New York in spring
9 اردیبهشت 1402
آمریکا

23 کار که در سفر به نیویورک در بهار باید انجام دهید!

فهرست مطالب

شهروندان نیویورکی با چکمه‌های زمستانی و لباس‌های گرم خود خداحافظی می‌کنند و به استقبال بهار می‌روند. نیویورک در آستانه بهار، با فعالیت‌ها و جشنواره‌های پرتکاپو، نمایشگاه‌های به‌یاد‌ماندنی، از خواب زمستانی بیدار شده و به فعال‌ترین حالت خود برمی‌گردد. در ادامه شما را به فهرستی از کارهایی که می‌توانید در سفر به نیویورک در بهار انجام دهید آشنا می‌کنیم تا سفری سراسر لذت و هیجان را تجربه کنید.

آماده رزرو بلیط هواپیما نیویورک هستید؟

در نمایشگاه‌های شکوفه‌های رنگارنگ بهاری نیویورک شرکت کنید

نیویورک در بهار، زمان شکفتن گیاهان است. از نمایشگاه‌های گل گرفته تا نمایشگاه‌های ویژه در باغ‌های گیاه‌شناسی در سراسر ایالت، نیویورک در بهار در رنگارنگ‌ترین فصل خود به سر می‌برد. نمایشگاه ارکیده یا Orchid Show، در باغ گیاه‌شناسی نیویورک که از تاریخ 18 فوریه تا 23 آوریل برگزار می‌شود، میزبان گل‌های ارکیده و باغ‌های گل و نمایشگاه‌های خرده‌فروشی با موضوع زندگی در فضای باز است. فستیوال Rochester Lilac یا یاس بنفش نیز از تاریخ 12 تا 21 می برگزار می‌شود و یک جشنواره هنری به همراه موسیقی و غذاست. این جشنواره همه‌ساله در پارک Highland و در کنار مجموعه عظیمی از گل‌های یاس برپا می‌شود. جشنواره لاله‌های آلبانی یا  albany tulip festival نیز در تاریخ 13 و 14 می برگزار می‌شود. این جشنواره در کنار گل‌های رنگارنگ لاله برگزار می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم که هنگام بهترین زمان سفر به نیویورک، به نمایشگاه‌های گل‌وگیاه بروید و از مناظر زیبای شکوفه‌ها و فرش رنگارنگ زمین لذت ببرید.

سوار بر قطار Easter Bunny Express شوید

Easter Bunny Express

شما دو گزینه هیجان‌انگیز برای جشن گرفتن تعطیلات و لذت بردن از آب‌و‌هوای دلپذیر نیویورک در بهار دارید: راه‌آهن مرکزی  Cooperstown & Charlotte Valley Railroad و راه‌آهن کوهستانی Catskills. راه‌آهن Cooperstown & Charlotte Valley در روزهای شنبه و یکشنبه، 1، 2، و 8 آوریل میزبان قطارهای رفت‌و‌برگشت دوساعته خواهد بود. در طول این سفر، شما از مناظر دیدن می‌کنید، با تنقلات و سرگرمی‌های رایگان خرگوش عروسکی پذیرایی می‌شوید و سپس از قطار پیاده می‌شوید تا کودکانتان را به شکار تخم‌مرغ عید پاک_ بازی که در آن تخم‌مرغ‌های رنگی پنهان می‌شوند و بچه‌ها موظفند که آنان را پیدا کنند_ببرید. راه‌آهن کوهستانی Catskills نیز با قطارهای کلاسیک تزئین‌شده خود که یک ساعت بدون توقف از Kingston تا Stony Hollow سفر می‌کند و به هر مسافر یک کیسه آب‌نبات می‌دهد، میزبان لحظات خوشی برای گردشگران است.

در سفر به نیویورک در بهار خانه زنان قدرتمند را ببینید!

زنان در طول تاریخ نیویورک شگفتی‌آفرین بوده‌اند. آنان آینده روشنی را برای این شهر ترسیم کرده و الگوی مردان و زنان امروزی به شمار می‌روند. سوزان بی آنتونی، یکی از این زنان قدرتمند بود. او یک اصلاح‌طلب اجتماعی و فعال حوزه زنان به حساب می‌آمد که نقشی اساسی را در جنبش حق رای زنان ایفا نمود. هریت تابمن نیز یک سیاه‌پوست بود که نقش اساسی در آزادسازی بردگان داشت. او که در کودکی برای برده‌داری به کار گرفته شد، در بزرگسالی حدود 70 برده را آزاد کرد. Eleanor Roosevelt National Historic Site و Harriet Tubman National Historical Park، محل زندگی این زنان تاثیرگذار بوده که بهتر است در فصل بهار نیویورک از آن‌ها دیدن کنید.

