75 Rockefeller Plaza

بهترین مراکز خرید در نیویورک؛ برای برند پوش ها!

نیویورک همیشه یکی از مقاصد پرطرفدار جهان برای خرید است. در این شهر می‌توانید انواع فروشگاه‌های ارزان قیمت، لوکس و عالی را ببینید. اما با این حال اکثر بازدید کنندگانی که برای نخستین بار به این شهر سفر می‌کنند هرگز نمی‌توانند یک خرید رضایت بخش داشته باشند، زیرا شهر بزرگ و گسترده است. تصور اینکه بتوانید در اینجا بهترین مراکز خرید را به سرعت پیدا کنید، دشوار است؛ بنابراین اگر بخواهید زمان زیادی را صرف پیدا کردن بهترین مراکز خرید در نیویورک کنید، قطعاً سفر شما به زودی به پایان می‌رسد. برای اینکه کمتر دچار چالش شوید باید از قبل با بهترین مراکز خرید نیویورک آشنا شده باشید.

آماده رزرو بلیط هواپیما نیویورک هستید؟

Brookfield

Brookfield

بروکفیلد پلیس (که قبلاً مرکز مالی جهانی نامیده می‌شد) یکی از بهترین مراکز خرید در نیویورک منهتن است. این مرکز خرید یک آلاچیق گنبدی شیشه‌ای به مساحت 45000 فوت مربع است که گیاهان، درختان و گل‌های مختلف مانند نخل‌های سرپوشیده و فروشگاه‌ها و کافه‌ها را در خود جای داده است. در طی حملات 11 سپتامبر در سال 2001، آوارها به شدت به کف و شیشه گرانیت لابی پایین آسیب رساندند؛ امامرکز مالی جهانی تحت یک پروژه بازسازی و توسعه 250 میلیون دلاری قرار گرفت. در سال 2013، در طبقات پایینی برج‌های اداری، تمام اقداماتی که برای جا دادن خرده ‌فروشی‌های جدید انجام شده بود، تکمیل شد.

مرکز خرید Westfield

مرکز خرید Westfield در حال حاضر به عنوان گران‌ترین مرکز خرید در منهتن و احتمالاً کل نیویورک شهرت دارد. این مرکز خرید درست در داخل Oculus قرار دارد و بیش از 100 فروشگاه و برند لوکس را در خود جای داده است. در این مرکز خرید برندهایی مانند Sephora، Victoria Secret، MAC، Apple و Kiehl’s به چشم می‌خورد. با توجه به موقعیت مکانی و معماری آن، تجربه خریدی که در مرکز خرید Westfield به دست می آورید در مقایسه با آنچه در نیویورک وجود دارد بسیار منحصر به فرد است.

شما می‌توانید پس از پایان خرید، به یکی از غذاخوری‌های اینجا بروید. این مرکز خرید بیش از 30 انتخاب دارد؛ از اغذیه‌فروشی‌ها و کافه‌های خودمانی گرفته تا رستوران‌ها و غذاخوری‌های خوب. با معماری چشم نواز در داخل و خارج و موقعیت عالی در نزدیکی سایر جاذبه‌های گردشگری، بازدید از WTC باید در هر برنامه سفری باشد.

Macy’s Herald Square

Macy's Herald Square

فروشگاه شاخص میسی در میدان هرالد یکی از بهترین مراکز خرید در نیویورک است. این مرکز خرید 11 طبقه شامل بیش از 1.1 میلیون فوت مربع فضای خرده فروشی است و بزرگ‌ترین فروشگاه زنجیره‌ای میسی در جهان است. این مرکز خرید که یک بلوک کامل در برادوی بین خیابان‌های 34 و 35 را پوشش می‌دهد، مملو از کفش، لباس، لوازم آرایشی، لوازم جانبی، لوازم خانه، مبلمان و هدایایی از برندهای مد برتر است. در این مرکز خرید برندهایی مانند Burberry، Calvin Klein، Levis، Ralph Lauren، Louis Vuitton، Clinique و Estee Lauder و بسیاری دیگر را خواهید یافت.

میسی که به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای ایالات متحده در نظر گرفته می‌شود، در سال 1858 با بیش از 700 برند نمادین تأسیس شد که مجموعه‌ای درجه یک از برندهای مد برتر از جمله Ralph Lauren، Calvin Klein، Clinique، Estée Lauder و Levi’s را ارائه می‌دهند. علاوه بر کفش و پوشاک، میسی دارای طیف گسترده‌ای از لوازم منزل، هدایا و مبلمان در فروشگاه است. به لطف موقعیت مرکزی آن در میدتاون منهتن، می‌توانید به راحتی از طریق سیستم حمل و نقل عمومی نیویورک به Macy’s برسید. نزدیک‌ترین ایستگاه‌های مترو به فروشگاه بزرگ هرالد اسکوئر و ایستگاه پن هستند که هر دو تنها 3 دقیقه با شما فاصله دارند.

