Janu Tokyo

لیستی حیرت انگیز از بهترین هتل های جهان که نمی شناسید!

انتخاب هتل برای سفر یکی از مهم‌ترین بخش‌های برنامه‌ریزی سفر است. چرا که اگر محل اقامت متناسب با سلیقه و انتظارتان نباشد، خستگی سفر به تن‌تان خواهد ماند و در واقع آرامش لازم را در طول تعطیلات نخواهید داشت. چه چیزی مهم‌تر از این‌که پس از یک روز کامل راه رفتن در محله‌های قدیمی و مراکز خرید و گشت در شهر به اتاق‎تان برگردید و یک خواب راحت داشته باشید یا به سالن ماساژ و اسپا بروید و جسم و ذهن‌تان را به آرامش برسانید؟ اکثر مسافران برای رسیدن به این آسودگی خاطر در سفر به سراغ بهترین هتل های جهان می روند.

رزرو تور اروپا

تفاوت این هتل‌ها با دیگر اقامتگاه‌ها در نوع خدمات رفاهی، اقامتی و تفریحی است که به مسافران ارائه می‌دهند. طراحی معماری چنین هتل‌هایی توسط مشهورترین معماران و برندهای ساخت هتل انجام شده و معمولاً در موقعیتی بنا شده‌اند که مناظر و چشم‌اندازهای بی‌نظیری از اتاق‌ها به شهر یا ساحل دریا دارند. بهترین هتل‌ها در دنیا، لوکس، گران‌قیمت و با بالاترین سطح از کیفیت خدمات هستند تا سخت‌ترین سلیقه‌ها را ارضا کنند.

این مقاله بهترین و زیباترین هتل‌ها در دنیا را برای خوش‌سلیقه‌های اهل سفر با بودجه نامحدود پوشش داده است. 

رزرو هتل با سه کلیک خوبه!

Sofitel Legend Casco Viejo Panama

Sofitel Legend Casco Viejo Panama

پاناما سیتی مملو از هتل‌های مجلل است، اما تعداد کمی در شهر قدیمی واقع شده‌اند.  Sofitel Legend Casco Viejo پاناما در یک ساختمان تاریخی در “casco viejo” قرار دارد، اما با مناطق توریستی و رستوران‌های شهر فاصله زیادی ندارد. مهمانانی مانند ملکه الیزابت دوم و چارلز لیندبرگ در این‌جا اقامت داشته‌اند که سبب شده به عنوان یکی از خاص ترین هتل های جهان شناخته شود. اگرچه این‌که هتل محل نقش‌آفرینی فیلم جیمزباند بوده نیز در شهرت آن بی‌تاثیر نیست. اتاق‌های هتل طراحی قدیمی دارند تا با تاریخ شهر تناسب داشته باشند. 

پاسپورت دومینیکا

NUMU, San Miguel de Allende, Mexico

یکی از بهترین هتل های جهان که به عنوان یک بوتیک هتل جدید در مرکز شهر جذاب سان‌میگل‌دی‌آلنده ساخته شده و به عنوان میراث جهانی یونسکو نیز ثبت گردیده است. در طول اقامت می‌توانید از مکان‌های دیدنی تاریخی، غذاهای مکزیکی معروف جهان و کلیسای جامع Parroquia de San Miguel Arcángel در اطراف هتل بازدید نمایید. رستوران هتل و استخر روی پشت‌بام نیز از گزینه‌هایی هستند که در خود هتل نباید از دست داد. 

Waldorf Astoria Cancun

اگر به دنبال هتل‌های بزرگ هستید، کانکون دارای یک ملک لوکس جدید در Waldorf Astoria Cancun بوده که به تازگی افتتاح شده است. این هتل تنها 15 دقیقه با فرودگاه بین‌المللی فاصله دارد، اما دنیایی به دور از شلوغی شهر و جاذبه‌های گردشگری برای استراحت و آرامش در تعطیلات است. یکی از لوکس ترین هتل های جهان با استخرهای کنار ساحل، اسپا با ترکیبی از تکنیک‌های فرهنگ مایاها و درمان‌های مدرن و اتاق‌هایی که بالکن آن‌ها نمایی 360 رو به دریا دارد. 

Four Seasons Nashville

Four Seasons Nashville

Four Seasons در محله SoBro در مرکز شهر نشویل، یکی از لوکس ترین هتل های جهان برای مهمان‌نوازی از مسافران در شهر موسیقی است. این هتل در فاصله چند قدمی از مناطق گردشگری قرار دارد و اتاق‌های آن طراحی‌های ظریف و شیکی از موسیقی داشته و چشم‌اندازی زیبا از شهر را به نمایش میگذارند. 

