جدیدترین هتل های جهان

جدیدترین هتل های جهان؛ از صحرای عربستان تا بالی و نیویورک

شاید برایتان جالب باشد که بدانید جدیدترین هتل های جهان چه ویژگی‌هایی دارند؟ از هتل global odyssey که با تجمل و جذابیت پذیرای مسافران است تا پناهگاه‌های راحت و ظریف که مهمان‌نوازی را به شیوه‌ای زیبا تعریف می‌کنند، همه و همه منحصربه‌فردند. از جذابیت بیابانی هتل  Habitas AlUla  در عربستان سعودی که در میان شن‌های روان قرار دارد تا ظرافت ایتالیایی هتل  Villa Passalacquaدر دریاچه کومو، جایی که تاریخ در هر راهرویش زمزمه می‌شود، پر از شگفتی‌های زیادی برای مهمانان است. 

مهمانان به بیابان دست نخورده Klahoose Wilderness Resort در کانادا می‌روند یا در نبض پر جنب‌وجوش بانکوک در هتل  The Standardغرق می‌شوند. در این مقاله به 10تا از بهترین هتل های جدید جهان اشاره می‌کنیم تا شما هم مثل ما از خواندن درباره آن‌ها شگفت‌زده شوید.

رزرو بهترین هتل خارجی با سه کلیک

هتل صحرای العلاء؛ از جدیدترین هتل های جهان در خلوتگاهی بادیه‌نشین

جدیدترین هتل های جهان

این هتل جذاب، یک خلوتگاه بیابانی در دره اشار و در شمال غربی عربستان سعودی است. این خلوتگاه‌ که امروزه یکی از جدیدترین هتل های جهان است، از مواد ارگانیک مانند بامبو، بوم و چوب سخت تهیه می‌شود و با فضای بیایانی اطرافش، همخوانی پیدا می‌کند.  نکته جالب و هیجان‌انگیز درمورد هتل آن است که هر خلوتگاه مجهز به تلسکوپ‌های خاص است؛ درواقع از سنت بادیه‌نشینانی که در صحرای عربستان ستارگان را رصد می‌کردند، الهام گرفته شده‌است. فراتر از این، جذابیت واقعی هتل در تاریخ عمیق فرهنگی منطقه نهفته شده‌است. تورهایی در آنجا بازدیدکنندگان را به مقبره‌های آلولا، بازارهای باستانی و مکان‌های باستان‌شناسی از جمله هگرا می‌برند که قدمت بخش‌هایی از آن به قرن اول قبل از میلاد می‌رسد.

Intercontinental Khao Yai Resort

این استراحتگاه که در لیست جدیدترین هتل های جهان قرار دارد، دلیل دیگری برای کاوش در تنوع زیستی خائو یای، قدیمی‌ترین و سومین پارک ملی بزرگ تایلند است که در شمال بانکوک واقع شده‌است. 45 اتاق این تفرجگاه که در منطقه‌ای پر از دریاچه، زمانی زمین‌های کشاورزی و اکنون مملو از مرغ شاخنوک و درختان انجیر غول‌پیکر است، در سه ساختمان قرار گرفته‌ شده‌است. بیل بنزلی، طراح مشهور، از ایستگاه راه‌آهن پاک چونگ، متعلق به قرن نوزدهم الهام گرفت و هر اقامتگاه را با قفسه‌های چمدانی دیواری و سقف‌های تزئینی طراحی کرد تا فضای کابین‌های قطار را منعکس کند.

ویلا پاسالاکوا؛ از جدیدترین هتل های باقدمت جهان! 

ویلا پاسالاکوا؛ از جدیدترین هتل های باقدمت جهان! 

ویلا پاسالاکوای نئوکلاسیک در دریاچه کومو که زمانی توسط مهمانانی مانند ناپلئون بناپارت، وینستون چرچیل و آهنگساز ایتالیایی وینچنزو بلینی تزیین شده‌بود، دوباره به یک هتل 24 سوئیتی نفیس و یکی از جدیدترین هتل های جهان تبدیل شده‌است. این دگرگونی توسط مالک والنتینا دی سانتیس، که خانواده اش نزدیک به نیم قرن مدیریت هتل گراند ترمزو در منطقه را بر عهده داشتند، سازماندهی شد. همه جنبه‌ها در این هتل جدید با دقت طراحی شده‌اند؛ از صندوق‌های بخار سفارشی Bottega Conticelli در اتاق‌های مهمان گرفته تا نقاشی‌های رنگ روغن عتیقه که راهروها را تزئین می‌کند.