در بارش‌های مکرر نیویورک در بهار از موزه‌ها دیدن کنید

اجازه ندهید بارش‌های ماه آوریل سفر شما را خراب کند. به جای این‌که در روزهای بارانی نیویورک در بهار داخل هتل بنشینید، از موزه‌ها بازدید کنید. ایالت نیویورک موزه‌های مملو از سرگرمی را برای همه سنین ارائه می‌کند. موزه بزرگ Strong National Museum of Play می‌تواند به اندازه یک روز، شما و به‌ویژه کودکانتان را سرگرم کند. بزرگ‌ترین نمایشگاه شیشه و شیشه‌سازی موزه Corning Museum نیز بیش از 50 هزار شیشه با قدمتی 3500 ساله را به نمایش می‌گذارد. هم‌چنین، bethel woods center for the arts مرکزی هنری با موزه و سالن آمفی‌تئاتر است که در آن نمایشگاه‌های موسیقی و هنر برگزار می‌شود. 

به بازار مزه‌ها بروید

Smorgasburg new york

در فصل بهار نیویورک، فروشندگان مواد غذایی، نوازندگان موسیقی و کشاورزان گرد هم می‌آیند تا به بازارها روح شادی‌آفرین بیفزایند. 25 می، روز بازگشایی مزارع و بازارهای صنایع دستی در Thousand Islands-Seaway است. از 25 می تا ماه اکتبر، هر چهارشنبه این برنامه برگزار می‌شود و مردم برای خوردن خوراکی‌های خوشمزه، محصولات تازه و برنامه‌های خانوادگی دور هم جمع می‌شوند. بازار Smorgasburg نیز که محبوب‌ترین و بزرگ‌ترین بازار هفتگی غذا در هوای آزاد آمریکا به شمار می‌رود، آخر هر هفته هزاران نفر را به بروکلین و منهتن جذب می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم بازار شبانه Bronx و بازار شبانه Queens را که به ترتیب در 29 آوریل و 15 اوریل بازگشایی می‌شوند و هم‌چنین نمایشگاه شکلات که در 12 مارس در دانشگاه Hofstra برگزار می‌شود و با شیرینی، غذا و نوشیدنی از شما پذیرایی می‌کند را از دست ندهید. 

در سفر به نیویورک در بهار به پارک‌های مجسمه بروید

یکی دیگر از کارهایی که می‌توان در سفر به نیویورک در بهار انجام داد، بازدید از پارک‌های مجسمه است. پارک مجسمه‌ و معماری Art Omi در Ghent، یکی از این پارک‌هاست. در این پارک 120 هکتاری، مجسمه‌های بزرگ و متنوعی در زمین‌های باز پراکنده شده است؛ مجسمه‌های عجیب‌وغریب و خلاقانه‌ای که برای عکس گرفتن جان می‌دهند. پارک مجسمه Storm King نیز یکی دیگر از آن‌هاست که با مجسمه‌های غول‌پیکر پر شده است. در کوه‌های Chautauqua-Allegany نیز بیش از 250 مجسمه در مقیاس بزرگ را در پارک مجسمه Griffis که  یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین پارک‌های مجسمه آمریکا است، خواهید دید. علاوه بر این مکان‌ها، نیویورک از 17 تا 21 می، میزبان نمایشگاه هنری Frieze خواهد بود که بیش از 65 گالری از سراسر جهان را در The Shed به نمایش می‌گذارد. 

سوار بر بالن به ملاقات بهشت بروید!

یکی از زیباترین مکان‌های طبیعی نیویورک، پارک ایالتی Letchworth است. این پارک، از 26ام تا 28 می، تصویر زیبایی به خود می‌گیرد چرا که در این روزها 20 بالون بزرگ، شش بار در روز به آسمان می‌روند. این بالن‌های قرمز، سفید و آبی، شما را بر فراز منظره‌ای بهشتی می‌برند. تماشای ریزش آب آبشار از روی صخره‌ها، شنیدن صدای آب، دیدن مناظر طبیعی و درختان سرسبز و حتی تماشای مناظر طلوع و غروب خورشید، همه‌وهمه با سوار شدن به این بالن‌ها در فصل بهار نیویورک رضایت‌بخش است. 

