New York
3 اردیبهشت 1402
آمریکا

بهترین زمان سفر به نیویورک؛ از تابستان تا زمستان!

سفر کردن یکی از لذت‌بخش‌ترین کارهایی است که می‌توانید در زندگی خود انجام دهید. به خصوص سفر به یک کشور خارجی باعث می‌شود تا شما با فرهنگ و آداب و رسوم آن کشور بیشتر آشنا شوید. شهر نیویورک یکی از مهم‌ترین و بهترین شهرهای آمریکا است که افراد زیادی به آن سفر می‌کنند. هنگامی که شما این تصمیم را می‌گیرید که سفر کنید، سوال بسیار مهمی پیش می‌آید و آن این است که بهترین زمان سفر به نیویورک چه موقع از سال است؟

نکات زیادی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. مانند آب و هوا، طبیعت، جشنواره‌ها رویدادها و… اکثر مسافران ترجیح می‌دهند زمانی را انتخاب کنند که متناسب با علایق آن‌ها است و می‌توانند بسیاری از جشنواره‌ها و رویدادهای مهم نیویورک را مشاهده کنند. بنابراین ترکیب دانش و تجربه به شما کمک می‌کند تا بهترین زمان سفر به نیویورک را مشخص کنید. اگر می‌خواهید تا اطلاعات دقیق‌تری درباره هر فصل از سال در شهر نیویورک به دست آورید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید. به این خاطر که می‌خواهیم به شما بگوییم که در چه موقع از سال به نیویورک سفر کنید.

آماده رزرو بلیط هواپیما نیویورک هستید؟

بهترین زمان برای بازدید از شهر نیویورک

New York

به طور معمول نمی‌توان اظهار نظر قطعی درباره بهترین زمان سفر به نیویورک داشت، اما بنا به تجربیات و آمار به دست آمده می‌توان گفت و پاییز بهترین فصل سال برای بازدید از نیویورک است. نیویورک در پاییز همان‌قدر جادویی است که تصور می‌کنید. از شاخ و برگ‌های پاییزی که پارک مرکزی را فراگرفته تا مشاغلی که برای تعطیلات آماده می‌شوند، شهر می‌تواند آنقدر جذاب باشد که سورئال یا غیر واقعی به نظر می‌رسد. همچنین به دلیل آب و هوای مطبوع، پاییز بهترین زمان برای بازدید از شهر نیویورک است. بیشتر روزها، فقط با یک پلیور می‌توانید بدون مشکلی به بیرون بروید. ناگفته نماند پاییز زمانی است که جشن‌های تعطیلات شروع می‌شود و با همه این‌ها، پاییز بهترین زمان برای بازدید از شهر نیویورک است.

فعالیت‌های پاییزی در شهر نیویورک

از جمله فعالیت‌های پاییزی که هنگام سفر به نیویورک در فصل پاییز می‌توانید انجام دهید عبارت‌اند از:

آخر هفته هالووین را جشن بگیرید

خارج از کریسمس، هالووین تعطیلات مورد علاقه مردم شهر نیویورک است. در خیابان‌های شب هالووین در سرتاسر شهر به‌ خاطر انبوه جمعیت و ترافیک، تعطیل می‌شوند. همچنین یک رژه سالانه با بیش از 50000 شرکت کننده برگزار می‌شود که بسیار هیجان انگیز است.

ماراتن شهر نیویورک را بگیرید

اگر هرگز یک ماراتن را تماشا نکرده‌اید، فرصت را از دست داده‌اید. ماراتن شهر نیویورک یکی از بهترین‌ها در جهان است، پس بگذارید این اولین مسابقه شما باشد. دوندگان از سراسر جهان به این منطقه می‌آیند تا  بدوند و رکورد بزنند. نظم و صلابت در چهره دوندگان قابل مشاهده است. برای برخی، دویدن امرار معاش آن‌هاست، اما برخی دیگر فقط می‌خواهند بدن خود را به تقویت کنند. روز ماراتن یک ساعت و نیم است و این یکی از دلایلی است که می‌توان پاییز را بهترین زمان سفر به نیویورک دانست.

