عجیب ترین هتل های جهان

عجیب ترین هتل های جهان؛ از هتل یخی تا اقامتگاه قرن نوزدهم

شاید برایتان جالب باشد بدانید هتل‌هایی وجود دارد که مسافران از دنیای خارق‌العاده و منحصربه‌فرد آن‌ها به‌شدت استقبال می‌کنند؛ هتل‌هایی که در آن، تخیل هیچ حد و مرزی نمی‌شناسد. این اقامتگاه‌ها جزء عجیب ترین هتل های جهان هستند که ماهیت مهمان‌نوازی را به شکلی خاص تعریف می‌کنند. آن‌ها هتل‌هایی معمولی نیستند؛ بلکه قلمرویی هستند که در آن‌ها خلاقیت، طراحی و نوآوری برای ایجاد تجربیات فراموش نشدنی موج می‌زند. در این هتل‌ها مردم در اتاقی کامل از یخ می‌خوابند، غذا می‌خورند و در هواپیمای تغییر شکل یافته که در سایبان جنگل آویزان شده‌است یا در رختخوابی در یک ریوکان چوبی چند صدساله استراحت می‌کنند. در این مقاله تعدادی از غیرمعمول ترین و شگرف ترین هتل های جهان و ایالت متحده را برایتان گرد‌آوری کرده‌ایم؛ جایی که هر گوشه از آن داستانی را روایت می‌کند و هر اقامتی نوید یک ماجراجویی را می‌دهد که شبیه به سایر هتل‌ها نیست.

رزرو بهترین هتل خارجی با سه کلیک

هتل بوک اند بک توکیو؛ از عجیب ترین هتل های کتابخانه‌ای در جهان

عجیب ترین هتل های جهان

بوک اند بک توکیو، یکی از عجیب ترین هتل های جهان در ژاپن است؛ درواقع بهشتی است برای عاشقان کتاب. این مکان شبیه به یک کتابفروشی است و لابه‌لای کتابخانه‌اش، تخت، چراغ مطالعه و پریز برق دارد. در این هتل 3000 عنوان کتاب به زبان‌های ژاپنی و انگلیسی وجود دارد. این هتل، یک منطقه مطالعاتی عالی و جایی مناسب برای گردهمایی‌های مشترک کتاب است و برای این منظور، فضایی مبله دارد.

بوک اند بک، بیشتر یک هاستل است تا هتل سنتی. باید بگوییم که اقامتگاهی مقرون‌به‌صرفه است و همه پول‌های جیبتان را خالی نمی‌کند، بلکه مقداری از آن را برای خرید کتاب و گشت‌وگزار در توکیو برایتان ذخیره می‌کند.

امکانات: وای‌فای رایگان، لوازم بهداشتی رایگان، کافی شاپ

La Balade des Gnomes, Durbuy, Belgium

La Balade des Gnomes در شهر دوربی بلژیک، یک هتل با معماری جذاب است که دارای 10 اتاق با موضوعات الهام گرفته‌شده از افسانه‌های سنتی است. شعار هتل این است: «همه آنچه می‌توانید تصور کنید واقعی است». همین شعار به شما نوید تجریه‌ای خاص در یکی از غیرمعمول ترین هتل های جهان را می‌دهد. هر اتاق، از اسب تروا گرفته تا اتاق جزیره مک کواری، مهمانان را به قلمروی خارق‌العاده‌ای شبیه به فیلم تیم برتون وارد می‌کند. وزغ‌های چوبی، آسمان پرستاره و پنجره‌های کج به جذابیت هتل می‌افزایند و اقامتی بی‌نظیر را به مهمانان ارائه می‌دهد؛ اقامتی که عمیقاً ریشه در دنیای تخیل دارد.