Nobu Atlanta

هتل نوبو آتلانتای جدید که یکی از شعبات هتل های زنجیره ای مشهور جهانی نوبو است، از خاص ترین هتل های جهان بوده که مسافران آتلانتا برای رزرو اتاق های مجلل آن باید از هم پیشی بگیرند. نه تنها اتاق های هتل لوکس هستند، بلکه استخر روی پشت بام هتل مطمئناً در ماه های گرم سال بهترین مکان برای یک استراحت لاکچری خواهد بود. این هتل در منطقه شیک Buckhead شهر و بخشی از Phipps Plaza واقع شده است. 

The Ned Doha

هتل ند دوحه جدید، در داخل ساختمان سابق وزارت کشور و نزدیک به ساحل و جاذبه‌های توریستی شهر، یکی از خاص ترین هتل های جهان است. طراحان برای مطابقت چیدمان هتل با معماری ساختمان، سبک معماری لوکس دهه 1970 را استفاده نموده‌اند و نتیجه تبدیل شد به هتلی شیک و متفاوت برای پایتخت قطر. یک استخر روباز، باشگاه سلامت جامع و اسپا نیز بخشی از طراحی مجدد این بنای تاریخی است.

Emerald Faarufushi Resort & Spa, Maldives

Emerald Faarufushi Resort & Spa, Maldives

این تازه وارد لوکس به مالدیو که بخشی از گروه هتل‌های The Leading Hotels of the World است، 80 ویلا روی آب و ساحل دارد. یکی از زیباترین هتل های دنیا که در یک جزیره خصوصی 17 هکتاری گرفته است. Emerald Faarufushi Resort & Spa با پنج رستوران و کافه‌های متعدد، هرآن‌چه از یک هتل در مالدیو انتظار داشته باشید را دارد، از جمله یک اسپای مجلل و یکی از بزرگترین کلوپ‌های کودکان در جزیره مالدیو.

The Anam Mui Ne

ویتنام مقصد سفری با تجملات باورنکردنی است که قیمت سفر به آن، نصف قیمت سایر نقاط جهان خواهد شد. سواحل بکر و دست‌نخورده، غذاهای هیجان‌انگیز سنتی با همراهی یکی از بهترین هتل های جهان، The Anam Mui Ne سفری جذاب را برای‌تان رقم خواهند زد. طراحی هندوچینی این هتل در بخش جنوب شرقی ویتنام، کارهای چوبی، صنایع‌دستی، مجسمه‌ها و هنر محلی را به نمایش می‌گذارد. آن‌چه در یکی از خاص ترین هتل های جهان تجربه خواهید کرد بیش از یک اقامت ساده خواهد بود، این غوطه‌وری کامل در فرهنگ ویتنامی است که باعث می‌شود بارها و بارها بخواهید برگردید.

AYANA Segara Bali

یکی از بهترین هتل های جهان که بخشی از املاک AYANA در جیمباران است، AYANA با استخرهای شنا و امکانات آب‌گرم متعدد در بالی شناخته می‌شود. اتاق‌های مهمان در AYANA Segara Bali دارای اتاق‌نشیمن، بالکن و چشم‌اندازهای زیبا هستند. منوهای رستوران با مضمون مدیترانه‌ای و کافه جدید روی پشت‌بام از مواد اولیه باغ ارگانیک هتل استفاده می‌کنند.

Mandarin Oriental Palace Luzern

Mandarin Oriental Palace Luzern

لوزرن از برند مشهور جهانی ماندارین اورینتال پالاس، یک هتل برتر و جدید در ساختمان تاریخی Belle Époque است. این برند یکی از بهترین هتل های جهان در مهمان‌نوازی آسیایی است. هتل لوزرن دارای اتاق‌هایی با منظره دریاچه، یک آب‌گرم درمانی، سالن نشیمن شبیه قصر و بهترین امکانات رفاهی است. همچنین هتل دارای ترانسفر رایگان تا پل معروف سوئیس و مراکز خرید برای مهمانان است. 

Anantara Palazzo Naiadi Hotel

هتل معروف آنانترا در جنوب شرقی آسیا، به تازگی شعبه‌ای از برند خود را به اروپا در پایتخت ایتالیا، رم آورده است. هتل Anantara Palazzo Naiadi واقع در شهر Piazza della Repubblica یک ساختمان تاریخی و کاخ است. هتلی پرزرق‌وبرق اما اقامتگاهی آرام برای استراحت در طول سفر به رم است. اما آن‌چه دل مسافران یکی از زیباترین هتل های دنیا را برده، تراس روی پشت‌بام و استخر است.

