Ten Thousand Coffee
3 اردیبهشت 1402
آمریکا

بهترین کافه ‌های نیویورک؛ طعم قهوه اصیل یمنی

ممکن است بعد از رسیدن به نیویورک احساس خستگی کنید، شاید هم چند ساعت پیش به نیویورک رسیده‌اید و دلتان یک استراحت کوتاه می‌خواهد. ممکن هم هست که صبحانه نخورده‌ باشید یا دلتان هوس یک میان‌وعده خوش‌مزه کرده باشد. کافی‌ست از کنار درب کافه ‌های برتر نیویورک گذر کنید تا بوی قهوه عقل از سر شما برباید. نیویورک، کافه‌ها و رستوران‌های زیادی را در خود جای داده است. برای راهنمایی به شما، در زیر فهرستی 22 تایی از بهترین کافه ‌های نیویورک را برمی‌شمریم تا وقت‌تان را بر سر انتخاب کافی‌شاپ و پیدا کردن گزینه‌ای مناسب در اینترنت هدر ندهید.

آماده رزرو بلیط هواپیما نیویورک هستید؟

Bakery

Bakery

یکی از بهترین کافه ‌های نیویورک Bakeri است. این کافه، در سال 2009 در ویلیامزبورگ به‌عنوان یک نانوایی سنتی با پخت نان شروع به کار کرد، سپس به یک کافه تبدیل شد. موفقیت صاحب کافه باعث شد تا او دومین شعبه خود را در سال 2014 در Greenpoint افتتاح کند. هر دو مکان از جذابیت برخوردارند و در محلی دنج قرار گرفته‌اند. برای مثال، نانوایی منطقه ویلیامزبورگ دارای یک باغ انگور در فضای پشتی و یک حوض بوده است. کافه Bakery به لطف شیرینی‌های خوش‌مزه و بهترین فنجان‌های قهوه در شهر نیویورک طرف‌داران خاص خود را پیدا کرده است. 

آدرس:

Freeman St, Brooklyn, NY & 150 Wythe Ave Brooklyn, NY

Cafe Grumpy

یکی دیگر از بهترین کافه‌ های نیویورک Grumpy است. این کافه، اولین بار در سال 2005، توسط کارولین بل که کارمند سازمانی اداری بود و دنبال یک فنجان قهوه خوش‌طعم می‌گشت تاسیس شد. اولین شعبه Cafe Grumpy در بروکلین نیویورک در محله Greenpoint راه‌اندازی شد و در حال حاضر چندین شعبه در منهتن و بروکلین دارد. کافه Grumpy به لطف لوگوی منحصربه‌فرد خود کاملا قابل تشخیص است.

آدرس: 

چندین شعبه در Manhattan  و  Brooklyn دارد.

Ten Thousand Coffee

یکی دیگر از  بهترین کافی شاپ های نیویورک Ten Thousand Coffee است. این کافه، نام خود را از قانون 10 هزار ساعت گرفته است. قانون 10 هزار ساعت می‌گوید: 10 هزار ساعت تمرین، شما را تبدیل به یک متخصص می‌کند. کافه Ten Thousand بیش از 10 هزار ساعت تمرین کرده است تا بهترین قهوه را سرو کند. دو تا از بهترین نوشیدنی‌های این کافه عبارتند از: einspänner و لاته اسپرسو. این دو نوشیدنی غلیظ و کف‌آلود هستند، اما در مخلوط با قهوه خوش‌مزه به نظر می‌رسند. هم‌چنین این کافه یک ماست بلوبری سرو می‌کند که از آن چیزی که فکرش را بکنید خوش‌مزه‌تر است. فراموش نکنید کروسان‌های ترد این کافه را هم میل کنید. Ten Thousand Coffee چندین شعبه در نیویورک دارد.

