شیراز
24 شهریور 1401
شیراز

بهترین هتل های شیراز و اقامت در شهر غزل ها!

شیراز

شهر شیراز جزو مقاصدی است که اگر ده ها بار به آن سفر کنید، باز هم برای یازدهمین بار دلتنگ سفر به شهر عشاق می شوید. صدای حافظ خوانی در شبانه های حافظیه، تکیه زدن بر پنجره های شمسه و رنگارنگ مسجد نصیرالملک، پیاده روی در باغ عفیف آباد با عطر بهارنارنج و قدم زدن میان تاریخ در تخت جمشید، مگر می شود برای تکرار این لذت ها حداقل سالی یکبار به شیراز سفر نکرد؟ این شهر نماد تاریخ، معماری، فرهنگ و سنت های ناب ایرانی است. اصلا گاهی ما دلمان برای فالوده اصیل شیرازی و خورش به تنگ می شود و فکر سفر، خواب از چشممان می گیرد. جدا از آثار تاریخی و طبیعی که این شهر دارد، مهمان نوازی شیرازی ها سبب شده تا بهترین هتل ها در شیراز مشتاق استقبال از مسافران ایرانی و خارجی که از جای جای ایران و جهان به این شهر می آیند، باشند.

پس از الان به فکر رزرو هتل شیراز باشید!

هتل بزرگ شیراز؛ کشتی در میان شهر!

شیراز

هتل پنج ستاره شیراز یکی دیگر از بهترین هتل های شیراز است در کنار دروازه قرآن بنا شده و در بدو ورود به شهر با حالت کشتی مانند خود جلوه نمایی می کند. این هتل 12 طبقه دارای 158 اتاق است و دارا بودن اتاق های مرتبط (کانکتد روم) در این هتل، خیال مسافرانی که خانوادگی و پرجمعیت مسافر شهر شیراز هستند را آسوده خواهد کرد. از ویژگی های هتل بزرگ شیراز نزدیکی به جاذبه های دیدنی حافظیه، باغ جهان نما و دروازه قرآن است. این هتل از یک سو به سمت شهر و از سوی دیگر به سمت طبیعت بکر و سرسبز چشم انداز دارد و این امکان را به شما می دهد تا در انتخاب اتاق محل اقامت خود چشم انداز مد نظرتان را انتخاب کنید.

هتل شیراز با یکی از بزرگترین رستوران های گردان ایران همراه با سرآشپزهای حرفه ای و انواع غذاهای ایرانی و بین المللی به عنوان برترین و بهترین هتل های شیراز میزبان مسافران ایرانی و خارجی است. در کنار این رستوران، کافه هتل شیراز محل مناسبی برای استراحت و نوشیدن شربت بهار نارنج یا فالوده سنتی شیرازی است. اگر اهل ورزش هستید و نمی خواهید تناسب اندام خود را در سفر از دست دهید، لازم است بدانید مجموعه ورزشی هتل بزرگ شیراز دارای سالن بدنسازی، استخر و سونا است.

فاصله هتل بزرگ شیراز تا جاهای دیدنی شیراز

حافظیه

فاصله تا حافظیه: با خودرو 5 دقیقه

فاصله تا آرامگاه سعدی: با خودرو 11 دقیقه

فاصله تا شاهچراغ: با خودرو 10 دقیقه

فاصله تا باغ ارم: با خودرو 5 دقیقه

فاصله تا آرامگاه کوروش: با خودرو 1 ساعت و 20 دقیقه

فاصله تا مراکز خرید: با خودرو 8 دقیقه

فاصله تا شهربازی: با خودرو 5 دقیقه

دسترسی به وسایل نقلیه عمومی از هتل

ایستگاه اتوبوس شهری دقیقا روبروی هتل قرار دارد و همچنین نزدیک ترین ایستگاه مترو، ایستگاه میدان نمازی است که در فاصله 10 دقیقه ای از هتل واقع گردیده است.

آدرس هتل بزرگ شیراز

ورودی شمالی شهر، جنب دروازه قرآن، بلوار آیت اله ربانی

هتل هما؛ با ویو بهارنارنج!

