Prince Edward Island

سفر رویایی به آرامش بخش ترین جاهای دنیا !

یکی از اهداف مهم سفر رهایی از فشار و استرس زندگی روزمره و کسب انرژی مجدد برای ادامه کار و فعالیت‌ها است. تعطیلاتی به دور از موضوع کار، زندگی و هرآن‌چه که سبب اضطراب می‌شود. حال برای چنین سفری کدام معیار مهم است؟ خوش‌گذرانی یا آرامش؟ اگر به دنبال آرامش و استراحت ذهن و جسم در ارتباط با طبیعت هستید، به سراغ آرامش بخش ترین جاهای دنیا بروید. مقاصدی که می‌توانید در طبیعت رها شوید و از هرگونه دغدغه‌ای به دور باشید. فرصتی برای استراحت، یوگا، پیاده‌روی و حتی ماجراجویی و ترشح آدرنالین. در این مقاله مقاصدی را معرفی خواهیم نمود که همه، آن‌ها را آرامش‌بخش می‌نامند.

رزرو تور اروپا

رزرو بلیط هواپیما با سه کلیک خوبه!

بالی؛ رویایی در دوردست

Bali

شاید شناخته‌شده‌ترین و بهترین مقصد آرامش بخش در جهان، بالی باشد. این جزیره آرام در اندونزی به خاطر فرهنگ صلح‌آمیز و مردم خون‌گرم، در بین مسافران شناخته شده است که باعث می‌شود احساس کنید در خانه خود هستید. در سفر به بالی با استراحت، یوگا و مدیتیشن برای آرامش روح، موج‌سواری و یا گذراندن روزها در طبیعت به آرامشی فوق‌العاده خواهید رسید که شما را آرام آرام آماده بازگشت به زندگی عادی خواهد کرد. 

جزیره پرنس ادوارد از آرامش بخش ترین جاهای دنیا 

جزیره پرنس ادوارد یک استراحت‌گاه تابستانی و آرام در بخش شرقی کانادا و نزدیک به مین است. این جزیره که به‌خاطر سواحل بادگیر و ماسه‌ای قرمز، فانوس‌های دریایی و غذاهای دریایی لذیذش معروف است، برای پیاده‌روی آرام در امتداد ساحل یا در طبیعت اطراف، صبح‌های بارانی در یک کلبه‌ی دنج یا فقط زمانی برای رهایی از هرج‌ومرج و آشفتگی عالی است. آرامش و سکوت و سرعت عادی زندگی در پرنس ادوارد و نوا اسکوشیا در نزدیکی آن، سبب شده این جزیره را به عنوان یکی از آرامش بخش ترین جاهای دنیا بشناسیم.

وین، زیبای اروپایی!

آرامش بخش ترین جاهای دنیا 

اگر به سفری نیاز دارید که از فشار و استرس زندگی دور شوید و انرژی مجدد پیدا کنید، وین مکانی عالی برای رفتن است. این شهر اتریشی دارای جذابیت، هنر و فرهنگ اروپایی فراوانی است و شلوغی شهرهای بزرگ مانند پاریس یا رم را در آن نخواهید دید. در کافی‌شاپ‌های دنج، موزه‌های آرام و خیابان‌های سنگ‌فرش‌شده وین کاوش کنید و در یکی از مکان های آرامش دهنده دنیا سفری رویایی داشته باشید. 

پاسپورت دومینیکا

تاکایاما؛ آرامش در میان ژاپن

این دهکده آرام در ژاپن مکان مناسبی برای استراحت و ارتباط با طبیعت و خودتان است. تاکایاما دهکده‌ای باستانی در یک منطقه کوهستانی است که به خوبی حفظ شده و معمولاً با نام هیدا تاکایاما شناخته می‌شود. این شهر مکانی عالی برای تجربه فرهنگ، تاریخ و میراث باستانی ژاپن و در عین حال استراحت است. جشنواره‌های بهاره و پاییزی، مسیرهای پیاده‌روی فراوان، چشمه‌های آب‌گرم طبیعی در نزدیکی روستا، همه راه‌هایی عالی برای قطع ارتباط از زندگی پرفشار شهری و ارتباط با طبیعت است. پس از سفر به تاکایاما، به راحتی متوجه خواهید شد که بهترین مقصد آرامش بخش در جهان است. 

نروژ و ستاره ها

Norway

کشورهای اسکاندیناوی به خاطر مناظر شگفت‌انگیز، فرهنگ و امنیت بسیاری که دارند، بین گردشگران به خوبی شناخته شده‌اند. نروژ در میان کشورهای حوزه اسکاندیناوی، از بهترین مقاصد آرامش بخش جهان است. در سفر به نروژ می‌توانید از آبدره‌های بزرگ دیدن کنید، در شهر کاوش کنید و اگر خوش شانس باشید ستاره شمالی را ببینید. چشمه‌های آب‌گرم طبیعی در نروژ پیدا نخواهید کرد، اما برای تجربه‌ای مشابه، KOK را در اسلو امتحان کنید. آنها سوناهای شناور هستند. به معنای واقعی کلمه یک سونا که روی یک قایق شناور ساخته شده‌اند تا بتوانید در سونا عرق کنید و سپس داخل آب‌های سرد بپرید. هزینه سونا برای هر نفر 15 دلار است.

