بهترین سواحل تایلند

بهترین سواحل تایلند برای تجربه سفری پر از آرامش

یکی از دلایل شهرت تایلند به عنوان یک مقصد گردشگری کم‌نظیر در دنیا، سواحل زیبا با ماسه‌های سفید خیره‌کننده است. در واقع تایلند بیش از 2 هزار مایل خط ساحلی و 8 هزار جزیره گرمسیری دارد و بنابراین برای گذراندن یک تعطیلات جذاب، عالی است؛ خلیج‌های آرام و پهنه‌های شنی بهترین سواحل تایلندی، این مناطق را برای تفریح بسیار مطلوب و دلپذیر کرده است. با ما همراه باشید تا در ادامه بهترین سواحل تایلند را به شما معرفی کنیم. 

رزرو تور ارزان با سه کلیک خوبه!

ساحل یک مایلی سایری؛ از بهترین سواحل تایلند برای غواصی

ساحل یک مایلی سایری بهترین سواحل تایلند

این ساحل آرام که در ضلع غربی جزیره کو تائو، معروف به جزیره لاک‌پشت، واقع شده است، در حقیقت یک پهنه شنی بسیار گسترده و طولانی است که برای پیاده‌روی انتخاب می‌‍شود. همچنین این ساحل مورد علاقه غواصان است. نحوه دسترسی به ساحل سایری در جزیره کو تائو، از طریق هواپیما و کشتی امکان‌پذیر است. در اطراف این منطقه گردشگری، کافه‌های متعددی وجود دارد که می‌توانید پس از گذراندن اوقاتی خوش و پیاده‌روی استراحت کنید و نوشیدنی مورد علاقه‌تان را سفارش بدهید. 

سفری بی نظیر با رزرو بلیط هواپیما سه کلیک را از دست ندهید.

ساحل تایلندی هاد رین

موقعیت جغرافیایی ساحل هاد رین در جزیره کو فانگان است و این ساحل تایلندی بیشتر به خاطر جشنی موسوم به جشن ماه کامل، شهرت جهانی دارد. در طول این رویداد محبوب، ساحل با سیستم‌های صوتی قوی مجهز می‌شود و میزبانان از بازدیدکنندگان پذیرایی می‌کنند. علاوه‌بر این، از آن‌جا که هاد رین در یک شبه‌جزیره کوچک با موقعیتی خاص قرار دارد، می‌توانید از تماشای غروب و طلوع خورشید بر فراز دریا در این مقصد گردشگری، لذت ببرید.

ساحل لامای؛ از بهترین سواحل تایلند

اگر دوست دارید در یک ساحل تایلندی خلوت‌تر و آرام‌تر تفریح کنید، این ساحل که در دومین جزیره بزرگ تایلند، سامویی، قرار گرفته است انتخاب خوبی خواهد بود. ساحل لامای نسبت به همسایه‌اش چاونگ، تفریحگاهی کوچک‌تر و ساکت‌تر است. اطراف این ساحل می‌توانید کافه‌ها و رستوران‌های زیادی پیدا کنید که از شما با غذاهای اصیل و محلی، پذیرایی می‌کنند.

ساحل هوآهین

ساحل هوآهین بهترین سواحل تایلند

تاریخچه مختصر هوآهین، از بهترین سواحل تایلند که 8 کیلومتر طول دارد، از این قرار است که این ساحل تایلندی در دهه 1920 به عنوان یک اقامتگاه سلطنتی برای پادشاه راما هفتم در نظر گرفته شد، کاخ کلای کانگوون در آن‌جا واقع شد و تا به امروز نیز توسط خانواده سلطنتی تایلند استفاده می‌شود. البته این ساحل امروزه یکی از تفریحگاه‌های مورد علاقه خانواده‌های مشهور و ثروتمند تایلند نیز هست. هوآهین که در ضلع شمالی شبه‌جزیره مالایا تایلند قرار گرفته است، زمین‌های گلف متعددی برای علاقه‌مندان به این ورزش دارد.

