Central Park in New York
23 اردیبهشت 1402
آمریکا

سفر به نیویورک در زمستان؛ از محله چینی ها تا جزیره آلیس!

چیزی که درباره نیویورک وجود دارد، این است که این شهر هیچ گاه در زمستان تعطیل نمی‌شود. در واقع برای بسیاری از مسافران و بازدید کنندگان نیویورک، زمستان بهترین زمان برای بازدید است، زیرا کارهای زیادی برای انجام خواهید یافت و قیمت‌ها پایین‌تر است. علاوه بر این ازدحام جمعیت کمتر از ماه‌های گرم است به همین خاطر با شلوغی کمتری در جاذبه‌ها و رستوران‌های اصلی شهر مواجه خواهید بود. بلیت‌های نمایش‌های برادوی نیز در زمستان در نیویورک بیشتر در دسترس است و بسیاری از موزه‌ها در اوایل ژانویه و فوریه نمایشگاه‌های جدیدی را به نمایش می‌گذارند. اگر دوست دارید تا با تمام کارهایی که می‌توانید در سفر به نیویورک در زمستان انجام دهید آشنا شوید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. به این خاطر که می‌خواهیم به معرفی جذاب‌ترین و هیجان انگیزترین کارهایی بپردازیم که در این فصل باشکوه می‌توانید در شهر نیویورک تجربه کنید.

آماده رزرو بلیط هواپیما نیویورک هستید؟

پیاده روی در High Line 

winter

یکی از کارهایی که می‌توانید در سفر به نیویورک در زمستان انجام دهید پیاده روی در های لاین است. های لاین نیویورک برای بسیاری از نیویورکی‌ها و همچنین بازدید کنندگان، عزیز شده است. های لاین یک پارک خطی مرتفع، یک مسیر پیاده ‌روی به طول 1.45 مایل و پارکی در وست ساید منهتن است که در بالای یک راه‌ آهن مرتفع متروکه ساخته شده است. شما می‌توانید در امتداد آن قدم بزنید و به سطح خیابان برگردید تا  برای ناهار از بازار چلسی دیدن  کنید یا از موزه جدید  ویتنی در انتهای جنوبی آن در خیابان گانسوورت در منطقه Meatpacking دیدن کنید. های لاین در خیابان 34 غربی، بین خیابان‌های 10 و 12 قرار دارد. در اینجا حیاط‌های قطار قدیمی هادسون را می‌بینید که اکنون مجموعه‌ای مدرن از آپارتمان‌ها، مغازه‌ها و رستوران‌ها است. در مجاورت آن کشتی تماشایی و یک سازه 16 طبقه در فضای باز قرار دارد.

از پارک مرکزی و کالسکه سواری زمستانی لذت ببرید

در زمستان باید حتماً به پارک‌های مرکزی سر بزنید به همین خاطر یکی دیگر از کارهای مورد نیاز برای سفر به نیویورک در زمستان رفتن به پارک مرکزی و کالسکه سواری است. پارک مرکزی نیویورک در زمستان تعطیل نمی‌شود، فقط جلوه‌ای متفاوت و زیبا به خود می‌گیرد. برخی از امکانات، مانند قایق سواری در دریاچه، در  فصل زمستان بسته می‌شوند، اما جاده‌ها و مسیرهای پیاده‌روی آن برای بی‌شمار پیاده‌ روها و دوندگان همچنان باز است. همچنین زمان بسیار خوبی برای کالسکه  سواری  در پارک است. شما اسب‌ها و کالسکه‌هایشان را در خیابان 57 از خیابان پنجم تا دایره کلمبوس خواهید دید. اگر بودجه کمی دارید، فقط توجه داشته باشید که سواری‌ها 50 دلار برای 20 دقیقه اول و 20 دلار برای هر 10 دقیقه افزایش پس از آن است.

بازدید از میدان تایمز

Times Square

یکی از کلیشه‌هایی که اغلب افراد هنگام سفر به نیویورک در زمستان و یا هر فصل دیگری از سال به شما پیشنهاد می‌دهند، بازدید از میدان تایمز است. اگر در شب از این میدان دیدن کنید می‌توانید جلوه‌‌ای بسیار باشکوه از این میدان مهم نیویورک را شاهد باشید. در زمستان که هوا کمی سرد و تیز است همیشه نیویورک در بهترین حالت خود قرار دارد. به همین خاطر اگر می‌خواهید عکس‌های خوبی را در این میدان ثبت کنید حتماً در فصل زمستان به آنجا بروید.

