New York festivals in the summer
24 اردیبهشت 1402
آمریکا

فستیوال های مهمی که در سفر به نیویورک در تابستان نباید از دست بدهید!

فهرست مطالب

سفر به نیویورک در تابستان، سفری مهیج خواهد بود؛ چرا که شما می‌توانید با شرکت در فستیوال‌ها، رویدادهای خیابانی و هم‌چنین مکان‌ های دیدنی، فرهنگ و تاریخ‌چه شهر را کشف کنید.

شهر نیویورک، یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در جهان است. در این شهر پرجنب‌وجوش، همیشه فعالیتی برای انجام دادن وجود دارد؛ از نمایش روی صحنه گرفته تا قایق‌سواری در رودخانه، جشنواره غذا و کنسرت موسیقی زنده. ما در این مقاله به معرفی 32 تفریح جذاب که در سفر به نیویورک در تابستان می‌توان انجام داد، می‌پردازیم؛ برای تجربه یک سفر فراموش‌نشدنی در شهر نیویورک، همراه ما  باشید.

آماده رزرو بلیط هواپیما نیویورک هستید؟

از چشم‌انداز بارهای روی پشت‌بام نیویورک لذت ببرید

New York rooftop

یکی از راه‌های لذت بردن از نیویورک در تابستان، حضور در یک بار پشت‌بام است. تعداد زیادی از این بارها در اطراف این کلان‌شهر قرار دارند. Gallow Green Rooftop Bar و  Westlight NYC از آن جمله هستند که به‌ترتیب چشم‌اندازی از ساختمان empire state building و پل بروکلین، و خط افق منهتن را نشان می‌دهند. بار روی پشت‌بام Hotel Brooklyn نیز یکی دیگر از آن‌هاست که مناظری خارق‌العاده را در اختیار شما قرار می‌دهد.

در تور قایق‌سواری تابستانه نیویورک شرکت کنید 

یکی دیگر از فعالیت‌هایی که می‌توان در سفر به نیویورک در تابستان انجام داد، شرکت در یک تور قایق‌سواری‌ست. تصور کنید که در هوای گرم داخل قایق نشسته‌اید و در حین لذت بردن از مناظر شهر، رودخانه West و رودخانه هادسون، نسیم ملایمی را روی صورت‌تان احساس می‌کنید. برای این‌که تا 70 درصد در هزینه‌های‌تان صرفه‌جویی کنید، می‌توانید در تور قایق‌سواری Staten Island Ferry شرکت کنید و در حین قایق‌سواری مناظر شهر نیویورک و مجسمه آزادی یا Statue of Liberty را ببینید.

جشنواره فیلم برایانت پارک را از یاد نبرید

یکی دیگر از بهترین کارهایی که می‌توان در سفر به نیویورک در تابستان انجام داد، شرکت در جشنواره فیلم برایانت پارک است. این جشنواره رایگان در قلب منهتن، در ماه جولای برگزار می‌شود. مردم با پتوهای زیرانداز و صندلی به پارک می‌آیند و مانند رفتن به سینما، مقابل پروژکتور می‌نشینند و برای تماشای فیلم و یا کنسرت‌های ارکستر فیلارمونیک نیویورک آماده می‌شوند. پارک برایانت، کمتر از 5 دقیقه پیاده‌روی تا میدان تایمز فاصله دارد و توسط درختان بلند احاطه شده است. شما با رفتن به پارک برایانت، با یک تیر دو نشان می‌زنید: هم به پیک‌نیک می‌روید و هم کنسرت و فیلم تماشا می‌کنید. 

