abc cocina
2 اردیبهشت 1402
آمریکا

شکم‌گردی در بهترین رستوران ‌های گیاهی در نیویورک

نیویورک پرجمعیت‌ترین شهر ایالات متحده است. از سال 2020، بیش از 8.8 میلیون نفر در 300.5 مایل مربع ساکن بوده‌اند و جمعیتی شلوغ را رقم زده‌اند. نیویورکی‌ها عاشق غذا خوردن هستند؛ بنابراین منطقی است که تعداد زیادی غذاخوری عالی در این شهر وجود داشته باشد. به دلیل تعداد زیاد این رستوران‌ها، پیدا کردن بهترین رستوران ‌های گیاهی در نیویورک مشکل است. ما در این جستجو به کمک شما آمده‌ایم و از کافه‌های گیاهی گوشه شهر تا غذاخوری‌ها و بهترین رستوران‌ های وگان را به شما معرفی می‌کنیم. 

آماده رزرو بلیط هواپیما نیویورک هستید؟

Delice & Sarrasin

Delice & Sarrasin

یکی از بهترین رستوران ‌های وگان نیویورک Delice & Sarrasin است. شما حتی در فرانسه، رستوران‌ های گیاهی اصیل بسیاری را نخواهید یافت، اما این رستوران، غذاهای سنتی فرانسوی را با تغییری در مواد اولیه آن سرو می‌کند. Delice & Sarrasin، برخی از خوش‌مزه‌ترین غذاهای فرانسوی مانند coq au vin made  با  pea proteinرا با هویج، پیاز، قارچ و ماهی مرکب ارائه می‌دهد. علاوه بر آن، کرپ‌های شوروشیرین‌شان هم معروفند. شما در این رستوران، غذاهای راحتی و بدون گوشت را هم خواهید دید که برای گیاه‌خواران مناسبند. این رستوران، فضایی معمولی و رو به مدرن دارد و برای خانواده‌ها مناسب است. شما به‌‌محض ورود به این رستوران با فضایی گرم‌وصمیمی روبه‌رو می‌شوید؛ دیوارهای آجری، یک شومینه، میزوصندلی‌های ساده و مبل‌های راحتی. کافی‌ست به دهکده غربی یا West Village بروید و یک وعده غذا را در این گوهر پنهان بخورید.

آدرس:

20 Christopher St, New York, NY 10014

abc cocina

یکی دیگر از بهترین رستوران ‌های گیاهی در نیویورک abc cocina است. سرآشپز Jean-Georges، سال‌هاست که غذاهای خوش‌مزه گیاهی را در این رستوران سرو می‌کند. abc cocina، رستورانی منحصربه‌فرد، به سبک کافه‌تریاست که در آن‌ غذا روی میز سرو نمی‌شود و یا شبیه رستوران‌های سلف‌سرویس عمل می‌کند. هم‌چنین یک نانوایی و یک رستوران در کنار آن قرار دارد که متعلق به همان شرکت abc است. آن‌ها حتی یک باغ روی پشت‌بام دارند که در آن محصولات مورد استفاده در غذاهایی را که سرآشپز با عشق آماده می‌کند، تهیه می‌کنند. ما شما را به خوردن سالاد هویج کباب شده و آووکادو با کرم  fraicheیا the hearts of palm با پرتقال ماندارین و وینگرت چیلی سوخاری توصیه می‌کنیم. 

آدرس:

38 E 19th St, New York, NY 10003

Seasoned Vegan

یکی دیگر از بهترین رستوران‌ های گیاهی در نیویورک Seasoned Vegan است. این رستوران در Harlem، در نزدیکی پارک مرکزی قرار دارد. Brenda  و  Aaron Beener، مادروپسری که موسس این رستورانند، غذاهای گوشتی کلاسیک را به سبک گیاهی ارائه می‌دهند. جالب است بدانید که در منوی این رستوران، با کلماتی مانند «مرغ»، «گوشت» و «ماهی» مواجه می‌شوید، اما Brenda  و  Aaron Beener، این غذاها را به‌طور گیاهی سرو می‌کنند. پیشنهاد می‌کنیم پس از صرف غذا در Seasoned Vegan، از کاپ کیک‌های گیاهی آن‌ها نیز لذت ببرید.

