Elizabeth Unique Hotel
22 خرداد 1402
رم

اقامت لاکچری در هتل های 5 ستاره رم؛ به سبک بیزانسی!

رم شهری فراموش‌نشدنی و مقصدی عالی برای تعطیلات در اروپا است. این شهر با معماری بی‌نظیر رنسانس و ساختمان‌هایی با طرح باروک، خوب می‌داند که چگونه در چشم مسافران مجلل جلوه کند. با این اوصاف جای تعجب نیست که مجموعه‌ای چشم‌گیر از هتل‌های لوکس را در این شهر بیابید. هتل های 5 ستاره رم با رستوران‌های شیک، اسپاهای مجلل، اتاق‌هایی با چشم‌انداز ویژه از شهر و خدمات لوکس هرآن‌چه که شما برای یک اقامت لاکچری به دنبالش باشید را دارند. برخی از این هتل‌های لوکس در کاخ‌های تاریخی ساخته شده‌اند تا شما را به دل داستان‌هایی از امپراطوری رم ببرند. این هتل‌ها تنها چند قدم با مکان‌های دیدنی شهر فاصله دارند و به راحتی می‌توانید کاوش در رم باستان را ادامه دهید. 

رزرو تور اروپا

شما می‌توانید از سایت سه کلیک بلیط هواپیما رم خود را رزرو کرده یا در تور اروپا سه کلیک شرکت کنید.

J.K. Place Roma

J.K. Place Roma

در یکی از بهترین هتل های 5 ستاره رم و در نزدیکی پله‌های اسپانیایی غرق در هنر و تجمل شوید. J.K. Place Roma، با اتاق‌های مجلل و سوئیت‌های دلنشین و دنج، گزینه‌ای عالی برای گذراندن تعطیلات در رم است. هر اتاق دارای یک اتاق نشیمن جداگانه، حمام‌های مرمری و یک تخت بزرگ است. از جمله امکانات دیگر اتاق‌ها می‌توان به تلویزیون ال‌ای‌دی، وای‌فای رایگان، گاوصندوق الکترونیکی، تهویه مطبوع و مینی‌بار اشاره کرد. این هتل دارای یک رستوران دوست‌داشتنی به نام JKCafé است که غذاهای لذیذ ایتالیایی و بین‌المللی را کاملاً با مواد اولیه تازه تهیه می‌کند. در تمام طول روز اسنک و انواع نوشیدنی‌ها در JKCafé سرو می‌شود. هر شنبه و یکشنبه هم بوفه صبحانه هتل با بهترین صبحانه‌های گرم و سرد، سبزیجات و میوه‌های تازه، میان‌وعده‌ها و کیک از مهمانان پذیرایی می‌کند. 

Elizabeth Unique Hotel

بوتیک هتل الیزابت، یکی از منحصربه‌فردترین هتل های 5 ستاره رم در یک عمارت بازسازی شده قرن هفدهمی است. موقعیت این بوتیک هتل خارق‌العاده در رم که چند قدم دورتر از Via del Corso و پله‌های اسپانیایی قرار دارد، برای اقامت بهترین انتخاب است. این هتل لوکس در مرکز شهر، دارای 33 اتاق مجلل است که به زیبایی مبله شده و به تمام امکانات رفاهی و مدرن مجهز شده‌اند. برخی از اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل الیزابت در عمارت‌هایی هستند که ورودی آن‌ها در 10 متری ساختمان اصلی قرار دارد. اتاق‌های واقع در ساختمان اصلی دارای خدمات و امکاناتی مانند تلویزیون ال‎‌ای‌دی در اتاق خواب، حمام، مینی‌بار و قهوه ساز، کتری با انتخاب چای و منوی بالش هستند.

در ساختمان‌ اصلی، مهمانان همچنین می‌توانند یک اتاق اسپای لوکس که شامل سونای خصوصی بوده یا سوئیت 40 متری با تخت کینگ و اتاق نشیمن راحت رزرو کنند. از سوئیت‌های لوکس ساختمان مجزای مجاور می‌توان به Mansion Suite 43 متری با سونای خصوصی، یک سالن استراحت با یک مبل دو نفره و دو حمام با دوش دو نفره و وان اشاره نمود. فضاهای مشترک هتل شامل یک کافه است که به تراس باز می‌شود و صبحانه‌ای لذیذ با غذاهای محلی و بین‌المللی سرو می‌کند.