Thompson Madrid

هتل‌های تامپسون که بخشی از طراحی لوکس برند Hyatt است، اولین حضور اسپانیایی خود را در مادرید انجام داده است. تامپسون مادرید در فاصله‌ای نه چندان دور از Puerta del Sol و مشهورترین موزه‌های هنری شهر، با طراحی مدرن خود در یک ساختمان تاریخی شگفت‌انگیز قرار دارد. یکی از بهترین هتل های جهان که بسیاری از اتاق‌های آن دارای بالکن با منظره پانوراما از خط افق شهر هستند. کافه روی پشت‌بام به سرعت تبدیل به پاتوق شبانه مسافران برای گپ و گفت شده است. 

Emerald Zanzibar Resort & Spa

بهترین هتل های جهان

در امتداد ساحل مویونی Matemwe، Emerald Zanzibar Resort & Spa یکی دیگر از هتل‌های پیشرو در جهان است که به عنوان لوکس ترین هتل های جهان هرآنچه که مهمانان تصور کنند را ارائه خواهد داد. سرو خوشمزه‌ترین غذاها و نوشیدنی‌ها، مناظر زیبای جزیره منمبا و خط ساحلی درخشانی که فرصت ورزش‌های آبی یا استراحت را به مهمانان خواهد داد، تنها گوشه‌ای از مزایای این هتل لاکچری است. 

بهترین هتل های دنیا که سال 2023 افتتاح خواهند شد

علاوه بر هتل‌هایی که سال‌هاست در حال پذیرایی از مسافران با بهترین نوع از خدمات رفاهی و اقامتی هستند، هتل‌هایی در حال تجهیز هستند که در سال 2023 افتتاح خواهند شد و اطلاعات به دست آمده از آن‌ها تاکنون، نشان از این دارد که سعی بر ارائه بالاترین و لوکس‌ترین خدمات تفریحی، رفاهی و اقامتی را دارند تا تبدیل به بهترین هتل های جهان شوند.

Six Senses Crans-Montana

Six Senses Crans-Montana

استراحت در سیکس سنس اسپا و 300 روز آفتاب آلپ سوئیس، جذابیت بزرگی است که در سال 2023 افتتاح می شود. طرفداران اسکی باید یکی از اتاق‌های تراس‌دار با بالکن رو به پیچ نهایی در مسیر شیب چتزرون را رزرو کنند. بی‌شک این هتل یکی از زیباترین هتل های دنیا خواهد شد. 

Nobu Hotel Marrakech

Nobu Hotels نیز یکی از هتل‌های آینده است که قطعاً یکی از لوکس ترین هتل های جهان خواهد شد. در منطقه هیورنیج و چند قدمی بازار و دیوارهای معروف شهر، هتل نوبو مراکش با 71 اتاق و سوئیت یکی از جدیدترین افتتاحیه‌ها است. استخرهای سرپوشیده و روباز به‌علاوه یک اسپای مجلل برای استراحت مهمانان پس از یک روز خرید وجود دارد. برای رزرو شام نیز حتماً باید زودتر رزرو کنید. مطمئناً این ملک با افتتاحیه خود در سال 2023 سر و صدای زیادی به پا خواهد کرد.

Angama Amboseli

بهترین هتل های جهان

تیمی که در پشت لژ سافاری محبوب آنگاما مارا قرار دارد، می خواهد هتل جدیدی را در پناهگاه کیمانا، در جنوب شرقی ماسای مارا که اولین مرکز حفاظت اجتماعی در کنیا بود، باز کند. این هتل توسط همان تیمی اجرا خواهد شد که Angama Mara را با سبک آفریقایی معاصر ساخت. ده سوئیت چادری مجلل با چشم‌اندازی از کوه کلیمانجارو و یک بخش مخصوص غذاخوری همراه با آتش‌دان برای غروب آفتاب و یک استخر بزرگ که امکان بازدید از فیل‌ها در آنجا وجود دارد. این یکی از زیباترین هتل های دنیا خواهد بود.