سرزمین یخی؛ یکی از عجیب ترین هتل های جهان

سرزمین یخی؛ یکی از عجیب ترین هتل های جهان

سرزمین یخی در لاپلند سوئد، یکی از معروف ترین هتل های یخی جهان است. شگفت‌انگیز است که این هتل هر زمستان زنده می‌شود و هر تابستان به زیبایی ذوب می‌شود و سال بعد دوباره برمی‌خیزد. مدیران هتل، از هنرمندان، معماران و طراحان دعوت می‌کنند تا خلاقیت‌های خود را در فضای آنجا پیاده کنند و در نتیجه «سوئیت‌های هنری» شگفت‌انگیزی ایجاد کنند. از اتاق‌های یخی آینده‌نگر الهام‌گرفته از ترون گرفته تا تخت‌خواب‌هایی که ظاهراً بالای یک کف یخی شناور هستند، هتل یخی را به تجربه‌ای منحصربه‌فرد برای مهمانان تبدیل می‌کنند. 

به علاوه، این هتل یکی از بهترین نقاط برای تماشای شفق شمالی با تورهای ویژه راهنما است. موضوعی که بر جذابیت هتل اضافه می‌کند این است که آنجا کاملا سازگار با محیط زیست است. این هتل با استفاده از یخ برداشت‌شده از یک رودخانه یخ زده و انرژی 100٪ انرژی تجدیدپذیر ساخته شده‌است.

امکانات: رستوران، وای‌فای رایگان، پارکینگ رایگان

هتل جی گالوی ایرلند

افرادی که اهل تجمل هستند، باید به هتل جی گالوی بروند. این هتل، فضای پذیرایی به رنگ مشکی زغالی، فرش‎های صورتی پر نقش و نگار در راهروها، دیوارهای تزئین شده به رنگ های بنفش تیره و یک آسانسور سیاه و سفید دارد. زیبایی‌شناسی آنجا تلفیقی از سبک‌های آینده‌نگری و باروک است و با توجه به نابغه طراحی پشت آن، طراح مشهور کلاه،  فیلیپ آنتونی تریسی، تعجبی هم ندارد. این هتل با طراحی پنج ستاره خود که یکی از عجیب ترین هتل های جهان است، دارای 101 اتاق است و نوید یک اقامت مجلل را به مهمانان می‌دهد.

امکانات: اسپا و مرکز سلامتی، رستوران، وای‌فای رایگان

هتل بیومنت؛ تجربه خوابیدن در یک مجسمه

عجیب ترین هتل های جهان

در هتل بیومنت لندن، رویای گذراندن شب داخل یک تندیس به واقعیت تبدیل می‌شود. مردم با اقامت در آنجا خود را در اتاقی معمایی غوطه‌ور می‌بینند. این هتل که یک مفهوم هنری است، توسط هنرمند مجسمه‌ساز، آنتونی گورملی طراحی شده‌است. این هتل زیبا و منحصربه‌فرد که در میدان  quiet Mayfair واقع شده‌است، استراحتگاهی آرام در قلب لندن را به مهمانان خود ارائه می‌دهد. اقامت در این هتل مانند این است که به گذشته سفر کردید و تجملات دنیای قدیم را در یکی از عجیب ترین و زیباترین هتل های جهان مشاهده می‌کنید.

امکانات: اسپا و مرکز سلامتی، رستوران، وای‌فای رایگان

هتل سانتوس اکسپرس، خلیج موسل، آفریقای جنوبی

در این هتل، گویی مسافران در زمان به عقب برمی‌گردند و نوستالژی قطار مسافربری دهه 1920 را در سانتوس اکسپرس خلیج موسل می‌چشند. این قطار ثابت که در فاصله چند قدمی ساحل سانتوس پارک شده‌است، یکی از شگرف ترین هتل های جهان در آفریقای جنوبی است. با اسکله‌هایی  از منظره اقیانوس، حمام‌ و حتی یک کابین ماه عسل با ایوان خصوصی رو به اقیانوس، انتخابی لذت‌بخش برای مسافران است. کسانی که به دنبال لمس عظمت طبیعت هستند نیز ماشین‌های رویال سوئیت با حمام خصوصی در انتظارشان است. ساحل سانتوس که به خاطر پرچم آبی‌اش مشهور است، طیف وسیعی از فعالیت‌ها از شنا تا تماشای نهنگ را ارائه می‌دهد.