Butler Bake Shop

Butler Bake Shop

یکی دیگر از بهترین کافه ‌های نیویورک Butler Bake Shop است. Ryan Butler _سیاست‌مدار آمریکایی_ به همراه هم‌بنیانگزارانش، Butler Bake Shop را در سال 2016 افتتاح کرد. این کافه، با سرآشپزی حرفه‌ای، منویی ساده و چشم‌گیر را ارائه می‌دهد. قهوه‌های این کافه به‌قدری برشته می‌شود تا آن‌ها را به یکی از بهترین کافه ‌های نیویورک تبدیل می‌کند. چه برای صرف صبحانه به این کافه بروید و چه برای صرف میان‌وعده، Butler Bake Shop همیشه آماده بهترین پذیرایی از شماست. محیط داخلی این کافه نیز طراحی شیک و زیبایی دارد؛ می‌توانید مورد علاقه‌ترین کتاب‌تان را با خود ببرید تا برای چند ساعتی در این محیط غوطه‌ور شوید.

Devoción

یکی دیگر از بهترین کافه‌ های نیویورک Devoción است. Devoción به معنی فداکاری‌ست؛ به‌درستی که نام خوبی برای این کافه انتخاب شده است؛ چرا که آن‌ها تمام وقت خود را صرف سرو  بهترین قهوه می‌کنند. دانه‌های قهوه از مزارع قهوه کلمبیا تهیه می‌شوند و سپس در انبار خود در Bogotá آسیاب می‌شوند. سپس با استفاده از حمل‌ونقل شبانه، آن‌ها را برای برشته کردن به بروکلین منتقل می‌کنند. در واقع قهوه‌ای که در فنجان شماست، حدود 10 روز پیش مراحل اولیه خود را طی کرده است. پیشنهاد می‌کنیم به این کافه بروید و یک فنجان قهوه خوش‌عطر را در فضایی با دیوارهای آجری، میزهای چوبی، مبلمان چرم قهوه‌ای و به‌طورکلی در فضای گرمابخش یکی از بهترین کافه های نیویورک میل کنید.

آدرس:

69 Grand St, Brooklyn, NY 11249

Maman

از هر محلی بپرسید که بهترین کافه نیویورک کدام است، بدون شک از کافه Maman نام می‌برد. Maman که در ابتدا به‌عنوان یک نانوایی و کافه فرانسوی در SoHo لندن شروع به کار کرد، به‌خاطر خوراکی‌های بی‌نظیر خود به‌سرعت شهرت یافت و به کافه تبدیل شد. هرگز فرصت را از دست ندهید و در سفر به نیویورک از خوردن کوکی‌ها و کروسان‌های شکلاتی، کلوچه‌های مغزدار و بهترین قهوه‌های آن غافل نشوید. کافه Maman در حال حاضر دارای چندین شعبه در نیویورک است.

Arabica %

Arabica %

یکی دیگر از بهترین کافه ‌های نیویورک Arabica % است. این کافه، در محله شیک DUMBO مناظری درخشان از منهتن را ارائه می‌دهد. موقعیت مکانی این کافه خیلی خاطره‌انگیز است و با پنجره‌های نیمه‌گنبدی عظیم، نمایی از پل نمادین بروکلین را به نمایش می‌گذارد. Arabica %، دانه‌های قهوه‌ 100 درصد طبیعی را در همین‌جا برشته می‌کند و یکی از بهترین قهوه‌های نیویورک را سرو می‌کند. رویای Arabica % این است که فرهنگ‌ کشورهای سراسر دنیا را از طریق سرو کافه در طعم‌ها و عطرهای مختلف ارائه دهد.

آدرس:

20 Old Fulton St, Brooklyn, NY 1120

PlantShed

اشتباه نکنید. این‌جا یک گل‌خانه نیست، بلکه یکی دیگر از بهترین کافه‌ های نیویورک PlantShed است. در هر سو از این کافه که نگاه بیندازید، اثری از گل و گلدان و گیاهان سبز را خواهید دید. این کافه، بیش از 40 سال در مکانی جنگلی قرار داشته و بعد از نقل مکان، ارادت خود را نسبت به طبیعت حفظ کرده است. پیشنهاد می‌کنیم همسرتان را به کافه PlantShed ببرید و بعد از صرف نوشیدنی و شیرینی، درحالی‌که یک دست‌تان را در دست همسرتان گره زده‌اید و در دست دیگرتان سبد یا گلدان است از این کافه خارج شوید. توجه داشته باشید که گیاهان این کافه فروشی هستند؛ بنابراین دیدن افرادی که گلدان به دست بیرون می‌آیند غیرمعمول نیست. کافه PlantShed نیز مانند برخی از کافه‌های دیگر، دارای فضاهایی برای مهمانان هستند. نشستن در میان باغی از گل‌ها و گیاهان و خوردن نوشیدنی در یکی از بهترین کافه‌ های نیویورک، شما را چند ساعتی از دغدغه‌های زندگی دور می‌کند. PlantShed چندین شعبه در نیویورک دارد.

