Wydown Coffee Bar
26 فروردین 1402
لس آنجلس

بهترین کافه‌ های واشنگتون؛ به صرف یک آمریکانو دلچسب!

واشنگتن، و به‌ویژه سیاتل، پایتخت قهوه جهان است. جای تعجبی نیست که وقتی نوبت به نوشیدن یک فنجان قهوه می‌رسد، خیلی از افراد از آن استقبال ‌کنند. اگر به دنبال یک طعم جدید و منحصربه‌فرد از قهوه هستید، در این‌جا به برخی از بهترین کافه‌ های واشنگتون اشاره کرده‌ایم. مطمئنا این کافه‌ها ارزش این را دارند که بخشی از زمانتان را صرف رفتن به آن‌جا کنید. آماده‌اید که با فهرستی 10 تایی از بهترین کافه‌ های واشنگتون روبه‌رو شوید؟

برای رزرو بلیط هواپیما با سه کلیک همسفر شوید!

Coffee Bar

coffee bar washington

یکی از بهترین کافه‌ های واشنگتون Coffee Bar است. این کافی‌شاپ در فضایی کوچک قرار دارد. Coffee Bar، یک پاسیو بیرونی نیز دارد که در آن تعدادی میزوصندلی چیده شده است. پاسیو، بهترین مکان برای لذت بردن از هوای دل‌پذیر و نوشیدن یک فنجان قهوه واشنگتونی به شمار می‌رود. بهترین نوشیدنی این کافه، کاپوچینو است؛ فراموش نکنید که پس از آمدن به Coffee Bar، یک فنجان کاپوچینو به همراه شیرینی‌های محلی تازه‌ نوش جان کنید.

آدرس:

1201 S St NW

Wydown Coffee Bar

یکی دیگر از بهترین کافه‌ های واشنگتون Wydown Coffee Bar است. اغلب افراد، Wydown Coffee Bar را با کافه بالا اشتباه می‌گیرند؛ چرا که تشابه اسمی دارند. Wydown Coffee Bar وابسته به Coffee Bar نیست، اما قهوه، کاپوچینو‌ و خوراکی‌هایی به همان کیفیت سرو می‌کند. این کافه، منوی غذایی گسترده‌تری نسبت به Coffee Bar دارد و اقلام کامل صبحانه مانند ساندویچ تخم‌مرغ و انواع نان تست را ارائه می‌دهد.

برخلاف Coffee Bar، کافه Wydown Coffee Bar با عناصر مدرن طراحی شده است. هنر انتزاعی نیز بر روی دیوارها مشهود است. این کافه، یک لابی بزرگ و نشیمنی به همان وسعت دارد. Wydown Coffee Bar معمولا شلوغ می‌شود و کارمندان زیادی برای صرف صبحانه و پس از پایان ساعت کاری به این‌جا می‌آیند؛ بنابراین توصیه می‌کنیم که کمی زودتر از ساعت تعطیلی اداره‌ها و کمی بعد از شروع ساعت کاری به این مکان بروید.

آدرس:

1924 S St NW

Grace Street Coffee Roasters

یکی دیگر از بهترین کافه ‌های واشنگتون Grace Street Coffee Roasters است. همان‌طور که از نام آن پیداست، Grace Street Coffee Roasters فقط یک کافی‌شاپ نیست، بلکه لقمه‌های سبک، غذاهای کبابی و برخی شیرینی‌ها را نیز ارائه می‌دهد. قهوه واشنگتونی این کافه توسط تیمی از متخصصان در محل آسیاب و برشته می‌شود و عطر آن در فضا می‌پیچد؛ بنابراین حتی اگر عاشق قهوه هم نباشید، احتمالا از قهوه‌های Grace Street Coffee Roasters خوشتان بیاید. فضای داخلی این کافه نیز یک نشیمن تمیز و روشن با فضایی کافی برای استراحت کردن را در اختیار شما قرار می‌دهد.

آدرس:

3210 Grace St. NW

Compass Coffee

Compass Coffee

یکی دیگر از کافه ‌های برتر واشنگتون Compass Coffee است. این کافی‌شاپ، مجموعه‌ای چشم‌گیر از قهوه‌‌هایی با طعم‌های مختلف از سراسر جهان را ارائه می‌دهد. منوی Compass Coffee حاوی دانه‌های قهوه آفریقایی، آمریکای مرکزی و جنوبی، آسیای شرقی و دیگر قاره‌هاست. کافه Compass، محیطی دل‌پذیر با کارکنانی صمیمی دارد. پیشنهاد می‌کنیم به این مکان بروید و یک قهوه ناب با شیرینی‌های دست‌ساز خوش‌مزه را در یکی از بهترین کافه ‌های واشنگتون میل کنید.

آدرس:

1535 7th St NW

Swing’s Coffee

یکی دیگر از بهترین کافه ‌های واشنگتون Swing’s Coffee است. این کافه در قلب واشنگتون و در چند قدمی کاخ سفید واقع شده است. Swing’s، دانه‌های قهوه را برشته می‌کند و قهوه‌ها و اسپرسوهای آنان با توجه به کیفیت و قیمتی که دارند، به دیگر قهوه‌های سراسر دنیا در رقابت است. آن‌ها هم‌چنین مجموعه کوچکی از شیرینی‌ها را سرو می‌کنند. توصیه می‌کنیم به این محیط دوستانه بروید و خودتان را به صرف یک فنجان نوشیدنی گرم دعوت کنید.