در جشنواره تابستانه Make Music نیویورک شرکت کنید

Make Music New York Summer Festival

یکی دیگر از فعالیت‌هایی که می‌توان در سفر به نیویورک در تابستان انجام داد، شرکت در جشنواره موسیقی Make Music است. این رویداد، برای اولین بار در سال 1982 فرانسه با عنوان Fete de la Musique آغاز شد و به‌سرعت قابل‌توجهی مورداستقبال قرار گرفت. هم‌اکنون این رویداد، هرساله در 120 کشور و بیش از 1000 شهر در جهان برگزار می‌شود. برخلاف هر فستیوال موسیقی دیگر، حضور عموم افراد برای شرکت در این جشنواره امکان‌پذیر و رایگان است. در جشنواره Make Music، شما شاهد نوازنده‌های مختلف، اعم از پیر و جوان، حرفه‌ای و مبتدی و هر سبکی از موسیقی خواهید بود. این جشنواره، در تاریخ 21 ژوئن 2023 برگزار خواهد شد.

در فصل تابستان، از جزیره Governors نیویورک دیدن کنید

یکی دیگر از کارهایی که می‌توان در سفر به نیویورک در تابستان انجام داد، رفتن به جزیره Governors است. Governors در طول ماه‌های گرم بی‌نظیر بوده و دسترسی به آن با کشتی امکان‌پذیر است. کافی‌ست در انتهای بخش جنوبی منهتن سوار یک کشتی شوید و از منظره مجسمه آزادی لذت ببرید و شهر را در آرامش تماشا کنید.

در تور تابستانه جت‌اسکی‌سواری شرکت کنید

اگر می‌خواهید در سفر به نیویورک در تابستان از تمامی جاذبه ‌های دیدنی شهر بازدید کنید، در یک تور جت‌اسکی‌سواری شرکت کنید. Sea the City Jet Ski، Jetty Jumpers و Rockaway Jetski از جمله این تورها هستند. شما با سرعت 55 مایل در ساعت روی آب حرکت می‌کنید و از مسیرهایی عبور می‌کنید که بهترین زاویه دید را نسبت به مکان‌ های دیدنی شهر داشته باشید. 

در بازار Smorgasburg غذا بخورید

نیویورک در تابستان

یکی دیگر از فعالیت‌هایی که می‌توان در سفر به نیویورک در تابستان انجام داد، گشت‌وگذار در بازار غذای Smorgasburg است. Smorgasburg که در ویلیامزبورگ قرار دارد، یکی از بهترین بازارهای مواد غذایی در فضای باز شهر نیویورک به شمار می‌آید. این بازار، مورداستقبال افراد زیادی قرار گرفته است؛ چرا که بسیاری از افراد برای خوردن، نوشیدن و لذت بردن از منظره افق منهتن در امتداد ساحل East River گرد هم می‌آیند. شما در این بازار، بیش از 100 فروشنده غذا را خواهید دید که از غذاهای سنتی گرفته تا غذاهای ترکیبی و نوآورانه را عرضه می‌کنند؛ بنابراین، چه به‌دنبال تاکوهای کره‌ای باشید و چه به‌دنبال یک برگر کلاسیک، همه را در این بهشت غذا خواهید یافت.

در مراسم رژه روز ملی پورتوریکو شرکت کنید

یکی دیگر از کارهایی که می‌توان در سفر به نیویورک در تابستان انجام داد، شرکت در مراسم رژه روز ملی پورتوریکوست. این رژه، از سال 1959 در پنجمین خیابان منهتن برگزار شده و هدف از آن نشان دادن اتحاد شهروندان این سرزمین است. این رژه در دومین یک‌شنبه ماه ژوئن، یعنی 11 ژوئن 2023، با حضور بیش از 4 میلیون شهروند پورتوریکویی برگزار خواهد شد.

روی آب غذا بخورید!

یکی دیگر از کارهایی که می‌توان در سفر به نیویورک در تابستان انجام داد، غذا خوردن روی کشتی‌ست. یک کشتی-رستوران Grand Banks در Pier 25 قرار دارد. این کشتی روی آب ثابت است و حرکت نمی‌کند، در واقع فقط با امواج آب تکان می‌خورد. شما می‌توانید سوار این کشتی شوید و یک شام عاشقانه را در زیر نور ستارگان، به‌هنگام تماشای مجسمه آزادی در رودخانه هادسون میل کنید. اگر هم این کشتی شلوغ بود و جایی برای نشستن شما نداشت، به Pilot Brooklyn بروید.