این فروشگاه 5 دقیقه پیاده روی تا ساختمان امپایر استیت فاصله دارد؛ این ساختمان آسمان خراش محبوبی است که سالانه بیش از 4 میلیون بازدیدکننده دارد. رصدخانه‌های طبقه 86 و 102 برای تماشای نگاهی اجمالی به شهر نیویورک باید حتماً از آن بازدید کنید.

فروشگاه‌های زنجیره‌ای Bloomingdale

فروشگاه‌های زنجیره‌ای لوکس آمریکایی، Bloomingdale’s یکی از بهترین مراکز خرید در نیویورک است. بهترین شعبه آن‌ها در خیابان 59 شهر نیویورک دارد که مقصد مورد علاقه خریداران لوکسی است که از شهر بازدید می‌کنند. شما به راحتی می‌توانید یک روز کامل را در این فروشگاه بزرگ سپری کنید. علاوه بر مد، دکور و لوازم منزل، بازدیدکنندگان می‌توانند به لطف رستوران‌ها یا کافه‌های موجود در محل، از طیف وسیعی از لذت‌های آشپزی استفاده کنند و برنامه رایگان موبایل Bloomingdale را با نقشه‌های فروشگاه، اطلاعات گزینه‌های غذاخوری و پیشنهادهای دیگر دانلود کنند.

این شعبه از فروشگاه در شهر نیویورک با مساحت 815000 فوت مربع، محصولات مختلفی مانند پوشاک را از برندهایی از سراسر جهان مانند بریتانیا، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، کانادا و ژاپن در اختیار دارد. این فروشگاه‌های زنجیره‌ای با 54 فروشگاه در ایالات متحده دسترسی گسترده‌ای دارد، اما ساختمان چشم‌نواز بلومینگ‌دیل در شهر نیویورک همچنان پرچم‌دار فروشگاه آن است.

اولین موردی که در فروشگاه Bloomingdale به نمایش گذاشته شد یک دامن بود که در قرن نوزدهم محبوبیت داشت. اما با این حال در مدتی بعدBloomingdale به عنوان یک پیشگام در صنعت، چشم انداز مد را تغییر داد و با رویکردی جدید به این صنعت ضربه زد و انواع مختلف لباس‌های اروپایی را از طیف گسترده‌ای از برندها به فروش رساند. همانطور که فروشگاه رشد کرد، رویدادهای مد و جشن‌ها را نیز برگزار کرد. این فروشگاه یکی از اولین فروشگاه‌هایی بود که کیف‌های دیزاینر را توسعه داد که در حال حاضر یکی از کالاهای همه فروشگاه‌ها و یک اکسسوری محبوب است.

بازدید از Bloomingdale برای یک تجربه خرید رضایت بخش ایده آل است. هزاران محصول لوکس در بین طبقات مختلف تقسیم می‌شوند و پشتیبانی چند زبانه را برای افراد غیر انگلیسی زبان یا گردشگران ارائه می‌دهند. بخش مردانه در طبقه پایین و قسمت زنانه در طبقات دوم، سوم و چهارم است.

Saks Fifth Avenue

Saks Fifth Avenue

بهترین مقصد مد لوکس در نیویورک، خیابان پنجم ساکس است که از سال 1924، تجارب خرید منحصر به فردی را ارائه کرده است.این خیابان متعهد شده است که فروش محصولات تولید شده با خز حیوانات را از طریق رویکردی مرحله‌ای متوقف کندو جالب است که شما می توانید به صورت آنلاین هم از این خیابان خرید کنید! شگفت انگیز است؟ پس به یاد داشته باشید که خیابان پنجم ساکس فروش محصولات تولید شده از حیواناتی را که برای استفاده از خز آن‌ها پرورش داده ‌شده‌اند یا محصولاتی که با خز حیوانات وحشی ساخته شده‌اند، حذف کرده و این موضوع برای دوست داران حیوانات بسیار خوشایند بوده است.

75 Rockefeller Plaza

راکفلر پلازا 75 یکی از بهترین مراکز خرید در نیویورک است که می‌توانید در این شهر پیدا کنید. طراحی اینجا واقعا چشمگیر است و یک لابی فوق العاده و تعداد بی‌شماری از مغازه‌های خرده‌فروشی، این مکان را به یکی از مراکز خرید عالی نیویورک تبدیل کرده است. . آمدن به اینجا به شما فرصتی می‌دهد تا در یکی از بهترین مراکز خرید نیویورک، خرید کنید.

Shops at Columbus Circle

Shops at Columbus Circle

چه برای خرید بیایید، چه بخواهید مردم را تماشا کنید یا از یک وعده غذایی با منظره 2 طبقه از پارک مرکزی لذت ببرید، بعید است که اینجا حوصله شما سر برود. خرید از برندهای خوبی مثل H&M، Hugo Boss، J. Crew، Amazon Books، Michael Kors، Swarovski و لذت بردن از یک میان وعده خوشمزه قبل از اینکه به ماجراجویی‌های خرید خود ادامه دهید، در این میدان برای شما مهیاست!