امکانات: غواصی، ساحل، رستوران، وای‌فای رایگان

هتل کاستا ورده، کاستاریکا؛ عجیب ترین هتل های جهان در هواپیما

هتل کاستا ورده، کاستاریکا؛ عجیب ترین هتل های جهان در هواپیما

در کاستاریکا، هتل کاستا ورده اقامتی به مهمانان خود ارائه می‌دهد که مانند آن هیچ اقامت دیگری در کاستاریکا وجود ندارد. این مهمانخانه لوکس دو خوابه که در داخل یک بوئینگ 727 تغییر یافته متعلق به سال 1965 قرار گرفته‌است، بعید نیست که یکی از غیرمعمول ترین هتل های جهان باشد. با بدنه دست‌نخورده و فضای داخلی خیره‌کننده‌ای که با چوب ساج محلی پوشانده شده‌است، نوآوری و راحتی را در هم می‌آمیزد. این هواپیما که بر روی تکیه‌گاه‌های بلند 50 فوتی قرار دارد، مناظر خیره‌کننده‌ای از جنگل و اقیانوس را ارائه می‌دهد. گزینه‌های غذاخوری در آنجا فراوان است؛ از آشپزخانه کوچک هواپیما گرفته  تا El Avión که رستوران هتل است و در یک هواپیمای باری C-123 Fairchild  قرار دارد.

امکانات: اسنورکلینگ، استخر روباز، رستوران

Palacio de Sal، Salar de Uyuni در بولیوی

در قلب بولیوی، هتل Palacio de Sal  به عنوان یک شگفتی وجود دارد که تقریبا تماما از نمک ساخته شده‌‌است و چیزی بیش از یک شگفتی معماری است. اقامت در این هتل، یک تجربه لوکس در میان صحرای وسیع بولیوی است. این هتل با 30 اتاق ساده و شیک، کفپوش چوبی، حمام با کاشی مخصوص و کنترل آب‌وهوا، از هر نظر بی‌نظیر است. همانطور که میهمانان در اتاق غذاخوری مشرف به نمکزار، غذایی با لاما و گوشت بره محلی می‌خورند، مطمئنا مجذوب زیبایی‌های درخشان این مقصد دورافتاده که یکی از عجیب ترین هتل های جهان است نیز خواهندشد.

امکانات: استخر سرپوشیده، مرکز آبگرم و سلامتی، رستوران، وای‌فای رایگان

هوشی اونسن، ژاپن؛ یکی از عجیب ترین هتل های قرن نوزدهمی ژاپن

عجیب ترین هتل های جهان

برای تجربه حال‌وهوای ژاپن سنتی که قدمت آن به قرن نوزدهم باز می‌گردد، هتل هوشی اونسن به عنوان یک ریوکان چوبی (مهمانخانه ژاپنی) جذاب است. این مسافرخانه خانوادگی که در سال 1875 در اطراف یک چشمه آب گرم ساخته شد، میراث خود را در طول هفت نسل حفظ کرده‌است. قدم گذاشتن در ریوکان مانند سفر به گذشته است؛ به خصوص در قدیمی‌ترین اتاق‌هایی که ظاهر اصلی خود را حفظ کرده‌اند. حمام چوبی بزرگ به سبک Rokumeikan، یک نکته برجسته در آنجا است که به تجربه زندگی اصیل ژاپنی اضافه می‌کند و آنجا را جزئی از عجیب ترین هتل های جهان در ژاپن تبدیل می‌کند.

امکانات: وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، جکوزی، یخچال

هتل‌های اینتل آمستردام زاندام هلند؛ از عجیب ترین هتل های جهان

مهمانان هتلی را تصور می‌کنند که شبیه یک خلاقیت عجیب به نظر می‌رسد. هتل‌های اینتل آمستردام زاندام، ساختمان‌های بلند دوازده طبقه است که هر شخصی را مجذوب خود می‌کند. در میان ترکیبی از کلبه‌های‌سبز آنجا، یک خانه آبی متمایز است که ادای احترام به نقاشی مونه (خانه آبی) است که در سال 1871 در زاندام تکمیل شد. این خانه که در منطقه تازه بازسازی‌شده زاندام  وقع شده است، یک قطار کوچک به مرکز شهر شلوغ آمستردام نیز دارد. درنهایت باید بگوییم این هتل در عین حال که یکی از عجیب ترین هتل های جهان است، ترکیبی عالی از راحتی و آسایش را به مهمانان خود عرضه می‌کند. 

