New York in the fall
25 اردیبهشت 1402
آمریکا

سفر به نیویورک در پاییز؛ از رژه هالووین تا تماشای ماراتن!

اگر دوست دارید به نیویورک سفر کنید پاییز یکی از بهترین فصل‌ها برای مسافرت خواهد بود. این زمان پر از اتفاقات جالب و هیجان انگیز است، به طوری که اگر پلک بزنید ممکن است چیزهای زیادی را از دست بدهید. رویدادها، تعطیلات، جشنواره‌ها و… باعث شده تا گردشگران از سفر به نیویورک در پاییز بسیار لذت ببرند. اگر چه نیویورک در تمام سال محبوبیت خود را دارد، اما با این حال پاییز فوق العاده است. برای کسانی که دقیقا نمی‌دانند چه فعالیت‌ها و کارهایی را باید در نیویورک در فصل پاییز انجام دهند تصمیم گرفتیم در این مقاله هر آنچه که نیاز دارید درباره سفر به نیویورک در پاییز بدانید را به شما توضیح دهیم، پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

آماده رزرو بلیط هواپیما نیویورک هستید؟

کارهایی که در فصل پاییز در نیویورک باید انجام دهید

کارهای بسیار مختلفی برای سفر به نیویورک در پاییز وجود دارد. در این قسمت ما لیستی از بهترین کارها را برای شما تهیه کرده‌ایم:

از جزیره گاورنرز دیدن کنید

governors island in new york autumn

جزیره گاورنر به دلیل تأسیسات هنری معروف، فضاهای سبز و فضای آرامش‌ بخش در بین مردم محلی محبوب است، اما اغلب توسط گردشگران نادیده گرفته می‌شود. این جزیره 172 هکتاری درست در جنوب منهتن و در غرب بروکلین قرار دارد و قبلاً فقط بین 31 می تا 31 اکتبر می‌توانستید از آن دیدن کنید. این یک مکان عالی برای بازدید برای لذت بردن از فضای باز در شهر نیویورک است. با رفتن به این جزیره احساس خواهید کرد که از شلوغی شهر فرار کرده‌اید و همزمان منظره‌ای خارق العاده از شهر نیویورک و همچنین مجسمه آزادی را خواهید دید. 

سوار کشتی کروز رودخانه هادسون شوید 

اگر سفر به نیویورک در پاییز در فهرست کارهای شما قرار دارد، می‌توانید در طول سفر خود از کروز رودخانه هادسون استفاده کنید. گزینه‌های زیادی وجود دارد؛ می‌توانید یک سفر دریایی روزانه یا شبانه داشته باشید، قایق را به عنوان یک رویداد خصوصی اجاره کنید، از یک شب رویایی لذت ببرید یا کاری را انجام دهید که تمام خانواده می‌توانند از آن لذت ببرند. رودخانه هادسون در سمت غربی منهتن قرار دارد و به خاطر چشم اندازهای شهر و شاخ و برگ‌های پاییزی‌اش معروف است. حتی می‌توانید با  قایق تفریحی در سال 1920 سفر کنید  تا برگ‌ها را با شکوه رنگارنگ ببینید. رودخانه هادسون مملو از کارهای مهیج و شگفت انگیز برای انجام در نیویورک است.

یک قایق پارویی در پارک مرکزی اجاره کنید 

آیا راهی بهتر از پارک مرکزی برای سفر به نیویورک در پاییز وجود دارد؟ می‌توانید در مسیرهای پر پیچ‌ و خم قدم بزنید، دوچرخه ‌سواری کنید یا در قایق‌خانه لوب قایق‌سواری کنید. چه در یک سفر انفرادی، یک استراحت یا یک تعطیلات خانوادگی باشید، سفر با قایق پارویی خاطره‌ای ماندگار خواهد بود و با قیمت 20 دلار به ازای هر قایق پارویی که 4 نفر به مدت یک ساعت در آنجا می‌گیرد، این یک معامله عالی در نیویورک است. قایق‌خانه فقط تا نوامبر باز است، بنابراین تا زمانی که می‌توانید، حتماً سوار آن شوید. اگر ترجیح می‌دهید در خشکی بمانید، می‌توانید دوچرخه کرایه کنید که به شما فرصت بهتری می‌دهد تا آنجا که ممکن است از 843 هکتار دیدن کنید. اگر دیدن شاخ و برگ‌های پاییزی نیویورک در صدر فهرست کارهای شما قرار دارد، اینجا بهترین مکان است. 