به LEGOLAND بروید

LEGOLAND

اگر به همراه کودکانتان در فصل بهار به نیویورک سفر کرده‌اید، از LEGOLAND دیدن کنید. LEGOLAND در 31 مارس بازگشایی می‌شود. در این‌جا شما و کودکانتان می‌توانید سوار وسایل بازی شوید، آب‌بازی و قایق‌سواری کنید و با دیگر کودکان مسابقه دهید. بازی‌ها و تفریحات LEGOLAND به‌قدری هیجان‌آور است که دلتان نمی‌خواهد آن‌جا را ترک کنید. می‌توانید هتل LEGOLAND را رزرو کنید و یک شب را در اتاقی با تم دزدان دریایی یا دیگر شخصیت‌های کارتونی بخوابید.

تماشاچی مسابقه‌های ورزشی بهاره نیویورک باشید

رویدادهای ورزشی بیسبال نیویورک در فصل بهار شروع می‌شود. استادیوم Yankee که محل برگزاری این بازی‌هاست، در 30 مارس گشوده  و رزرو صندلی‌های آن به‌سرعت آغاز می‌شود.  در تاریخ 15 تا 16 آوریل نیز، پیست مسابقه مشهور جهانی Watkins Glen International افتتاح می‌شود. هرکسی که گواهینامه رانندگی معتبری داشته باشد، می‌تواند سه دور در پیست رانندگی کند. این پیست، 20 سال متوالی مسابقه‌های جایزه بزرگ فرمول یک ایالات متحده را میزبانی کرده است. بلیط پیست 30 دلار است و تمام درآمد آن به برگزاری مسابقات رانندگی تعلق می‌گیرد. در 7 می نیز، تور دوچرخه‌سواری TD Five Boro که بزرگ‌ترین تور دوچرخه‌سواری کشور است برگزار می‌گردد.

به سینماماشین بروید

نیویورک دارای بیش‌ترین نمایشگرها در فضای باز است. نمایش‌گرهایی که امکان دیدن فیلم با ماشین را میسر می‌کند. به شما توصیه می‌کنیم ماشین یکی از دوستانتان را که در نیویورک زندگی می‌کند قرض بگیرید و به سینماماشین بروید. سینماماشین به شما امکان این را می‌دهد که زیر نور ستاره‌ها فیلم ببینید؛ چه‌بسا بهتر است که در آب‌وهوای خنک بهاری نیویورک این سرگرمی را انجام دهید. تئاتر Overlook Drive-In در Poughkeepsie که بزرگ‌ترین صفحه نمایش فیلم در فضای بازِ منطقه Tri-State است، ارتفاعی به اندازه یک ساختمان شش طبقه دارد. Finger Lakes Drive-In نیز قدیمی‌ترین سینماماشین نیویورک است. شما علاوه بر تماشای فیلم در این‌جا، می‌توانید مینی‌گلف بازی کنید، در گودال‌های آلاچیق‌ها اتش به پا کنید و یک شب اقامت در آن‌جا داشته باشید. 

در فصل بهار نیویورک ماهی‌گیری کنید!

Fishing in New York

بهار، فصل ماهی Trout است. صید این ماهی به طور رسمی از اول آوریل آغاز می شود. ماهی‌گیران به سمت آب‌ها می‌روند و آن‌ها را صید می‌کنند. فرصت را غنیمت بشمارید و تا بهترین زمان صید ماهی‌ها فرا رسیده، خودتان را به تجربه‌ هیجان‌انگیز ماهی‌گیری در فصل بهار در نیویورک دعوت کنید.

تاریخ را کاوش کنید

یکی دیگر از کارهایی که می‌توان در بهترین زمان سفر به نیویورک انجام داد، کاوش‌کردن در تاریخ، فرهنگ و سنت‌هاست. ماه می، بهترین زمان برای کشف فرهنگ و سنت‌های تاریخ آسیایی-آمریکایی‌ها و جزایر اقیانوس آرام به شمار می‌رود. چرا که شما می‌توانید به Rochester بروید و از گالری هنر آسیایی در طبقه دوم Memorial Art Gallery، نقاشی‌ها و مجسمه‌ها دیدن کنید. هم‌چنین می‌توانید به دره هادسون بروید و از موزه Hammond و باغ Japanese Stroll دیدن کنید و در آن قدم بزنید. معبد بودایی Mahayana نیز که قدیمی‌ترین معبد بودایی چینی در شرق ایالات متحده، در قاهره جنوبی در Catskills به شمار می‌رود، از جمله آن‌هاست. هم‌چنین در مرکز فرهنگی و باغ گیاه‌شناسی Snug Harbor در Staten Island و دیگر باغ‌ها نیز فرصتی برای سیر کردن در فرهنگ قاره‌های مختلف وجود دارد. 