به فستیوال‌های تابستانی نیویورک بروید

Go to New York summer festivals

یکی دیگر از فعالیت‌هایی که می‌توان در سفر به نیویورک در تابستان انجام داد، شرکت در فستیوال‌های تابستانی‌ست. در بسیاری از پارک‌های سراسر نیویورک، از جمله Central Park، بیش از 100 کنسرت و نمایش رایگان برگزار می‌شود. اگر تابستان امسال در نیویورک هستید، از شرکت در این فستیوال‌ها غافل نشوید.

در جشنواره موزه Mile شرکت کنید

یکی دیگر از کارهایی که می‌توان در سفر به نیویورک در تابستان انجام داد، شرکت در جشنواره Mile است. این فستیوال با هدف دعوت از مردم برای بازدید از مجموعه‌‌های هنری مانند نقاشی‌ها، گچ‌کاری‌ها و آثار هنرمندان خیابانی‌ برگزار می‌شود. اگر به تاریخ‌ومعماری علاقه‌مندید، از شرکت در این فستیوال هنری که در تاریخ 13 ژوئن 2023 برگزار می‌شود، غافل نشوید.

در سفر تابستانه به نیویورک، کشتی‌سواری کنید

یکی دیگر از فعالیت‌هایی که می‌توان در سفر به نیویورک در تابستان انجام داد، شرکت در یک کشتی تفریحی‌ست. کشتی تفریحی Honorable William Wall یکی از آن‌هاست که در کنار جزیره Ellis قرار دارد. پیشنهاد می‌کنیم در روشنی روز سوار این کشتی شوید تا از مناظر زیبا لذت ببرید. علاوه بر آن، شما روی این کشتی می‌توانید غذا بخورید، برقصید، تفریح و بازی کنید.

در فستیوال Governors Ball Music شرکت کنید

نیویورک در تابستان

یکی دیگر از کارهایی که می‌توان در سفر به نیویورک در تابستان انجام داد، شرکت در فستیوال Governors Ball Music است. این جشنواره، در ابتدا در جزیره Governors برگزار می‌شد و در حال حاضر در مکانی دیگر برگزار می‌شود. هم‌اکنون flushing meadows corona park در queens با چمن‌زارهای سبز و درختان سربه‌فلک‌کشیده میزبان برگزاری این فستیوال است. این جشنواره، ترکیبی از موسیقی زنده، رقص‌وآواز و طیف گسترده‌ای از غذاها و نوشیدنی‌ها را برای تعطیلات آخر هفته تابستانی ارائه می‌دهد.

نیویورک را زیر پایتان بگذارید!

یکی دیگر از کارهایی که می‌توان در سفر به نیویورک در تابستان انجام داد، تماشای شهر از چشم‌انداز بالاست. برای این‌کار لازم است که به بام نیویورک یا یکی از رصدخانه آن شهر بروید. ساختمان Empire State، عرشه Edge Hudson Yards، بام Rock، بام One World Observatory و عرشه One Vanderbilt بهترین محل برای تماشای دورنمای شهر هستند.

در جشنواره لینکلن حضور بیابید

یکی دیگر از فعالیت‌هایی که می‌توان در سفر به نیویورک در تابستان انجام داد، شرکت در جشنواره لینکلن است. این جشنواره که در تاریخ 14 ژوئن و 12 آگوست برگزار می‌شود، جنب‌وجوش شهر را نشان می‌دهد. در فستیوال رایگان لینکلن، مردم زیر نورهای نئونی می‌رقصند، غذا و نوشیدنی می‌خورند و همراه خوانندگان هم‌خوانی می‌کنند. این فستیوال به‌قدری هیجان‌انگیز است که مردم از سراسر جهان به آن می‌پیوندند.