هتل هما

یکی دیگر از بهترین هتل های شیراز، هتل هما با چشم اندازی سبز در یک باغ است. بنای عظیم و 8 طبقه این هتل در سال 52 ساخته شده است که در سال های بعد برای بهبود خدمت رسانی به مسافران بازسازی گردیده است. تمامی 232 اتاق این هتل منظره ای رو به باغ پوشیده از گل و کوه های اطراف را دارند. فضای باغ مانند هتل، محلی مناسب برای پیاده روی و قدم زدن های شبانگاهی و لذت بردن از بوی بهار نارنج درختان است. در طول اقامت در هتل همای شیراز، میتوانید از زمین تنیس، استخر و سونا استفاده کنید. همچنین این هتل چندین رستوران ایرانی و بین المللی برای پذیرایی از مهمانان دارد که پیشنهاد می کنیم لذت طعم بی نظیر کلم پلو و قنبر پلو شیرازی در رستوران هتل را از دست ندهید. یکی از مزایای هتل همای شیراز که مقبول مسافران است، قابلیت پذیرش و تسویه حساب شبانه روزی است.

همانند دیگر هتل های شهر، این هتل نیز در نزدیکی مراکز گردشگری باغ پل صفا، آرامگاه حافظ و رودخانه خشک بنا شده است تا دسترسی مسافران به اماکن دیدنی آسان گردد.

فاصله هتل هما تا جاهای دیدنی شیراز

باغ جهان نما

فاصله تا باغ جهان نما: با خودرو 6 دقیقه

فاصله تا حافظیه: با خودرو 9 دقیقه

فاصله تا حمام وکیل: 7 دقیقه با خودرو

فاصله تا شاهچراغ: 10 دقیقه با خودرو

فاصله تا ارگ کریمخانی: 2 دقیقه با خودرو

فاصله تا مسجد نصیرالملک: با خودرو 5 دقیقه

فاصله تا باغ دلگشا: با خودرو 6 دقیقه

فاصله تا دریاچه مهارلو: با خودرو 1 ساعت و 5 دقیقه

فاصله تا آرامگاه کوروش: با خودرو 1 ساعت و 47 دقیقه

فاصله تا مراکز خرید: 17 دقیقه با خودرو

دسترسی به وسایل نقلیه عمومی از هتل

هتل هما یکی از بهترین هتل های شیراز است که خدمات تاکسی سرویس 24 ساعته برای مسافران دارد. همچنین نزدیک ترین ایستگاه مترو به هتل، ایستگاه زندیه ورودی شمالی و ایستگاه چهارراه باغ تخت برای استفاده از اتوبوس است.

آدرس هتل

میدان گاز، جنب پارک آزادی در خیابان مشکین فام

هتل چمران و حس خوب مهمانداری!

هتل چمران

اگر قصد یک اقامت کاملا لوکس در یکی از بهترین هتل های شیراز؛ شهر بهار نارنج را دارید، بهترین انتخاب هتل چمران است. این هتل 23 طبقه دارد که با اقامت در طبقات فوقانی چشم انداز بی مثالی از پایتخت فرهنگی ایران را خواهید دید. علت اینکه هتل چمران در دسته هتل های لوکس قرار میگیرد، تجهیز اتاق ها به مدرن ترین امکانات رفاهی است. پس از گشت و گذار در شهر یا اتمام جلسات کاری؛ اسپا، حمام مغربی و مرکز ماساژ این هتل اوقات خوش و آرام بخشی را برای شما به ارمغان می آورند. اگر قصد رزرو هتل در شیراز را برای افراد سالخورده یا ناتوان دارد، لازم است بدانید هتل چمران امکانات کامل برای اقامت راحت معلولین و افراد سالخورده دارد.

رستوران ملل، ایتالیایی و سفره خانه سنتی هتل چمران میزبان مسافرانی و مهمانان هتل است. همچنین هتل چندین کافی شاپ با منوهای متنوع دارد که فالوده شیرازی سنتی جزء جدانشدنی آن ها است.

خدمات ویژه هتل چمران شامل بانک، سالن زیبایی و آرایشگاه، آتلیه عکاسی، مرکز بازی های کامپیوتری، مجموعه ورزشی و امکانات ویژه معلولین است.

