Los Angles

فکر می‌کنید هزینه های سفر به لس آنجلس چقدر است؟

لس‌آنجلس دومین شهر بزرگ ایالات‌متحده و بزرگ‌ترین شهر کالیفرنیا است. این یک کلان‌شهر پر از ستارگان سینما، بازیگران مشتاق، نوازندگان، موج سواران و ترافیک بسیار زیاد است. بیشتر مسافران، لس‌آنجلس را شهر عشق و نفرت می‌نامند چرا که برخی از گردشگران در ابتدای ورود به شهر، جذب آن نمی‌شوند. اما با گذشت زمان و بازدید از جاذبه‌های گردشگری، رفتن به رستوران‌های شیک، قدم‌زدن در ساحل و رفتن به کنسرت عاشق لس‌آنجلس می‌شوند و حتی به زندگی در آن فکر می‌کنند. این راهنمای سفر به لس‌آنجلس به شما کمک می‌کند تا هزینه های سفر به لس آنجلس را برنامه‌ریزی کنید، در هزینه خود صرفه‌جویی کنید و از زمان خود در این مقصد زیبا نهایت استفاده را ببرید.

بلیط هواپیما تهران لس آنجلس با سه کلیک رزرو کنید!

هزینه اقامت در بودجه سفر به لس آنجلس

هزینه های سفر به لس آنجلس

هزینه اقامت در سفر به شهر لس‌آنجلس بسته به محل اقامت شما در شهر متفاوت است. اگرچه قیمت‌ها در طول سال نسبتاً ثابت است، اما باید گفت که قیمت‌ها ارزان نیستند. هزینه رزرو هاستل برای یک شب از حدود 30 تا 50 دلار شروع می‌شود و تا 80 دلار نیز می‌رسد. اگر بخواهید اتاق خصوصی با حمام رزرو کنید هزینه‌تان بین 80 تا 100 دلار خواهد شد. هاستل‌های لس‌آنجلس دارای وای‌فای رایگان، امکانات پذیرایی و صبحانه رایگان هستند. اگر به اقامت در فضاهای اشتراکی علاقه ندارید، می‌توانید هتل‌های ارزان قیمت دو ستاره رزرو کنید که حدود 100 دلار برای هر شب خواهد شد.

این هتل‌ها امکاناتی مانند Wi-Fi، تلویزیون و چای/قهوه‌ساز دارند. در کنار هتل‌ها برای صرفه‌جویی در بودجه سفر به لس آنجلس، گزینه‌های Airbnb زیادی در شهر وجود دارد. قیمت یک اتاق خصوصی در حدود 85 دلار در هر شب است در حالی که قیمت آپارتمان‌ها از حدود 150 دلار در هر شب شروع می‌شود. 

محل اقامت در سفر به لس آنجلس

 اقامت در لس‌آنجلس گران است. از آنجایی که به شهر بزرگی سفر کرده‌اید قبل از رزرو محل اقامت، تصمیم بگیرید در کدام منطقه از شهر قصد دارید بیشتر وقت بگذرانید. چرا که در غیر این صورت هزینه رفت‌وآمدتان زیاد خواهد شد. در اینجا چند مکان پیشنهادی برای اقامت در سفر به لس آنجلس آمده است:

  • Freehand Los Angeles
  • HI Los Angeles Santa Monica
  • Banana Bungalow Hollywood
  • Samesun Venice Beach

هزینه غذا در هزینه سفر به آمریکا

Food in Los Angeles

لس‌آنجلس شهر کارفودها یا همان ماشین‌های سیاری است که غذای خیابانی می‌فروشند. به راحتی از کارفودها و گزینه‌های فست‌فود در شهر می‌توانید با قیمتی کمتر از 10 تا 15 دلار یک وعده غذای خوشمزه میل کنید. برای مثال می‌توانید یک کرپ یا ساندویچ 10 تا 12 دلاری بخرید و یا به سراغ تاکو بروید که هر عدد 3 تا 5 دلار است. در رستوران‌های معمولی شهر حدود قیمت غذاها بین 15 تا 18 دلار است و اگر سه وعده غذا را در یک رستوران میل کنید بین 50 تا 60 دلار برای‌تان هزینه خواهد داشت.

در فست‌فودهایی مانند مک‌دونالد یک وعده غذا حدود 9 دلار، یک پیتزا بزرگ 10تا 15 دلار و غذای چینی 11 تا 13 دلار است. برای نوشیدنی نیز هزینه شما برای آب بطری 2 دلار و یک لاته حدود 4.75 دلار خواهد بود. دو تا از رستوران‌های محبوب مسافران در سفر به لس آنجلس جیتلادا و Meals by Genet است. 

