Fraser Island, Queensland, Australia

ماجراجویی جادویی در بهترین مکان های استوایی دنیا !

آیا تا به حال به تعطیلات در یک جزیره گرمسیری فکر کرده اید؟ سفر به مناطق گرمسیری دنیا ترکیبی از مناظر طبیعی خیره‌کننده همراه با آرامش خالص است. با سفر به سواحل استوایی می‌توانید زیر نور خورشید پیاده‌روی کنید، موج‌سواری در جزایر بکر را تجربه کنید، در سواحل شنی سفید با صخره‌های مرجانی شنا کنید، جنگل‌های استوایی را بگردید و در هتل‌های مجلل و لوکس اقامت کنید. در این مقاله بهترین مکان های استوایی دنیا را برای‌تان لیست نموده‌ایم تا برای سفری رویایی آماده شوید. 

رزرو تور اروپا

رزرو بلیط هواپیما با سه کلیک خوبه!

Trunk Bay, St. John, USVI

Trunk Bay, St. John, USVI

خلیج ترانک یکی از دیدنی‎ترین مکان های استوایی دنیا در ساحل دریای کارائیب است. این خلیج در بخش شمال غربی پارک ملی جزایر ویرجین ایالات متحده واقع شده است. طبیعت سرسبز و صخره‌های قرمز مرجانی این ساحل دورافتاده را دیدنی‌تر نموده‌اند. کوکودی‌مر یک مجموعه ویلایی مجلل و لوکس است که کمتر از نیم مایل از خلیج ترانک فاصله دارد. این استراحتگاه دارای پارکینگ رایگان، اینترنت وای‌فای، دربان، خدمات خانه‌داری و خشکشویی، زمین تنیس، استخر و وان آب‌گرم است.

Fraser Island, Queensland, Australia

استرالیا به‌خاطر سواحل زیبایش معروف بوده و جزیره فریزر پناهگاه سواحل باشکوه و یکی از زیباترین جزایر گرمسیری جهان است. این جزیره در فهرست میراث جهانی یونسکو به عنوان بزرگ‌ترین جزیره شنی جهان ثبت شده است. خلیج کینگ‌فیشر در میان سواحل جزیره فریزر خیره‌کننده‌ترین بوده که می‌توانید از تجربه اقامت در آن لذت ببرید. خانه تعطیلات خلیج کینگ‌فیشر دارای اینترنت وای‌فای رایگان، تلویزیون‌های صفحه تخت، باغی با محوطه باربیکیو، اتاقی برای چهار خانواده و چشم‌اندازهای باورنکردنی است. همچنین Kingfisher Bay Resort یک اقامتگاه مدرن با قیمت مناسب، اینترنت وای‌فای رایگان، استخر شنا، رستوران و دسترسی به ساحل است.

Lopes Mendes, IIha Grande, Brazil

بهترین مکان های استوایی دنیا

ساحل لوپس‌مندز یکی از بهترین مکان های استوایی دنیا است که سواحل خلوت ایلهاگراند برزیل در آن قرار دارد. سواحل ماسه‌ای بکر، دست‌نخورده و سفید پودری، کریستالی‌ترین و شفاف‌ترین آب‌های جهان، درختان بادام، نخل‌های سر به فلک کشیده و درختچه‌های دریایی وحشی در خط ساحلی صخره‌ای این ساحل کشیده شده‌اند. در فاصله 50 دقیقه‌ای ساحل با پیاده‌روی به اقامتگاهی در فضای سبز خواهید رسید. همچنین می‌توانید با کمپینگ یا رزرو اتاق خواب در Camping Da Cachoeira برای تعطیلات در این مقصد گرمسیری تجربه‌ای ناب داشته باشید. 