Felix Roasting Company

یکی دیگر از بهترین کافه‌ های نیویورک Felix Roasting Company است. این کافه که در هر گوشه‌ای از شهر شعبه دارد، ساده‌ترین طعم‌ها و خوراکی‌ها را به چیزهای خارق‌العاده‌ای تبدیل می‌کند. سایر شعبه‌های Felix Roasting Company نیز در شمار بهترین کافه‌ های نیویورک به حساب می‌آیند و با فضایی مخملی و کاشی‌کاری‌های سقف، محیطی مجلل را در دید مشتریان به نمایش می‌گذارند. منوی این کافه منحصربه‌فرد است و خوراکی‌هایی مانند hickory smoked s’mores latte و اسپرسو تونیک را ارائه می‌دهد که از محبوب‌ترین خوراکی‌های این‌جا محسوب می‌شوند. Felix Roasting Company چندین شعبه در نیویورک دارد.

Kobrick Coffee Company

Kobrick Coffee Company

Kobrick Coffee Company بیش از 100 سال است که امتحان خود را پس داده و تعدادی از بهترین قهوه‌های شهر نیویورک را به مردم محلی ارائه کرده است. آن‌ها فرآیند برشته کردن دانه‌های قهوه را به یک شیوه تبدیل کرده‌اند؛ تا دیگران از روش آنان استفاده کنند. Kobrick Coffee Company یکی از بهترین کافه ‌های نیویورک است که مجموعه‌ای کامل ازbean juice concoctions، نوشیدنی‌های معمولی مانند کاپوچینو و آب‌جو سرد را سرو می‌کند. اگر به دنبال گزینه جذاب‌تری هستید، یک کوکتل قهوه سفارش دهید.

آدرس:

24 9th Ave, New York, NY 10014

Masseria Caffe

یکی دیگر از کافه‌ های برتر نیویورک Masseria است. این کافه بی‌ادعا، برخی از بهترین قهوه‌های شهر نیویورک را سرو می‌کند. فضای داخلی کافه سرشار از نور طبیعی‌ست و دکوراسیون آن نیز متناسب با فصل تغییر می‌کند. علاوه بر محیط داخلی مطلوب و سرو بهترین قهوه‌ها، Masseria Caffe خوش‌برخوردترین کارکنان را استخدام کرده تا در انتخاب سفارشتان به شما کمک کنند. کافی‌ست از آنان کمک بخواهید تا خوراکی باب میلتان را به شما پیشنهاد دهند. این کافه مملو از خوراکی‌های ایتالی‌ست؛ خوراکی‌هایی خوش‌آب‌ورنگ که شما را برای خوردن ترغیب می‌کنند. پیراشکی شکلاتی یا Nutella bomobloni این کافه نیز تردیدی را در انتخاب برایتان باقی نمی‌گذارد؛ حتما یک پیراشکی سفارش دهید و آن را بخورید.

آدرس:

891 9th Avenue, New York, NY 10019 & 235 West 48th Street, New York, NY 10036

Qahwah House

Qahwah کلمه‌ای عربی‌ست، Qahwah House نیز به معنای قهوه‌خانه است. Qahwah House یکی دیگر از بهترین کافه‌ های نیویورک به شمار می‌رود. این کافی‌شاپ یمنی در بروکلین، قهوه‌‌های اصیل و ارگانیک را مستقیما از یمن به این‌جا می‌آورد. کافی‌ست از کنار درب کافه رد شوید تا عطر قهوه سرمستتان کند. البته تنها رایحه قهوه نیست که Qahwah House را به یکی از بهترین کافه ‌های شهر نیویورک تبدیل کرده است، بلکه برخورد صمیمی کارکنان پشت پیشخوان نیز مزید بر علت بوده است. لاته یکی از بهترین قهوه‌های این کافه است. در این‌ کافه، لاته را با عسل شیرین می‌کنند. Khaliat Alnahl نیز که با کره، عسل یا پنیر پر می‌شود، از خوش‌مزه‌ترین خوراکی‌هایی‌ست که تا به امروز خورده‌اید.