Longfellow Hotel

هتل لانگفلو که به نام قهرمان شهر خود هنری وادسورث لانگفلو نام‌گذاری شده است، اولین هتل مستقل با خدمات کامل خواهد بود که در 20 سال گذشته در پورتلند افتتاح می‌شود. این هتل با 48 اتاق توسط شرکت Post Company مستقر در بروکلین طراحی شده و دارای معماری معاصر با عناصر طراحی سنتی نیوانگلند مانند ستون‌ها، گچ‌بری در سقف و کاشی‌های موزاییکی کف است. همچنین هتل کافه‌ای متمرکز بر سلامتی و رستورانی در لابی با سرو غذاهای کلاسیک و دریایی محلی دارد. در نهایت یکی از بهترین هتل های جهان اسپایی با الهام از نوردیک به مساحت 1800 فوت مربع وجود خواهد داشت.

The Emory

The Emory

گروه هتل‌های مایبورن، که در حال حاضر سه هتل در پایتخت بریتانیا و همچنین شهر پر هیاهو مایبورن ریویرا دارد، امسال یک هتل جدید در لندن راه‌اندازی خواهد کرد. برای ساخت این هتل، مایبورن از شش طراح برجسته جهانی شامل الکساندرا شامپالیمو، آندره فو، پیر ایو‌روشون، رمی تسیه، ریگبی و ریگبی و پاتریشیا اورکیولا استفاده کرده است که هر کدام یک یا چند طبقه را طراحی خواهند کرد. رستوران یکی از خاص ترین ترین هتل های دنیا توسط سرآشپز مشهور Jean Georges Vongerichten گردانده خواهد شد که برای اولین بار مفهوم ABC خود را به لندن می‌آورد.

The Peninsula Istanbul 

مجلل‌ترین هتل جدید استانبول، شبه جزیره استانبول است که در چهار ساختمان قرار دارد و سه تای آن‌ها از عمارت‌های تاریخی اوایل قرن بیستم هستند. برند Peninsula که به خاطر خدمات لوکس و پیشرفته معروف است، گزینه‌ای پنج ستاره را به منطقه احیا شده گالاتاپورت می‌آورد. بسیاری از 177 اتاق و سوئیت هتل دارای منظره بسفر و بالکن خصوصی یا دسترسی مستقیم به باغ‌های زیبا و استخر روباز هستند. یک رستوران روی پشت‌بام، غذاهای ترکی آسیایی سرو می‌کند، در حالی که در لابی چای عصرگاهی با ویژگی Peninsula سرو می‌شود. اسپای 18030 فوت مربعی دارای حمام‌های ترکی مجلل، اتاق‌های درمان و استخر سرپوشیده است. این هتل قطعاً یکی از انتخاب‌های شما در میان بهترین هتل های جهان خواهد شد.

Janu Tokyo

بهترین هتل های جهان

در پاییز امسال، Janu، از برند مشهور Aman در مهمان‌نوازی لوکس، درهای جدیدترین ملک خود را در قلب توکیو باز خواهد کرد. Janu Tokyo با ارائه 122 اتاق مهمان، شش رستوران و یکی از بزرگ‌ترین اسپاهای سلامتی در Azabudai Hills، افتتاح خواهد شد و به سرعت به عنوان یکی از لوکس ترین هتل های جهان و یک مرکز لوکس و فرهنگی جدید در ژاپن با وسعت 87000 فوت مربع شناخته خواهد شد. برخلاف هتل‌های امان، که به خاطر خلوتی و آرامش شناخته می‌شوند، Janu Tokyo تجربه‌ی سرزنده‌ای را برای مهمانان ارائه می‌دهد و در عین حال به شهرت امان برای طراحی، آشپزی، هنر و خدمات عالی احترام می‌گذارد.

در پایان

با لیستی جذاب و هیجان‌انگیز از لوکس‌ترین، زیباترین، گران‌ترین و بهترین هتل های جهان آشنا شدید. هتل‌هایی که به سبب ارائه خدمات متفاوت، معماری خاص و چشم‌اندازها و مناظر اطرافشان برتری ویژه‌ای نسبت به دیگر هتل‌ها دارند. اگر به دنبال تجربه‌های خاص در سفر می‌گردید، این هتل‌ها گزینه مناسبی برای اقامت در طول تعطیلات خواهند بود. در نظر داشته باشید که انتخاب چنین هتل‌هایی مستلزم پرداخت هزینه‌ی بیشتری نسبت به هتل‌های عادی برای سفر خواهند بود و همچنین به سبب محبوبیتی که دارند برای رزرو اتاق باید زودتر اقدام کنید چون ظرفیت آن‌ها به سرعت تکمیل می‌شود، خصوصاً در تعطیلاتی مانند کریسمس.

نظرات کاربران