روز شکرگزاری را جشن بگیرید

thanksgiving day New York

رژه روز شکرگزاری معروف میسی از سال 1924 به عنوان یکی از اصلی‌ترین برنامه‌ها بوده است و تنها در طول جنگ جهانی دوم به حالت تعلیق درآمد. بیش از 50 میلیون بیننده از خانه تشویق می‌کنند اما قطعاً دیدن حضوری این رژه بسیار هیجان انگیز تر است. یک روز قبل از رژه می‌توانید ببینید که چگونه بادکنک‌ها در اطراف موزه تاریخ طبیعی آمریکا باد می‌شوند. با این حال حتی اگر رژه روز شکرگزاری برای شما خیلی جالب توجه نباشد، باز هم به لطف جشن‌های فراوانی که در روز شکرگزاری وجود دارد می‌توان پاییز را یکی از بهترین فصل‌های سال برای بازدید از نیویورک دانست. 

بهار، دومین زمان مناسب برای بازدید از نیویورک

شاید بهار بهترین زمان سفر به نیویورک نباشد، اما قطعاً می‌توان آن را دومین فصل سال برای بازدید از نیویورک دانست. در واقع، فصل بهار ممکن است بهترین زمان برای سفر برخی از افراد باشد. به این خاطر که در فصل بهار گل‌های رنگارنگ شکوفا شده‌اند و به نظر می‌رسد در شهر نشاطی وجود دارد. به خاطر داشته باشید که زمستان‌ها در نیویورک بی‌رحمانه سرد است بنابراین مردم محلی از بیرون رفتن به وجد می‌آیند. با آب و هوای خوب، امکان شرکت در فعالیت‌های بیشتر در فضای باز نیز وجود دارد.

بیش از 1700 پارک در شهر به خانه پرندگان مهاجر تبدیل شده است و بارها و رستوران‌های پشت بام دوباره درهای خود را باز می‌کنند. ناگفته نماند که ناهار خوری در فضای باز فصل بهار باری دیگر بازمی‌گردد و هیچ چیز فوق‌العاده‌تر از این نیست که نهار یا شام خود را در فضای بیرون میل کنید و از تماشای مردم و خیابان لذت ببرید. 

فعالیت‌های بهاری در شهر نیویورک

از جمله فعالیت‌هایی که می‌توانید هنگام سفر به نیویورک در فصل بهار انجام دهید عبارت‌اند از: 

شکوفه‌های گیلاس را ببینید

Cherry blossoms New York

فصل بهار می‌تواند بهترین زمان برای بازدید از شهر نیویورک برای جذابیت مطلق باشد. درختان در این زمان پر از شکوفه‌های گیلاس می‌شود، چشم انداز شهر را کاملاً تغییر می‌دهند و جنگل بتنی به بهشتی پر جنب و جوش تبدیل می‌شود. بنابراین در فصل بهار می‌توانید به کوچه و خیابان‌های شهر نیویورک بروید و شکوفه‌های گیلاسی که در پارک‌ها وجود دارند را از نزدیک ببینید. البته توجه داشته باشید که حتماً تلفن همراه یا دوربینتان را هم با خودتان ببرید و عکس‌های فوق‌العاده‌ای ثبت کنید. 

جزایر اطراف را کاوش کنید

مطمئن شوید که از بهترین زمان سفر نیویورک و لذت بردن از یکی از جزایر متعدد اطراف سیب بزرگ استفاده کنید. تعداد زیادی جزیره کوچک پر از چیزهای سرگرم کننده برای انجام یک سفر کوتاه با کشتی وجود دارد. با کشتی رایگان به استاتن آیلند بروید. از جزیره الیس دیدن کنید و از مجسمه آزادی بالا بروید. فراموش نکنید که شکوفه‌های گیلاس را در جزیره روزولت ببینید.

