Wonton Noodle Garden
30 اردیبهشت 1402
آمریکا

ارزان‌ترین رستوران‌های نیویورک؛ معرفی فست فودهای خیابانی!

مسافرانی که می‌خواهند به شهر نیویورک سفر کنند دوست دارند تا جای ممکن هزینه‌های سفر خود را کاهش دهند. قطعاً غذا خوردن یکی از مهم‌ترین کارهایی است که شما در سفر خود انجام می‌دهید و نیازی نیست نگرانی بابت صرف هزینه زیاد برای خوردن غذا در نیویورک داشته باشید. به این خاطر که حتی در نیویورک هم می‌توانید رستوران‌های ارزان قیمت و البته با کیفیتی را پیدا کنید. در واقع برای امتحان کردن یک غذای خوب در نیویورک شما همیشه نیازی ندارید که هزینه زیادی صرف کنید. زیرا نیویورک رستوران‌های بسیار خوشمزه‌ای را در خود جای داده است که غذاهای مختلف با قیمت‌های مقرون به صرفه را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. فقط باید از قبل با این رستوران‌ها به خوبی آشنا شوید. از آنجایی که ما به فکر هزینه‌های سفر شما هستیم در این مقاله تصمیم گرفته‌ایم تا به معرفی ارزان‌ترین رستوران‌های نیویورک بپردازیم.

پس اگر دوست دارید که بهترین مزه‌ها را رستوران‌های ارزان و با کیفیت نیویورک امتحان کنید تا پایان این مقاله با ما همراه شوید.

آماده رزرو بلیط هواپیما نیویورک هستید؟

Shu Jiao Fu Zhou

Shu Jiao Fu Zhou

شو جیائو فو ژو که به‌ خاطر رشته‌های بادام‌زمینی و کوفته‌های گوشت و پیازچه معروف است، جایگاهی را در فهرست بهترین و ارزان‌ترین رستوران‌های نیویورک ما به دست آورده است. این مکان در محله چینی‌ها واقع شده است، اگر می‌خواهید پول پس انداز کنید؛ سفارش کوفته‌های گوشت و پیازچه برای شما کمتر از 3 دلار برای 6 کوفته یا 4 دلار برای 10 عدد خواهد بود. باورش سخت است که با این قیمت‌ها، کیفیت و طعم غذا از بین نمی‌رود و بعد از یک لقمه متوجه خواهید شد که چرا این رستوران در لیست بهترین غذاهای ارزان در نیویورک قرار گرفته است.

Mei Lai Wah

Mei Lai Wah نیز در محله چینی‌ها واقع شده است، اما این رستوران به خاطر نان‌های پخته شده و بخار پزشان معروف است. هنگام رفتن به این رستوران برای صف‌های طولانی آماده باشید زیرا این رستوران بسیار محبوب است. نان گوشت که طعم‌های زیادی را سرو می‌کند، مورد علاقه بسیاری از افراد است. نان‌ها کرکی هستند و به خوبی از هم جدا می‌شوند. گوشت آن‌قدر لطیف و آبدار است که شیرینی خفیف خمیر نان را تکمیل کند. اینجا یکی از بهترین ارزان‌ترین رستوران‌های نیویورک است زیرا نان‌ها از 1.50 دلار شروع می‌شوند و اندازه مناسبی کمی بزرگ‌تر از یک مشت دارند.

Wonton Noodle Garden

محله چینی‌ها خانه برخی از بهترین و ارزان‌ترین رستوران‌های نیویورک است و Wonton Noodle Garden ممکن است بهترین آن‌ها باشد. سرو کردن روزانه تعداد زیادی از غذاهای چینی کار همیشگی این رستوران است. با کمتر از 9 دلار، میهمانان می‌توانند یک سوپ رشته فرنگی با ونتون‌های قابل توجه پر از گوشت و میگو سفارش دهند. این یک وعده غذایی رضایت بخش است که هم از نظر طعم و هم از نظر ارزش از وزن خود بالاتر است. اگر سوپ دوست ندارید، با قیمت 8.75 دلار سفارش سیو مای یا فقط کوفته بدهید. طعم این غذا فوق العاده است.