فاصله هتل چمران تا جاهای دیدنی شیراز

ارگ کریمخانی

فاصله تا ارگ کریمخانی: با خودرو 13 دقیقه

فاصله تا آرامگاه سعدی: با خودرو 20 دقیقه

فاصله تا باغ ارم: با خودرو 6 دقیقه

فاصله تا حافظیه: با خودرو 13 دقیقه

فاصله تا باغ عفیف آباد: با خودرو 5 دقیقه

فاصله تا مسجد وکیل: با خودرو 8 دقیقه

فاصله تا حمام وکیل: با خودرو 10 دقیقه

فاصله تا مسجد جامع عتیق: با خودرو 9 دقیقه

فاصله تا آرامگاه کوروش: با خودرو 1 ساعت و 20 دقیقه

فاصله تا تخت جمشید: با خودرو 59 دقیقه

فاصله تا دریاچه مهارلو: با خودرو 1 ساعت و 8 دقیقه

فاصله تا آبشار مارگون: با خودرو 40 دقیقه

فاصله تا مراکز خرید: با خودرو 7 دقیقه

دسترسی به وسایل نقلیه عمومی از هتل

برای استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی ایستگاه اتوبوس هتل چمران در خیابان میرزای شیرازی غربی، بلوار چمران در فاصله چند قدمی از و ایستگاه متروی قصرالدشت در مسافت 4 دقیقه ای از هتل قرار دارد.

آدرس هتل

بلوار چمران شیراز

هتل زندیه؛ در نزدیکی تخت جمشید!

هتل زندیه

یکی از هتل های جدید و پنج ستاره شهر شیراز با معماری سنتی ایرانی، هتل زندیه است. این هتل در سال 1394 در سه طبقه با 75 اتاق و سوئیت افتتاح شده است. در این هتل از درب ورودی حس قرار گرفتن در تخت جمشید را دارید، ستون های قطور و بزرگ حیاط ورودی، پس آز آن کتیبه های حکاکی شده در لابی همگی بخشی از داستان تخت جمشید را تداعی می کنند. یکی از ویژگی های هتل زندیه حمام سنتی با معماری اصیل ایرانی است که یک جاذبه گردشگری به حساب می آید. این هتل نیز همانند دیگر هتل های شهر دارای استخر، سونا و جکوزی برای گذراندن اوقات فراغت مسافران است. رستوران های هتل زندیه دارای منوی گسترده ای از غذاها و طعم های سنتی و بین المللی هستند.

فاصله هتل تا مراکز دیدنی شهر مانند مجموعه کریمخان زند و موزه پارس بسیار کم است. همچنین وجود بازارچه سنتی و مراکز خرید صنایع دستی در هتل، نگرانی از بابت خرید سوغات در لحظات آخر را رفع نموده و باعث شده تا هتل زندیه جزو بهترین هتل های شیراز باشد.

فاصله هتل زندیه تا جاهای دیدنی شیراز

باغ عفیف آباد

فاصله تا باغ عفیف آباد: با خودرو 15 دقیقه

فاصله تا ارگ کریمخانی: با خودرو 2 دقیقه

فاصله تا شاهچراغ: با خودرو 7 دقیقه

فاصله تا حمام وکیل: با خودرو 4 دقیقه

فاصله تا مسجد نصیرالملک: با خودرو 9 دقیقه

فاصله تا باغ جهان نما: با خودرو 6 دقیقه

فاصله تا باغ پرندگان: با خودرو 24 دقیقه

فاصله تا دروازه قرآن: با خودرو 11 دقیقه

فاصله تا مسجد جامع عتیق: با خودرو 14 دقیقه

فاصله تا آرامگاه سعدی: با خودرو 14 دقیقه

فاصله تا تخت جمشید: با خودرو 1 ساعت

فاصله تا مراکز خرید: با خودرو 15 دقیقه

دسترسی به وسایل نقلیه عمومی از هتل

نزدیک ترین ایستگاه اتوبوس به هتل زندیه ایستگاه میدان اطلسی و ایستگاه زندیه ورودی شمالی برای مترو است که دسترسی مسافران به وسایل نقلیه عمومی را راحت می کند.

آدرس هتل

نظرات کاربران