آدرس:

55 St Nicholas Ave, New York, NY 10026

Vegan Hood

بهترین رستوران ‌های گیاهی در نیویورک

یکی دیگر از بهترین رستوران‌ های وگان نیویورک Vegan Hood است. سرآشپز Lanise و Janine همه غذاهای مورد علاقه خود از دوران کودکی را به غذاهای صددرصد گیاهی تبدیل کردند و دوستان گیاه‌خوار آن‌ها آن‌قدر از این غذاها استقبال کردند که آن دو تصمیم به تاسیس Vegan Hood گرفتند. این رستوران، درست روبه‌روی Seasoned Vegan در بلوار فردریک داگلاس قرار دارد. هر دو رستوران Seasoned Vegan و Vegan Hood، غذای vegan soul food را سرو می‌کنند و از این جهت با یکدیگر در رقابت شدیدی هستند. اگر می‌خواهید فقط یک نوع غذا سفارش دهید، پیشنهاد ما مرغ سرخ‌شده گیاهی خواهد بود؛ فوق‌العاده است!

آدرس:

2100 Frederick Douglass Blvd, New York, NY 10026

Screamer’s Pizzeria

یکی دیگر از بهترین رستوران‌ های گیاهی در نیویورک Screamer’s Pizzeria است. این رستوران، فضایی آرام‌بخش و جذاب دارد و بر نبش دو خیابان واقع شده است. جالب است که در هر سو چند در دارد که رو به خیابان باز می‌شوند و نور را به داخل رستوران دعوت می‌کند. رستوران Screamer’s Pizzeria، خوشمزه‌ترین پیتزاهای گیاهی نیویورک را سرو می‌کند. این پیتزاها با almond ricotta، پنیر گیاهی، روغن زیتون، پای Artichoke با hot pesto و سوسیس گیاهی تهیه می‌شود. اگر هم تمایلی به خوردن پیتزا ندارید می‌توانید calzoneهای گیاهی را سفارش دهید. فرصت خوردن یک وعده غذای گیاهی در یکی از بهترین رستوران ‌های گیاهی نیویورک را از خودتان دریغ نکنید.

آدرس:

Brooklyn location address is 685 Franklin Avenue Brooklyn, NY 11238

Amanda Cohen’s Dirt Candy

یکی دیگر از بهترین رستوران ‌های گیاهی در نیویورک Amanda Cohen’s Dirt Candy است. Candy به معنای آب‌نبات است اما اجازه ندهید که نام این رستوران شما را فریب دهد؛ چرا که این رستوران، یک رستوران گیاهی است. Amanda Cohen’s Dirt Candy، منویی هیجان‌انگیز با غذاهای گیاهی منحصربه‌فردی دارد. کافی‌ست به این مکان بروید و خودتان همه‌چیز را از نزدیک ببینید.

آدرس:

86 Allen Street, NYC, NY 10002

Bunna Café

Bunna Café

یکی دیگر از بهترین رستوران ‌های گیاهخواری نیویورک Bunna Café است. این کافه-رستوران، غذاهای اتیوپیایی را در بروکلین، در خیابان Flushing ارائه می‌کند. Bunna Café، بشقاب‌های بزرگ پر از سبزیجات تند و طعم‌دار و دیگر گزینه‌های گیاه‌خواری را در یک اتاق ناهار‌خوری سرپوشیده و در فضای باز بیرون سرو می‌کند. از برانچ گرفته تا شام، همه غذاهای منو، صددرصد گیاهی‌اند. اگر از ما می‌پرسید که کدام‌یک از غذاهای این کافه-رستوران را بخوریم، می‌گوییم همه غذاهای گیاهی رستوران خوش‌مزه‌اند، اما برخی از بهترین آن‌ها عبارتند از: Enguday Tibs با قارچ cremini، Gomen steamed collard greens با زنجبیل و دال‌عدس با سس بربر تند. هم‌چنین در Bunna Café، شراب‌های طبیعی نیز سرو می‌شود.