Tour europe

Hotel Hassler

هتل های 5 ستاره رم

هتل هاسلر که در بالای پله‌های اسپانیایی قرار دارد، به دلیل موقعیت بی‌نظیرش در میان بهترین هتل های رم متمایز است. سوئیت‌های بزرگ شامل یک یا دو تراس خصوصی، یک اتاق نشیمن با مبل بزرگ و تلویزیون پلاسما، یک فضای ناهارخوری جدا از اتاق‌خواب با درهای کشویی، یک میز تحریر، یک کمد لباس، یک حمام جکوزی مرمری و دوش و نمایی خیره‌کننده از مرکز شهر رم است. از دیگر امکانات موجود در سوئیت‌ها می‌توان به آلاچیق با شومینه، میز مرمر، تخت‌های آفتاب‌گیر و تلویزیون ال‌سی‌دی در تراس، تهویه مطبوع، ترانسفر رایگان به و از فرودگاه، اینترنت وای‌فای، تلفن هوشمند رایگان با تماس‌های داخلی و بین‌المللی نامحدود، مینی‌بار، مجموعه‌ای از روزنامه‌های محلی و بین‌المللی و یک تلویزیون کوچک در حمام اشاره کرد.

سوئیت پنت‌هاوس هاسلر دسترسی مستقیم از آسانسور، اتاق ناهارخوری، دوش با کروموتراپی، حمام مهمان، کمد دیواری و سرویس پیش‌خدمت خصوصی دارد. 92 اتاق دیگر که به سبک کلاسیک اما با تغییراتی مدرن تزئین شده‌اند، مجهز به تهویه مطبوع، اتصال به اینترنت، گاوصندوق خصوصی، مینی‌بار، تلویزیون LCD و تلفن هوشمند رایگان با تماس‌های داخلی و بین‌المللی نامحدود هستند. 

این هتل دارای یک مرکز آب‌گرم و سلامتی پیشرفته است که میهمانان می‌توانند از طیف وسیعی از درمان‌ها، ماساژ، سونا، حمام بخار و جلسات سولاریوم استفاده کنند و یا با دستگاه‌های کاردیو و اتاق وزن مرکز تناسب اندام مدرن تمرین کنند. هتل Hassler همچنین دارای طیف گسترده‌ای از گزینه‌های ناهارخوری عالی مانند Imàgo است که هر روز برای شام باز بوده و طیف متنوعی از غذاهای منطقه‌ای و کاملاً فصلی ایتالیایی سرو می‌کند، Salone Eva برای صبحانه، ناهار، چای بعدازظهر و شام با موسیقی زنده پیانو از شما پذیرایی خواهد کرد و رستوران پرزرق‌وبرق پالم‌کورت با قهوه صبح، سالاد ناهار، چای سرد، شام و نوشیدنی‌های آخر شب میزبان مسافران در یکی از معروف ترین هتل های ۵ ستاره رم است.

Sofitel Rome Villa Borghese

سوفیتل یکی معروف ترین هتل های 5 ستاره رم در محله لودوویسی کنار خیابان بین‌المللی Via Veneto و پارک شهری دیدنی ویلا بورگزه است. اتاق‌های Sofitel Rome Villa Borghese به سبک کلاسیک تزئین شده‌اند و دارای حمام مرمرین با لوازم بهداشتی Hermès و تخت‌های بزرگ هستند، برخی از اتاق‌ها نیز منظره‌ای پانوراما از شهر دارند. این هتل که توسط معمار فرانسوی ژان فیلیپ نوئل بازسازی شده است، فرهنگ ایتالیایی و فرانسوی را در هم می‌آمیزد. مهمانان می‌توانند در سالن و رستوران زیبای پشت‌بام هتل با چشم‌اندازهای خیره‌کننده از ویلا بورگزه و کلیسای سنت پیتر لذت ببرند.

Hotel Eden – Dorchester Collection

Hotel Eden – Dorchester Collection

یکی دیگر از نمونه‌های برجسته در میان لوکس ترین هتل های رم، هتل مجلل Eden است که در نزدیکی مرکز Via Veneto، Villa Borghese و پله‌های اسپانیایی قرار دارد. 98 اتاق و سوئیت این اقامتگاه مجلل، با مبلمان ظریف و پارچه‌های لوکس تزیین شده‌اند و طرح چیدمان آن‌ها به سبک کلاسیک رومی و در عین حال مینیمالیستی با رنگ‌های کرمی و پاستلی است. از جمله امکانات موجود در اتاق‌ها می‌توان به تهویه مطبوع و کنترل روشنایی الکترونیکی، اینترنت وای‌فای، تلویزیون و حمام‌های مرمری با کیت لوازم آرایش Bottega Veneta اشاره کرد.