بازدید از شهر نیویورک در زمستان

انتخاب زمستان و تابستان هنگام تصمیم گیری برای بهترین زمان سفر به نیویورک به نوعی یک حیرت است. در واقع ما فقط به دلیل جشن‌های تعطیلات که در ماه دسامبر برگزار می‌شود ترجیح دادیم از زمستان هم در این مقاله صحبت کنیم. چراغ‌های عاشقانه کریسمس در هر گوشه، رستوران‌های تزئین ‌شده و نمایش‌های کریسمس بی‌شماری به شهر فضایی شبیه به داستان‌ها می‌دهد. به طور متوسط ​​12 روز از سال در شهر نیویورک برف می‌بارد که اغلب بین ژانویه و فوریه است.

معمولاً هر بار فقط یک یا دو روز برف می‌بارد و پس از آن هم گل و لای زیادی ایجاد می‌کند. بنابراین اگر کفش‌های ضد آب دارید حتماً آن را همراه داشته باشید. اگر تصمیم گرفتید که زمستان بهترین زمان برای بازدید از شهر نیویورک است، همیشه برای احتمال بارش برف آماده باشید، اما انتظار نداشته باشید که تمام مدت اقامت شما مملو از برف و کولاک باشد. هنگام سفر به نیویورک در فصل زمستان حتماً همراه خود کفش‌های ضدآب، پالتو، کلاه و دستکش به همراه داشته باشید.

فعالیت‌های زمستانی در شهر نیویورک

winter New York

از جمله فعالیت‌های که می‌توانید هنگام سفر به نیویورک در فصل زمستان انجام دهید عبارت‌اند از: 

شب سال نو را به سبک شهر نیویورک جشن بگیرید

به عنوان یک محلی، سوالی که اغلب برای بسیاری از مسافران و گردشگران پیش می‌آید این است که آیا بازدید از شهر نیویورک برای شب سال نو به همان اندازه جادویی است که به نظر می‌رسد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت بله، شب سال نو در نیویورک به اندازه کافی جادویی به نظر می‌رسد. به این شرط که بدانید چگونه باید برای انجام این کار برنامه ریزی کنید. این موضوع بر کسی پوشیده نیست که شهر نیویورک هر چیزی که فکرش را کنید دارد. بنابراین اینکه شما بخواهید تعطیلات خود را کجا و چگونه بگذرانید کاملاً به برنامه ریزیتان بستگی دارد.

رژه سال نو چینی را ببینید

محله چینی‌ها در حال حاضر یکی از بهترین محله‌های منهتن برای کاوش است، اما در طول سال نو محله چینی به سطح کاملاً جدیدی می‌رسد. خیابان‌ها با حضور مردم محلی در لباس‌های جشن و سنتی زنده می‌شوند و موسیقی با جشن‌هایی که در رژه سال نو به اوج خود می‌رسد، فضا را پر می‌کند. اگر هرگز چنین رویدادی را ندیده‌اید، این یک راه منحصر به فرد برای آشنا شدن با فرهنگ متفاوت و خاطره‌ای است که به زودی فراموش نخواهید کرد.

از یکی از بازارهای تعطیلات دیدن کنید

شهر نیویورک بازارهای زیادی در تمام طول سال دارد، اما بهترین‌ها در فصل زمستان ظاهر می‌شوند. در شهری که به خاطر خریدهایش معروف است، گاهی اوقات بهترین چیزها را می‌توانید از بازارهای تعطیلات در شهر نیویورک پیدا کنید. صنعتگران و سازندگان محلی محصولات منحصر به ‌فرد خود را به ارمغان می‌آورند و به نظر می‌رسد که مردم محلی هیچ وقت از آن‌ها سیر نمی‌شوند و همچنان استقبال می‌کنند. اگر به دنبال هدیه یا سوغاتی هستید، هر هدیه و سوغاتی که دوست داشته باشید را می‌توانید در این بازارها پیدا کنید.

بازدید از شهر نیویورک در تابستان

اگر چه فصل تابستان بهترین زمان سفر به نیویورک به حساب نمی‌آید، اما با این حال بسیاری از مردم این زمان را ترجیح می‌دهند و در واقع تابستان برای آن‌ها بهترین فصل برای سفر به نیویورک است. در کل می‌توان گفت که در تابستان اغلب رستوران‌ها، مکان‌های تفریحی، مراکز خرید و… بسیار شلوغ است. به این خاطر که گردشگران زیادی وارد شهر نیویورک می‌شوند. اما علاوه بر همه این‌ها، اوج گرما را هم نمی‌توان به راحتی نادیده گرفت.