از جشنواره کتاب بروکلین دیدن کنید 

Brooklyn Book Festival

اگر اهل کتاب هستید،  جشنواره کتاب بروکلین را دوست خواهید داشت. این بزرگ‌ترین جشنواره ادبی رایگان شهر نیویورک است که هر ساله در پایان سپتامبر برگزار می‌شود. این رویداد در سال 2006 به عنوان یک رویداد ادبی رایگان در سطح شهر ایجاد شد. از آن زمان به یک رویداد هشت روزه تبدیل شده است که خوانندگان را با نویسندگان مرتبط می‌کند، نویسندگان جدید را در کانون توجه قرار می‌دهد و جامعه‌ای از افرادی را که عاشق کتاب هستند گرد هم می‌آورد.

به جشنواره فیلم نیویورک بروید

جشنواره فیلم نیویورک یک رویداد سالانه 2 هفته‌ای است که همیشه در مرکز لینکلن، واقع در Upper West Side در خیابان 66 و برادوی برگزار می‌شود. این جشنواره دارای 25 تا 30 فیلم بلند با موضوعات و سبک‌های مختلف، مستند، فیلم‌های تجربی، کوتاه، رویدادهای ویژه و… است. این جشنواره یکی از معتبرترین رویدادهای سینمایی کشور است. کارت‌ها در تابستان به فروش می‌رسند و اغلب به سرعت به فروش می‌روند. بنابراین اگر قصد رفتن به این جشنواره را دارید سریع عمل کنید.

نمایش برادوی را ببینید

با شروع ماه سپتامبر نمایشنامه‌ها و موزیکال‌های جدید بازمی‌گردد. اگر به یک برنامه خاص در یک تاریخ خاص توجه کرده‌اید، ارزش خرید بلیت را از قبل دارد. به خصوص اگر یک شخصیت مشهور در میان بازیگران وجود داشته باشد. اگر احساس راحتی می‌کنید، می‌توانید به غرفه TKTS در میدان تایمز بروید و بلیت‌های لحظه آخری را با تخفیف دریافت کنید. اگر نمی‌دانید از کجا شروع کنید، همیشه می‌توانید  یک تور پیاده ‌روی  در منطقه تئاتر داشته باشید. این تور کمک می‌کند تا مورد تاریخچه پشت نمایش‌ها و تئاترها بدانید و از نکاتی در مورد نمایش‌های فصلی که باید حتماً ببینید آگاه شوید. 

رژه هالووین دهکده نیویورک را تماشا کنید

New York Village Halloween Parade

رژه روستای هالووین یکی از برترین فعالیت‌های پاییزی است که می‌توانید در سفر به نیویورک در پاییز به تماشای آن بروید. این رژه نمادین از دهه 70 در حال اجرا است و احتمالاً هرگز متوقف نخواهد شد. این بزرگ‌ترین رژه هالووین در جهان است و هر ساله صدها هزار نفر در آن شرکت و تماشا می‌کنند. هر کسی می‌تواند در رژه شرکت کند، اما شما باید لباس مخصوص پوشیده باشید. صدها عروسک غول پیکر، ده ها گروه موسیقی از سرتاسر جهان به شما ملحق می‌شوند. هر سال، موضوعی تعیین می‌شود و عروسک‌ها همگی مطابق با آن تم ساخته می‌شوند. اگر می‌خواهید آن را تماشا کنید، هر شب هالووین از ساعت 7 تا 10 در خیابان ششم از خیابان اسپرینگ تا خیابان شانزدهم برگزار می‌شود.

رژه سگ هالووین میدان تامپکینز را تماشا کنید

رژه سگ هالووین میدان تامپکینز هر ساله در ماه اکتبر، معمولا یک یا دو هفته قبل از هالووین برگزار می‌شود. صدها تن از بهترین سگ‌های نیویورک با لباس نمادهای فرهنگی، رویدادهای موضعی، طرح‌های آوانگارد و… به خیابان‌ها آمدند. چه سگ داشته باشید چه نداشته باشید، بسیاری از نیویورکی‌ها به شما خواهند گفت که این یکی از کارهای مورد علاقه آن‌ها برای انجام در نیویورک در پاییز است. 