پنت‌هاوس سوئیت Bellavista دارای دسترسی آسانسور خصوصی، اتاق نشیمن با سالن غذاخوری با ظرفیت حداکثر هشت نفر و فضای کار، حمام مهمان، پنجره‌های کف تا سقف، کمد دیواری جادار، کف چوبی، کنترل روشنایی، سیستم تهویه مطبوع، گاوصندوق، دستگاه نسپرسو، آب رایگان و مینی‌بار است. در رزرو سوئیت‌ها ترانسفر به و از فرودگاه یا ایستگاه قطار برای مهمانان گنجانده شده است. 

گزینه‌های غذاخوری در هتل ادن عبارتند از رستوران زیبای La Terrazza که توسط سرآشپز Fabio Ciervo اداره می‌شود و غذاهای مدیترانه‌ای معاصر و مبتکرانه تهیه شده با مواد محلی و فصلی همراه با بهترین نوشیدنی‌ها در آن سرو می‌شود. برای یک میان‌وعده گرم، سالاد، چای بعدازظهر و آب میوه می‌توانید به لانژبار La Libreria یکی از بهترین هتل های رم بروید. اسپای هتل ماساژ و درمان‌های ویژه‌ای را با استفاده از محصولات دست‌ساز گیاه تاریخی Officina Profumo Farmaceutica di Santa Maria Novella از فلورانس و Anmin Cosmetics ارائه می‌دهد.

Hotel Splendide Royal

هتل اسپلنداید رویال، یک هتل پنج ستاره لوکس در قلب شهر ابدی، در قصری متعلق به قرن نوزدهم واقع شده است که زمانی مقر جامعه مارونی رومی بوده است. رستوران آن Mirabelle، با مدیریت سرآشپز برونو بورگزی، به عنوان یکی از بهترین‌ها در شهر شناخته می‌شود. در رستوران اسپلنداید رویال از بهترین هتل های 5 ستاره رم می‌توانید صبحانه، ناهار و حتی شام خصوصی در صورت درخواست میل کنید. اتاق‌ها با دکوراسیون مجلل به سبک باروک دارای حمام بزرگ مرمری، تراس‌های بزرگ، وای‌فای رایگان، حمام و مجموعه‌ای از لوازم بهداشتی هستند، در حالی که سوئیت‌های جونیور دارای تلویزیون صفحه‌تخت، اتاق‌نشیمن و حمام لوکس هستند. همچنین سوئیت پرزیدنتال این هتل دارای تلویزیون صفحه تخت بزرگ، پخش کننده دی‌وی‌دی، دستگاه فکس، دو حمام مرمری، صندلی‌های بلند روی تراس‌ها و اتاق‌نشیمن با میز ناهارخوری بزرگ و قسمت نشیمن کوچک است.

Palazzo Manfredi

هتل های 5 ستاره رم

Palazzo Manfredi یکی از لوکس ترین هتل های رم در نزدیکی کولوسئوم است. این هتل مجلل رم در منطقه Via Lubicana، قرار دارد، منطقه‌ای با منشا باستانی که در زمان امپراتوری رم، به عنوان محل اقامت نظامیان چهار پادگان و ورزشگاه برای گلادیاتورهایی که خود را برای مبارزات آماده می‌کردند، استفاده می‌شده است. این ساختمان مدرن توسط معمار جووانی باتیستا مولا به عنوان خانه خانواده اوانجلیستی طراحی شده است. این بنا در قرون متمادی به عنوان مقر برادری تثلیث مقدس زائران مورد استفاده قرار گرفته است تا اینکه تحت تملک خانواده گیدی قرار می‌گیرد. در سال 2002، کنت گوفردو مانفردی آن‌را خرید و به هتل پنج ستاره‌ای که امروز می‌بینیم بازسازی کرد. موقعیت مکانی هتل بی‌نظیر بوده و توسط مهم‌ترین بقایای روم باستان احاطه شده است و به راحتی می‌توانید برنامه گشت در شهر با راهنمایان محلی را از میز تور هتل تهیه کنید.