فروشگاه‌ Hudson Yards

هادسون یاردز یک مجتمع خرید سرپوشیده باشکوه است که بین خیابان 10 و خیابان 33، در مجتمع هادسون یاردز در منهتن واقع شده است. این مجموعه بیش از 200 فروشگاه، غذاخوری، کافه، گالری، دفاتر، اقامتگاه‌های مدرن و مؤسسات فرهنگی را در خود جای داده است. صرف نظر از خرید و تجربه‌های آشپزی که به دنبال آن هستید، همه فروشگاه‌های هادسون یاردز مطمئناً انتظارات شما را برآورده می‌کنند. هادسون یاردز یک مرکز خرید و غذاخوری سرپوشیده وسیع در محله شلوغ هادسون یاردز در میدتاون منهتن است. این یک نقطه محبوب برای بازدیدکنندگان و مردم محلی است، با فضایی مدرن، هنری و هزاران معماری باورنکردنی برای کاوش و فروشگاه‌هایی که می‌توانید از آن بازدید کنید.

این مرکز خرید بیش از 100 فروشگاه و 20 رستوران را در خود جای داده است. فروشگاه‌های خرده فروشی شامل دیور، نیمان مارکوس، اچ اند ام و زارا هستند. وقتی اینجا هستید، از بالای عرشه دیدبانی Edge، مناظر 360 درجه‌ای تماشایی از شهر نیویورک را تماشا کنید. آن طرف مرکز خرید Vessel قرار دارد که پلکان مارپیچ است و به بازدیدکنندگان این امکان را می‌دهد تا از 2500 پله بالا بروند تا از مناظر شگفت انگیز شهر لذت ببرند.

Manhattan Mall

Manhattan Mall

منهتن مال یک مجتمع خرید نسبتا کوچک است که در نزدیکی میدان هرالد واقع شده است اما یکی از بهترین مراکز خرید در نیویورک به حساب می‌آید. این مرکز خرید در نزدیکی به ایستگاه مترو و همچنین ایستگاه PATH است. علاوه بر این، فقط نیم بلوک با ساختمان امپایر استیت فاصله دارد و این نشان می‌دهد که علاوه بر 31 فروشگاه و رستوران، بازدیدکنندگان فرصت‌های هیجان‌انگیزی برای گشت و گذار در شهر نیویورک و اطراف آن دارند. منهتن مال یک مرکز خرید کوچک عالی است که در یک بلوک از میدان هرالد و ساختمان امپایر استیت فاصله دارد.

پارکینگی در این مرکز خرید در دسترس نیست، اما می‌توانید در ایستگاه خیابان 34 هرالد اسکوئر از مترو خارج شوید و در کمتر از 3 دقیقه به مرکز خرید بروید. در حالی که برندهای لوکس را در اینجا پیدا نمی‌کنید، می‌توانید در فروشگاه‌هایی مانند Barnes and Noble، Hallmark، Aeropostale، Sunglasses Hut و New York & Company را پیدا کنید که قیمت‌های خوبی دارند.

مرکز خرید منهتن که در یکی از مرتفع‌ترین مکان‌های پیاده‌روی شهر واقع شده است، در چند قدمی ایستگاه پن، مدیسون اسکوئر گاردن و میسیز قرار دارد. نزدیکی آن به 11 خط مترو نیز آن را به یکی از قابل دسترس‌ترین مکان‌ها در نیویورک تبدیل کرده است. منهتن مال یک مرکز خرید سرپوشیده است که در شهر نیویورک واقع شده است و دارای خدمات و امکانات مختلفی است. موقعیت مکانی در خیابان ششم (از خیابان 32 تا خیابان 33) بسیار جذاب است و در این محله شما مغازه‌ها و جاذبه‌های جالبی را خواهید دید که باعث القای مدیسون اسکوئر گاردن، ایستگاه پن، ساختمان امپایر استیت، بسیاری از هتل‌های لوکس و… می‌شود.

سخن پایانی

افراد سخت پسند همیشه به دنبال پیدا کردن بهترین مراکز خرید هستند. حتی اگر به خارج از کشور سفر کنند. در شهری مانند نیویورک که از مغازه‌ها و مراکز خرید پر شده است، قطعاً پیدا کردن بهترین فروشگاه‌ها برای کسانی که نخستین بار به این شهر سفر می‌کنند می‌تواند کمی دشوار باشد. به همین خاطر در این مقاله به معرفی بهترین مراکز خرید در نیویورک پرداختیم. مطمئن باشید هر آنچه که نیاز دارید از سفر خود به نیویورک تهیه کنید را در این فروشگاه‌های نامبرده شده پیدا خواهید کرد.

نظرات کاربران