پاسپورت دومینیکا

Blinky Beach, Lord Howe Island, Australia

ساحل بلینکی، واقع در ضلع شرقی جزیره لردهاو، بهشتی استوایی با سواحل بکر ماسه‌ای سفید است. این جزیره فوق‌العاده تقریباً در نیمه راه نیوزلند قرار داشته و مکانی عالی برای لذت‌بردن از موج‌سواری و غواصی است. نزدیک‌ترین مکان برای اقامت در انتهای باند فرودگاه جزیره لردهاو قرار دارد. Capella Lodge نیز یک استراحت‌گاه 5 ستاره با استخر، کافه به سبک اقیانوس آرام، رستوران و اسپا است که تنها 18 دقیقه پیاده تا ساحل Binky فاصله دارد. 

Barnes Bay, Anguilla

Barnes Bay, Anguilla

خلیج بارنز برای سفر به مناطق گرمسیری دنیا یکی از بهترین گزینه‌ها است. 33 ساحل در آنگویلا وجود دارد و این یکی از شگفت‌انگیزترین سواحل این جزیره کوچک بوده که به‌نظر می‌رسد نرم‌ترین شن و ماسه را دارد. ریزورت و رزیدنس آنگویلا Four Seasons یکی از بهترین استراحتگاه‌های لوکس منطقه با ویلا، سوئیت، سه رستوران و دسترسی به ساحل است. استراحتگاه ساحلی لانه Turtle’s نیز یک گزینه اقتصادی میان‌رده عالی با مناظر مناسب است.

Temae and Teavora, Moorea, French Polynesia

Teavoro دارای آب‌های کم‌عمق بوده که توسط یک صخره مرجانی احاطه شده است. این یکی از بهترین نقاط جهان برای غواصی و بازدید از حیات‌وحش است. Temae به دلیل سواحل مناسب موج‌سواری‌اش مشهور بوده، اما هنوز به اندازه کافی برای شنا امن نیست. اگر قصد دارید مدتی را در این سواحل بگذرانید، چند شب را در هتل هیلتون موریالاگون ریزورت و اسپا اقامت کنید. این مکان یکی از معروف‌ترین هتل‌های جزایر گرمسیری جهان است.

Horseshoe Bay, Bermuda

بهترین مکان های استوایی دنیا

خلیج نعل اسب یکی از بهترین مکان های استوایی دنیا در برمودا است. این خلیج دو ساحل شنی صورتی بسیار نرم و صخره‌های چشم‌گیر دارد. نزدیک‌ترین محل اقامت به این ساحل استوایی فوق‌العاده، استراحتگاه و کلاب ریفز است. این هتل 4 ستاره شیک دارای ویلاها و سوئیت‌هایی با یک استخر بی‌نهایت خیره‌کننده است.

Puka Beach (Yapak), Boracay, Philippines

ساحل پوکا در جزیره بوراکای فیلیپین، یکی از بهترین سواحل استوایی دنیا است. پوکا یک ساحل سفید به طول بیش از 3 مایل است که با درختان بلند نخل پوشیده شده و یکی از بهترین جزایر گرمسیری برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری فیلیپین شناخته می‌شود. در ساحل خیره‌کننده Puka Shell، می‌توانید از شنا، قایق‌رانی و پختن ماهی‌هایی که صید می‌کنید در یک باربیکیو ساحلی لذت ببرید. چندین گزینه اقامتی مختلف در نزدیکی ساحل Puka قرار دارند و Alta Vista de Boracay نزدیکترین آن‌هاست. این هتل 4 ستاره خیره‌کننده اغلب اتاق‌هایی با قیمت کمتر از 30 دلار در هر شب دارد. Mövenpick Resort & Spa Boracay نیز بسیار نزدیک است. این گزینه میان‌رده دارای سالن بدن‌سازی عالی، استخر روباز و اسپا است. برای مسافران لوکس Shangri-La Boracay، یک استراحت‌گاه شیک 5 ستاره با خدمات پیشخدمت خصوصی با پرداخت هزینه خواهد بود.

