراک می‌گذارند. دریافت کارت‌های اعتباری فروشگاه چندان توصیه نمی‌شود زیرا نرخ‌های بهره اغلب بالا هستند، اما Macy’s تخفیف‌های شگفت‌انگیزی (گاهی اوقات تا 40٪) ارائه می‌کند. فقط بلافاصله پس از پرداخت آن را به طور کامل پرداخت کنید و شرایط کوپن را با دقت بخوانید. 

DSW Union Square

DSW بزرگ‌ترین فروشگاه کفش در شهر نیویورک برای کسانی است که به دنبال کفش‌های خوش ساخت با قیمت کم هستند. DSW Union Square یکی از بهترین DSW های موجود در شهر است. در این فروشگاه می‌توانید کفش‌های بی شماری را با 40 تا 80 درصد تخفیف پیدا کنید. اعضای کارت اعتباری DSW تخفیف و کوپن بیشتری دریافت می‌کنند.

UNIQLO

UNIQLO

اگر در فصل زمستان به نیویورک سفر می‌کنید و احساس می‌کنید لباس‌هایتان کمی نازک است، اکیداً توصیه می‌کنیم از Uniqlo دیدن کنید. این فروشگاه یکی از مراکز خرید ارزان نیویورک است. این فروشگاه ژاکت‌های سبک وزن با کیفیت عالی زیادی دارد. علاوه بر این، به احتمال بسیار شما عاشق مجموعه تی‌شرت‌های مقرون ‌به ‌صرفه و در عین حال خوشرنگ آن‌ها خواهید شد. این تی شرت‌ها می‌تواند یک سوغاتی سرگرم‌ کننده باشد که هر روز از آن استفاده خواهید کرد. این مغازه گاهی اوقات فروش دارند، اما قیمت‌ها نسبت به کیفیت در مقایسه با مارک‌های معروفی مانند H&M بسیار خوب است.

TJ Maxx و Marshall’s

ما TJ Maxx و Marshall’s را با هم جمع کردیم، زیرا آن‌ها متعلق به یک مارک هستند و اساساً تجربه خرید یکسانی به شما ارائه می‌دهند. هنگام رفتن به این فروشگاه شما واقعاً نمی‌دانید چه چیزی پیدا خواهید کرد، اما عاشق تماشای وسایل خواهید شد. TJ Maxx و Marshall همچنین یکی از بهترین مکان‌ها برای خرید چمدان‌های برند با قیمت کم در شهر نیویورک است. علاوه بر این، اگر عاشق خرید کیف‌های دستی از مارک‌های معروف ایتالیایی هستید، این فروشگاه به شما پیشنهاد می‌شود؛ به این خاطر که اغلب کیف‌های دستی تخفیف خورده آن برندهای ایتالیایی هستند. 

Old Navy

Old Navy

به احتمال بسیار زیاد پس از رفتن به فروشگاه Old Navy شما عاشق آنجا خواهید شد؛ زیرا آن‌ها لباس‌های راحت، لباس‌های نخی و لباس‌هایی دارند که برای افرادی که لاغر هستند مناسب است. لباس‌های آن‌ها همیشه بسیار مقرون به صرفه است و فروش آن‌ها باعث جذابیت بیشتر خرید در Old Navy می‌شود. اگر به دنبال سوغاتی هستید و می‌خواهید برای تابستان لباس‌های خنک زیادی بخرید، این فروشگاه همان جایی است که می‌توانید لباس‌های بسیار خوب با قیمت کم پیدا کنید. تنوع محصولات این فروشگاه واقعا حیرت‌آور است. 

Nordstrom Rack

Nordstrom Rack

یکی از بهترین فروشگاه‌های مقرون به صرفه برای کالاهای تخفیف دار، به خصوص کفش، Nordstrom Rack است. انتخاب در واقع می‌تواند بسیار طاقت فرسا باشد، اما اگر طرفدار کفش هستید، مرور کردن آن همیشه سرگرم کننده است. شعبه جدیدتر آن‌ها در نزدیکی هرالد اسکوئر بسیار بزرگ است و هزاران محصول از برندهای برتر را با تخفیف قابل توجهی در اینجا خواهید یافت. 

JCPENNEY

JCPenney یک فروشگاه زنجیره‌ای معروف آمریکایی است که به قیمت‌های خوب معروف است. ما توصیه می‌کنیم برای اطلاع از زمان فروش و همچنین محصولاتی که قصد فروش آن‌ها را دارند، یک روزنامه محلی را بررسی کنید. زیرا آن‌ها اقلام معروف، از جمله محصولات برند Levi’s را اغلب با تخفیف می‌فروشند. اگر به دنبال برندهایی مانند نایک، لیوایز، آدیداس و سامسونایت هستید، ارزش آن را دارد که به اینجا بروید. 

Target

Target یکی از گنجینه‌های بزرگ آمریکاست. این فروشگاه یک مکان مورد علاقه برای تمام کسانی است که به دنبال لوازم جانبی، وسایل خانگی زیبا و دیگر کالاهای مقرون به صرفه هستند. علاوه بر همه این‌ها این مکان، یک جای کاملاً فوق العاده برای آرایش کردن بدون هزینه است. به این صورت که می‌توانید با محصولات مک آرایش کنید؛ فرقی ندارد که به دنبال چه وسایلی باشید، بلکه فروشگاه تارگت به هیچ عنوان شما را دست خالی روانه خانه نخواهد کرد. 

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی مراکز خرید ارزان نیویورک پرداختیم. معمولاً هنگامی که صحبت از سفر به نیویورک به میان می‌آید، اکثر مسافران فکر می‌کنند که باید هزینه بسیار زیادی را صرف خرید لوازم جانبی، لباس و سوغاتی کنند. در حالی که با وجود مراکز خرید ارزان قیمت نیویورک دیگر نیازی نیست که هزینه زیادی را صرف کنید. تمام فروشگاه‌هایی که در این مقاله به شما معرفی کردیم وسایل با کیفیت و با قیمت بسیار عالی ارائه می‌دهند. فقط کافی است قبل از مراجعه به این فروشگاه‌ها از طریق روزنامه‌های محلی و یا وب‌سایت آن‌ها محصولات قابل‌فروششان را بررسی کنید.

نظرات کاربران