اتاق‌ها و سوئیت‌های Palazzo Manfredi به سبک زیبا و با رنگ‌های پاستلی ملایم مبله شده‌اند و کلیه امکانات رفاهی مدرن را دارند. سوئیت کولوسئو، با منظره‌ای رو به کولوسئوم، دارای حمام، دوش با کروموتراپی، وان جکوزی و یک سالن ورزشی کوچک است.  Palazzo Manfredi که یکی از بهترین هتل‌ های 5 ستاره رم است، مهمانانش را با رستوران آروما، خوشحال می‌کند، جایی که سرآشپز جوزپه دی ایوریو و تیمش غذاهای سنتی را با تغییری خلاقانه به شکل معاصر سرو می‌کنند. اگر وقت ندارید در رستوران آروما معطل شوید، می‌توانید در کافه هتل واقع در تراس سرپوشیده که بر بالای تپه اوپیان خم شده است، استراحت کنید و از میان‌وعده‌ها و نوشیدنی‌های آن لذت ببرید. 

NH Collection Roma Fori Imperiali

یکی از بهترین هتل ‌های رم در نزدیکی فواره تروی، NH Collection Roma Fori Imperiali است. یک بوتیک هتل 5 ستاره زیبا و مدرن در مرکز شهر رم که از این‌جا می‌توانید به راحتی به تمام دیدنی‌های اصلی دو طرف رودخانه تیبر بروید. 42 اتاق، که در میان آن‌ها 9 سوئیت لوکس قرار دارد، به تمام امکانات رفاهی از جمله تشک‌های Eternity به ارتفاع 33 سانتی‌متر، وای‌فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت، دستگاه قهوه‌ساز و حمام خصوصی کاملاً مجهز هستند. اگر مجلل Fori Imperiali را رزرو کنید، می‌توانید از امکانات رفاهی خود با منظره فراموش‌نشدنی رم فروم و مجتمع ویتوریانو لذت ببرید. هیچ چیز بهتر از یک شام خوشمزه در Oro Bistrot داخلی نیست، جایی که غذاها توسط سرآشپز Natale Giunta با ترکیبی شخصی از طعم‌های رومی و سیسیلی درست می‌شوند، این رستوران صبحانه و ناهار را نیز سرو می‌کند.

Hotel De Russie

Hotel De Russie

یکی از هتل‌ های 5 ستاره و محبوب در رم، هتل De Russie واقع در ویادل بابوینو در نزدیکی پیازا دی‌اسپاگنا و پیازا دل‌پوپولو است. هتل De Russie که به زیبایی معماری باستانی و مدرن را در هم می‌آمیزد، دقیقاً مطابق با روح رم است، یک باغ “مخفی” را برای مهمانان خود که بتوانند از واحه‌ای سرسبز درست در مرکز شهر لذت ببرند، رزرو کرده است. اتاق‌ها با طراحی زیبا مبله شده‌اند و دارای یک اتاق نشیمن، یک میز و یک صندلی هستند.

حمام‌ها با سنگ مرمر و موزاییک تزئین شده‌اند و همه آن‌ها منظره‌ای از رم یا باغ هتل دارند. سوئیت‌های این هتل از لوکس ترین هتل های رم با ظرافت تمام چیدمان شده‌اند و دارای یک سالن زیبا شامل یک اتاق نشیمن راحت هستند. سوئیت پیکاسو، جایی که پیکاسو نقاش اسپانیایی به مدت سه ماه در سال 1971 در آن‌جا زندگی کرد، اخیراً بازسازی شده است و دارای یک میز، یک تراس خصوصی با میز ناهار خوری چهار نفره است.

سوئیت Vaselli، در طبقه پنجم، دارای یک تراس خصوصی است و منظره‌ای از باغ مخفی هتل در ویلا بورگزه Pincio را به شما می‌دهد، در حالی که سوئیت پوپولو با رنگ‌های روشن نارنجی، بنفش و زرد، مجسمه‌های باستانی، عتیقه‌جات، مبلمان مدرن ایتالیایی و فرش‌های تزئین شده با نقش‌های هنرمند اولگا پولیزی تزئین شده است. این سوئیت دارای حمام دوم برای مهمانان احتمالی و یک سالن بزرگ با یک اتاق غذاخوری که می‌تواند شش نفر را در خود جای دهد و همچنین یک تراس خصوصی کامل با صندلی، مبل و میز دو نفره است.