Long Beach, Koh Phi Phi, Thailand

Long Beach, Koh Phi Phi, Thailand

لانگ‌بیچ در کوه فی‌فی تایلند، ساحلی فوق‌العاده زیبا برای استراحت، اجاره قایق، ماهی‌گیری و غواصی در آب‌های اقیانوسی است. جذاب‌ترین جنبه لانگ‌بیچ، طیف وسیعی از اقامتگاه‌های عالی است که فقط با یک پنی در دسترس هستند. کلبه‌های لانگ‌بیچ و استراحتگاه لانگ‌بیچ ناکارا نمونه‌های برجسته‌ای برای قایق‌رانی، استراحت و استفاده از اسپای مجلل لایانا سفر به بهترین مکان های استوایی دنیا است.

Maitra Beach, Bora Bora, French Polynesia

ساحل مایترا از محبوب‌ترین سواحل تاهیتی در اقیانوس آرام جنوبی و از مکان های استوایی دنیا است که از یک مایل دامنه‌های شن و ماسه‌ای سفید ابریشمی پوشیده شده است. این ساحل به عنوان یکی از بهترین سواحل دسترسی عمومی در بورا بورا شناخته می‌شود. چندین ملک اجاره‌ای عالی و مهمان‌پذیر در نزدیکی ساحل Matira وجود دارد. اگر به دنبال یک تعطیلات عالی در زندگی هستید، سوار یک کشتی سریع شوید و خانه‌ای ییلاقی روی آب در استراحتگاه اینترکنتیننتال بورا بورا و اسپا تالاسو رزرو کنید.

Waipio Valley Beach, Big Island, HI

Waipio Valley Beach, Big Island, HI

ساحل شنی سیاه Waipi’o Valley یکی از بهترین سواحل آتشفشانی ایالات‌متحده است. این ساحل زیبای جزیره گرمسیری واقع در جزیره بزرگ هاوایی، در انتهای رودخانه Waipiʻo قرار گرفته و یکی از مکان های استوایی دنیا است. این ساحل فقط از طریق یک جاده پرپیچ‌وخم باریک قابل دسترسی است و وقتی به آن‌جا می‌رسید احساس می‌کنید در بهشت هستید. Waipiʻo Lodge، در فاصله کمتر از 20 دقیقه از ساحل قرار دارد.

Praia Mole, Florianopolis, Brazil

پریامول یکی از سواحل جذاب برای موج‌سواران و پاراگلایدرها است که این تفریحات آن را به یکی از جذاب‌ترین سواحل برزیل برای سفر به مناطق گرمسیری دنیا تبدیل کرده است. پریامول تقریباً در 1.5 مایلی شرق مرکز شهر فلوریانوپلیس قرار داشته و دارای رستوران‌ها، کافه‌ها، کلوپ‌ها و هتل‌های عالی است. هتل‌های کوچک و ارزان‌قیمتی در نزدیکی ساحل هستند، اما با 10 دقیقه رانندگی به سمت غرب، می‌توانید یک شب را در بوتیک هتل لوکس Quinta das Videiras با کمتر از 200 دلار در شبانه‌روز بگذرانید.

Blue Beach (La Chiva), Vieques, Puerto Rico

بهترین مکان های استوایی دنیا

ساحل آبی دارای یک امتداد طولانی از شن و ماسه و آب‌های شفاف کریستالی است که آن را به یکی از مکان های استوایی دنیا در سواحل کارائیب تبدیل می‌کند. اگر به دنبال مکانی فوق‌العاده برای اقامت در نزدیکی ساحل آبی هستید، بدانید که بیشتر هتل‌ها و مکان‌های اجاره‌ای پورتوریکو در نیمه شهری‌شده غربی جزیره هستند. هتل ساحلی El Blok در Vieques دارای زیبایی شهری چشم‌گیر و یک کافه منحصربه فرد روی پشت‌بام است.

