los angeles

بهترین زمان سفر به لس آنجلس+ جزئیات کامل از زمان برگزاری جشنواره ها!

بهترین زمان سفر به لس آنجلس در بهار، از مارس تا می و در پاییز، از سپتامبر تا نوامبر است. این زمان‌ها از سال، هوا دلپذیر و جمعیت مسافرین در لس آنجلس کمتر است. در تابستان از ژوئن تا آگوست، افزایش دما انبوهی از مسافران را به سمت سواحل، کافه ها و رستوران ها می کشاند و با جمعیت زیادی از گردشگران روبه رو خواهید شد. زمستان های لس آنجلس، از دسامبر تا مارس، هوا خنک و بارانی است و رگبارهای مستمر سبب کاهش دما نسبت به سایر شهرهای ایالات متحده می گردد. این فصل برای مسافرانی که به دنبال مقاصد خلوت هستند، مناسب است. در این مقاله به تفصیل در مورد بهترین زمان برای سفر به لس آنجلس خواهیم گفت تا بلیط هواپیما تهران لس آنجلس را در زمان مناسب رزرو نمایید.

آب و هوای لس آنجلس در فصل های مختلف

بهار

بهار؛ بهترین زمان سفر به لس آنجلس

بهار بهترین زمان سفر به لس آنجلس است. با شروع فصل بهار، زمستان با باران های زمستانی خداحافظی می کند و روزهای آفتابی و روشن آغاز می شوند. فصل بهار در لس آنجلس زمان فوق‌العاده‌ای برای رفتن به فضای باز است. کفش های پیاده روی تان را بپوشید و در مسیر خیابان مشاهیرهالیوود تا باغ های تماشایی کتابخانه هانتینگتون قدم بزنید و از هوای لطیف بهاری استفاده کنید. حتی می توانید برای پیک نیک به پارک های سرسبز شهر بروید و از آفتاب گرم و دلپذیر لذت ببرید. در این فصل قیمت پرواز و اتاق های هتل، هزینه پایین تری نسبت به فصل تابستان دارد. همچنین اگر اهل شرکت در رویدادهای مختلف هستید، جشنواره کتاب فیستا برادوی در لس آنجلس تایمز ارزش بازدید در ماه آوریل را دارد و در ماه مه نیز جشنواره سالانه موسیقی جاز برگزار می گردد.

تابستان

در تابستان، از ژوئن تا آگوست، علی رغم افزایش دما، لس آنجلس با هجوم گردشگران رو به رو می شود. خصوصا که در ماه ژوئن، پدیده “June Gloom” روی می دهد و مسافران زیادی برای دیدن مه عظیم صبحگاهی که فضای ابری و مرطوبی را ایجاد می کند، به این شهر می آیند. اگرچه این مه و هوای خنک فقط برای ساعاتی دوام می آورد و مجدد دم و گرما شهر را پوشش می دهد، اما باز هم با هجوم گردشگرانی که به سمت ساحل می روند، روبرو خواهید شد. بیشترین افزایش دما در ماه جولای تا آگوست اتفاق می افتد که گرما به 30 درجه سانتی گراد نیز خواهد رسید. در این ماه ها محبوب ترین سواحل لس آنجلس مملو از گردشگرانی است که به سمت کافه ها و رستوران های ساحلی می روند.

اگر اهل موج سواری هستید فصل تابستان بهترین زمان سفر به لس آنجلس است و پیشنهاد می کنیم اسکله سانتا مونیکا و ساحل مالیبو را از دست ندهید. با وجود گرما، فستیوال های فوق العاده ای برای لذت بردن در تابستان وجود دارد. جشنواره پر جنب و جوش LA پراید در ژوئن، Outfest در جولای، و جشنواره ژاپنی Nisei Week در ماه اوت برگزار می شود.

پاییز

پاییز بهترین زمان سفر به لس آنجلس برای شرکت در مراسم مهم

در کنار بهار، پاییز نیز بهترین زمان سفر به لس آنجلس است. گرمای طوفانی تابستان از بین می رود و انبوه گردشگران پراکنده می شوند. در این فصل دمای هوا بین 26 درجه تا 28.5 درجه سانتیگراد کاهش می یابد و هوای ساحل مطبوع و دلپذیر می شود. در در ماه های سپتامبر و اکتبر، دمای دریا 20 درجه سانتیگراد است، که شنا کردن را لذتبخش می کند.

همچنین فصل پاییز زمان مناسبی برای بازدید از مکان های معروف هالیوود مانند استودیو یونیورسال و پیاده‌روی بلوار هالیوود است. تا ماه نوامبر، آب و هوا در لس آنجلس تغییر می کند، دمای هوا در روز تا 23 درجه سانتیگراد و شب ها تا 10.5 درجه کاهش می یابد و با بارش های ملایم همراه است. پاییز مملو از رویدادها و جشنواره‌ها است، از جوایز امی و نمایشگاه لس آنجلس در سپتامبر تا جشنواره Dia de Los Muertos و جشنواره فیلم DTLA در اکتبر.