امکانات: استخر سرپوشیده، مرکز آبگرم و سلامتی، رستوران، وای‌فای رایگان

معرفی 9 تا از عجیب ترین هتل های دنیا در ایالات متحده

ایالات متحده میزبان هزاران هتل منحصر‌به‌فرد با معماری خیره‌کننده و طراحی داخلی زیبا است که در اینجا به 10تا از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

The Clancy در سانفرانسیسکو

The Clancy در سانفرانسیسکو

کلنسی واقع در مرکز شهر سانفرانسیسکو، یک مجموعه هتل است و با طراحی هنرمندانه در مکانی عالی برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری معروف و رستوران‌های ایتالیایی قرار دارد. این هتل دارای طراحی داخلی فوق‌العاده، سقف‌های بلند و اتاق‌هایی با نور مناسب است. طراحی معماری و داخل ساختمان هتل مطمئنا مردم را مبهوت می‌کند. این هتل دارای امکانات بسیار خوبی است تا اقامت هر مهمانی را تا حد امکان لذت‌بخش کند و در عین حال هم در لیست شگرف ترین هتل های دنیا در ایالت متحده قرار می‌گیرد.

امکانات: مرکز تناسب اندام، تاکسی سرویس

هتل ریتز کارلتون؛ از شگفت‌انگیز ترین هتل های جهان در ایالت متحده

ریتز کارلتون در دریاچه تاهو، تراکی و در کالیفرنیا واقع شده‌است. این هتل که یکی از شگرف ترین هتل های جهان است، مقصدی عالی برای کسب آرامش است. فعالیت‌های این هتل تپه کوهستانی به گونه‌ای طراحی شده‌است که یکی از بهترین تعطیلات را برای شما فراهم می‌کند؛ از اسکی گرفته تا استخرهای سطح بالا. ریتز با تعداد زیادی فعالیت خانوادگی، پذیرای کودکان است. سوئیت‌های این هتل دارای بالکن های زیبا با منظره خیره کننده‌ای از کوه است.

امکانات: مدرسه اسکی، استخر آب گرم

هتل Park Hyatt شهر بیور کریک

عجیب ترین هتل های جهان

با اقامت در Park Hyatt وارد دنیایی لوکس می‌شوید. این هتل در مکانی عالی و در فاصله کوتاهی از جاذبه‌های گردشگری محبوب مانند مسیر دریاچه بیور و مکان‌های اسکی قرار دارد. این اقامتگاه فعالیت‌های فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کند که می‌تواند ذهن، بدن و روح را آرام کند. اتاق‌های هتل دارای بالکن‌های خصوصی زیبا با منظره خیره‌کننده ‌از کوه و استخر است و یکی از بدیع‌ ترین هتل های جهان به شمار می‌رود.

امکانات: زمین گلف، مرکز تناسب اندام کاملا مجهز

JW Marriott Tampa Water Street

JW Marriott Tampa Water Street  یک هتل زیبا است که در لیست  شگرف ترین هتل های جهان در ایالت متحده قرار دارد. این هتل در تمپا فلوریدا واقع شده‌است و بیش از ده رستوران برای میل کردن غذا دارد که فقط چند دقیقه از هتل فاصله دارند. معمار آنجا، جی دبلیو ماریوت، حال و هوای مینیمالیستی مدرنی به فضا بخشیده‌است که بیشتر مهمانان آن را می‌پسندند. این هتل دارای اتاق‌های بزرگ با طراحی داخلی زیبا می‌‌باشد.