به مادرتان هدیه بدهید!

14 می روز مادر است. این روز، بهترین بهانه برای هدیه دادن به مادرتان است؛ حتی اگر در سفر باشید. پیشنهاد می‌کنیم در سفر به نیویورک در بهار به همراه او به Saratoga Springs بروید، در مرکز شهر پیاده‌روی کنید، از موزه‌ها و پارک‌های هنری محلی دیدن کنید. سپس او را به حمام‌ Roosevelt Baths & Spa ببرید و اجازه دهید که او در آب معدنی چشمه طبیعی Saratoga حمام کند و ماساژ بگیرد. 

در فصل بهار نیویورک رفتینگ‌ سواری کنید 

Rafting in New York

برخلاف فصل تابستان، جریان آب رودخانه‌ها در نیویورک در فصل بهار بیش‌تر می‌شود. این خود دلیلی است که شرایط را برای انجام ورزش‌های آبی فراهم می‌کند. رفتینگ‌سواری یکی از این وزش‌هاست. کافی‌ست با تور راهنما به مناطقی که اجازه رفتینگ‌سواری دارند بروید. تور شما را به پایین دره رودخانه هادسون و به‌سمت Adirondack River Outfitters می‌برد. سفر به نیویورک در بهار، بهترین زمان لذت بردن از این تجربه هیجان‌انگیز خواهد بود.

از قلعه‌ها دیدن کنید

یکی دیگر از فعالیت‌هایی که می‌توان در سفر به نیویورک در بهار انجام داد، بازدید از قلعه‌هاست. قلعه boldt castle و Singer Castle از بهترین جاهای دیدنی این شهر برای بازدید به شمار می‌آیند. آن‌ها فرصت لذت بردن از زیبایی‌های طبیعی محیط پیرامون خود، هم‌چنین آشنایی با معماری و تاریخ را در اختیار شما قرار می‌دهند. کافی‌ست در یک تور شرکت کنید و در طول مسیر رسیدن به این قلعه‌ها، از آب‌وهوای مطبوع بهاری نیویورک و تماشای مناظر طبیعی در قایق لذت ببرید.

در سفر بهاره به نیویورک کمپینگ بزنید

یکی دیگر از فعالیت‌هایی که می‌توان در سفر به نیویورک در بهار انجام داد، کمپینگ‌کردن در دل طبیعت است. فصل کمپینگ برای بیش‌تر مناطق ایالت از 19 می آغاز می‌شود. مردم و گردشگران به  Mongaup Pond  در Livingston Manor می‌روند تا در امتداد بزرگ‌ترین دریاچه‌ای که آب آشامیدنی نیویورک را تامین می‌کند کمپ بزنند. این مکان، بهترین جای دیدنی نیویورک برای برقراری ارتباط با طبیعت است. شما در این‌جا می‌توانید در میان جنگل‌های انبوه قدم بزنید و اردوگاه‌های جنگلی برپا کنید. هم‌چنین می‌توانید در آب سرد دریاچه شنا کنید، یک قایق اجاره و قایق‌سواری کنید، ماهی‌گیری و کوه‌نوردی کنید. بهار، بهترین زمان سفر به نیویورک برای پیوند با طبیعت و لذت بردن از آن خواهد بود.

از نمایش هوایی لذت ببرید

Air show in New York

یکی دیگر از بهترین سرگرمی‌هایی که می‌توان در سفر به نیویورک در بهار انجام داد، حضور در یک نمایش هوایی‌ست. بدین معنا که شما می‌توانید در تاریخ 27 و 28 می، در نمایشگاه هوایی سالانه بتهوون شرکت کنید. در این نمایشگاه، خلبان‌های نظامی و غیرنظامی مشهور جهان، هواپیماها را با چابکی و هماهنگی باورنکردنی در آسمان به پرواز درمی‌آورند. برای تماشای این نمایش کافی‌ست یک زیرانداز و مقداری تنقلات همراه خود ببرید و در حالی که دراز کشیده‌اید، به حرکت هواپیماها چشم بدوزید.