آدرس:

162 Bedford Ave, Brooklyn, NY 1121

Hungry Ghost

Hungry Ghost

یکی دیگر از بهترین کافه ‌های نیویورک Hungry Ghost است. این کافه که از طریق موسس ترک‌زبانی به نام مورات اویار اوغلو به نیویورک آمد، اخیرا 10 سالگی خود را جشن گرفته است. Hungry Ghost 12 شعبه دارد که بیش از نیمی از آن‌ها در بروکلین هستند. این کافه که قهوه ممتاز Stumptown را سرو می‌کند، در مکانی دنج قرار دارد. تمامی شعبه‌های این کافه آفتاب‌گیر هستند و نور طبیعی را به‌وسیله شیشه‌های بزرگ ورودی به داخل دعوت می‌کنند تا بر گرما و صمیمیت کافه بیفزایند. Hungry Ghost ارزش زیادی برای قهوه قائل است و با آن مانند شراب رفتار می‌کند. آن‌ها به تمامی مراحل سرو قهوه اهیت ویژه‌ای می‌دهند. عجیب نیست که Hungry Ghost به یکی از بهترین کافه های نیویورک تبدیل شده است.

Ralph’s Coffee

یکی دیگر از بهترین کافه ‌های نیویورک Ralph’s است. این کافه مجلل با رنگ سفید و سبز درباری طراحی شده است. همیشه عده زیادی از مردم محلی و گردشگران برای رفتن به این کافی‌شاپ صف‌های طولانی می‌گیرند. جای تعجبی نیست؛ دکوراسیون جذاب و قهوه‌های خوش‌طعم کار خود را کرده است. تعداد انگشت‌شماری میز در فضای باز خم وجود دارد، اما انتظار نداشته باشید که به‌راحتی یک میز خالی پیدا کنید؛ زیرا به‌سرعت پر می‌شوند.

آدرس:

888 Madison Ave, New York, NY 10021

Stumptown Coffee

یکی دیگر از بهترین کافه ‌های نیویورک Stumptown است. آن‌ها یکی از بهترین فنجان‌های قهوه در شهر نیویورک را ارائه می‌کنند. تعهد آن‌ها به تهیه، برشته‌کردن و سرو قهوه عالی را می‌توان با نوشیدن هر جرعه از قهوه احساس کرد. از نوشیدن ماچا لاته Stumptown Coffee غافل نشوید؛ محشر است. این کافه، در سراسر شهر نیویورک شعبه دارد.

Partners Coffee

Partners Coffee

یکی دیگر از بهترین کافه ‌های نیویورک Partners است. طولی نکشید که این کافه به یکی از مکان‌های اصلی نیویورک تبدیل شد. این برند در طول 10 سال، از یک کافه در ویلیامزبورگ به 5 کافه در سراسر نیویورک تبدیل شد. Partners Coffee این موفقیت را مدیون سرو بهترین قهوه‌های خود بوده است. کافی‌ست یک جرعه از قهوه‌های این کافه را بخورید تا متوجه شوید که کیفیت قهوه‌های Partners Coffee، یک سروگردن بالاتر از سایر کافه‌های این لیست است.