آدرس:

640 14th St NW

Slipstream

یکی دیگر از بهترین کافه ‌رستوران‌ های واشنگتون Slipstream است. این کافه زیبا، صبحانه و قهوه‌های واشنگتونی عالی را در مکانی جذاب ارائه می‌دهد. کافه Slipstream با وجود داشتن فضاهای داخلی و خارجی، صندلی‌های زیادی ندارد. بنابراین اگر در ساعت‌های شلوغ به این مکان بروید، احتمالا هیچ صندلی خالی پیدا نمی‌کنید. منوی صبحانه Slipstream بسیار گسترده است و هر ذائقه‌ای را پوشش می‌دهد. آن‌ها هم‌چنین گزینه‌های ناهار، مجموعه‌ای از غذاهای آب‌پز و میان‌وعده‌ها دارند که کافه Slipstream را به مکانی عالی برای استراحت تبدیل کرده است.

آدرس:

1333 14th St NW

Bourbon Coffee

Bourbon Coffee

یکی دیگر از بهترین کافی‌ شاپ ‌های واشنگتون Bourbon Coffee است. قهوه این کافه درجه یک و البته گران‌قیمت است که از Rwanda _کشوری در آفریقای مرکزی_ تهیه می‌شود. این کافه، فضایی گیرا با صندلی‌های راحتی دارد که برای برگزاری یک جلسه کاری یا گفتگو با اعضای تیم مناسب است. هم‌چنین به شما مشتریان، امکان دسترسی نامحدود به اینترنت را می‌دهد.

آدرس:

2101 L St NW

Qualia Coffee

یکی دیگر از بهترین کافه ‌های واشنگتون Qualia Coffee است. آن‌ها دانه‌های قهوه را هرهفته، به صورت تازه، برشته و آسیاب می‌کنند؛ بنابراین باید انتظار قهوه‌های واشنگتونی خوش‌عطر و خوش‌رنگ را در این کافه داشته باشید. دیگر نوشیدنی‌های Qualia Coffee نیز حرف ندارد؛ مشتریان می‌گویند دمنوش‌ها و اسپرسوهای‌شان فوق‌العاده خوش‌طعم است. تنها مسئله‌ای که در این کافه ممکن است آزاردهنده باشد، سرعت خدمت‌رسانی آن‌هاست؛ Qualia Coffee کمی کند عمل می‌کنند. بنابراین اگر قصد دارید بعد از آمدن به این کافه، از دیدنی‌های شهر واشنگتون دیدن کنید، باید بجنبید!

آدرس:

3917 Georgia Ave NW

Emissary

یکی دیگر از بهترین کافه‌ رستوران‌ های واشنگتون Emissary است. این کافی‌شاپ بزرگ، صندلی‌های زیاد در فضای داخلی و خارج از کافه دارد که در خیابان 2302 P NW واقع شده است. منوی کافه Emissary، تمام نوشیدنی‌ها، اعم از اسپرسو، نوشیدنی‌های سرد و مخلوط را سرو می‌کند. علاوه بر آن، یک منوی غذایی نسبتا گسترده، از یک ساندویچ تخم‌مرغ گرفته تا ماهی سالمون دودی را ارائه می‌دهد. اگر پیش از شب به آن‌جا بروید، از منوی محدود آب‌جو و شراب‌ها نیز بهره‌مند خواهید شد.

آدرس:

2302 P St NW

Sidamo Coffee & Tea

Sidamo Coffee & Tea

آخرین کافه که آن را در فهرست بهترین کافه ‌های واشنگتون می‌آوریم Sidamo Coffee & Tea است. این کافه، در سرو اسپرسو، لاته و چای تخصص دارد. البته این بدین معنی نیست که قهوه‌های آن تعریفی ندارد. منوی Sidamo Coffee & Tea نیز، از انواع صبحانه گرفته تا ساندویچ تخم‌مرغ، ساندویچ پنینی، رست‌بیف و انواع شیرینی‌ها را سرو می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم در قسمت نشیمن باغچه، در فضای آزاد بنشینید و یک فنجان قهوه گرم با شیرینی را در یکی از بهترین کافه ‌های واشنگتون میل کنید.

آدرس:

417 H St NE

در آخر

وقتی صحبت از سفر می‌شود، خیلی از افراد به بهترین جاهای دیدنی آن شهر می‌اندیشند. اما در کنار بازدید از جاهای دیدنی، رفتن به بهترین کافه‌های آن شهر نیز خالی از لطف نیست. برخی از کافه‌ها، نوشیدنی‌هایی به گستردگی چند فرهنگ را در منوی خود جای داده‌اند. به این معنی که یک نوشیدنی را در اشکال مختلف، از فرهنگ اروپایی گرفته تا آسیایی، آفریقایی و دیگر فرهنگ‌ها آماده و سرو می‌کنند. این پدیده در برخی از بهترین کافه ‌های واشنگتون نیز قابل مشاهده است. پیشنهاد می‌کنیم به یکی از بهترین کافه‌ های واشنگتون بروید؛ تا خودتان را از فرصت آشنایی با طعم‌های تازه و فرهنگ‌های دیگر کشورها دریغ نکنید.

نظرات کاربران