Joe’s Steam Rice Roll

Joe's Steam Rice Roll

این رستوران از جنوب چین سرچشمه می‌گیرد، اما در شهر نیویورک فرقه‌ای مانند پیروان آن ایجاد کرده است. در واقع این رستوران یکی از محبوب‌ترین و ارزان‌ترین رستوران‌های نیویورک به لطف رول برنج بخار جو است. برای کسانی که نمی‌دانند رول برنج بخارپز چیست، اجازه دهید توضیح دهیم. با خمیر برنج، رولی شکل می‌گیرد که با میگو، گوشت گاو یا سایر سبزیجات پر شده و روی آن سس سویا یا هر سس دیگری که مصرف ‌کننده انتخاب می‌کند، می‌ریزد. با کمتر از 8 دلار، مردم محلی می‌توانند از یکی از بهترین غذاهای ارزان در شهر نیویورک لذت ببرند. برای کسانی که در جستجوی دسر هستند، گزینه‌ای نیز وجود دارد که یک کرپ چینی 5 دلاری سفارش دهند که بسیار خوش طعم است.

 Veselka

این رستوران به معرفی غذاهای اروپای شرقی به نیویورکی‌ها کمک کرده است. مشتری چه تاجری باشد که قبل از کار لقمه‌ای می‌گیرد یا دانشجویانی که بعد از یک شب بیرون از خانه برای صرف یک وعده غذایی به این رستوران می‌آیند، عشق به Veselka را می‌توان در همه جا احساس کرد. غذاهای مقرون به صرفه در این رستوران به وفور یافت می‌شود و آن را به مقصدی محبوب برای غذاخوری‌های ارزان شهر نیویورک تبدیل می‌کند.

سوپ‌های خانگی با قیمت 6 دلار در هر کاسه کوچک یا 11 دلار برای یک سوپ بزرگ فروخته می‌شود. کسانی که به دنبال یک غذای سنتی هستند باید گل گاو زبان اوکراینی را سفارش دهند؛ این یک سوپ چغندر است که شاید بهترین غذای این رستوران شناخته شده باشد. یکی دیگر از غذاهای محبوب و اصیل، پیروگیس است. این غذا کوفته‌هایی به سبک اوکراینی هستند که یا آب پز یا سرخ می‌شوند و با پیاز سرخ شده و خامه ترش سرو می‌شوند.

Two Hands

Two Hands

این رستوران به لطف حضور آنلاین خود به سرعت محبوبیت یافت. آن‌ها غذاهای کلاسیک را تغییر دادند و یک غذای جدید و سرگرم‌کننده ایجاد کردند که بزرگسالان و کودکان می‌توانند به طور یکسان از آن لذت ببرند. هنگام سفارش، یک هات داگ کامل گوشت گاو، یک چوب پنیر کامل یا نصف به شما داده می‌شود. پس از پوشاندن نان ذرت، کوردوگ سرخ می‌شود تا طلایی شود. می‌توانید انتخاب کنید که کوردوگ خود را با سیب‌زمینی، برنج ترد یا چند چاشنی دیگر که ارائه می‌دهند، بپوشانید. یکی از موارد مورد علاقه اکثر مشتریان، پنیر کوردوگ است که روی آن چیتوهای داغ قرار گرفته است. این رستوران با قیمت حدود 5.00 دلار به ازای هر کوردوگ یکی از ارزان‌ترین رستوران‌های نیویورک است. اگر پنیر را به عنوان پرکننده کوردوگ انتخاب می‌کنید، فراموش نکنید که از اولین لقمه خود فیلم بگیرید زیرا کشش پنیر دیوانه کننده است.

Mamoun’s Falafel

این رستوران در سال 1972 تاسیس شد، مدت‌ها قبل از اینکه چرخ دستی های غذای خاورمیانه در خیابان های منهتن وجود داشته باشد. در آن زمان، این رستوران دیواری در نوع خود بی نظیر بود و به معرفی این غذای محبوب به آمریکا کمک کرد. در واقع این رستوران قدیمی بخشی از تاریخ شهر نیویورک است و قدیمی‌ترین رستوران فلافل در نیویورک محسوب می‌شود. برای کسانی که نمی‌دانند فلافل چیست، این غذا یک توپ سرخ شده است که به طور سنتی از نخود آسیاب شده درست می‌شود. این رستوران از این نظر منحصر به فرد است که عمدتاً از جعفری استفاده می‌کند که رنگ سبز زیبایی به آن می‌دهد.