با جزئیات بیشتر

سوئیت Nijinsky، واقع در طبقات بالا، به منظره‌ای فوق‌العاده از شهر ابدی باز می‌شود و یک تراس خصوصی 239 متر مربعی با مبل، میزهای چوب ساج و صندلی‌های استراحت دارد که با گیاهان و گل‌های مدیترانه‌ای تزئین شده است. در این سوئیت، حمام ترکی خصوصی با دوش مجزا وجود دارد. مهمانان سوئیت‌ها می‌توانند از خدمات رایگان اضافی مانند ترانسفر از و به فرودگاه، چک‌این داخل اتاق، خدمات دربان شخصی استفاده کنند و می‌توانند از بین فعالیت‌هایی مانند گشت‌وگذار در شهر با راهنمای حرفه‌ای، خدمات مانیکور و پدیکور لوکس، برنامه سفر یک ساعته برای خرید یا یک جلسه خصوصی «آرت رانینگ» در اطراف رم با مربی شخصی یکی را انتخاب کنند.

هتل De Russie سازماندهی عالی از خدمات و امکانات را برای کودکان از سن کودک تا 16 سال از جمله وعده‌های غذایی رایگان یا تخفیف دار، اسباب‌بازی‌ها، تجهیزات برای تغذیه و تعویض نوزاد و همچنین نگهداری از کودکان ارائه می‌دهد که آن‌را به یکی از بهترین هتل های رم برای خانواده‌ها تبدیل می‌کند. 

این هتل همچنین یک رستوران عالی به نام Le Jardin de Russie دارد که می‌توانید در آن غذاهای مورد علاقه خود را از منوی لذیذ آن‌ها انتخاب کنید یا دوشنبه تا جمعه از ساعت 13:30 تا 3:30 بعدازظهر برای یک ناهار سبک بوفه‌ای بروید که در آن انواع غذاها از جمله ماهی و غذاهای گیاهی وجود دارد. هر شنبه و یکشنبه نیز می‌توانید از خود با یک صبحانه ایتالیایی پذیرایی کنید.

Rome Cavalieri, Waldorf Astoria

رم کاوالیری والدورف آستوریا، یک هتل واقعاً منحصر‌به‌فرد واقع در تپه مونته ماریو است که نه تنها اتاق‌های مجلل و شیک را ارائه می‌دهد، بلکه یکی از بهترین رستوران‌های رم و مناظر خیره‌کننده شهر را نیز دارد. اتاق‌های آن‌ها پرمیوم، دلوکس و امپریال است. اتاق‌های پرمیوم دارای بالکن خصوصی هستند و می‌توانید آن‌هایی را که منظره‌ای از رم دارند، رزرو کنید. اتاق‌های دلوکس دارای بالکن خصوصی با منظره پارک هتل یا منطقه مسکونی هستند. هر دو اتاق Premium و Deluxe دارای 50 متر مربع فضا شامل یک تخت کینگ یا تخت دو نفره، اتاق نشیمن بزرگ و راحت، درب عایق صدا و تلویزیون LED  هستند. علاوه بر همه این‌ها، اتاق‌های امپریال دسترسی رایگان به باشگاه امپریال هتل که میزبان یک بوفه منحصربه‌فرد در تمام طول روز است و دسترسی به باشگاه گرند اسپا هتل دارند.

هتل بزرگ رم با استخرهای سرپوشیده و روباز که همه روزه از ساعت 7 صبح تا 10 شب باز است، کلوپ گرند اسپا شامل اسپا با درمان‌های صورت، ماساژ بدن، حمام ترکی، استخر، کافه و بوتیک است. اگر ترجیح می‌دهید در هوای آزاد بمانید، باشگاه به شما امکان دسترسی به پارک زیبای اطراف هتل را نیز می‌دهد، جایی که می‌توانید مسیر دویدن با عطر درخت کاج و استخر بزرگ را دنبال کنید. برای کسانی که نمی‌خواهند تمرینات خود را حتی در تعطیلات یا سفر کاری رها کنند، رم کاوالیری یک مرکز تناسب اندام مجهز و بازسازی شده دارد که در آن یک مربی شخصی همراه شما خواهد بود. این هتل از معروف ترین هتل های ۵ ستاره رم است که برخی از بهترین غذاهای شهر را در رستوران معروف خود La Pergola که توسط سرآشپز هاینز بک اداره می‌شود، سرو می‌کند. 

