The Dabney
20 فروردین 1402
آمریکا

رمانتیک ‌ترین رستوران‌ های واشنگتن که نمی‌شناسید!

شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید واشنگتن بهترین تصویر از رستوران‌های خود را ارائه نمی‌دهد. نیویورک، سان‌فرانسیسکو و دیگر شهرهای برتر ممکن است در این زمینه حرفی برای گفتن داشته باشند. اما به لطف حضور تعداد زیادی از کارکنان دولت فدرال، این شهر، هنوز هم مملو از رستوران ‌های رمانتیکی است که برای برگزاری یک شب عاشقانه ایده‌آل هستند. در رستوران‌های پایتخت کشور، به همان اندازه که با زوج‌هایی که از یک شب قرار عاشقانه لذت می‌برند، با دلال‌های قدرتمندی نیز روبه‌رو می‌شوید که در تکاپوی معامله‌اند. اما این فضای پرجنب‌و‌جوش همه بر جذابیت رمانتیک ‌ترین رستوران‌ های واشنگتن می‌افزاید. اگر به دنبال کشف رمانتیک‌ ترین رستوران ‌های واشنگتن هستید، خوب جایی آمده‌اید. اما باید توجه داشت که این شهر دولتی از بسیاری جهات کمی رسمی‌تر از شهرهای دیگر است؛ برخی کدهای لباس در این شهر رایج‌اند؛ برای مثال شما نمی‌توانید در سطح شهر با کیف‌های سنگین راه بروید.

فرقی نمی‌کند که با چمدان در شهر می‌چرخید یا کیف پر از اسناد مهم دولتی را با خود حمل می‌کنید، بهترین کار این است که قبل از مراجعه به رستوران دل‌خواه خود، آن را در انبار چمدان واشنگتن یا هتل محل اقامت‌تان بگذارید؛ حال با خیال راحت، با رمانتیک ‌ترین رستوران‌ های واشنگتن آشنایی پیدا ‌کنید.

برای رزرو بلیط هواپیما با سه کلیک همسفر شوید!

Iron Gate

رمانتیک ‌ترین رستوران‌ های واشنگتن

یکی از رمانتیک ‌ترین رستوران ‌های واشنگتن Iron Gate است. این رستوران چیزی شبیه به یک افسانه است؛ چرا که در یک کالسکه‌، در یک عمارت تاریخی قرار دارد. این رستوران متشکل از سه بخش مختلف برای سرو غذا است؛ یکی حیاط جانبی، پاسیو باغ و دیگری اتاق ناهارخوری سرپوشیده. شما بسته به آب‌وهوا می‌توانید در هریک از این مکان‌ها سفارش خود را میل کنید. در حیاط جانبی، میزهایی قرار گرفته و اطراف آن‌ها را  گلدان‌ها احاطه کرده‌است، پاسیو باغ فضایی صمیمی‌تر با منظره درختان انبوه انگور در بالای سرتان را فراهم می‌کند که به شما سایه بخشد و درعین‌حال تنفس در هوای آزاد را لذت‌بخش‌تر می‌سازد، از سوی دیگر، اتاق ناهار‌خوری نیز با دیوارهای آجری، نورهای ملایم زرد، سنگ‌فرش و تیرهای چوبی تیره عظیم در سقف، مجسمه‌های چوبی و شومینه همیشه شعله‌ورش بر گرما و صمیمیت فضای یکی از رمانتیک ‌ترین رستوران‌ های واشنگتن افزوده‌است.

 Iron Gate، سال‌ها است که به عنوان یکی از رمانتیک ‌ترین رستوران‌ های شهر شناخته می‌شود و از زمان تاسیس خود، نظاره‌گر بسیاری از قرارهای عاشقانه زوج‌ها بوده‌است. در این رستوران، غذاهای خوش‌مزه در بشقاب‌های کوچکی سرو می‌شود که این امکان را فراهم می‌کند تا غذاهای متنوعی را بچشید.  منوی این‌جا مدیترانه‌ای است؛ شما می‌توانید غذاهایی مانند roasted mushroom carbonara و اختاپوس مدیترانه‌ای زغالی شده را در این رستوران میل کنید. از cremini mushroom arancini نیز غافل نشوید؛ چرا که غذایی خوش‌مزه و سیرکننده است؛ توصیه می‌کنیم یک بشقاب برای هر دو نفرتان سفارش دهید تا هنگام خوردن غذای اصلی، در یکی از رمانتیک ‌ترین رستوران‌ های واشنگتن، سیر نباشید.

