Rainier
1 اردیبهشت 1402
آمریکا

10 مکان دیدنی که باید در سفر به واشنگتن در تابستان بروید!

شمال غربی اقیانوس آرام دارای مناظر خیره‌کننده و مناطق شهری منحصربه‌فردی در تمام طول سال است. اما احتمالا بهترین زمان برای بازدید از ساحل زیبای سبز تابستان باشد. در تابستان، دفعات بارش باران کمی کاهش می‌یابد و دمای هوا حدود 21 درجه سانتی‌گراد است. در سفر به واشنگتن در تابستان، فرصت دستیابی به هرچیزی فراهم است؛ بهترین هتل‌ها را برای اقامت می‌یابید، فعالیت‌های سرگرم‌کننده و تفریحات تازه‌ای را انجام می‌دهید و در شهر پرسه می‌زنید. اجازه دهید که شما را با فهرستی 10 تایی از کارهایی که باید در سفر به واشنگتن در تابستان انجام دهید آشنا کنیم. 

برای رزرو بلیط هواپیما با سه کلیک همسفر شوید!

در پارک ملی المپیک کمپ بزنید

سفر به واشنگتن در تابستان

یکی از تفریحات تابستانه واشنگتن، بازدید از پارک ملی المپیک است. پارک ملی المپیک به‌خاطر چشم‌اندازهای متنوع، از خطوط ساحلی صخره‌ای گرفته تا کوه‌های مرتفع و سفید و جنگل‌های Hoh Rain معروف است. این پارک، تنها 2 ساعت از سیاتل فاصله دارد؛ به‌شرطی‌که با ماشین بروید. اگر نمی‌خواهید در تعطیلات تابستانی خود کمپ بزنید، می‌توانید بازدید از پارک را به یک سفر یک‌روزه تبدیل کنید و در اقامت‌گاهی که در آن‌جا وجود دارد اقامت کنید.

در سفر به واشنگتن در تابستان از باغ ژاپنی سیاتل دیدن کنید

یکی دیگر از جاذبه‌های دیدنی واشنگتن باغ ژاپنی سیاتل است. این باغ که در قلب سیاتل قرار دارد، به‌عنوان یک پناه‌گاه شهری شناخته می‌شود. شما در این پارک می‌توانید انواع‌و‌اقسام گیاهان زیبا را مشاهده کنید که در آب‌و‌هوای مرطوب ایالت واشنگتن شکوفا می‌شوند. جالب است بدانید که در باغ ژاپنی سیاتل، مراسم چای سنتی برگزار می‌شود. در این مراسم، هنر تهیه و آماده‌سازی چای سبز ماچو به نمایش کشیده می‌شود. در حال حاضر این نمایش شگفت‌انگیز تا اطلاع ثانوی متوقف شده است، اما گردشگران هم‌چنان می‌توانند به این مکان جذاب بروند و از آرامش و زیبایی سرشار این باغ سنتی ژاپنی در واشنگتن در فصل تابستان لذت ببرند.

در سفر به واشنگتن در تابستان نوزادان گوزن را از نزدیک ببینید!

مزرعه گوزن‌ها یا Leavenworth Reindeer در کوه‌های Cascade ایالات متحده قرار دارد. این مزرعه، مکانی عالی برای سرگرمی و آموزش عملی به شمار می‌رود. موسسان مزرعه گوزن‌ها، این مزرعه را با هدف آموزش مردم و کمک به بقای نسل این حیوانات پرابهت برپا کرده‌اند. شما در این مزرعه می‌توانید کنار گوزن‌ها پرسه بزنید، آن‌ها را نوازش کنید و یا با آنان عکس بگیرید. جذاب‌ترین چیزی که می‌توانید در مزرعه گوزن‌ها ببینید، نوزادان و بچه گوزن‌هاست! شما می‌توانید گوزن‌های تازه‌متولدشده را از نزدیک ببینید و چند ساعتی به حرکات و رفتارهای این کوچولوهای بامزه در سفر به واشنگتن در تابستان خیره شوید.

در جزایر San Juan به نهنگ‌ها سلام کنید!

San Juan Islands

جزایر San Juan با آب‌وهوای معتدل و بازی نهنگ‌ها منظره‌ای تماشایی را در اختیار افراد قرار می‌دهد. این حیات‌وحش بزرگ، محل زندگی شیرهای دریایی، عقاب‌، سمورها و هم‌چنین نهنگ‌های دریایی‌ست. مسافران و گردشگران می‌توانند تورهای قایق‌سواری را رزرو کنند و پاروزنان، از مناظر سرسبز دیدن کنند و از بازی نهنگ‌هایی که از فاصله دور، دمشان را تکان می‌دهند لذت ببرند.