The St. Regis Rome

هتل های 5 ستاره رم

The St. Regis Rome در مرکز شهر که توسط بناهای دیدنی مانند Via Veneto، Piazza di Spagna، و Trevi Fountain احاطه شده است، در یک قصر تاریخی مربوط به سال 1894 قرار دارد و فضای داخلی آن با مجموعه آثار هنری، عتیقه‌جات و لوسترهای کریستال مورانو تزئین شده است. چیدمان اتاق‌ها با مبلمان منبت‌کاری شده چوبی و نقاشی‌های دیواری است. از امکانات اتاق‌ها باید به حمام مرمری با دوش و وان مجزا، تهویه مطبوع، مینی‌بار، تلویزیون صفحه‌تخت، وای‌فای و دسترسی رایگان به مرکز تناسب اندام هتل اشاره نمود. از لوکس ترین هتل های رم که سوئیت‌ها امکاناتی مانند خدمات پیشخدمت شخصی، کمد لباس و اتاق نشیمن بزرگ را دارند.

سوئیت سفیر 80 متر مربعی با پارچه‌های گل‌دار، نقاشی‌های دیواری اصیل، لوسترهای کریستال مورانو و حمام‌های مرمری مجلل تزئین شده است. رستوران هتل صبحانه، ناهار و شام را سرو می‌کند. همچنین هتل دارای یک آب‌گرم آسیایی است که درمان‌های زیبایی و سلامتی از جمله ماساژ خاص خود را با ترکیب تکنیک‌های تایلندی و شیاتسو ارائه می‌دهد و یک مرکز تناسب اندام مجهز به پیشرفته‌ترین امکانات را در خود جای داده است. 

Gran Meliá

یکی از معروف ترین هتل های 5 ستاره رم در مرکز شهر، Gran Meliá است که از هتل به واتیکان و دیگر مکان‌های اصلی برای بازدید در رم دسترسی خواهید داشت. این هتل دارای استخرهای شنا، باغ‌های سرسبز، یک آب‌گرم کامل و حمام‌های حرارتی است که آن را به هتلی بسیار رمانتیک در رم برای زوج‌ها تبدیل کرده است. رستوران Viva Voce با نام Gran Meliá غذاهای مدیترانه‌ای را با ترکیبی از طعم‌های فصلی و منطقه‌ای سرو می‌کند که مهمانان در برابر آن نمی‌توانند مقاومت کنند. فضای باغ هتل مکانی برای یک میان‌وعده در بعدازظهر، یک غذای شیرین یا نوشیدنی در سالن استراحت اختصاصی کنار استخر است، اگر یک منطقه دنج در داخل را ترجیح می دهید، کتابخانه را انتخاب کنید که قبلاً به عنوان یک کلیسا در قرن 19 استفاده می‌شد و اکنون یک سالن زیبا برای چای بعدازظهر یا قهوه صبحگاهی است.

اتاق‌های یکی از بهترین هتل های رم با سبک کلاسیک و شیک تزئین شده‌اند و به تمام جزئیات توجه شده است. امکانات اتاق‌ها شامل مینی‌بار، تلویزیون صفحه تخت، دستگاه قهوه‌ساز نسپرسو، لوازم آرایشی کلارین، سشوار، گاوصندوق و وای‌فای است. اتاق‌های Premium Vista Città منظره‌ای از رودخانه تیبر، گنبد سنت‌پیتر یا مقبره هادریان دارند، در حالی که مهمانان اتاق‌های Camera Supreme می‌توانند از باغ خصوصی خود لذت ببرند. سوئیت‌های هتل دارای یک اتاق‌نشیمن بزرگ، حمام مجلل تزئین شده با سنگ مرمر، سنگ‌های طبیعی و مجموعه‌ای مجلل از محصولات زیبایی Clarins هستند. اتاق‌های Supreme RedLevel در طبقه بالای هتل دارای یک وان در تراس هستند و مهمانان یک سری خدمات شخصی‌سازی شده خواهند داشت. پنت‌هاوس امپراتور دارای تراس 200 متر مربعی با وان جکوزی و فضای تناسب اندام خصوصی است.

در پایان

رم که آن را با نام شهر ابدی می‌شناسند، در میان جاذبه‌های تاریخی و باستانی که قدمتی از امپراطوری رم تا کنون دارند، عمارت‌ها و کاخ‌های قدیمی را تبدیل به هتل‌های لوکس برای اقامت گردشگران نموده است. اگر به دنبال اقامتی منحصربه‌فرد در سفر به ایتالیا می‌گردید، باید یکی از هتل ‌های 5 ستاره رم را انتخاب کنید، تا معنای واقعی خدمات و امکانات لوکس اقامتی و رفاهی را از نزدیک حس کنید. در هتل‌های مجلل رم اقامتی دلنشین با چشم‌اندازی از جاذبه‌های دیدنی شهر خواهید داشت. 

نظرات کاربران