تماشای ماراتن نیویورک

می‌دانید که ماه نوامبر ماه زمان ماراتن  شهر نیویورک است. این بزرگ‌ترین ماراتن در جهان است. در سال 2019، بیش از 53000 نفر مسابقه را به پایان رساندند. ماراتن در سال 1970 آغاز شد و همیشه در اولین یکشنبه ماه نوامبر برگزار می‌شود. بسیاری از نقاط شهر بسته شده تا دوندگانی را که در این رویداد تاریخی شرکت می‌کنند، در خود جای دهد. بنابراین اگر در این روز از آن بازدید می‌کنید، برنامه سفر خود را بررسی کنید. این دوره تمام پنج ناحیه نیویورک را پوشش می‌دهد، از استاتن آیلند شروع می‌شود، تا بروکلین، کوئینز، منهتن، برونکس و در منهتن تمام می‌شود، جایی که در پارک مرکزی به پایان می‌رسد. با توجه به اعتبار و محبوبیت آن، دوندگان توسط یک سیستم قرعه کشی انتخاب می‌شوند. با این حال، می‌توانید به جمع دیگر تماشاگران بپیوندید و دوندگان را تا آخرین لحظه تشویق کنید.

رژه روز شکرگزاری میسی را تماشا کنید

Macy's New York Thanksgiving Day Parade

آیا نمادی شناخته شده‌تر از رژه روز شکرگزاری میسی برای نشان دادن پاییز در نیویورک وجود دارد؟ این رژه در سال 1924 آغاز شد و به بزرگ‌ترین رژه در سطح جهان تبدیل شد و هزاران نفر در آن شرکت کردند و میلیون‌ها نفر آن را تماشا کردند. رژه هر سال در صبح روز شکرگزاری برگزار می‌شود. بیشتر به خاطر بادکنک‌های تماشایی، موسیقی زنده از و گروه‌های موسیقی دبیرستان و کالج، اجراهای رادیو سیتی راکتز، موزیکال‌های مختلف برادوی، تشویق‌کننده‌ها و رقصنده‌ها شناخته می‌شود. اگر می‌خواهید نگاهی اجمالی بیندازید، حتماً صبح زود در مسیر رژه که از خیابان 77 و سنترال پارک غربی تا کلمبوس سیرکل تا سنترال پارک شرقی تا خیابان ششم امتداد دارد و در 34th به پایان می‌رسد، را مشخص کنید.

در های لاین پیاده روی کنید

اگر می‌خواهید برخی از بهترین رنگ‌های پاییزی نیویورک را در سفر به نیویورک در پاییز ببینید، The Highline جایی است که باید بروید. این خط قطار مرتفع برای چندین دهه نادیده گرفته شده بود. پس از اعتراض عمومی، هایلاین در سال 2009 افتتاح شد و تا تکمیل آن در سال 2014 به عنوان یک فضای رایگان به طول 1.5 مایل مملو از صدها گونه گیاهی و درختی، تأسیسات هنری، پاپ آپ‌های غذا و… ادامه یافت. همچنین دارای چشم اندازهای چشمگیر از بخش جنوب غربی شهر است. این یک مکان عالی است که می‌توانید از شلوغی شهر به آن پناه ببرید. اگر می‌خواهید درباره The Highline بیشتر بدانید،  یک تور پیاده‌ روی داشته باشید  تا برخی از رازهای پشت صحنه را بدانید. 

از Brooklyn Flea دیدن کنید

Brooklyn Flea نه تنها یک مؤسسه فرهنگی است، بلکه اگر هوای پاییز نیویورک در ماه‌های سردتر کمی سردتر از آنچه پیش‌بینی می‌کردید باشد، یک راه عالی برای خارج شدن از داخل خانه است. شما می‌توانید همه چیز را از مبلمان گرفته تا لباس‌های قدیمی و جواهرات دست ساز و حتی مواد غذایی تازه خریداری کنید. این مانند گنجینه‌ای است که به همه چیز برای فروش نگاه کنید.

باغ گیاه شناسی نیویورک

New York Botanical Garden

فصل پاییز در نیویورک بدون سفر به باغ گیاه شناسی نیویورک کامل نمی‌شود، اگر چه در تمام طول سال زرق و برق دار و بهترین است، اما در فصل پاییز به معنای واقعی کلمه می‌درخشد. باغ گیاه شناسی نیویورک در برانکس واقع شده است و دارای 250 هکتار زمین با بیش از 1 میلیون گیاه زنده است. با انواع رویدادها و کمپین‌ها اغلب چیزهای جدیدی برای دیدن وجود دارد، اما اگر در پاییز بیایید، دیدنی‌ترین گیاهان را خواهید دید.