مالتا را در میان آرامش بخش ترین جاهای دنیا دست کم نگیرید!

در حالی که گردشگران به کرواسی، یونان، ایبیزا و سیسیل هجوم می‌آورند، مالتا اغلب به عنوان یک مقصد جزیره‌ای در اروپا نادیده گرفته می‌شود. مالتا تقریباً در تمام طول سال آب‌وهوای گرم تابستانی دارد که برای غواصی و استراحت در سواحل عالی است. همچنین مالتا معابد و جاذبه‌های باستانی دارد که در یونسکو ثبت گردیده است. مناظر خیره‌کننده و آب‌وهوای آفتابی آن را به مکانی عالی برای استراحت و تجربه فرهنگ و تاریخ اروپایی در یکی از آرامش بخش ترین جاهای دنیا تبدیل می‌کند. یکی از مزیت‌های سفر به مالتا دوری از انبوه گردشگران خواهد بود. 

پارک ملی درخت جاشوا، کالیفرنیا

آرامش بخش ترین جاهای دنیا 

یکی از مکان های آرامش دهنده دنیا در ایالات متحده، پارک ملی درخت جاشوا است. این پارک بیش از 1200 مایل مربع مناظر بیابانی و صخره را در خود جای داده است. مناظر این‌جا به تنهایی برای کسب انرژی مجدد کافیست. اگر در زمان‌هایی که اوج سفر گردشگران نیست به پارک ملی بروید، آرامش بیشتری خواهید داشت. بنابراین از سفر در بهار به ویژه مارس و آوریل، خودداری کنید. در مسیرهای پیاده‌روی قدم بزنید، به اسپای سلامتی در منطقه بروید و با یک اقامت شبانگاهی در پارک ملی درخت جاشوا بازدیدتان را تکمیل کنید. 

مالدیو؛ آب های درخشان رویایی

بی شک مالدیو بهترین مقصد آرامش بخش در جهان برای استراحت و تخلیه جسم و روح از استرس زندگی روزانه است. سواحل بکر این جزیره به شما امکان پیاده‌روی و آفتاب گرفتن را می‌دهد و شب‌های زنده مالدیو برای رقص و پایکوبی تا طلوع آفتاب حسابی شارژتان خواهد کرد. 

ریکیاویک از آرامش بخش ترین جاهای دنیا 

Reykjavik, Iceland

اگر می‌خواهید در کنار ماجراجویی استراحت کنید، ریکیاویک یکی از بهترین مقاصد آرامش بخش جهان است. در ریکیاویک، فرصت‌های زیادی برای مراقبت از خود و آرامش همچون آب‌گرم‌های طبیعی، مراکز سلامتی با اسپا و سونا، حمام‌های عمومی و جکوزی‌ها و البته تالاب معروف آبی خواهید داشت. تالاب آبی به طور طبیعی سرشار از سیلیس، جلبک‌ها و مواد معدنی است که چشمه‌های آب‌گرم آن‌جا را شفابخش و جوان‌کننده می‌کند. آبشارهای نمادین ایسلند و پیاده‌روی شما را برای استراحت در چشمه‌های آب‌گرم آماده می‌کند. 

سدونا، زیبایی به سبک آریزونا

سدونا که مدت‌ها به عنوان بهترین مقصد آرامش بخش در جهان برای سلامتی، یوگا و معنویت شناخته می‌شود، مکانی عالی برای استراحت و ارتباط با خود و طبیعت است. آب‌وهوای گرم در تمام طول سال، به شما امکان این‌را می‌دهد که همیشه از استراحت در سدونا لذت ببرید. 

جزایر یونان از آرامش بخش ترین جاهای دنیا 

آرامش بخش ترین جاهای دنیا 

آیا مقصد آرامش‌بخش برای شما به معنای آفتاب گرم، شن‌های سفید و آب‌های آبی است؟ مانند ایتاکا و لمنوس، جزایر یونان همه آن‌چه را که از مکان های آرامش دهنده دنیا انتظار دارید، به شما خواهد داد. در جزایر یونان انبوه گردشگران نسبت به سانتورینی، کرت یا میکونوس کمتر است. علاوه بر زیبایی‌های طبیعی از فرهنگ محلی نیز در این مکان لذت خواهید برد. 

جمع‌بندی

با لیستی از مقاصد آرامش بخش جهان شدید. اگر تحت استرس و فشار در کار یا زندگی هستید، در اولین فرصت آماده سفر شوید و به یکی از این مکان‌های آرامش‌دهنده بروید تا خودتان را برای ادامه‌ای پرشور و هیجان احیا کنید. سفر روح مرده را زنده می‌کند و جسم خسته را جانی دوباره می‌دهد. حال اگر این سفر همراه با آرامش و استراحت باشد که دیگر تضمینی برای این است که تازه و سرحال شوید. 

نظرات کاربران