در سفر به نیویورک در بهار پیک‌نیک بروید

یکی دیگر از بهترین کارهایی که می‌توان در سفر به نیویورک در بهار انجام داد، حضور در طبیعت است. مزیت بهار آن است که می‌توانید در هوای لذت‌بخش این فصل، به بهترین پارک‌ها یا سواحل نیویورک بروید، در آن‌جا بازی و تفریح کنید، در ساحل شنا کنید، بازی‌های آبی انجام دهید و در نهایت برای ناهارتان کباب آماده کنید و آن‌ها را روی منقل باد بزنید و سپس نوش جان کنید. برای انجام این کارها می‌توانید به پارک‌های Brooklyn Bridge Park، Indian Island County Park و New York State Park بروید.

به پیست اسکی بهاره نیویورک بروید

درست است که زمستان تمام شده، اما هنوز برف‌ها به‌طور کامل آب نشده‌اند. بنابراین اگر در فصل بهار به نیویورک سفر کرده‌اید، شانس اسکی‌سواری و اسنوبردسواری را خواهید داشت. دامنه‌های خوش‌منظره Adirondacks در کوه Whiteface، کوه Gore، کوه Hunter و Windham بهترین مکان برای انجام این فعالیت‌های ورزشی به شمار می‌رود.

از درختان زیبای افرا دیدن کنید

Trees in New York

نیویورک در بهار، با آب شدن برف و شروع گرم شدن دماهمراه است. در این فصل، به‌ویژه در تاریخ 18 و 19 و 25 و 26 مارس، درختان افرا به اوج شکوفایی خود می‌رسند. شما می‌توانید در پارک‌های نیویورک حاضر شوید و از تماشای این درختان سبز و نارنجی و قرمز لذت ببرید. جالب است بدانید که شهروندان نیویورکی در این زمان زیر درختان افرا حاضر می‌شوند تا با تکان دادن درخت، میوه‌های آن را جمع‌آوری و برای تهیه شربتی شیرین آماده کنند.

در سفر به نیویورک در بهار به مراکز خرید بروید

یکی دیگر از کارهایی که در روزهای بارانی نیویورک در بهار می‌توان انجام داد، رفتن به مراکز خرید است. درست است که هوا بارانی‌ست، اما این دلیل خوبی برای گشت‌وگذار نکردن در شهر نیست. شما می‌توانید به برخی مراکز خرید نیویورک بروید و از آن‌جا خرید کنید. اگر هم بودجه‌تان به خرید نمی‌رسد، می‌توانید از ویترین‌ها و مغازه‌های جذاب پاساژ دیدن کنید.

از نمایشگاه مینیاتوری بازدید کنید

یکی دیگر از کارهایی که می‌توان در سفر به نیویورک در بهار انجام داد، بازدید از نمایشگاه‌هاست. یکی از این نمایشگاه‌ها، Small is Beautiful نام دارد. این نمایشگاه از تاریخ اول آوریل تا 9 آوریل باز است و انواع آثار هنری مینیاتوری مانند خوراکی‌های کوچولو، بدمینتون‌بازی روی هندوانه و آثاری دیگر را به نمایش می گذارد.

در سفر به نیویورک در بهار از باغ‌وحش دیدن کنید

Zoo in New York

یکی دیگر از فعالیت‌هایی که می‌توان در سفر به نیویورک در بهار انجام داد، رفتن به باغ‌وحش است. هریک از مناطق نیویورک دارای یک باغ‌وحش است. بسیاری از این باغ‌وحش‌ها بیش از 265 هزار وسعت دارند و حدود 4000 حیوان را در خود جای داده‌اند. اگر به‌همراه کودکانتان به نیویورک سفر کرده‌اید، حتما از باغ‌وحش‌های این شهر دیدن کنید.

در آخر

نیویورک در بهار، میزبان فعالیت‌ها و سرگرمی‌های مختلف است. بازدید از موزه‌ها، کمپینگ‌زدن در دل طبیعت، اسکی‌سواری و اسنوبردسواری، تماشای مسابقه‌ها و رویدادهای بهاره، بازدید از پارک‌ها و شکوفه‌های گیلاس، همه‌وهمه از جمله این فعالیت‌ها خواهند بود. شما چه فعالیت دیگری را پیشنهاد می‌دهید؟

نظرات کاربران