در سفر به واشنگتن در تابستان به باغ شیشه‌ای بروید

سفر به واشنگتن در تابستان بدون بازدید از chihuly gardens and glass کامل نمی‌شود. یک ساختمان شیشه‌ای مرتفع در پس‌زمینه رنگارنگ باغ‌ها و گل‌ها می‌درخشد. بازدیدکنندگان علاوه بر گشت‌و‌گذار در باغ‌های خیره کننده می‌توانند در کارگاه‌های آموزشی این باغ شرکت کنند تا درباره هنر شیشه‌سازی بیاموزند.

در سفر به واشنگتن در تابستان در آسمان غذا بخورید!

Space Needle نمادین‌ترین بنایی‌ست که در سیاتل قرار دارد. گردشگران می‌توانند وارد این بنا شوند و سوار بر آسانسور، تا ارتفاع 160 متری بالا بروند؛ بدین ترتیب، چشم‌اندازی از افق شهر سیاتل، کوه‌های المپیک و Cascade، کوه Rainier، کوه Baker، خلیج Elliott و جزایر مختلف در Puget Sound را ببینند. هم‌چنین، در عرشه نوشیدنی بنوشند و درLoupe Lounge در Space Needle که اولین و تنها طبقه شیشه‌ای گردان جهان است غذا بخورند.

از باغ گیاه‌شناسی Bellevue دیدن کنید

سفر به واشنگتن در تابستان

53 هکتار از واشنگتن را باغ‌ها، جنگل‌ها و تالاب‌ها تشکیل داده است. این باغ‌ها، منظره‌ای زیبا از گیاهان سرسبز و گل‌های رنگی را در اختیار شما قرار می‌دهد. بازدیدکنندگان می‌توانند در  کارگاه‌های عملی باغ گیاه‌شناسی Bellevue شرکت کنند تا درباره نحوه پرورش گل‌ها و گیاهان، اطلاعات بیشتری کسب کنند. 

از کوه Rainier بالا بروید

کوه Rainier یکی دیگر از جاذبه‌های دیدنی واشنگتن است. این کوه، یک آتشفشان فعال است که در پس‌زمینه سیاتل خودنمایی می‌کند. گردشگران می‌توانند گل‌های وحشی خیره‌کننده در دامنه کوه را تماشا کنند و بالن‌سواری کنند تا منظره زیبای کوه را از بالا ببینند.

مرکز شهر سیاتل را بگردید

یکی دیگر از مکان‌های دیدنی واشنگتن مرکز شهر سیاتل است. مرکز شهر سیاتل، بهترین مکان برای گشت‌وگذار است؛ چرا که موزه هنر آسیایی سیاتل، موزه شمال آفریقا-آمریکا و تعدادی رستوران شگفت‌انگیز در آن وجود دارد. علاوه بر آن می‌توانید با تور و راهنمای محلی، از بازار معروف Pike Place نیز دیدن کنید.

کنار مجسمه Fremont Troll عکس بگیرید

 Fremont Troll

یکی دیگر از مکان‌های دیدنی واشنگتن مجسمه Fremont Troll است. داستان این مجسمه از این قرار است که در سال 1989، شورای هنری ماشین‌های مسابقه، پیشنهاد برگزاری مسابقه‌ای در زیر پل را داد. این برنامه بدین منظور بود که فضای زیر پل، برای جلوگیری از اجتماع معتادان و مواد مخدر و زباله‌ها بازسازی شود. در نهایت آن‌ها پیشنهاد ساخت اثری هنری را دادند. نصب این مجسمه در این‌جا، عصبانیت و خشم افرادی را که در زیر پل سکونت می‌کردند برانگیخت؛ ازهمین‌رو ریش و موهای مجسمه را نابود کردند و به آن آسیب رساندند. این مجسمه در زیر پل خیابان  Auroraدر سیاتل قرار دارد. اگر به دنبال گرفتن عکس‌های بامزه و جذاب هستید، عکس گرفتن در آغوش این مجسمه غول‌پیکر را فراموش نکنید.

در آخر

در سفر به واشنگتن در تابستان، امکان بازدید از مکان‌های دیدنی این شهر و انجام فعالیت‌های تفریحی را امکان‌پذیر می‌کند. شما می‌توانید در مرکز شهر بگردید، کوه‌نوردی کنید، از جزایر زیبا دیدن کنید، در پارک‌ها گشت‌‌وگذار کنید و به‌طورکلی از تفریحات تابستانی واشنگتن لذت ببرید. این فرصت بزرگ و هیجان‌انگیز را از دست ندهید!

نظرات کاربران