امکانات: منطقه بازی کودکان، استخر روی پشت بام

ریتز کارلتون، ساراسوتا؛ از عجیب ترین هتل های جهان در ایالت متحده

ریتز کارلتون، ساراسوتا؛ از عجیب ترین هتل های جهان در ایالت متحده

ظرافت و پیچیدگی ناب در رگه‌های این هتل جریان دارد. این مکان در شهر زیبای ساراسوتا فلوریدا قرار دارد. مهمانان می‌توانند از ماجراجویی در شهر و در عین حال لذت بردن از استراحتگاه دنج خود لذت ببرند. این اقامتگاه مجلل به مهمانان خود اجازه می‌دهد تا زندگی و غذاخوری با کلاسِ بالا را تجربه کنند. سوئیت‌های هتل دارای یک وان حمام با سبک زیبایی‌شناسی است که رو به پنجره‌ای زیبا قرار دارد تا به آرامش افراد اضافه کند. 

امکانات: استخر، سالن بدنسازی

ریتز کارلتون، سنت توماس

ریتز-کارلتون سنت توماس، استراحتگاهی است که در فهرست باورنکردنی ترین هتل های جهان قرار دارد. این هتل، مقصدی عالی برای سفرهای عاشقانه است که یافتن آن در هر جای دیگری سخت است. این استراحتگاه باشکوه دارای اتاق‌هایی بزرگ با بالکن خصوصی است که برای تماشای طلوع زیبای خورشید عالی است.

امکانات: استخر، مرکز تناسب اندام

هتل شرایتون نیواورلئان

عجیب ترین هتل های جهان

هتل شرایتون نیواورلئان در قلب نیواورلئان واقع شده‌است و برای مهمانانی که می‌خواهند از زیبایی‌های نورپردازی این شهر لذت ببرند، بسیار مناسب است. شرایتون هتلی با طراحی زیبا است که برای سفرهای کاری و تعطیلات، عالی است. مهمانان می‌توانند پس از یک روز طولانی با یک لیوان نوشیدنی در اتاق‌های خود با چشم‌اندازی از مناظر خیره‌کننده شهر استراحت کنند. عجیب نیست که این هتل با چنین ویژگی‌هایی، یکی از بدیع ترین هتل های جهان باشد.

امکانات: دوستدار حیوانات خانگی، استخر روی پشت بام

ویسری اسنوماز

ویسری اسنوماز، جواهری است که در دهکده Snowmass کلرادو پنهان شده‌ و یکی از شگرف ترین هتل های جهان است. این مکان به عنوان ریزورت هتل شماره 1 در کلرادو انتخاب شد. همه چیز در مورد این اقامتگاه دیدنی است؛ از منظره مستقیم کوه‌های کلرادو گرفته تا درختان زیبای سبز و طبیعی اطراف استراحتگاه. اتاق‌های هتل برای راحتی مسافران طراحی شده‌‌است و منظره‌ای عالی ارائه می‌دهد.

امکانات: پیاده‌روی، استخر

Lyle واشنگتن دی سی

Lyle واشنگتن دی سی

Lyle  واشنگتن دی سی، بر اساس انتخاب مسافران به عنوان یکی از شگرف ترین هتل های جهان رتبه‌بندی شده‌است. این هتل یکی از آن مکان‌هایی است که به صورت هنری طراحی شده‌است و زیبایی شناسی ملایم و کمی ولخرجی دارد. اتاق‌های هتل، شبیه به یک رویای پینترست است؛ از هنر گرفته تا سادگی رنگ‌ها، همه چیز مهمانان را شگفت‌زده می‌کند.

امکانات: اقامت رایگان برای کودکان، دوستدار حیوانات خانگی

جمع‌بندی

اگر بعد از خواندن این مقاله هیچ تعجبی ندارد که گوشه‌ای تکیه بدهید و در ذهنتان برای اقامت در چنین هتل‌هایی رویابافی کنید. عجیب ترین هتل های جهان، معماری، دکوراسیون و امکانات خارق‌العاده‌ای داد که می‌تواند هر گردشگری را جادو کند. راستی، شما از کدام یک خوشتان آمد؟ در قسمت نظرات این مقاله با ما درمیان بگذارید.

نظرات کاربران