زمستان

زمستان در لس آنجلس ابری، خنک و مرطوب است، میانگین دمای روز تا 13 درجه سانتیگراد کاهش می یابد و ژانویه سردترین ماه سال است. اگر از باران و سرما در سفر اذیت نمی شوید، زمستان فصل قیمت های پایین برای پرواز و هتل ها و به عبارتی بهترین زمان سفر به لس آنجلس است. زمستان زمان مناسبی برای بازدید از موزه ها، گالری های هنری و سایر موسسات فرهنگی است. از گتی و برود گرفته تا کتابخانه هانتینگتون و موزه تاریخ طبیعی، تعداد زیادی مکان باورنکردنی برای بازدید در زمستان لس آنجلس وجود دارد. اکثر نمایش‌های معروف لس‌آنجلس در زمستان برگزار می‌شوند، از جمله جوایز گلدن گلوب (ژانویه)، جوایز گرمی (ژانویه یا فوریه) و جوایز اسکار (بهمن). سعی کنید، سال نو چینی و رژه اژدهای طلایی در ماه فوریه را از دست ندهید.

آب و هوای لس آنجلس در ماه های مختلف

ژانویه

ژانویه سردترین و مرطوب ترین ماه سال در لس آنجلس است. در حالی که ممکن است به اندازه شهرهای دیگر مانند بوستون و نیویورک سرد نباشد، اما دما برای این شهر ساحلی بین 8 درجه تا 20 درجه سانتیگراد و سرد خواهد بود. با این حال، خورشید در برخی از روزها تا 10ساعت در روز، آسمان آفتابی را خواهد ساخت. با اینکه در ژانویه بارش ها زیاد است، اما این ماه بهترین زمان سفر به لس آنجلس و کاوش در موزه ها، گالری ها و استودیوهای فیلم شهر است.

فوریه

بهترین زمان سفر به لس آنجلسچه موقعی است؟

باران در ماه فوریه کم کم کاهش می یابد و بهترین زمان برای سفر به لس آنجلس در میان روزهای طولانی و آسمان آبی با دمای بین 9 درجه تا 21 درجه سانتیگراد خواهد بود. فوریه برای پیاده روی و پیک نیک زمان مناسبی است و همچنین می توانید برای بازدید از مکان‌های گردشگری معروف لس آنجلس، مانند پیاده‌روی مشاهیر هالیوود و استودیو یونیورسال بروید.

مارس

ماه مارس بهار است و آب و هوا چیزی جز آسمان آبی روشن و بدون ابر نیست. دمای هوا از درجه تا 20.5 درجه سانتیگراد متغیر است. در حالی که دمای دریا هنوز 15 درجه سانتیگراد و سرد است، این آب و هوای بهاری برای قدم زدن در ساحل و پیک نیک عالی است. ماه مارس همچنین بهترین زمان سفر به لس آنجلس، برای گشت و گذار بدون غرق شدن در گرمای شدید تابستان و هجوم انبوه گردشگران است. این زمان بسیار خوبی از سال است تا در امتداد خط ساحلی اقیانوس آرام به برخی از بهترین سفرهای روزانه لس آنجلس بپردازید.

آوریل

los angeles

آوریل ترکیبی از روزهای آفتابی و ابری است در حالی که دمای هوا در آستانه گرم شدن است. روزها دمای هوا به 22 درجه سانتیگراد می رسد، در حالی که شب ها دما 11 درجه سانتیگراد و خنک است. بارش های کوتاه و رگباری ممکن است گاهی روی دهند، اما به طور کلی، آوریل یک ماه خشک است. آوریل بهترین زمان سفر به لس آنجلس برای ساحل‌نشینی، پیک‌نیک و کاوش در جاذبه‌های برتر شهر، مانند یونیورسال استودیو و پیاده‌روی مشاهیر هالیوود است.

می

لس آنجلس در ماه می گرم و خشک است، و آن را به زمان محبوبی برای بازدیدکنندگانی تبدیل می کند که می خواهند از هرج و مرج فصل پر گردشگر، اجتناب کنند. روزها آفتابی و روشن هستند و احتمال رگبار باران بسیار کم است، اما همچنان توصیه می شود که یک بارانی سبک به همراه داشته باشید. شما می توانید در طول روز از 12 ساعت آفتاب با دمای متوسط 23 درجه سانتیگراد لذت ببرید و به ساحل بروید. ماه می بهترین زمان سفر به لس آنجلس است، البته به یاد داشته باشید که حتما کرم ضد آفتاب برای جلوگیری از آفتاب سوختگی همراه داشته باشید.