بهترین زمان برای بازدید از نیویورک در پاییز 

فصل پاییز تقریباً از 21 سپتامبر تا 21 دسامبر ادامه دارد، اما ما معمولاً پاییز را سپتامبر، اکتبر و نوامبر می‌نامیم. نوامبر گاهی اوقات به عنوان بخشی از فصل زمستان گنجانده می‌شود. با این حال، آب و هوای نیویورک اغلب به شما این باور را می‌دهد که سپتامبر هنوز بخشی از تابستان است و شهر اغلب این را منعکس می‌کند. اگر نمی‌توانید برای پوشیدن یقه اسکی ضخیم و چکمه‌های چرمی صبر کنید، نباید زودتر از پایان سپتامبر به نیویورک بیایید.

دمای پاییز نیویورک متفاوت است. با این حال، می‌توانید از 76 درجه تا 61 درجه در سپتامبر، 64 درجه تا 50 درجه در اکتبر، 55 درجه تا 42 درجه در نوامبر و 44 درجه تا 31 درجه در دسامبر را انتظار داشته باشید. اگر دیدن رنگ‌های زیبا روی برگ‌ها انگیزه اصلی شماست، تعیین تاریخ مشخص ممکن است دشوار باشد، اما اکتبر و شروع نوامبر مطمئن‌ترین گزینه برای بازدید از نیویورک هستند. 

نیویورک عاشق جشن گرفتن تعطیلات است، جشن‌های هالووین اغلب از اواسط اکتبر شروع می‌شود و چراغ‌های کریسمس یک هفته قبل از روز شکرگزاری روشن می‌شود. از آنجایی که جشن‌های زمستانی در ماه‌های نوامبر و دسامبر برگزار می‌شود، ما بیشتر بر روی سپتامبر و اکتبر تمرکز کرده‌ایم، اما به خاطر داشته باشید که رنگ‌های پاییزی تا اواخر هفته سوم نوامبر به شما نشان داده می‌شوند. مانند همیشه در تعطیلات پاییزی، توصیه می‌کنیم که از نیویورک صرفاً برای دیدن برگ‌های پاییزی دیدن نکنید، بلکه تاریخ سفر به نیویورک در پاییز خود را بسیار انعطاف‌پذیر نگه دارید تا بتوانید تصمیم بگیرید که چه زمانی از آن بازدید کنید.

چگونه در نیویورک در پاییز لباس بپوشیم؟

New York in the fall

یکی از مهم‌ترین سؤالاتی که برای مسافران هنگام سفر به نیویورک در پاییز پیش می‌آید این است که در سفر خود چه لباس‌هایی را به همراه داشته باشند؟ همیشه سخت است که در پاییز در نیویورک چه بپوشیم. از یک طرف، شما می‌خواهید با پوشیدن لباس‌های گرم خود همیشه شیک باشید، اما از طرفی دیگر نمی‌خواهید زمانی که دما کاهش می‌یابد، سردتان شود. از آنجایی که شروع پاییز می‌تواند آفتابی و گرم باشد، ممکن است فکر کنید که تا پایان سفر هوا همچنان گرم خواهد بود، اما به یاد داشته باشید که برای روزهای سرد یا روزهای تعطیل عصر، چند لباس گرم با خود حمل کنید. اگر از اواخر سپتامبر به بعد بازدید می‌کنید، یک کت گرم توصیه می‌شود، ترجیحا با آستر، اما اگر کمی گرم‌تر باشد، بهتر هم است.

شما بیش از آنچه تصور می‌کنید زمان بیشتری را در بیرون و فضای شهر سپری خواهید کرد به همین خاطر به همراه داشتن کفش‌هایی که راحت باشند و کمی تکیه گاه داشته باشند ضروری هستند. اگر برگ‌های خیس، برف یا یخ روی زمین افتاده باشد، زمین می‌تواند به شدت لغزنده شود و آخرین کاری که می‌خواهید انجام دهید این است که حتما کفش‌های خوب و مناسبی به همراه داشته باشید.

سخن پایانی

در این مقاله درباره سفر به نیویورک در پاییز و کارهایی که باید انجام دهید پرداختیم. به راحتی با خواندن این مطالب می‌توان متوجه شد که در پاییز کارهای زیادی برای انجام دادن پیش رو خواهید داشت. اگر می‌خواهید برای یک هفته یا یک ماه در فصل پاییز در نیویورک اقامت داشته باشید، این عالی‌ترین فرصتی است که به انجام کارهایی که دوست دارید بپردازید. به این خاطر که فصل پاییز قطعاً بهترین فصل سال برای انجام بسیاری از تفریحات خواهد بود.

نظرات کاربران