میهمانان می‌توانند از زیبایی دریاچه کومو لذت ببرند، صبحانه‌ای آرام و مشرف به باغ‌های قرن هجدهم بخورند و در کنار استخر زیر چترهای رنگارنگ طراحی شده توسط میلان J.J استراحت کنند. فکرش را بکنید روی یک صندلی مخملی در یک کتابخانه چوبی نشسته‌اید و از موسیقی ملایم و نوشیدن قهوه به همراه خواندن کتاب لذت می‌برید. رویایی نیست؟

Klahoose Wilderness Resort

این خلوتگاه بیابانی که در قلمرو ملت اول Klahoose واقع شده‌است، دارای موقعیتی عالی است. این استراحتگاه که از طریق 60 دقیقه سواری با هواپیمای دریایی از ونکوور یا 45 دقیقه با قایق از لوند قابل دسترسی است، بیش از 2500 هکتار از قلمرو Klahoose است که برای نسل‌ها توسط جامعه محافظت شده‌. محیط نفس‌‌گیر آن شامل آبشارهای یخبندان است که در پایین کوه‌های پوشیده از برف و درختان همیشه سبز در کنار کانال همفری قرار دارد.

 گزینه های اقامتی این هتل که یکی از جدیدترین هتل های جهان است، شامل چهار اتاق اقامتگاه و سه کابین سرو است که همگی رو به دریا قرار گرفته و در هنگام طلوع خورشید نمایی از نهنگ‌های گوژپشت را ارائه می‌دهد. فعالیت‌های این هتل ریشه در فرهنگ بومی دارد؛ مانند تورهای خرس گریزلی با راهنما و درس‌های حکاکی روی چوب از کلمکواتکی رندی لویی مترجم کلاهوس.

Lolebezi؛ از جدیدترین هتل های لوکس جهان

جدیدترین هتل های جهان

وقتی صحبت از هتل لوکس درجه‌یک می‌شود، استراحتگاه‌های سافاری که مظهر یک تجربه خارق‌العاده هستند، گزینه خوبی برای معرفی است. مسافران این شانس را دارند که در اقامتگاه‌های خصوصی باشکوه مجهز به امکانات رفاهی برتر اقامت کنند و در عین حال در طبیعت غوطه‌ور شوند و شاهد حیات‌وحش خیره‌کننده در زیستگاه طبیعی خود باشند. یکی از این استراحتگاه‌ها، هتل   Lolebezi است که در پارک ملی زامبزی در زامبیا قرار دارد. در آنجا مهمانان با گزینه‌های اقامتی معاصر با اتاق‌هایی که دارای استخر شخصی هستند، پذیرایی می‌شوند.

The Standard؛ از جدیدترین هتل های لوکس جهان

برای کسانی که به دنبال اقامتی بی‌نظیر در شهر شلوغ بانکوک هستند، The Standard گزینه پیشنهادی خوبی است. این هتل مجلل که یکی از جدیدترین هتل های جهان است در یکی از آسمان‌خراش‌های نمادین شهر قرار دارد. The Standard با طیف وسیعی از 155 اتاق، هر یک مجموعه‌ای منحصر‌به‌فرد از امکانات رفاهی، پنج کافه و رستوران پر جنب‌وجوش، از جمله مکان مرتفع غذاخوری مکزیکی و یک استخر شنا در فضای بازی جذاب ارائه می‌دهد.

Hôtel Dame des Arts Paris

Hôtel Dame des Arts Paris

هتل Hôtel Dame des Arts در پاریس که توسط CNN به‌عنوان یکی از بهترین و جدیدترین هتل های جهان معرفی شده‌است، نظرات درخشانی را جمع آوری کرده و شهرت استثنایی به دست آورده‌است. این ملک که در محله رمانتیک لاتین واقع شده، دارای 109 اتاق است که بسیار باسلیقه تزئین شده که برخی از آن‌ها مناظر خیره‌کننده‌ای از برج نمادین ایفل را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، یک رستوران مکزیکی در هتل وجود دارد که به جذابیت آنجا می‌افزاید. لحظه‌ای که بازدیدکنندگان وارد اتاق‌ها می‌شوند، عطر و دکوراسیون اصلی فرانسوی آنجا مستشان می‌کند. برای اقامتی به یاد ماندنی در هتل Hôtel Dame des Arts، قیمت‌ها از 386 دلار شروع می‌شود.