کنسرت شرکت کنید

Concert in New York

یکی دیگر از فعالیت‌هایی که می‌توان در سفر به نیویورک در تابستان انجام داد، شرکت در کنسرت موسیقی است. در طول ماه‌های گرم، کنسرت‌های زیادی در هر گوشه‌ای از شهر برگزار می‌شود. کافی‌ست پیگیر آن‌ها باشید و در هر کدام که مایلید شرکت کنید.

در تابستان گرم نیویورک، خوش‌مزه‌ترین بستنی عمرتان را بخورید

در فصل گرما، هیچ‌چیز به‌اندازه خوردن یک بستنی نمی‌چسبد. Sundaes and Cones یکی از معروف‌ترین بستنی‌فروشی‌های نیویورک طی دو دهه گذشته بوده است. مشتریان، جلوی مغازه برای خرید بستنی صف می‌کشند و از طعم‌های جدید و نوآورانه بستنی‌های آن استقبال می‌کنند. هم‌چنین، Sundaes and Cones کیک-بستنی‌های خوش‌مزه‌ای را هم ارائه می‌دهد. علاوه بر این فروش‌گاه، شما می‌توانید به بستنی‌فروشان دیگری مانند Big Gay در East Village و West Village، Ice & Vice و Morgenstern’s Finest Ice Cream بروید.

در فستیوال تابستانه Summer Jam حاضر شوید 

یکی دیگر از فعالیت‌هایی که می‌توان در سفر به نیویورک در تابستان انجام داد، شرکت در فستیوال Summer Jam است. این جشنواره، قدمتی بیش از 20 سال دارد و در کنار دریاچه کلن برگزار می‌شود. در این فستیوال تابستانی، انواع رویدادهای موسیقی و نمایش‌های مهیج با حضور 2500 تا 3000 شرکت‌کننده برگزار می‌شود. جشنواره Summer Jam، هرساله در 4 ژوئن برگزار می‌شود.

از موزه تاریخ طبیعی آمریکا دیدن کنید

نیویورک در تابستان

یکی دیگر از کارهایی که می‌توان در سفر به نیویورک در تابستان انجام داد، بازدید از موزه تاریخ طبیعی آمریکاست. این‌جا مکانی عالی برای خانواده‌هاست؛ تا بتوانند با جغرافیای جهان، گیاهان، گونه‌های مختلف جانوری و بسیاری چیزهای دیگر آشنا شوند. این موزه در قسمت غربی منهتن واقع شده و بزرگ‌ترین موزه تاریخ طبیعی در جهان است. 

در رژه روز دومینیکن شرکت کنید

یکی دیگر از کارهایی که می‌توان در سفر به نیویورک در تابستان انجام داد، شرکت در مراسم رژه است. رژه روز دومینیکن از سال 1982، به‌افتخار جمهوری‌شدن آن، برگزار شده و از خیابان 38ام شروع می‌شود و تا خیابان 52 ادامه می‌یابد. می‌توانید در تاریخ 13 آگوست 2023 در این رویداد شرکت کنید و شاهد وحدت و همبستگی نیویورکی‌ها باشید.

منتظر غروب خورشید بمانید

در تابستان نیویورک، خورشید 2 بار در سال با زاویه‌ای خاص غروب می‌کند. چیدمان ساختمان‌های نیویورک به‌گونه‌ای‌ست که خورشید کاملا میان آسمان‌خراش‌ها قرار می‌گیرد. این پدیده Manhattanhenge نام دارد که در روزهای 29 یا 30ام ماه می و 12 یا 13ام ماه جولای قابل رصد است. بسیاری از مردم در این روزها گرد هم می‌آیند تا از این منظره جذاب عکس بگیرند.