ژوئن

los angeles

تابستان با روزهای آفتابی درخشان و دمای گرم به لس آنجلس رسیده است. دما از 26 درجه سانتیگراد به سمت افزایش می رود و گرمای هوا، گردشگران را روانه سواحل می کند. در ماه ژوئن پدیده مه غلیظ صبحگاهی را از دست ندهید. این مه، گاهی می تواند تا 13 ساعت در روز دوام بیاورد بدون اینکه خورشید آن را از بین ببرد.

جولای

ماه جولای در لس آنجلس با روزهای گرم و خشک آغاز می شود و با شب های مطبوع پایان می یابد. بهترین زمان سفر به لس آنجلس که دمای هوا در طول روز به 29 درجه سانتیگراد می رسد و عصرها با 17 درجه سانتیگراد رو به خنکی و طراوت می رود. با 13 ساعت آفتاب در روز و دمای دریا 20 درجه سانتیگرادی، جولای زمان مناسبی از سال برای استراحت در ساحل ونیز یا موج سواری در ساحل Surfrider در مالیبو است. حتما به استفاده از ضد آفتاب ادامه دهید و کلاه بپوشید، زیرا سطح UV در این زمان از سال بالاست.

آگوست

آگوست در لس آنجلس به طرز عجیبی گرما و سوزان است و شاید بهترین زمان سفر به لس آنجلس نباشد! دما در حدود 29.5 درجه سانتیگراد و سطوح UV بالا است، بنابراین قبل از رفتن به ساحل از کرم ضد آفتاب استفاده کنید. در ماه آگوست، ساحل مقصد بی برو برگشت گردشگران است. به ساحل ونیز بروید یا به یک کافه ساحلی در ساحل منهتن بروید. زندگی شبانه لس آنجلس در این زمان از سال پر جنب و جوش است و می توانید در رستوران ها و کلوپ های شبانه اطراف شهر به تفریح بپردازید. آگوست همچنین زمان خوبی برای پیاده روی در تپه های خنک بالای هالیوود است.

سپتامبر

los angeles

سپتامبر بهترین زمان سفر به لس آنجلس است زیرا هوا کمی خنک می شود و جمعیت مسافران تابستانی شروع به رفتن به خانه می کنند. روزها آفتابی و گرم است و عصرها به طرز دلپذیری خنک است. برای گشت و گذار در ساحل، 12 ساعت آفتاب خواهید داشت و دمای هوا همچنان به 28.5 درجه سانتیگراد خواهد رسید، در این ماه نسیم ملایمی در بعدازظهرها از دریا شروع به وزیدن می کند.

اکتبر

با ادامه کاهش دما، اکتبر یکی دیگر از ماه‌های فوق‌العاده برای بازدید از لس‌آنجلس است، زیرا ازدحام جمعیت کمتر می شود و تخفیف‌های عالی در بهترین هتل‌های لس‌آنجلس و سواحل بدون جمعیت وجود دارد. روزها هنوز حداقل 11 ساعت آفتاب دارند، که زمان زیادی را برای کاوش در مکان های معروف هالیوود یا رفتن به خرید در بورلی هیلز به شما می دهد. به پیاده روی در تپه های مشرف به شهر بروید یا مدتی را در ساحل بگذرانید. دمای روز در ماه اکتبر در حدود 26 درجه سانتیگراد است و بهترین زمان سفر به لس آنجلس فرا رسیده است.

نوامبر

نوامبر شروع فصل بارانی در لس آنجلس است، با بارش های متناوب در ابتدای ماه و رگبارهای معمولی در پایان. دما همچنان دلپذیر و گرم است و میانگین آن 23 درجه سانتیگراد است. نوامبر شاید بهترین زمان سفر به لس آنجلس، برای لذت بردن از پیاده روی و دوچرخه سواری باشد. هنوز آفتاب زیادی در اطراف وجود دارد و برای گذراندن یک بعد از ظهر در ساحل ایده آل است. همچنین در ماه نوامبر قیمت ها و تخفیف های مناسبی در پروازها و هتل ها خواهید یافت.

دسامبر

los angeles

زمستان در لس آنجلس معتدل است و میانگین دمای روزانه آن 20 درجه سانتیگراد است. بارندگی و رگبارها یک اتفاق عادی است. باد نیز افزایش یافته است، و برخی از روزها ممکن است کاملاً طوفانی باشد. دمای سردتر و هوای بارانی برای رفتن به موزه ها و گالری های هنری ایده آل است. دسامبر همچنین زمان مناسبی برای خرید است، زیرا همه فروشگاه ها برای کریسمس آماده شده اند.

نظرات کاربران