Ipanema Beach, Rio de Janeiro, Brazil

ایپانما یکی از سواحل استوایی دنیا در ریودوژانیرو برزیل است. ساحلی از شن و ماسه‌های نرم که با کوه‌های خیره‌کننده و شهر ریو احاطه شده و برای اقامت در طول تعطیلات بهترین گزینه خواهد بود. برای اقامت هتل‌ها و خانه‌های ساحلی بی‌شماری در ایپانما وجود دارد. هتل Sol Ipanema، یک مکان کلاسیک کنار ساحل با استخر، سالن بدنسازی، غذاهای عالی با فاصله کمتر از یک دقیقه پیاده‌روی تا ساحل است.

شما کدامیک از بهترین مکان های استوایی دنیا را انتخاب کرده اید؟

Sunset Beach, Oahu, HI

Sunset Beach, Oahu, HI

ساحل سانست یکی از شناخته‌شده‌ترین سواحل هاوایی است. این ساحل در زمستان خانه موج‌های بلند است که برای موج‌سواری ایده‌آل بوده و در تابستان، آب مانند یک دریاچه آرام می‌شود و آن‌را به مکانی عالی برای غواصی تبدیل می‌کند. چند ملک اجاره‌ای در نزدیکی ساحل وجود دارد، اما اگر به سمت شمال بروید، می‌توانید برای یک تعطیلات مجلل در اقامتگاه فوق‌العاده Turtle Bay در بهترین جزایر گرمسیری جهان جا رزرو کنید.

Honopu Beach, Kauai, HI

ساحل هونوپو یکی از بهترین سواحل استوایی دنیا است. دسترسی به این خلیج دورافتاده با صخره‌های باورنکردنی از جمله طاق طبیعی بزرگ هونوپو دشوار است اما ارزش سفر را دارد. اگر به دنبال ایده‌های تعطیلات گرمسیری در ایالات‌متحده هستید، بهتر از این شهر سبز، سواحل و مناظر کلاسیک هاوایی نیست. می‌توانید با پیاده‌روی از طریق منطقه حفاظت‌شده طبیعی زیبای کویا یا پارک وحشی خیره‌کننده ساحل ناپالی به هونوپو برسید. 

Anse Lazio, Praslin, Seychelles

بهترین مکان های استوایی دنیا

آنسه‌لاتزیو در بخش شمال غربی جزیره پراسلین واقع شده که یکی از بهترین جزایر گرمسیری جهان نامیده می‌شود. این یکی از محبوب‌ترین سواحل ماسه سفید زیبا در سیشل است. این ساحل در اقیانوس هند طولانی و وسیع با ماسه‌های نرم و آب شفاف آبی است و محیطی آرام مملو از فضای سرسبز با درختان برگ‌دار تاکاماکا دارد. همچنین Sweet Coco، یک هتل بسیار زیبا در لبه ساحل، درست در کنار ساحل Anse Lazio Lodge وجود دارد که می‌توانید شب را در آن بگذرانید. اگر به دنبال تجمل هستید، هتل مجلل رافلز سیشل با مناظر باورنکردنی از اقیانوس نیلگون و جنگل سرسبز استوایی تنها 8 دقیقه با ماشین فاصله دارد.

Pansy Island, Bazaruto Archipelago, Mozambique

جزیره پانسی گروهی متشکل از شش جزیره است که به عنوان محبوب‌ترین و از جمله بهترین مکان های استوایی دنیا شناخته می‌شود. نام جزیره پانسی برگرفته از پوسته‌های پانسی که در همه‌جا وجود دارد و اغلب در ساحل یافت می‌شود، گرفته شده است. شما می‌توانید این قطعه کوچک از بهشت را درست در سواحل جنوب شرقی بازاروتو، بزرگ‌ترین جزیره در مجمع الجزایر پیدا کنید. این فوق‌العاده‌ترین مکان برای تعطیلات گرمسیری و استراحت است که می‌توانید در امتداد سواحل اسب‌سواری کنید یا به تماشای نهنگ‌ها بروید. ناهار و شام خود را بگیرید و آن‌ها را در یک باربیکیو ساحلی کباب کنید یا غذاهای دریایی فوق‌العاده در یکی از رستوران‌های مجمع‌الجزایر صرف کنید.