آدرس:

1734 N St NW, Washington DC

Primrose

یکی دیگر از رمانتیک ‌ترین رستوران ‌های واشنگتن Primrose است. این رستوران صمیمی با الهام از فرانسوی‌ها مکانی ایده‌آل برای یک خلوت عاشقانه در پایتخت به شمار می‌رود. رستوران Primrose، با پنجره‌های بزرگ، دکوراسیون آبی ملایم، نورپردازی قدیمی و فضای دل‌باز، شبیه به کافه‌های پاریس به نظر می‌آید. علاوه بر کافه فرانسوی داخلی، یک قسمت نشیمن در فضای باز وجود دارد که در طول تابستان مکانی عالی برای صرف غذا به حساب می‌آید. هرچند منوی این رستوران تحت‌تاثیر آشپزی فرانسوی است، اما در آن غذاهای آمریکایی نیز وجود دارد؛ البته که آن‌ها نیز متاثر از غذاهای فرانسوی‌اند.

پیشنهاد می‌کنیم به Primrose بروید و به‌عنوان پیش‌غذا یک کاسه سوپ پیاز فرانسوی بخورید، سپس خوراک اردک، مرغ زعتر یا استیک سیب‌زمینی را به عنوان غذای اصلی سفارش دهید. اگر هم گیاه‌خوار هستید، اسفناج و پنیر ریکوتا بهترین گزینه برای شما خواهد بود. فراموش نکنید که در یکی از بهترین رستوران ‌های واشنگتن هستید؛ پس لحظاتی تکرانشدنی خلق کنید!

آدرس:

3000 12th St NE, Washington, DC 20017

Bresca

Bresca

یکی دیگر از رمانتیک ‌ترین رستوران ‌های واشنگتن Bresca است. این رستوران ستاره‌دار میشلین _ستاره‌های میشلین، معیاری برای ارزیابی کیفیت رستوران‌ها هستند_ انتخابی عالی برای قرار ملاقات عاشقانه به شمار می‌رود. Bresca با دیوارهای آجری سفید رنگ، دیوارهای آبی، نوارهای زرد رنگ سقف، هم‌چنین با پنجره‌های کف تا سقف در قسمت ورودی و نشیمن، حس وصف‌ناپذیری را به خود بخشیده‌است. سرآشپز Ryan Ratino، غذاهای خوش‌مزه فرانسوی را در این رستوران سرو می‌کند تا کام‌تان را با این غذاهای هیجان‌انگیز شیرین کند. هم‌چنین این رستوران یک بار شراب فوق‌العاده داشته که آن‌جا نیز منوی مخصوص به خود را دارد. توصیه می‌کنیم که با جیب پر از پول به Bresca بروید و شبی عاشقانه را در یکی از رمانتیک ‌ترین رستوران ‌های واشنگتن رقم بزنید!

آدرس:

1906 14th St NW, Washington, DC

سطح قیمت:

$$$

Del Mar

یکی دیگر از رمانتیک ‌ترین رستوران ‌های واشنگتن Del Mar است. این رستوران، تجربه لذت‌بخش غذا خوردن در یک ویلای مجلل اسپانیایی، درست در امتداد ساحل واشنگتن، را ارائه می‌دهد. پنجره‌های بزرگ، مرزی میان فضای بیرون و داخل قائل نمی‌شوند، هم‌چنین لوسترهای عظیم، ظرافت هنر اروپایی را به قرار عاشقانه‌تان اضافه می‌کنند. در Del Mar، یک قسمت نشیمن در فضای باز وجود دارد که برای لذت بردن از نور خورشید در زمستان مناسب است. این پاسیوی روباز که در شب با چراغ‌های پرنور روشن می‌شود، مکانی مناسب برای سپری کردن یک شب خاطره‌انگیز در یکی از رمانتیک ‌ترین رستوران‌ های واشنگتن به حساب می‌آید.

 منوی رستوران Del Mar اسپانیایی است؛ بنابراین باید منتظر سرو تاپاس‌های اسپانیایی در ظروف کوچک زیادی باشید. علاوه بر این، به علت موقعیت ساحلی این رستوران، منویی کامل از غذاهای دریایی و دیگر غذاهای گوشتی در این‌جا وجود دارد. اگر می‌خواهید مزه غذاهای خوش‌طعم اسپانیایی را زیر زبان‌تان احساس کنید، نیازی نیست به اسپانیا سفر کنید، کافی است شام‌تان را در  یکی از رمانتیک‌ ترین رستوران‌ های واشنگتن میل کنید!