کو نانگ یوان

برای بازدید کو نانگ یوان کوچک اما شلوغ و پر هیاهو، یک سفر یک روزه را به جزیره کو تائو برنامه‌ریزی کنید. اگر اهل غواصی هستید، آب‌های شفاف این ساحل تایلندی بهترین گزینه برای یک تفریح عالی است. خوب است بدانید که هزینه ورودی جزیره کو تائو 100 بات است.

ساحل پاتونگ؛ از شلوغ‌ترین و بهترین سواحل تایلند

پاتونگ از سواحل شلوغ و باشکوه پوکت، بزرگ‌ترین جزیره تایلند، است که آن‌جا می‌توانید انواع کافه‌ها و بازارهای توریستی را پیدا کنید و خوش بگذرانید. این ساحل 3.5 کیلومتر طول دارد. از امکانات ویژه ساحل پاتونگ که از بهترین سواحل تایلند است، چتربازی و اجاره جت‌اسکی است و اگر عاشق هیجان هستید، توصیه می‌کنیم که این ساحل دیدنی تایلند را هرگز از دست ندهید. 

 ساحل هات پرامونگ

ساحل هات پرامونگ بهترین سواحل تایلند

این ساحل که به نام ساحل سانست نیز شناخته می‌شود، در خلیج کوچکی در کو لیپ قرار گرفته است. غروب‌های این ساحل تایلندی آرام، بسیار تماشایی است. خانه‌های ییلاقی و کلبه‌های جذاب از جمله مختصات ساحل هات پرامونگ است.

رزرو هتل فقط با سه کلیک

ساحل شن سفید؛ خانه‌های ییلاقی در ساحل تایلندی

اگر دوست دارید محبوب‌ترین و توسعه‌یافته‌ترین منطقه در کو چانگ، واقع در جنوب‌شرقی تایلند در نزدیکی کامبوج را ببینید و همراه خانواده تفریحی آرام و لذت‌بخش را در سفرتان به تایلند تجربه کنید، ساحل شن سفید پیشنهاد ویژه ما به شماست. در این ساحل می‌توانید استراحتگاه‌های خاصی، از اقامتگاه‌های چهار ستاره تا خانه‌های ییلاقی عجیب و جالب را پیدا کنید و در رستوران‌های خاصش غذاهای سنتی تایلندی میل کنید.

خلیج مایا

به این خلیج زیبای سرپوشیده در کو فی فی له بروید و در آن‌جا که زمانی لوکیشن فیلم ساحل با بازی لئوناردو دی‌کاپریو بود و به همین واسطه شهرت یافته است خوش بگذرانید. این خلیج سرپوشیده از سه طرف توسط صخره‌های بلند احاطه شده است. از کو فی فی که یک پارک ملی است هم بازدید کنید و اگر غواصی دوست دارید، در خلیج مایا به غواصی بپردازید. هزینه ورودی به این تفریحگاه‌ها 200 بات است.

ساحل فرا نانگ

ساحل فرا نانگ بهترین سواحل تایلند

فرا نانگ که از بهترین سواحل تایلند است، در ضلع جنوبی شبه‌جزیره ریلی واقع شده است. اگر به این ساحل تایلندی بروید، منظره‌ای مزین به صخره‌های آهکی، آب‌های شفاف و ماسه‌های سفید شما را از بدو ورودتان میخکوب می‌کند. اگر اهل کوهنوردی هستید، دیدن این ساحل را در اولویت برنامه‌های سفرتان بگذارید. نگران نباشید، در این منطقه مربی‌های باتجربه‌ای برای راهنمایی شما آماده هستند.

سخن پایانی سه کلیک درمورد بهترین سواحل تایلند

در این مقاله درباره 10 تا از بهترین سواحل تایلند و ویژگی‌های خاص هرکدام صحبت کردیم. تایلند جزیره‌های زیبا و سواحل خیره‌کننده‌ای دارد که بازدید از آن‌ها برای گردشگران مشتاق فرصت بسیار خوبی است. نظر شما چیست؟ دوست دارید به کدام ساحل تایلند بروید؟ 

نظرات کاربران