بازدید از پیست اسکیت مرکز راکفلر 

زمستان یکی از محبوب‌ترین زمان‌ها برای بازدید از مرکز راکفلر است. فقط پس از آن می‌توانید درخت کریسمس بسیار زیبا (اواخر نوامبر تا اوایل ژانویه) و  پیست اسکیت معروف را ببینید. قیمت بلیت اسکیت بسته به روز و ساعت بین 11 تا 73 دلار است. اجاره اسکیت 12 دلار اضافی است. برای پرداخت هزینه‌ای کمتر، به  دهکده زمستانی پارک برایانت  در پشت ساختمان اصلی کتابخانه عمومی نیویورک بروید. این تنها پیست اسکیت روی یخ با ورودی رایگان در شهر نیویورک است و تا 5 مارس 2023 همه روزه باز است. از آنجایی که این پیست بسیار محبوب شده است، باید  زمان اسکیت خود را  از قبل رزرو کنید. هر اسکیت باز مجاز به یک جلسه 55 دقیقه‌ای در روز است.

اجاره اسکیت از 18 دلار شروع می‌شود.

بازدید از خیابان پنجم

بدون شک، یکی از کارهایی که باید در نیویورک انجام دهید، دیدن  فروشگاه‌های افسانه‌ای و فوق العاده گران قیمت در امتداد خیابان پنجم، برگدورف گودمن، هنری بندل، تیفانی، و… است. در طول فصل تعطیلات زمستانی، بسیاری از پنجره‌های آن‌ها مملو از تزئینات فصلی زیبایی است که در هیچ جای دیگری نمی‌توانید پیدا کنید. در هر زمانی از سال، از کلیسای جامع نئوگوتیک  سنت پاتریک،  درست روبروی مرکز راکفلر دیدن کنید.

بازدید از موزه تاریخ طبیعی آمریکا

American Museum of Natural History

شهر نیویورک بهشت ​​موزه است و در طول ماه‌های زمستان، بهشت ​​روی زمین است. به همین خاطر یکی از جذاب‌ترین کارهایی که در سفر به نیویورک در زمستان می‌توانید انجام دهید بازدید از موزه‌های این شهر است. در ماه‌های ژانویه تا فوریه، بسیاری از موزه‌ها نمایشگاه‌های جدیدی را نیز به نمایش می‌گذارند. اگر بودجه کمی دارید، متوجه خواهید شد که برخی از مشهورترین موزه‌ها، مانند موزه  هنر متروپولیتن و موزه تاریخ طبیعی در میان سایرین، فقط هزینه ورودی را دریافت می‌کنند. در کل می‌توان گفت که بازدید از این موزه‌ها به شرط اینکه بتوانید بچه‌ها را سرگرم کنید برای خانواده‌ها عالی هستند.

سوار کشتی استاتن آیلند شوید

کشتی استاتن آیلند که به عنوان «ارزان‌ترین سفر اقیانوس پیما در جهان» توصیف می‌شود، کاملا رایگان است. مطمئناً این یک سواری عالی است که مناظر تماشایی از منهتن و مجسمه آزادی را ارائه می‌دهد و ارزش نیم ساعتی را دارد که شما را در خود حمل می‌کند. اگر می‌خواهید در سفر به نیویورک در زمستان یک کار هیجان انگیز انجام دهید، برای یک سفر فوق‌العاده خاص، «کروز» خود را برای اواخر بعدازظهر آماده کنید به این خاطر که در این زمان هم منظره زیبای غروب آفتاب و هم منظره‌ای خارق‌العاده با روشن شدن ساختمان‌های منهتن خواهید داشت.

از مجسمه آزادی و جزیره الیس دیدن کنید

بسیاری از نیویورکی‌ها هرگز به مجسمه آزادی یا جزیره الیس نرفته‌اند. مجسمه آزادی در سال 1884 به مردم آمریکا داده شد و این هدیه به یاد دوستی بین مردم ایالات متحده و فرانسه بود و نام واقعی آن  آزادی روشنگر جهان است . ارتفاع آن 151 فوت و 1 اینچ است و در زمان ورود بلندترین سازه در ایالات متحده آمریکا بود. مجسمه آزادی 3 اینچ (7.62 سانتی متر) و مشعل 5 اینچ (12.7 سانتی متر) است. حتماً از موزه دیدن کنید تا مشعل اصلی مجسمه و دیگر یادگاری‌های آن را ببینید. موزه ملی مهاجرت جزیره الیس در جزیره الیس نیز مکانی باورنکردنی به خصوص برای آمریکایی‌ها است. در اینجا می‌توانید سفرهایی به آمریکا، از طریق مجموعه‌ای خیره‌ کننده از مصنوعات پیدا کنید. به یاد داشته باشید که در طول زمستان در جزایر هوا سرد است، بنابراین لباس مناسب بپوشید.