آدرس:

1084 Flushing Ave, Brooklyn, NY 11237

Toad Style

یکی دیگر از بهترین رستوران‌ های گیاهی در نیویورک Toad Style است. این رستوران، در مکانی دنج، در خیابان رالف در بروکلین قرار دارد. این کافه-رستوران کوچک، مورد توجه مردم محلی قرار گرفته است؛ ازهمین‌رو تقریبا هر زمانی که از آن‌جا رد شوید، با صفی از مشتریان روبه‌رو خواهید شد. Toad Style، تمامی غذاهای گیاهی مانند گل‌کلم سرخ‌شده، banh mi و برگرهای گیاهی ساخته شده از قارچ و عدس با پنیر بادام و هم‌چنین سیب‌زمینی‌های سرخ‌شده و ترشی بادمجان را ارائه می‌دهد.

آدرس:

93 Ralph Ave, Brooklyn, NY 11221

The Picnic Basket

یکی دیگر از بهترین رستوران‌ های گیاهی در نیویورک Picnic Basket The است. این رستوران، نه‌تنها گزینه‌های عالی از غذاهای گیاهی فراوانی را دارد، بلکه منظره‌ای عالی از رودخانه هادسون در یک طرف و رودخانه شرقی از طرف دیگر را به نمایش می‌گذارد. این غذاخوری کوچک در نزدیکی میدان تایمز قرار دارد. The Picnic Basket، منوی مدیترانه‌ای، آسیایی و ایتالیایی دارد که در آن‌ها بیش از 20 نوع ساندویچ گیاهی مختلف ارائه می‌شود. علاوه بر آن، حمص و پیتاهای دست‌ساز با چاشنی‌های رومال انتخابی نیز در این رستوران وجود دارد.

آدرس:

65 W 37th St, New York, NY 10018

Hart Breakers Vegan

بهترین رستوران ‌های گیاهی در نیویورک

یکی دیگر از بهترین رستوران‌ های گیاهی در نیویورک Hart Breakers Vegan است. این مکان، توسط همان افرادی که صاحب پیتزا فروشی Screamers و Champs Diner هستند و با الهام از غذاهای دهه 1970 ساخته شده است. رستوران Hart Breakers Vegan در خیابان Hart واقع شده و منظره‌ای زیبا از پارک Maria Hernandez را ارائه می‌دهد. شما در این رستوران گیاهی در نیویورک می‌توانید بهترین کاسه‌های سبزی‌جات، نسخه گیاهی غذای مورد علاقه‌تان، سیب‌زمنی سرخ‌کرده و سالادهای خوش‌مزه را میل کنید.

آدرس:

820 Hart St, Brooklyn, NY 11237

Spicy Moon Vegan Restaurant

یکی دیگر از بهترین رستوران ‌های وگان نیویورکSpicy Moon Vegan  است. این رستوران، تمامی غذاهای سنتی نیویورک را به سبک گیاهی ارائه می‌دهد. علاوه بر آن، غذاهای گوشتی را نیز با پروتئین سویا تهیه می‌کند. این غذاها عبارتند از mapo tofu و dan dan pasta با گوشت. هم‌چنین غذاهای گیاهی دیگری مانند spicy wontons، spring rolls، veggie dumplings و Tso’s mushroom نیز در منوی این رستوران یافت می‌شود. دکور Spicy Moon Vegan Restaurant نیز به‌قدری جذاب است که خوردن وعده‌های غذایی در این رستوران را لذت‌بخش می‌کند.

آدرس:

328 E 6th St, New York, NY 10003

Avant Garden Vegetarian Food

یکی دیگر از بهترین رستوران‌ های گیاهی در نیویورک Avant Garden Vegetarian Food است. این رستوران، درست در شرق Spicy Moon قرار دارد. حتی تصور منظره دهکده شرقی با پارک میدان تامپکینز و رودخانه شرقی خارج از آن، در کنار غذاهای گیاهی نیز لذت‌بخش‌خواهد بود؛ چه برسد به این‌که همه این‌ها را واقعا تجربه کنید. پیشنهاد می‌کنیم به رستورانAvant Garden Vegetarian Food بروید و chickpea parmesan با chickpea cutlets، papita parm یا the greens & dreams bowl filled  با  smoked tempeh، کلم بروکلی پستو و garlic carrot mash را امتحان کنید. هم‌چنین این رستوران، منویی بدون گلوتن را هم برای آن دسته از افرادی که منع مصرف دارند ارائه داده است. بی‌راه نیست که Avant Garden Vegetarian Food را در فهرست بهترین رستوران‌ های گیاهی در نیویورک آورده‌ایم.

