The French Quarters
17 اردیبهشت 1402
آمریکا

سفر به نیویورک در تابستان؛ از نمایش برادوی تا سوار بر کشتی!

شهر نیویورک نام‌های زیادی دارد. برخی آن را سیب بزرگ، برخی دیگر «شهری که هرگز نمی‌خوابد» و حتی گاتهام می‌گویند. هر چه اسمش را می‌گذارید، نیویورک یکی از بهترین مقاصد در جهان است و بسیاری فقط رویای بازدید از این مکان را دارند. اگر شما خوش شانس هستید و برای اولین بار از این مکان دیدن می‌کنید، چیزهای زیادی وجود دارد که باید منتظر آن‌ها باشید تا سفر خود را به سفری به یاد ماندنی تبدیل کنید. بازدید از پارک‌های معروف، غرق شدن در هنر و فرهنگ شهر و حضور در جشن‌ها در فصل تعطیلات، مواردی هستند که حتماً باید در لیست خود نگه دارید. اگر عاشق شهر شلوغی مانند نیویورک هستید باید بدانید که فصل تابستان بهترین فصل برای شما خواهد بود. به این خاطر که جمعیت گردشگران در این فصل افزایش زیادی پیدا می‌کند. با ما و سفر به نیویورک در تابستان همراه باشید!

آماده رزرو بلیط هواپیما نیویورک هستید؟

چگونه به شهر نیویورک برسیم؟

New York in summer

سفر از طریق خطوط هوایی احتمالاً بهترین راه برای رسیدن به شهر نیویورک است. پنج فرودگاه وجود دارد که می‌توانید در آن‌ها فرود بیایید، بنابراین پروازهای شما کاملاً بدون دردسر خواهد بود. فرودگاه بین المللی جان اف کندی اتفاقاً محبوب‌ترین فرودگاه در این مکان است. برای کاوش در شهر نیویورک به زمان نیاز دارید. با این حال، شما می‌توانید سفر به نیویورک در تابستان را در عرض هفت روز کامل کنید؛فقط کافی است برنامه سفر خود را به گونه‌ای برنامه ریزی کنید که در طول اقامت خود از تمام مکان‌های مهم بازدید کنید.

سفر به نیویورک در تابستان و جاهای دیدنی شهر!

در ادامه مقاله سفر به نیویورک در تابستان تصمیم داریم تا شما را با مکان‌هایی که می‌توانید برای بازدید از نیویورک در تابستان انتخاب کنید آشنا کنیم:

Central Park

New York in summer

پارک مرکزی یکی از نمادین‌ترین مکان‌ها در نیویورک بوده است که در آن چندین فیلم و سریال تلویزیونی فیلم‌برداری شده است. این مکان یک پارک وسیع و سرسبز در تابستان‌ها است و دارای جاذبه‌های متعددی مانند اسکیت روی یخ، قایق سواری، پرنده نگری و… است. اگر با بچه‌ها سفر می‌کنید، باغ ویکتوریایی را که در انتهای جنوبی وجود دارد، از دست ندهید. اگر خوش شانس باشید، حتی می‌توانید شاهد نمایش‌های زنده اینجا باشید.

Strong National Museum Of Play

فعالیت‌های متعددی برای بچه‌ها در شهر نیویورک خصوصا در تابستان وجود دارد و بازدید از این موزه احتمالاً یکی از بهترین چیزها است. در اینجا از طریق مجموعه‌های ساخت و ساز، قطارهای اسباب بازی و خانه‌های عروسک همراه با نمایشگاه‌ها با تاریخچه بازی آشنا خواهید شد. همچنین می‌توانید سوغاتی‌هایی را از این موزه خریداری کنید.

Coney Island

Coney Island دارای تفریحات هیجان‌انگیزی مانند چرخ شگفت‌انگیز در Deno’s و The Cyclone در لونا پارک است. اگر به دنبال هیجان در طول تعطیلات خود هستید، این مکان عالی برای حضور در آن است. در طول تابستان، جمعه را برای بازدید از این مکان رزرو کنید، زیرا می‌توانید در بعداز ظهر، آتش بازی را تماشا کنید.

High Line

High Line

High Line یکی از بهترین مکان‌هایی است که می‌توانید مناظر فوق‌العاده‌ای را در این مکان ببینید. پیاده روی در این خط یکی از محبوب‌ترین کارهای نیویورک است. باغ‌ها و پروژه‌های هنری برای تماشای این مکان لذت کاملی دارد. علاوه بر این، می‌توانید برای رفع گرسنگی خود به کافه‌های اطراف محل بروید.

