St. Regis New York
27 اردیبهشت 1402
آمریکا

تفریحات لاکچری نیویورک که به راحتی نمی توانید از دست بدهید!

شاید در نگاه اول پس از اینکه به این شهر باشکوه سفر کردید، احساس کنید که تفریحات لاکچری بسیار زیادی سر راه شما قرار گرفته است. البته که اشتباه نمی‌کنید؛ به این خاطر که نیویورک پر است از تفریحات لاکچری که همه دوست دارند آن‌ها را تجربه کنند. اما مطمئناً با سفر چند روزه نمی‌توان تمام این لذت‌ها را به یکباره تجربه کرد. با همه این توصیفات، جای نگرانی وجود ندارد به این خاطر که ما لیستی از بهترین تجربیات و جاذبه‌های لوکس نیویورک را برای شما در نظر گرفته‌ایم تا آن‌ها را به برنامه سفر خود اضافه کنید. پس اگر نمی‌خواهید زمان بیشتری تلف کنید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید که به معرفی این تفریحات لاکچری نیویورک بپردازیم.

آماده رزرو بلیط هواپیما نیویورک هستید؟

تور هلیکوپتری شهر را رزرو کنید

Helicopter tour

چرا به ساختمان امپایر استیت نگاه کنید، در حالی که می‌توانید با هلیکوپتر آن را از بالا مشاهده کنید؟ می‌توانید یک تور خصوصی داشته باشید و پارک مرکزی، رودخانه هادسون و مجسمه آزادی را در نوری متفاوت ببینید. این بهترین راه برای دیدن تمام مناظر نمادین تنها در یک ساعت است.

اقامت در یک هتل مجلل

بهترین راه برای داشتن تفریحات لاکچری نیویورک اقامت در یکی از هتل‌های مجلل است. هتل مارک در هفته مد بسیار محبوب است. علاوه بر می‌توانید به A Rosewood Hotel که یک مکان معمولی برای افراد مشهور و تأثیرگذاران است بروید. اگر می‌خواهید واقعا اقامت لوکسی را تجربه کنید، The St. Regis New York برای یک اقامت لوکس عالی است. از رستوران‌های نفیس، اسپاهای دلپذیر و سوئیت‌های مجلل را می‌توانید در این هتل‌ها پیدا کنید.

کالسکه سواری در پارک مرکزی

Carriage ride in Central Park

هر چقدر هم که جالب به نظر برسد، لوکس‌ترین راه برای کاوش در پارک مرکزی و یکی از تفریحات لاکچری نیویور اسب و کالسکه است. این یک راه عالی است که هم پارک مرکزی را ببینید و هم یکی از بهترین تفریحات نیویورک را انجام دهید.

از یک رویداد ورزشی VIP لذت ببرید

چه طرفدار ورزش باشید چه نباشید، وقتی در نیویورک هستید تقریباً بی ادبانه است که یک بلیت بازی ورزشی را نگیرید. Inside Experience در استادیوم یانکی همراه با ناهار و اهدای کیف هدیه است؛ از طرفی دیگر این یکی از بهترین سالن‌های نیویورک است که می‌توانید یک مسابقه حرفه ای را از نزدیک تماشا کنید.

در St. Regis New York غذا بخورید

برای صرف یک ناهار عالی به Astor Court در St. Regis New York بروید تا یکی دیگر از تفریحات لاکچری نیویورک را انجام دهید. آستور کورت سقف‌های بلندی را با هنر کلاسیک و لوسترهای چشمک ‌زن ارائه می‌کند که به زیبایی روی سر شما آویزان است. بعلاوه، ظروف در این رستوران کاملاً هنری هستند و لذت غذا را برای شما دو چندان می کنند.

از خرید در برگدورف گودمن لذت ببرید

Bergdorf Goodman

برگدورف گودمن اوج تجمل و زیبایی است. این فروشگاه بزرگ جهانی دارای جدیدترین محصولات برندهای باارزشی مانند پرادا، جیمی چو، گوچی و دولچه و گابانا است و همه علاقه مندان به فشن باید از آن بازدید کنند. اگر کالای خاصی را در ذهن دارید یا برای خرید یک کالای انحصاری به کمک نیاز دارید، اقامت در The Mark می‌تواند مثمر ثمر باشد زیرا فاصله کمی به این مرکز خرید دارد.