هزینه حمل‌ونقل

حمل و نقل عمومی

متروی لس‌آنجلس شامل خدمات ریلی و اتوبوس نیز می‌شود. این در دسترس‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین راه برای رفت‌وآمد در شهر با هزینه بلیت هر طرف فقط 1.75 دلار است. یک کارت TAP دریافت کنید که همان کارت متروی خودمان است. کارت را به اندازه مبالغ تعیین شده شارژ کنید تا وقت‌تان برای خرید بلیت تلف نشود. می‌توانید یک کارت یک‌روزه با قیمت 7 دلار یا یک کارت هفت روزه با قیمت 25 دلار تهیه کنید. اگر در مرکز شهر یا در هالیوود اقامت دارید، استفاده از مترو بسیار راحت است. خط از مرکز شهر تا سانتامونیکا ادامه دارد اما به دلیل توقف‌های زیاد به اندازه رانندگی طول می‌کشد. اتوبوس‌های Flyaway از فرودگاه LAX به مرکز شهر و هالیوود با قیمت 9.75 دلار یک طرفه می‌روند که استفاده از آن‌ها در بودجه سفر به لس آنجلس موثر است. 

تاکسی‌

هزینه های سفر به لس آنجلس

پیدا کردن تاکسی ممکن است منی سخت باشد اما می توانید برنامه Curb را دانلود کنید تا راحت تر ماشین پیدا کنید. هزینه تاکسی ها براساس طول مسیر است و از 4 دلار شروع می شود و به ازای هر مایل 2.70 دلار اضافه خواهد شد. 

اجاره دوچرخه در هزینه سفر به آمریکا

اجاره دوچرخه برای مرکز شهر توصیه نمی‌شود اما زمانی که در ساحل هستید، اجاره دوچرخه گزینه خوبی برای گشت‌وگذار است. برای محاسبه هزینه های سفر به لس آنجلس لازم است بدانید که اجاره روزانه دوچرخه 30 دلار خواهد بود. همچنین یک برنامه اشتراک دوچرخه به نام Metro Bike Share وجود دارد که برای سواری‌های زیر 30 دقیقه اجاره روزانه 5 دلاری را ارائه می‌دهد.

کرایه ماشین

 اگر هزینه سفر به آمریکا برای‌تان محدود نباشد، اجاره ماشین می‌تواند سفر شما را بسیار لذت‌بخش‌تر کند. شما می‌توانید ماشین‌هایی را با حداقل 50 دلار در روز کرایه کنید. با این حال، به خاطر داشته باشید که پیدا کردن جای پارک یک دردسر واقعی است. از برنامه‌هایی مانند BestParking یا ParkMe برای پیدا کردن مکان‌های پارک در مرکز شهر لس‌آنجلس، هالیوود، سانتامونیکا و لانگ‌بیچ استفاده کرده و برای بهترین معاملات اجاره خودرو از Discover Cars استفاده کنید.

بودجه سفر کوله‌گردی به لس‌آنجلس

Backpacking to Los Angeles

اگر در لس‌آنجلس کوله‌گردی می‌کنید، انتظار داشته باشید که روزانه حدود 75 دلار خرج کنید. این بودجه شامل خوابگاه هاستل، استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی، پختن غذای خود و بازدید جاذبه‌های رایگان مانند سواحل و پیاده‌روی در شهر می‌شود. با بودجه متوسط 190 دلار در روز، می‌توانید در یک اتاق خصوصی از هاستل یا Airbnb بمانید، بیشتر وعده‌های غذایی خود را در فست‌فود یا رستوران بخورید، گهگاهی از تاکسی برای رفت‌وآمد استفاده کنید و فعالیت‌های پولی بیشتری مانند بازدید از چند موزه یا رفتن به دیزنی‌لند برای یک روز را داشته باشید. اگر هزینه های سفر به لس آنجلس را برای کوله‌گردی لوکس تعیین کنید و روزانه 390 دلار خرج کنید، می‌توانید در هتل اقامت کنید، در هر جایی که می‌خواهید غذا بخورید، ماشینی برای رفت‌وآمد یا تاکسی‌های بیشتر کرایه کنید و به سراغ بازدیدهای غیررایگان بروید. 

نکات مهم صرفه‌جویی در هزینه های سفر به لس آنجلس

از آن‌جایی که لس‌آنجلس محل زندگی برخی از ثروتمندترین افراد آمریکا است، سفر به آن می‌تواند فوق‌العاده گران باشد اما نگران نباشید با رعایت برخی نکات می‌توانید هزینه سفر به آمریکا را به اندازه بودجه‌تان مدیریت کنید. 