در تابستان، به little island بروید

little island

یکی دیگر از جاهایی که می‌توان در سفر به نیویورک در تابستان از آن دیدن کرد، little island است. Meatpacking District با فاصله کمی از Meatpacking District و High Line قرار دارد. این جزیره کوچک بر روی 132 پایه بتنی شبیه به گل، روی رودخانه هادسون واقع شده است. شما می‌توانید به این جزیره بروید و علاوه بر چشم‌اندازهای زیبا، از رویدادها و نمایشگاه‌های هنری مختلف در آن‌جا لذت ببرید.

نمایشنامه‌ای از شکسپیر ببینید

یکی دیگر از کارهایی که می‌توان در سفر به نیویورک در تابستان انجام داد، شرکت در تئاتر Delacorte است. تئاتر Delacorte معروف‌ترین نمایشنامه‌ جهان است. این نمایشنامه که در Central Park برگزار می‌شود، نمایشنامه شکسپیر بزرگ است. در این نمایشنامه، بسیاری از ستاره‌ها مانند مریل استریپ، کوین کلاین، آل پاچینو، جورج سی اسکات و دنزل واشنگتن به روی صحنه می‌روند و این نمایش را اجرا می‌کنند.

در جشنواره تابستانه Tribeca Film شرکت کنید

یکی دیگر از فعالیت‌هایی که می‌توان در ماه‌های گرم نیویورک انجام داد، شرکت در جشنواره Tribeca Film است. در سال 2002، رابرت دنیرو و جین رزنتال – دو تهیه‌کننده- جشنواره Tribeca Film را ایجاد کردند تا زندگی را به نیویورکی‌ها برگردانند؛ چرا که نیویورک بعد از حملات تروریستی در 11 سپتامبر 2001 به‌شدت آسیب دید و ضربات روحی بسیاری را به مردم وارد کرد. این دو نفر تصمیم به اجرای این جشنواره گرفتند تا به مردم نیویورک دلیلی برای جشن گرفتن بدهند. جشنواره Tribeca Film در طول سال‌ها رشد کرده و از بزرگان صنعت فیلم و فیلم کوتاه دعوت می‌کند تا در تاریخ 7 تا 18 ژوئن به این‌جا بیایند و جوایز خود را دریافت کنند.

در فصل تابستان، به Hamptons نیویورک سفر کنید

نیویورک در تابستان

یکی دیگر از جاهایی که در سفر به نیویورک در تابستان می‌توان از آن بازدید کرد، Hamptons است. Hamptons مقصدی بسیار محبوب برای سفری یک‌روزه به شمار می‌رود. چرا که برای 24 ساعت شما را از شلوغی‌های زندگی شهری دور می‌کند. این شهر کوچک حدود 300 سال قدمت دارد و توسط فضای سبز، دریا و سواحل احاطه شده است. 

دوچرخه‌سواری کنید

یکی دیگر از کارهایی که می‌توان در سفر به نیویورک در تابستان انجام داد، دوچرخه‌سواری‌ست. مسیرهای دوچرخه‌سواری بسیاری در سطح شهر وجود دارد که می‌توانید در آن‌ها حرکت کنید. کافی‌ست در یکی از ایستگاه‌ها دوچرخه بگیرید و از Central Park تا Battery Park رکاب بزنید. اگر هم در طول مسیر خسته شدید، در پارک رودخانه هادسون استراحت کنید.

جشن فشفشه‌بازی تابستانی را تماشا کنید

یکی دیگر از کارهایی که می‌توان در سفر به نیویورک در تابستان انجام داد، شرکت در جشن فشفشه‌بازی‌ست. این جشن که در 4ام جولای برگزار می‌شود، از پارک‌های متعدد شهر مانند Berry Park، Dumbo Park و East River State Park قابل مشاهده است. پیشنهاد می‌کنیم به یکی از این پارک‌ها بروید و از نمایش رقص ‌و نور در آسمان لذت ببرید.