یک چای عصرانه در هتل باکارا بخورید

در نیویورک تا دلتان بخواهد می‌توانید تفریحات لاکچری پیدا کنید. اما یکی دیگر از تفریحات لاکچری نیویورک پذیرایی از خود با یک چای عصرانه در هتل با کارا است. اگر چه صرف یک اثر عصرانه و چای در این هتل جزء گران‌ترین چای و عصرانه در شهر نیویورک به حساب می‌آید اما کاملاً ارزش ولخرجی کردن را دارد. به این خاطر که تمام عصرانه شما در ظروف کریستال باکارا سرو می‌شوند و همچنین مهمانان بسته‌های انگلیسی، فرانسوی و ترکی را به همراه چای تخصصی دریافت می‌کنند.

بعد از نمایش به پشت صحنه بروید

آیا طرفدار نمایش برادوی هستید؟ اگر در هتل پنینسولا اقامت دارید، نگهبان می‌تواند ترتیبی دهد که شما را از طریق MINI Cooper به یک تئاتر انتخابی منتقل کند و بعد از نمایش فرصت ملاقات با بازیگران اصلی یا اعضای تولید را داشته باشید. همچنین اگر به برادوی پلاس می‌روید، می‌توانید گزینه‌های مجللی مانند صندلی‌های ردیف جلو، وعده‌های غذایی و تورهای پشت صحنه با اعضای بازیگران را انتخاب کنید.

خرید برندهای لوکس!

Maison Goyard

وقتی صحبت از خرید می‌شود، شهری وجود ندارد که این کار را کاملاً مانند نیویورک انجام دهد. در واقع خرید کردن از برندهای معروف یکی از تفریحات لاکچری نیویورک محسوب می‌شود. شهرت جهانی شهر نیویورک به خاطر فروشگاه‌های گران‌ قیمت، بوتیک‌های طراحان و فروشگاه‌های بزرگ لوکس، ممکن است لازم باشد یک چمدان اضافی برای سفر به خانه بخرید. می‌توانید برای خرید از برندهایی مانند Lanvin، Maison Goyard و Celine به خیابان مدیسون بروید یا برای Tiffany and Co، Bulgari و Lois Vuitton به خیابان پنجم بروید. بیشتر هتل‌های لوکس نیویورک تجربه‌های شخصی خریدار را برای شما ترتیب می‌دهند.

یک قایق تفریحی شخصی بگیرید

غروب خورشید را بر فراز نیویورک یا شهری که هرگز نمی‌خوابد از راحتی یک قایق تفریحی لوکس تماشا کنید. با تماشای پل ویلیامزبورگ و بروکلین و همچنین Upper East Side و مجسمه نمادین آزادی، به رودخانه هادسون بروید و شام یا نوشیدنی بخورید.

به صورت خصوصی از موزه هنر مدرن بازدید کنید

موزه‌های سراسر نیویورک، مانند موزه هنر مدرن (MoMA)، بازدیدهای خصوصی و تورهای منحصر به فرد نمایشگاه‌ها و گالری‌های خود را ارائه می‌دهند. اگر می‌خواهید قدمی فراتر بردارید، اقامت در هتل پنینسولا یک ساعت قبل از افتتاح MoMA یا یک ساعت بعد از آن به شما دسترسی انحصاری می‌دهد. شما همچنین با یک مورخ هنر همراه می‌شوید تا به طور انحصاری به تمام سؤالات شما پاسخ دهد.

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی تفریحات لاکچری نیویورک پرداختیم. مهم نیست که در سفر خود به نیویورک می‌خواهید چه کاری انجام دهید. از غذا خوردن عالی در یک رستوران با شکوه گرفته تا گشت و گذار در منازل با قایق تفریحی خصوصی. تمام آن‌ها می‌توانند یک تفریح لاکچری برای شما به حساب بیایند. علاوه بر این تفریحات، هتل‌های خیره کننده و نایابی که در نیویورک وجود دارد شما را مطمئن می‌کند که اقامتتان از بالاترین استانداردها برخوردار است.

نظرات کاربران