آدرس:

791 Wharf St SW, Washington, DC

Fancy Radish

رمانتیک ‌ترین رستوران‌ های واشنگتن

یکی دیگر از رمانتیک ‌ترین رستوران‌ های واشنگتن Fancy Radish است. این رستوران یک اتاق غذاخوری اصلی، یک کافه معمولی با یک آشپزخانه در معرض دید و یک بار مجهز دارد. منوی Fancy Radish تنها به غذاهای گیاهی محدود نمی‌شود. آن‌ها علاوه بر فلافل، سالاد، smoked tamari، yuzu avocado، نودل‌های تند، توفو کبابی و غذاهایی دیگر را نیز سرو می‌کنند. توصیه می‌کنیم به Fancy Radish بروید و یک کاسه سیب‌زمینی با بادام زمینی و زیتون را سفارش دهید؛ مطمئنا از طعم آن شگفت‌زده خواهید شد. راستی، فراموش نکنید که قیمت‌های این رستوران مقرون‌به‌صرفه است.

آدرس:

600 H St NE, Washington, DC

Rose’s Luxury

یکی دیگر از رمانتیک ‌ترین رستوران ‌های واشنگتن Rose’s Luxury است. Rose’s Luxury، در یک خانه شهری تغییر‌کاربری‌یافته در Capitol Hill قرار دارد. این رستوران آمریکایی جدید که در نزدیکی برخی از نمادین ترین ساختمان‌های واشنگتن دی‌سی واقع شده‌است، رویکردی منحصربه‌فرد برای یک قرار عاشقانه ارائه می‌دهد. به این صورت که هریک از افراد حاضر روی میز باید دو غذا انتخاب کنند، بدین ترتیب اگر شما دو نفر هستید، چهار غذا انتخاب می‌کنید. این کار باعث می‌شود تا طعم غذاهای مختلف Rose’s Luxury را بچشید و متوجه شوید که سرآشپزان این رستوران چه بازی‌های خلاقانه‌ای با طعم‌ها انجام می‌دهند. با وجود این‌که این رستوران غذاهای فانتزی زیادی ارائه می‌دهد، اما حال‌وهوای خانگی خود را حفظ کرده‌است؛ بدین صورت که آشپزخانه Rose’s Luxury در معرض دید شما است و شما می‌توانید سرآشپزان را حین پختن غذا مشاهده کنید.

 این رستوران با طراحی خلاقانه فضا، به ویژه چراغ‌هایی که از کنار پیچک‌های سقفی آویزان شده‌است، حس شرکت در یک میهمانی کوچک و دوستانه را به شما منتقل می‌کند. فراموش نکنید که دسرهای خوش‌طعم Rose’s Luxury، که یکی از رمانتیک ‌ترین رستوران‌ های واشنگتن است، را هم بیازمایید!

آدرس:

717 8th St SE, Washington, DC

The Dabney

The Dabney

یکی دیگر از رمانتیک ‌ترین رستوران‌ های واشنگتن The Dabney است. این رستوران در محلی قرار دارد که در گذشته یک ردیف خانه مسکونی بوده و در حال حاضر نیز از بیرون به چشم نمی‌آید. هرقدر که فضای بیرون The Dabney شباهتی به یک رستوران ندارد، اما فضایی داخلی آن سرشار از احساس صمیمیت است. دیوارهای آجری، اجاق هیزمی، کف‌های چوبی تیره، میزوصندلی‌ و قفسه‌های چوبی و چراغ‌های آویز با نور زرد، بر این صمیمیت می‌افزایند. بیرون رستوران The Dabney نیز یک پاسیو کوچک دارد که مکان مناسبی برای صرف غذا در تابستان است. این رستوران تنهاوتنها یک منو ارائه می‌دهد. این غذاها بر غذاهای کلاسیک آمریکایی تمرکز دارند. سرآشپز تمامی غذاهای گوشتی و گیاهی را با تازه‌ترین مواد محلی طبخ می‌کند. توصیه می‌کنیم پس از سفر به این شهر، یک وعده غذای خوش‌مزه را در یکی از رمانتیک ‌ترین رستوران ‌های واشنگتن بخورید.

آدرس:

122 Blagden Alley NW, Washington, DC

کلام پایانی

واشنگتن علاقه زیادی به غذاهای خیابانی دارد و در این زمینه نیز پیشرفت‌های زیادی کرده‌است. اما اگر می‌خواهید محیطی صمیمی‌تر را تجربه کنید، یکی از رمانتیک ‌ترین رستوران‌ های واشنگتن را امتحان کنید. این شهر زیبا هم‌چنین مکان‌های عالی را برای صرف نوشیدنی بعد از شام در بهترین بارهای پشت‌بام واشنگتن ارائه می‌دهد؛ بنابراین ساختن یک شب رمانتیک عالی در این شهر کار چندان سختی هم نیست. امیدواریم از سفر به واشنگتن لذت ببرید!

نظرات کاربران