از یک اغذیه فروشی در نیویورک دیدن کنید

Deli in New York

یکی از تجربه‌های خوشمزه که اغلب گردشگران از آن هنگام سفر به نیویورک در زمستان لذت خواهند برد، بازدید از یک اغذیه فروشی در این شهر است. برای بسیاری از علاقه مندان به اغذیه‌ فروشی‌ها، هیچ چیز دیگری در جهان مانند اغذیه‌ فروشی‌های خوشمزه نیویورکی وجود ندارد. آن‌ها جایی هستند که می‌توانید یک ساندویچ بزرگ و خوشمزه تهیه کنید (پاسترامی همیشه محبوب است، اما انتخاب‌های زیادی وجود دارد) که می‌توانید آن‌ها را امتحان کنید. این یکی از آن تجربیات اساسی نیویورک بدون توجه به فصل است. 

از کوفته‌های بزرگ در محله چینی‌ها لذت ببرید

محله چینی‌های نیویورک به اندازه کوفته‌هایی که در آنجا پیدا می‌کنید شهرت جهانی دارد. بهترین کار این است که فقط در محله چینی‌ها پرسه بزنید تا زمانی که رستورانی مطابق میل خود را پیدا کنید.

در زمستان از کلیسایی در نیویورک دیدن کنید

A church in New York

اگر می‌خواهید از یک مکان مذهبی در شهر نیویورک دیدن کنید، خوش شانس هستید. در شهر نیویورک، هزاران کلیسای مسیحی، حدود 1000 کنیسه، 100 مسجد، ده ها معبد هندو و بودایی را خواهید دید. همچنین بیش از دوازده اتاق مطالعه علوم مسیحی، دو خانه جلسات کویکر و بسیاری دیگر وجود دارد.

با این حال، بالاتر از همه این‌ها، دو کلیسای معروف هستند که اگر در همسایگی آن‌ها هستید باید از آن‌ها دیدن کنید. این دو کلیسا، کلیسای جامع سنت پاتریک و کلیسای ترینیتی هستند. کلیسای جامع سنت پاتریک اواسط قرن نوزدهم، بزرگ‌ترین کلیسای جامع کاتولیک احیای گوتیک در آمریکای شمالی است. اگر در حال قدم زدن در مرکز راکفلر هستید، این کلیسای زیبا ارزش دیدن دارد. این کلیسا در ابتدا در سال 1698 ساخته شد و در تقاطع وال استریت و برادوی قرار دارد. سوابق تاریخی بیان می‌کنند که وسایل بالا بردن سنگ‌ها برای ساخت آن توسط کاپیتان ویلیام کید از کشتی خود به کلیسا قرض داده شده است. اما کلیسای امروزی در سال 1846 بازسازی شد و تا سال 1869 بلندترین ساختمان ایالات متحده بود.

از تئاتر بزرگ در نیویورک در زمستان لذت ببرید

نیویورک مترادف با تئاترهای عالی است و نمایش‌های برادوی به ویژه در زمستان محبوبیت زیادی دارند. اگر چه بلیت‌های تئاتر ممکن است برای برخی نمایش‌ها گران باشد، اما راه‌هایی برای کاهش هزینه‌ها وجود دارد. برای مثال، نمایش‌های خوب و بسیار ارزان‌تری را در خارج از برادوی خواهید یافت و می‌توانید بلیت‌هایی با نرخ پایین برای نمایش‌های برتر خریداری کنید که تا 50 درصد تخفیف دارند. به همین خاطر اگر از تماشای تئاتر لذت می‌برید، به هیچ عنوان در سفر به نیویورک در زمستان تماشای تئاترهای بزرگ و دل‌چسب نیویورک را از دست ندهید. 

سخن پایانی

برخلاف بسیاری از افرادی که فکر می‌کنند در فصل زمستان تمام فعالیت‌ها در شهر نیویورک خاموش می‌شود. باید بگوییم که این تفکر کاملاً اشتباه است. به این خاطر که در این فصل که با شروع سال جدید و کریسمس همراه است، می‌توانید فعالیت‌های مهیج و لذت بخشی را در جای ‌جای شهر نیویورک پیدا کنید. در این مقاله به معرفی بهترین کارهایی که می‌توانید در سفر به نیویورک در زمستان انجام دهید پرداختیم. بنابراین حتی اگر چند روز به این شهر زیبا سفر می‌کنید از قبل برنامه ریزی کرده و حتماً چند کار مهم را در لیست خود قرار دهید.

نظرات کاربران