ساندویچ‌های امضا شده آن‌ها از محبوب‌ترین غذاهای ارزان در شهر نیویورک هستند. نیویورکی‌ها با 6.50 دلار می‌توانند این غذای کلاسیک را سفارش دهند که همراه با فلافل، هوموس، کاهو، گوجه فرنگی، پیاز و سس تاهینی در نان پیتا پیچیده شده است. این رستوران همچنین یک مکان محبوب برای خوردن غذا در اواخر شب است زیرا تا ساعت 3 صبح باز است. مزیتی که مطمئناً دانشجویان کالج که روستای گرینویچ را خانه می‌نامند را خوشحال می‌کند.

Los Tacos No. 1

Los Tacos No

این رستوران با قیمت 5 دلار به ازای هر تاکو، ارزان‌ترین غذاها در نیویورک نیستند، اما بهترین هستند و همچنان می‌توانید 2 تا با 10 دلار غذاهای دیگری را از آن‌ها دریافت کنید و از برخی از بهترین غذاهای ارزان در نیویورک لذت ببرید. در منوی این رستوران چیزهایی مانند تورتیلاهای ذرت ساخته شده در خانه و تکه‌های آناناس در تاکوهای پرفروش ادوبادا وجود دارد که به آن‌ها کمک کرده است تا از رقبای خود بالاتر بروند. در محیط این رستوران موسیقی مکزیکی در پس‌زمینه پخش می‌شود، کوزه‌هایی از آگواس فرسکا (نوشیدنی‌های مکزیکی) و پیشخوان‌های ایستاده برای غذا خوردن به جای میز وجود دارد. به ازای هر تاکو 5 دلار از شما دریافت می‌شود. به همین خاطر این رستوران نه تنها در میان ارزان‌ترین رستوران‌های نیویورک است، بلکه در میان بهترین تاکوها در نیویورک نیز قرار دارد.

7th St. Burger

همبرگرهای سبک «Smash» در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی داشته است. اگر چه هیچ کس نمی‌تواند با اطمینان بگوید که این ایده برای اولین بار از کجا سرچشمه گرفته است. اما اغلب با همبرگرهای ساحل غربی مانند In-N-Out مرتبط است. با این حال، بسیاری از مردم می‌گویند که رستوران 7th St. Burger دارای بهترین برگرهای شهر نیویورک است. 7th St Burger همچنین یکی از بهترین و ارزان‌ترین رستوران‌های نیویورک است. منوی این رستوران فوق العاده ساده است. یک چیزبرگر، یک چیزبرگر دوبل، یک همبرگر و سیب زمینی سرخ کرده. هر برگر با سس خاص خود، پیاز کبابی، ترشی و پنیر همراه است.

Xi’an Famous Foods

Xi’an Famous Foods

رستوران Xi’an Famous Foods بهترین غذاهای ارزان را در شهر نیویورک ارائه می‌دهد. غذاهای سنتی نودل محور بر اساس دستور العمل‌های خانوادگی با شعار “اگر تند نباشد آنقدر هم خوب نیست” تهیه می‌شود. غذاها آنقدر خوشمزه هستند که شما را از صندلی‌تان بیرون نمی‌کشند. لازم نیست که نگرانی بابت تندی بیش از حد غذاهای این رستوران داشته باشید به این خاطر که دارای سطح تندی قابل تنظیم هستند. بنابراین شما می‌توانید خودتان میزان تند بودن غذایتان را به دست بگیرید. فقط به خاطر داشته باشید، روغن چیلی خانگی همان چیزی است که باعث تند شدن غذای شما می‌شود اما با این حال طعم بسیار خوبی دارد. به همین خاطر این شما هستید که می‌توانید انتخاب کنید از این روغن در غذایتان استفاده شود یا خیر. تعداد انگشت شماری غذا زیر 10 دلار وجود دارد.

سخن پایانی

شما به هر شهر یا کشوری در جهان که سفر کنید احتیاج دارید تا برای صرف غذا به رستوران مراجعه کنید. شهری مانند نیویورک که در آن مغازه‌ها، رنگ و غذا بیداد می‌کند، قطعاً گزینه‌های بسیار مختلفی برای غذا خوردن را پیش روی شما قرار می‌دهد. در این مقاله درباره ارزان‌ترین رستوران‌های نیویورک صحبت کردیم. هر چند که تمام رستوران‌های ارزان نیویورک به همین لیست محدود نمی‌شود اما با این حال می‌توانید اطمینان پیدا کنید که این رستوران‌های نامبرده شده جز بهترین و ارزان‌ترین رستوران‌هایی هستند که به سلیقه و ذائقه خود می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید.

نظرات کاربران