جایی برای اقامت در جزیره پانسی وجود ندارد، اما می‌توانید در جنوب جزیره بنگوئرا در Ihla de Benguerra اقامتگاهی پیدا کنید. به سمت شمال به جزیره Bazaruto بروید، می‌توانید از تجملات هتل 5 ستاره Anantara Bazaruto Island Resort لذت ببرید.

Honokalani Beach, Wai’anapanapa State Park, Maui, HI

Honokalani Beach, Wai’anapanapa State Park, Maui, HI

ساحل هونوکالانی یکی از بهترین سواحل مائوئی برای سفر به مناطق گرمسیری دنیا است که اغلب به عنوان ساحل شن سیاه از آن یاد می‌شود. آب‌های لاجوردی، ساحل آتشفشانی جت سیاه و جنگل‌های سرسبزی دارد که برای عکاسی و ثبت در اینستاگرام بهترین مکان است. املاک باشکوه هانا جایی است که می‌توانید نزدیک ساحل اقامت کنید. این ملک وسیع یک استراحتگاه منحصربه‌فرد با اسپا، بیلیارد، و آبشار خصوصی است.

El Nido, Palawan, Philippines

ال‌نیدو یک شهر گرمسیری فوق‌العاده در پالاوان، فیلیپین است. ساحل همنام با شهر که ماسه‌های سفید نرم دارد و خلیج اطراف آن شامل صخره‌های پوشیده از درخت است. ال نیدو به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از سواحل استوایی دنیا است و شهر ساحلی دارای کلوب‌ها، رستوران‌ها و کامیون‌های حمل غذا است. گزینه‌های اقامتی ال‌نیدو همه بسیار ارزان هستند. هتل رنگارنگ و راحت مری‌گلدبیچ فرانت در ساحل ال‌نیدو قرار دارد و غذاهای عالی سرو می‌کند. اگر پول نقد دارید، یک قایق یا ماشین سواری ۵ دقیقه‌ای از ال‌نیدو شما را به استراحتگاه‌های سلطنتی لیهیم می‌رساند.

Jamaica, Caribbean

بهترین مکان های استوایی دنیا

جامائیکا بهترین جزایر گرمسیری جهان در دریای کارائیب است این مکان بهشتی با کیلومترها خط ساحلی برای عاشقان ساحل با انواع تفریحات ساحلی جذاب است. کینگستون همچنین یکی از منحصربه‌فردترین و دست‌کم گرفته‌شده‌ترین شهرهای استوایی روی کره زمین است که می‌توانید غذاهای محلی سنتی را در آن امتحان کنید و با تاریخ جذاب جامائیکا آشنا شوید. موزه باب مارلی، مستقر در خانه قدیمی قرن نوزدهمی افسانه رگی را ببینید. اگر اهل هنر هستید، گالری ملی جامائیکا بهترین نمایشگاه این کشور از استعدادهای هنری جامائیکا برای بازدید است. هتل تمام سوئیت ترانوا با سوئیت‌های بی‌نظیر، دو رستوران برنده جوایز، استخر، سالن بدنسازی و کلوپ شبانه یکی از بهترین‌ها در شهر است.

در پایان

با لیستی از بهترین مکان های استوایی دنیا در مناطق گرمسیری برای گذراندن تعطیلاتی رویایی آشنا شدید. در این جزایر گرمسیری می‌توانید خودتان را با پیاده‌روی در ساحل، موج‌سواری و غواصی در آب‌های کریستالی، کاوش در جنگل‌های استوایی خودتان را سرگرم کنید. همچنین اقامتگاه‌هایی با مناظر فوق‌العاده و خدمات رفاهی و اقامتی مجلل در این مناطق وجود دارند که فاصله کمی با ساحل دارند و شما را به استراحت در محیطی بهشتی دعوت می‌کنند. 

نظرات کاربران