آدرس:

130 E 7th St, New York, NY 10009

Superiority Burger

Superiority Burger

یکی دیگر از بهترین رستوران‌ های گیاهی در نیویورک Superiority Burger است. اگر می‌خواهید یک وعده غذایی سریع و خوش‌مزه از همبرگر و سیب‌زمینی سرخ‌کرده گیاهی داشته باشید، به این رستوران که درست در کنار Avant Garden در دهکده شرقی قرار دارد، بروید. اگرچه بسیاری از مردم هنوز بر این باورند که یک همبرگر گیاهی هرگز طعم خوش‌مزه یک همبرگر گوشتی را نخواهد داشت، اما پیشنهاد می‌کنیم که یکی از آن‌ها را امتحان کنید. Superiority Burger، یک رستوران بسیار کوچک است که بسیاری از مردم غذای خود را از آن‌جا تهیه می‌کنند و بیرون می‌برند.

آدرس:

119 Avenue A, New York, NY 10009

Guevara’s Restaurant

یکی دیگر از بهترین رستوان‌ های وگان نیویورک Guevara’s است. این رستوران، به‌تازگی شعبه‌ای دیگر را در کنار پارک  Dominoو رودخانه شرقی افتتاح کرده است. در هر دو شعبه غذا، قهوه و شیرینی‌های گیاهی سرو می‌شود. تورتا یکی از صبحانه‌های عالی آن‌هاست که آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم. از chocolate babka نیز غافل نشوید، وگرنه پشیمان خواهید شد.

آدرس:

319a Kent Ave, Brooklyn, NY 11249

Samudra Indian Restaurant

یکی دیگر از بهترین رستوران ‌های گیاهی در نیویورک Samudra Indian  است. این مکان، برای کسانی که به دنبال یک رستوران هندی وگان هستند، مناسب است. اصلی‌ترین غذای این رستوران Masala Dosa است. Masala Dosa یک کرپ ترد است که با ماسالای سیب‌زمینی پر شده و با سس sambar و سس نارگیل سرو می‌شود. در منوی این رستوران، بیش از 20 غذای هندی و 23 نوع Dosa قرار دارد. Samudra Indian Restaurant رستورانی معمولی با فضایی دوستانه در Jackson Heights بوده که منظره‌ای فوق‌العاده از flushing meadows park را ارائه می‌دهد.

آدرس:

75-18 37th Ave, Jackson Heights, NY 11372

Blossom Vegetarian Restaurant

بهترین رستوران ‌های گیاهی در نیویورک

یکی دیگر از بهترین رستوران ‌های گیاهی در نیویورک Blossom Vegetarian  است. این رستوران که در سال 2005 افتتاح شد، در حال حاضر دارای چندین شعبه در نیویورک است. یکی از اهداف موسسان این رستوران، دوست داشتن حیوانات، نه گفتن به شکار آن‌ها و آشنایی با غذاهای گیاهی بود؛ ازهمین‌رو آنان اقدام به تاسیس این رستوران گرفتند. رستوران Blossom Vegetarian که مقابل پارک مرکزی واقع شده است، شامل مواردی مانند تاکوی jackfruit، برگرهای شکوفه و انواع غذاهای گیاهی است. 

آدرس:

507 Columbus Ave, New York, NY 10024

در آخر

برای یافتن بهترین رستوران ‌های گیاهی در نیویورک نیازی به جستجوی بیش‌تر ندارید؛ چرا که ما فهرستی کامل از آن‌ها را تهیه کرده‌ و در این مقاله ارائه دادیم. رستوران‌ های گیاهخواری نیویورک، تمامی غذاهای گوشتی را به‌طور خلاقانه به غذاهای گیاهی تبدیل کرده‌اند؛ از برگر گرفته تا پیتزا و غذاهایی دیگر. حتی اگر گیاهخوار نیستید، احتمالا از بازی جراتمندانه آشپزها با غذاهای گیاهی خوشتان بیاید. توصیه می‌کنیم که در سفر به نیویورک، به بهترین رستوران‌ های وگان آن بروید و طعم غذاهای گیاهی را بچشید.

نظرات کاربران