The Peninsula Istanbul؛ از جدیدترین هتل های باشکوه جهان

این هتل باشکوه استانبول در ترکیه یکی از بهترین جایگاه‌ها را در میان جدیدترین هتل های جهان دارد. مجموعه گسترده شبه جزیره در چهار ساختمان، 177 اتاق مجلل را در بر می‌گیرد که به مسافران نوید لذت بردن از تجربیات زیبا و باشکوه را می‌دهد. این هتل از اتاق‌های تزئین شده با پنجره‌های سرتاسری، تراس‌های خصوصی با دسترسی مستقیم به استخر گرفته تا رستوران آسیایی ترکیه‌ای روی پشت‌بام با مناظر خیره‌کننده و اسپا با پوشش مرمری که خدمات درمانی درجه یک را ارائه می‌دهد، به عنوان چراغی از تجمل شناخته می‌شود. قیمت اقامت در شبه جزیره استانبول از 959 دلار شروع می شود.

Hotel Chelsea

جدیدترین هتل های جهان

هتل چلسی همیشه فراتر از مکانی برای استراحت بوده‌است. قبل از بسته شدن آن در سال 2011، چندین دهه پناهگاهی برای برخی از برجسته‌ترین مهمانان و ساکنان شهر نیویورک بود که بسیاری از آنها نمادهای فرهنگی بودند. درون این دیوارهای غرق در تاریخ، اندی وارهول، فیلم‌ دختران چلسی را فیلمبرداری کرد، دیلن توماس شعر نوشت و سید ویسیوس، نوازنده باس گروه Sex Pistols، لحظات جنجالی خود را سپری کرد. اکنون هتلداران، شان مک فرسون، ایرا دروکیر و ریچارد بورن فصل جدیدی را برای این موسسه 139 ساله افتتاح کرده‌اند.این هتل 155 اتاق دارد و در طبقه پایین، مکانی است که یادآور دوران طلایی شهر است و نوشیدنی‌های کلاسیک با الهام از هتل‌های مشهور در سراسر جهان مانند اسلینگ سنگاپور و مارتینی دوکس سرو می‌کند.

Buahan, a Banyan Tree Escape

در جنگل پر جنب‌وجوش بالی و با 40 دقیقه رانندگی در شمال اوبود، هتلی رویایی وجود دارد که یکی از جدیدترین هتل های جهان است. در این بخش دورافتاده و عاری از جمعیت بالی که مهمانان در یکی از 16 ویلا در فضای باز اقامت دارند، طبیعت در مرکز توجه قرار دارد. هر اتاق با پرده‌های روان پوشانده شده‌است و دارای یک استخر بی نهایت خصوصی و وان مسی چکش‌کاری‌شده است. چوب مورد استفاده در این اقامتگاه‌ها از اسکله‌های قایق در منطقه کالیمانتان در جزیره بورنئو است. مهمانان می‌توانند آبشار، مهدکودک کرم شب‌تاب و اسپا در هوای آزاد را در آنجا ببینند. همچنین روزشان را با یک وعده غذایی که توسط سرآشپز متولد بالی، اکا سوناریا، با استفاده از مواد علوفه‌ای و محصولات مزرعه محلی طبخ شده، به پایان برسانند.

جمع‌بندی

همانطور که در این مقاله خواندیم، جدیدترین هتل های جهان از صحرای عربستان گرفته تا بالی و نیویورک، ساختمان‌هایی باشکوه، مدرن و رویایی دارد که اقامت مهمانان را راحت‌تر و لذت‌بخش‌تر می‌کند. کدام هتل در این مقاله بیشتر موردتوجه شما قرار گرفت؟ مشتاقیم که آن را در قسمت نظرات این مقاله با ما درمیان بگذارید.

نظرات کاربران