در مسابقه تابستانه خوردن هات‌داگ در نیویورک حضور بیابید

New York's Summer Hot Dog Eating Contest

یکی دیگر از کارهایی که می‌توان در سفر به نیویورک در تابستان انجام داد، شرکت در مسابقه هات‌داگ‌خوری‌ست. این مسابقه که هرساله در تاریخ 4 جولای برگزار می‌شود، بامزه‌ترین و هیجان‌انگیزترین مسابقه‌ای‌ست که در عمرتان دیده‌اید. در این مسابقه، افراد بر سر خوردن بیش‌ترین هات‌داگ با یکدیگر رقابت می‌کنند. رکورد بیش‌ترین تعداد هات‌داگی که در مسابقه‌های قبلی خورده شده، برای مردان 632.022 و برای زنان 402.022 بوده است. رقمی باورنکردنی‌ست؛ مگرنه؟!

از تماشای بازی بیسبال در تابستان لذت ببرید

یکی دیگر از فعالیت‌هایی که می‌توان در سفر به نیویورک در تابستان  انجام داد، تماشای بازی بیسبال است. برای این کار، کافی‌ست به استادیوم Yankee بروید. این ورزشگاه، محل بازی یکی از موفق‌ترین تیم‌های تاریخ، یعنی MLB به شمار می‌آید. بازی‌ها از ماه مارس شروع می‌شوند و تا ماه نوامبر ادامه دارند؛ بنابراین پیش از سفر، طوری برنامه‌ریزی کنید تا فرصت حضور در استادیوم Yankee را داشته باشید.

در جشن آزادی برده‌ها شرکت کنید

یکی دیگر از کارهایی که می‌توان در سفر به نیویورک در تابستان انجام داد، شرکت‌ در جشن آزادی برده‌ها یا Juneteenth است. این نام، ترکیبی از کلمات «Nineteen» و «June» به شمار می‌رود. ماجرا از این قرار است که در اول ژانویه 1863، آبراهام لینکلن، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده، قانون ممنوعیت برده‌داری را تصویب کرد. از همان زمان به بعد تا تاریخ 19 ژوئن 1865، مردم برده به‌تدریج آزاد شدند. جشن آزادی برده‌ها، از سال 2009، در حوالی همین تاریخ در بروکلین برگزار می‌شود.

به یک کنسرت جاز بروید

نیویورک در تابستان

یکی دیگر از فعالیت‌هایی که می‌توان در سفر به نیویورک در تابستان انجام داد، شرکت در کنسرت موسیقی جاز است. کنسرت ارکستر موسیقی جاز، به موسیقی‌های دهه 1920 تعلق دارد و در کنار نواختن موسیقی، نمایشی از رقص مربوط به همان دهه را نیز می‌نمایاند. در این محیط‌ها، سرو نوشیدنی‌ نیز انجام می‌شود.

در جشنواره Electric Zoo Music در تابستان شرکت کنید

یکی دیگر از سرگرمی‌ هایی که می‌توان در سفر به نیویورک در تابستان انجام داد، شرکت در جشنواره Electric Zoo Music است. Electric Zoo Music، یک جشنواره موسیقی سه‌روزه است که در جزیره رندال برگزار می‌شود. در این جشنواره، برخی از برترین بازیگران و نوازندگان قدیمی مانند Avicii، Steve Aoki، Benny Benassi و بسیاری از افراد دیگر حضور پیدا می‌کنند. اگر از طرف‌داران آنان هستید، این جشنواره را از دست ندهید. Electric Zoo Music در تاریخ اول تا سوم سپتامبر 2023 برگزار خواهد شد.

در آخر

نیویورک در تابستان، میزبان رویدادهای مهیج، کنسرت‌های موسیقی، رژه‌های خیابانی، فستیوال‌ها و نمایش‌های خیابانی متنوع است. پیشنهاد می‌کنیم که در سفر به این شهر، در چند تا از فعالیت‌های تفریحی آن شرکت کنید.

نظرات کاربران