خرید کارت Go لس آنجلس

هزینه های سفر به لس آنجلس

اگر قصد دارید گشت‌وگذار زیادی در سفر به لس آنجلس انجام دهید، این کارت برای بازدید از 40 موزه، تورهای گشت شهری و جاذبه‌های دیدنی تخفیف دارد که هزینه شما را در مقایسه با خرید بلیت‌های جداگانه بسیار کاهش می‌دهد. کارت‌های نامحدود یک روزه 99 دلار بوده در حالی که کارت نامحدود دو روزه 149 دلار هزینه دارد. 

از پاتوق‌های افراد مشهور اجتناب کنید

هالیوود و بورلی‌هیلز دو منطقه‌ای هستند که می‌توانید بیشترین افراد مشهور را ببینید، اما همچنین دو منطقه‌ای هستند که می‌توانید بیشترین پول را در آن‌ها خرج کنید. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم در این مناطق کاوش کنید اما از خرید و رفتن به رستوران برای صرفه‌جویی در بودجه سفر به لس آنجلس پرهیز نمایید. 

با یک محلی شهر را بگردید

میزبانان زیادی تمایل به همراهی شما در بازدید از شهر دارند که حتی ممکن است به شما اجازه اقامت رایگان را نیز بدهند. در شهری گران‌قیمت و همیشه در حال تغییر مانند لس‌آنجلس داشتن یک راهنمای محلی می‌تواند مفید باشد. شما از طریق برنامه‌هایی مانند کوچ‌سرفینگ می‌توانید میزبانان محلی را بیابید. 

قدم زدن در سفر به لس آنجلس

Walking on a trip to Los Angeles

یکی از بهترین راه‌ها برای کاوش در شهر که هزینه پایینی نیز خواهد داشت، پیاده‌روی در شهر است. قدم‌زدن در لس‌آنجلس به شما کمک می‌کند شهر را بشناسید و بدون هزینه از آن لذت ببرید. فقط توجه داشته باشید مسیرتان را گم نکنید. 

استفاده از تاکسی‌های اشتراکی

Uber و Lyft ارزان تر از تاکسی هستند و اگر نمی‌خواهید سوار اتوبوس شوید یا هزینه تاکسی را پرداخت کنید، بهترین راه برای رفت‌و‌آمد در شهر هستند. گزینه اشتراکی که در آن سواری را با افراد دیگر به اشتراک می‌گذارید، بهترین راه برای صرفه‌جویی در هزینه های سفر به لس آنجلس است. 

چگونه در لس‌آنجلس ایمن بمانیم

به طور کلی، لس‌آنجلس مکانی امن برای بازدید است. اگر به مناطق توریستی مانند هالیوود، سانتامونیکا و بورلی‌هیلز بروید، خوب خواهد بود اما سعی کنید از مناطق مشکوک مرکز شهر مانند Skid Row و مناطق جنوب مرکزی و Compton دوری کنید. شاید بتوان گفت بزرگ‌ترین مشکل در سفرتان به لس آنجلس دزدی و کیف قاپی باشد که در چند سال گذشته افزایش یافته است. برای این‌که از این دزدی‌ها در امان بمانید، کافیست مراقب کیف پول و وسایل‌تان خصوصاً در هنگام بازدید از جاذبه‌های شلوغ باشید، جواهرات پرزرق‌وبرق نپوشید، وسایل باارزش خود را به ساحل نبرید و فقط وقتی در بیرون از خانه غذا می‌خورید، اشیای قیمتی خود را امن و مخفی نگه دارید.

مسافران خانم تنها در این شهر می‌توانند احساس راحتی کنند و در نهایت برای رزرو تورهای هالیوود و گشت در شهر با اتوبوس که در خیابان‌ها ارائه می‌شود، بیشتر تحقیق کنید تا مبلغ اضافه‌ای از شما گرفته نشود و هزینه سفر به آمریکا را برای‌تان بیشتر نکنند. 

کلام آخر

اگرچه لس‌آنجلس شهر ثروتمندان آمریکایی است و سفر به این شهر بزرگ گران خواهد بود، اما با رعایت نکاتی که در این مقاله گفته شد، می‌توانید بودجه سفر به لس آنجلس را مدیریت کرده و سفری خاطره‌انگیز به یکی از بزرگ‌ترین شهرهای آمریکا و پاتوق سلبریتی‌های معروف داشته باشید. کافیست کمی در هزینه‌های بی‌مورد صرفه‌جویی کنید و به دنبال لذت بردن از زمان‌تان در سفر باشید. 

نظرات کاربران