بنابراین به هیچ عنوان نیازی به پوشیدن پلیور یا کت‌های گرم نیست به این خاطر که شهر نیویورک در تابستان بسیار گرم است. بیشتر شهر بتن و سیمان است که گرما را جذب می‌کند و چیزی را ایجاد می‌کند که دانشمندان آن را اثر جزیره گرمایی شهری می‌نامند. در واقع دمای هوا در نیویورک و در فصل تابستان به این صورت است که به طور معمول ۷ درجه بالاتر از مناطق اطراف است.

فعالیت‌های تابستانی در شهر نیویورک

از جمله فعالیت‌هایی که می‌توانید هنگام سفر به نیویورک در فصل تابستان انجام دهید عبارت‌اند از: 

در رژه غرور شرکت کنید

شهر نیویورک همه چیز را برای ماه افتخار انجام می‌دهد. در تمام ماه ژوئن فعالیت‌هایی وجود دارد که می‌توانید حمایت خود را نشان دهید و متحد شوید. بزرگ‌ترین رویداد رژه سالانه غرور است که شهر را طوفانی می‌کند. انبوهی از مردم در خیابان‌های شهر صف می‌کشند و شناورها، اجراکنندگان و آثار هنری را تماشا می‌کنند که با تشویق‌های غم‌انگیز راهپیمایی می‌کنند.

تماشای غروب خورشید در پارک برایانت

Bryant Park, New York

برایانت پارک در میان ساختمان‌های اداری مرتفعی که قلب میدتاون منهتن را تشکیل می‌دهند، قرار گرفته است. این پارک درست در پشت کتابخانه عمومی خیره کننده نیویورک واقع شده است، دیدن صندلی‌ها و نیمکت‌های پر شده در روزهای تابستانی شهر نیویورک غیر معمول نیست. مهم‌تر از همه، تابستان‌های شهر نیویورک از فیلم‌های رایگان مورد انتظار در چمن‌زار استقبال می‌کنند. کل زمین پر می‌شود از افرادی که روی پتوهای پیک نیک نشسته‌اند و مشتاق تماشای فیلم با دوستان خود هستند.

از کنسرت‌های فیلارمونیک نیویورک در پارک‌ها لذت ببرید

تماشای اجرای فیلارمونیک نیویورک از سال 1965 تا به امروز به عنوان یکی از بهترین کارهایی که می‌توان در تابستان شهر نیویورک انجام داد، در نظر گرفته شده است. تهیه بلیت برای یک کنسرت موسیقی کلاسیک در سطح جهانی در سالن‌های فضای باز باورنکردنی هزینه بسیار زیادی دارد اما با این حال خوشبختانه این رویدادها کاملاً رایگان هستند. درست است که موسیقی کلاسیک با سلیقه همه افراد سازگاری ندارد، اما دیدن آن به صورت زنده کاملاً متفاوت است. این موسیقی حماسی و به یاد ماندنی است و تجربه‌ای است که به زودی فراموش نخواهید کرد.

سخن پایانی

در این مقاله درباره بهترین زمان سفر به نیویورک صحبت کردیم. در پایان باید به این نکته اشاره کنیم که بهترین زمان برای بازدید از شهر نیویورک زمانی است که شما آمادگی داشته باشید. همچنین می‌توان گفت که انتخاب بهترین فصل برای سفر به نیویورک تا حد زیادی به سلیقه و علایق شما بستگی دارد. اینکه به چه نوع آب و هوایی علاقه مند باشید و بخواهید چه رویدادهایی را از نزدیک تجربه کنید؟ با این حال صرف نظر از فصل، نیویورک شهر جادویی خواهد بود و هر زمانی که تصمیم بگیرید به آن سفر کنید زمان مناسبی است. در واقع هر فصل از سال نیویورک جذابیت‌های مناسب به فرد خود را دارد که شما را شگفت زده می‌کند. 

نظرات کاربران