Grand Central Terminal

بازدید از ترمینال راه آهن چیزی است که ممکن است در شهر خود علاقه نداشته باشید، اما زمانی که در نیویورک هستید، باید به ترمینال گرند سنترال سری بزنید. این شهر به خودی خود یک شهر کوچک است و چندین مکان خرید، غذاخوری و تجربیات فرهنگی برای ارائه دارد.

حدود 60 فروشگاه و 35 گزینه برای شکم گردی وجود دارد که می‌توانید تجربه کنید!

Staten Island

سفر با کشتی به استاتن آیلند یک فعالیت سرگرم کننده است که می‌توانید در طول سفر خود به شهر نیویورک انجام دهید. کشتی شما را به شهر ریچموند می‌فرستد که دارای تاریخ است و چندین ساختمان قدیمی و مکان‌های بازسازی‌شده دارد. جدای از آن، می‌توانید از پارک Willowbrook که دارای زمین‌های تنیس، زمین‌های بازی و مسیرهای پیاده‌روی است، دیدن کنید. تفریحاتی برای بچه‌ها نیز وجود دارد به عنوان مثال می‌توانید آن‌ها را به چرخ و فلک ببرید.

مجسمه آزادی

Statue of Liberty

بازدید شما از نیویورک بدون گشت و گذار در مجسمه مشهور آزادی در جهان ناقص است. برای رسیدن به تاج یا پایه این مجسمه باید بلیت را از قبل تهیه کنید زیرا این تنها راه بازدید از بنای تاریخی است. با توجه به محدود بودن تعداد بلیت‌ها، باید از قبل رزرو کنید.

Broadway Shows

حضور در نمایش برادوی یکی از بهترین کارهایی است که می‌توانید در سفر به نیویورک در تابستان انجام دهید. در اینجا، می‌توانید هنرمندانی از سراسر جهان را تماشا کنید که در حال اجرای برخی از نمایش‌های کلاسیک و معاصر هستند. برخی از نمایش‌های محبوبی که در اینجا اجرا می‌شوند، نمایش شبح اپرا، هری پاتر و کودک نفرین شده، شیر شاه، علاءالدین و… هستند. برای رزرو بلیت از قبل باید وارد سایت رسمی آن‌ها شوید.

بهترین کارهایی که می‌توانید در فصل تابستان در نیویورک انجام دهید

برخی از بهترین تفریحات و کارهایی که می‌توانید هنگام سفر به نیویورک در تابستان انجام دهید عبارت‌اند از:

گرفتن نماهای پانوراما از ساختمان‌های بلند نیویورک

Panoramic views of New York's tall buildings

برای لذت بردن از مناظر پانورامای نیویورک، حتماً باید از این مکان دیدن کنید. مکان‌هایی مانند تاپ آو راک، ساختمان امپایر استیت، رصدخانه وان ورلد را می‌توان در طول بازدید شما بازدید کرد و هر یک از آن‌ها نقطه دیدی دارند که می‌توانید عکس‌های عالی بگیرید.

بازدید از موزه شگفت انگیز یادبود 11 سپتامبر

همه ما از حادثه غم انگیزی که در 11 سپتامبر رخ داد و پس از آن به یک رویداد تاریخی تبدیل شد، می‌دانیم. این موزه به افرادی که در جریان این حمله جان خود را از دست داده‌اند ادای احترام می‌کند و اسناد، فیلم‌ها و آثاری دارد که شما را با آنچه در آن روز اتفاق افتاده آشنا می‌کند.

کروز سواری در اطراف نیویورک

آب‌هایی در اطراف شهر نیویورک وجود دارند آن را برای فعالیت‌های آبی عالی می‌کنند و کروز یکی از مواردی است که باید در منهتن آن را امتحان کنید. به غیر از کروز، می‌توانید قایق‌های تندرو، تک سواری یا تور قایق بادبانی را نیز انتخاب کنید.

تماشای منظره طلوع یا غروب خورشید از پل بروکلین

Brooklyn Bridge

یکی دیگر از بهترین کارهایی که در سفر به نیویورک در تابستان می‌توانید انجام دهید تماشای منظره طلوع و غروب خورشید از پل بروکلین است. این پل خاص یکی از مشهورترین پل‌های جهان است و شما می‌توانید هنگام رفتن به مسیر عابر پیاده به سمت این پل، حس جادویی را تجربه کنید!

بازدید از اطراف مکان میدان تایمز

حتماً در مورد این مکان و جادوی آن در ساعات شب شنیده‌اید. شما می‌توانید افرادی را پیدا کنید که مشغول فعالیت‌های خود هستند زیرا کارهای زیادی برای انجام دادن در این مکان وجود دارد. خرید کنید، از نوشیدنی لذت ببرید، اجراهای زنده در خیابان‌ها را تماشا کنید و شاهد نورپردازی نمادین مکان باشید.