Blue Bottle Coffee

یکی دیگر از بهترین کافی شاپ‌ های نیویورک Blue Bottle است. این کافه در سال 2002، توسط James Freeman _روزنامه‌نگار آمریکایی و دستیار سردبیر در مجله وال‌استریت_ تاسیس شد. کافه Blue Bottle در حال حاضر چندین شعبه در سراسر دنیا دارد و متخصص در سرو نوشیدنی‌هاست. بهترین نوشیدنی‌های سرد، لاته‌های کف‌آلود، کاپوچینوهای خو‌ش‌مزه، آمریکانوهای دل‌چسب، نوشیدنی‌های بیرون‌بر و اسپرسوهای کم‌رنگ تا پررنگ در این کافه ارائه می‌شود. فضای کافه Blue Bottle نیز مطبوع، تمیز و مینیمال است. این کافه، چندین شعبه در منهتن و بروکلین دارد.

Sey Coffee

فهرست بهترین کافه ‌های نیویورک بدون نام بردن از Sey Coffee کامل نمی‌شود. این کافه، در محیطی تمیز و روشن، با فضای سبز و نورپردازی ملایم احساس آرامش را برای مشتریان به ارمغان می‌آورد. شما در Sey Coffee فقط خوراکی نمی‌خورید، بلکه در هوای تازه و سرسبز کافه نفس می‌کشید و استراحت می‌کنید.

آدرس:

18 Grattan St, Brooklyn, NY 11206

La Cabra

La Cabra

یکی دیگر از بهترین کافه ‌های نیویورک La Cabra است. آن‌ها به‌عنوان عمده‌فروش، قهوه‌های خود را به سراسر جهان می‌فروشند. La Cabra شعبه‌هایی دیگر در دانمارک، تایلند و امارات متحده عربی دارد. آن‌ها با تاکید بر مواد ساده، نردبان ترقی را رو به بالا سیر می‌کنند.

آدرس:

152 2nd Ave, New York, NY 10003

Amano

یکی دیگر از کافه‌ های برتر نیویورک Amano است. این کافه دل‌باز و پرنور شما را به خوردن صبحانه‌ای خوش‌مزه دعوت می‌کند. البته می‌توانید هم در دیگر ساعت‌های روز به این‌جا بروید. Amano محصولات مورد نیاز خود را دست‌چین می‌کنند، سپس به نیویورک می‌آورند تا آن‌ها را در خانه برشته کنند. آن‌ها در واقع نام خود را از کلمه اسپانیایی «a mano» به معنای «دستی» برگرفته‌اند. بدین معنا که تمامی مواد اولیه این رستوران توسط مامورهای خرید انتخاب و سوا می‌شود تا از کیفیت آن‌ها اطمینان یابند.

آدرس:

172 West 4th Street, New York, NY 10014

Remi Flower + Coffee

یکی دیگر از بهترین کافه ‌های نیویورک Remi Flower است. این کافه، شبیه گلخانه بوده و دستی هم در گل‌آرایی دارد. شما به‌محض ورود به کافه احساس می‌کنید که وارد گل‌خانه‌ای سرسبز شده‌اید. لاته‌های این‌جا نیز تعریفی‌اند. پس در هنگام سفارش حتما یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. Remi Flower فضایی لطیف را برای شما فراهم می‌کند. می‌توانید چشم‌های خود را ببندید، هوای آن‌جا را نفس بکشید و رویاپردازی کنید.

آدرس:

906 2nd Ave, New York, NY 10017

Cafe Leon Dore

Cafe Leon Dore

یکی دیگر از بهترین کافه ‌های نیویورک که آن را در این فهرست می‌آوریم، Leon Dore است. این کافی‌شاپ، شما را به دل پاریس می‌کشاند. منو و دکوراسیون  Cafe Leon Dore این را تضمین می‌کند. کاپوچینوی فردو آن‌ها باعث شده که خیلی از افراد به این کافه بیایند. این کافه، بهترین کاپوچینوها، لاته‌ها و آمریکانوها را سرو می‌کند.

آدرس:

214 Mulberry St, New York, NY 10012

در آخر

بهترین کافه ‌های نیویورک با انواع‌واقسام کاپوچینوها، لاته‌ها و آمریکانوهای دل‌چسب روزی سرشار از آرامش را برای شما فراهم می‌سازند. کافی‌ست به یکی از  بهترین کافی ‌شاپ ‌های لیست بروید و کتاب مورد علاقه‌تان را همراه خود ببرید و از بودن در آن کافه نیویورکی لذت ببرید.

نظرات کاربران