بازدید از موزه هنر متروپولیتن

اما آخرین کاری که پیشنهاد می‌شود در سفر به نیویورک در تابستان انجام دهید بازدید از موزه هنر متروپولیتن است. این موزه خاص دارای مصنوعاتی است که از رم آورده شده‌اند و همچنین دارای چندین اثر هنری مدرن و معاصر است. در طول ماه‌های تابستان، می‌توانید از رستوران روی پشت‌بام در این مکان دیدن کنید و ضمن تماشای جمعیت مداوم زیر محوطه موزه، از غذاهای لذیذ لذت ببرید.

مکان‌هایی برای اقامت در تابستان در نیویورک

Gatsby Hotel

نیویورک دارای تعدادی از بهترین هتل‌ها و اقامتگاه‌ها برای اقامت است. بنابراین برای سفر به نیویورک در تابستان نباید نگرانی بابت محل اقامت خود داشته باشید. زیرا از املاک گران قیمت گرفته تا هتل‌های مقرون به صرفه و انواع هتل‌ها را می‌توان در نیویورک پیدا کرد. از جمله انواع هتل‌های نیویورک که می‌توانید در آن‌ها اقامت کنید عبارت‌اند از:

هتل گتسبی

این هتل در نزدیکی Lower East Side واقع شده است و دارای 45 اتاق منحصر به فرد است که کاملاً راحت هستند. این هتل در سال 2016 بازسازی شد و اکنون دارای طراحی روشن با تمام امکانات رفاهی است تا اقامت شما را راحت کند. برخی از بهترین مکان‌ها مانند سوهو، دهکده شرقی و غربی و محله چینی‌ها در فاصله‌ای قابل پیاده‌روی از این مکان هستند.

هتل هوگو

Hugo Hotel

این هتل از رویکرد مینیمالیستی پیروی می‌کند و اتاق‌ها به این شیوه شیک هستند. با منظره‌ای عالی از منهتن و منطقه مالی، گزینه‌های زیادی برای سرگرمی با اقامت در این هتل خواهید داشت. این هتل دارای یک رستوران روی پشت بام است و منظره‌ای عالی از غروب خورشید بر فراز مجسمه آزادی، رودخانه هادسون و نیوجرسی ارائه می‌دهد.

هتل آرتزن

اگر می‌خواهید در سفر به نیویورک در تابستان یک هتل بوتیک اقامت داشته باشید، این مکانی است که باید به آن توجه کنید. چندین امکانات رفاهی مانند وای فای رایگان، مرکز تناسب اندام و موارد دیگر را در هتل دریافت می‌کنید. این مکان همچنین به بنای یادبود جنگ، مرکز تجارت جهانی و چندین مکان نمادین دیگر نزدیک است.

مجموعه هتل کازابلانکا

این هتل بوتیک فضای نشیمن دنجی را ارائه می‌دهد و در منطقه تئاتر واقع در نزدیکی میدان تایم قرار دارد. این هتل از امکانات متعددی مانند صبحانه رایگان، دسترسی شبانه روزی به نوشیدنی‌ها، و Wi-Fi رایگان برخوردار است.

The French Quarters

The French Quarters

یکی دیگر از هتل‌های جالب با فضای داخلی روستایی و فضایی به سبک فرانسوی، این هتل می‌تواند اقامت عالی شما باشد. این هتل در نزدیکی میدان تایمز قرار دارد و امکاناتی را ارائه می‌دهد که در تمام مدت اقامتتان احساس گرما و راحتی در شما ایجاد می‌کند.

نکاتی برای بازدید از نیویورک در تابستان

اما حالا که به پایان مقاله نزدیک شده‌ایم، در این قسمت می‌خواهیم نکاتی برای سفر به نیویورک در تابستان به شما بگوییم تا سفر راحت‌تری را تجربه کنید: 

  • برای جلوگیری از شلوغی لحظه آخری برای بلیت، نمایش‌های برادوی یا هر فعالیتی از این قبیل را از قبل رزرو کنید.
  • لباس‌های تابستانی و لوازم ضد آفتاب خود مانند عینک یا کرم را همراه داشته باشید.
  • اگر برای پیک نیک در پارک‌های نیویورک برنامه ریزی می‌کنید، حتماً وسایل لازم را تهیه کنید.
  • بلیت‌های تور مجسمه آزادی خود را از قبل رزرو کنید، یعنی ماه‌ها قبل از ورود خود به نیویورک، زیرا بلیت‌ها محدود است.
نظرات کاربران