Avasia Hotel

آیا برای سفر انفرادی به سنگاپور آماده هستید؟

سنگاپور کشوری پر جنب و جوش، تمیز، امن و مکانی ایده آل برای افرادی است که می خواهند به تنهایی سفر کنند.آیا قصد دارید به تنهایی به سنگاپور سفر کنید؟ ما راهنمای سفر انفرادی به سنگاپور شامل مکان هایی برای گشتن در سنگاپور، جاذبه های سنگاپور، محل اقامت، و تورهای انفرادی را برای بهترین استفاده از زمان و امکانات  برایتان آماده کرده ایم. پس قبل از رزرو بلیط هواپیما آنلاین؛ این مقاله را از دست ندهید!

با سنگاپور بیشتر آشنا شویم

Singapore

سنگاپور بزرگترین بندر جنوب شرقی آسیا و یکی از شلوغ ترین بندرهای جهان است. این کشور رشد و شکوفایی خود را مدیون موقعیت کانونی خود در منتهی الیه جنوبی شبه جزیره مالایا است، جایی که بر تنگه مالاکا تسلط دارد، که اقیانوس هند را به دریای چین جنوبی متصل می کند. سنگاپور که زمانی مستعمره بریتانیا بود و اکنون عضوی از کشورهای مشترک المنافع است، ابتدا در سال 1963 به فدراسیون مالزی پیوست اما در 9 اوت 1965 برای تبدیل شدن به یک کشور مستقل جدا شد.

آیا سنگاپور برای مسافران امن است؟

 بله، اگر قصد سفر انفرادی به سنگاپور را دارید، نمی توانید کشور امن تری را برای سفر انتخاب کنید. وقتی به تنهایی در حال کاوش در سنگاپور هستید، با مردم صمیمی سنگاپور روبرو می شوید، بنابراین اگر گم شدید و نیاز به پرسیدن مسیر دارید، مشکلی نخواهید داشت.

سنگاپوری ها چند فرهنگی هستند و از مهمانان بین المللی استقبال می کنند. سنگاپور تمیز، بسیار امن و شهری فوق العاده برای کشف، مکانی ایده آل برای کسانی است که می خواهند به تنهایی سفر کنند. هنگامی که سفر انفرادی به سنگاپور می کنید، مطمئن شوید که می دانید چه چیزی را می توانید وارد کشور کنید (به عنوان مثال داروها) زیرا آنها بسیار سخت گیر هستند. قوانین سنگاپور بسیار سخت گیرانه هستند و فقط برای انداختن آدامس روی زمین چند صد دلار جریمه می شوید.

بهترین زمان برای سفر انفرادی به سنگاپور

سنگاپور دمای ثابتی بین 29 تا 31 درجه سانتیگراد دارد.  فصل مرطوب معمولاً از نوامبر تا ژانویه و بهترین زمان برای بازدید بین فوریه و آوریل است، اگر واقعاً هوای گرم را دوست داشته باشید،  در ماه مه و ژوئن از آن بازدید کنید.

فرودگاه سنگاپور

Singapore Airport

 راه های مختلفی وجود دارد که می توانید از فرودگاه  به سنگاپور برسید.

اتوبوس 36 از فرودگاه چانگی وارد شهر می شود و بسته به منطقه ای که به آن سفر می کنید حدود 2 پوند هزینه دارد. 50 دقیقه طول می کشد تا به جاده Orchard  در شهر برسید.

مترو سنگاپور (همچنین به عنوان حمل‌ونقل سریع انبوه یا به اختصار MRT شناخته می‌شود) همه روزه به جز یکشنبه‌ها از ساعت 05:30 تا 23:50 کار می‌کند. هزینه آن 4 پوند است به علاوه شما باید 1 پوند ودیعه کارت را بپردازید.

تاکسی بسته به اینکه در اوج یا خارج از پیک برسید می تواند تا 17 پوند هزینه داشته باشد. سفر با تاکسی 20 دقیقه طول می کشد یا می توانید با 6 پوند از یک شاتل استفاده کنید که همین مقدار زمان می برد. در سفر انفرادی به سنگاپور ، با Hoppa می توانید  از قبل رزرو ترانسفرکنید ،و با  یک سرویس امن و مطمئن ، با شخصی که در فرودگاه منتظر شماست، به مقصد برسید.

حمل و نقل راحت و آسان  در سفر انفرادی به سنگاپور

رفت و آمد در سنگاپور با سیستم حمل و نقل سنگاپور آسان و سریع است. سیستم خوبی از اتوبوس های سنگاپور در شهر وجود دارد، اما اگر با اتوبوس به سنگاپور سفر می کنید، آماده باشید که در میانه راه پیاده شوید. آیا می توانید در سنگاپور قدم بزنید؟ بله، و پیاده روی بهترین راه برای رفت و آمد و فرصتی برای بازدید از مغازه ها در حین قدم زدن در سفر انفرادی به سنگاپور است، اما کفش راحت بپوشید زیرا شهر آنقدرها هم کوچک نیست. همچنین می توانید در تور دوچرخه سواری سنگاپور شرکت کنید و نقاط برجسته شهر را با دوچرخه کشف کنید.

در سنگاپور یک سیستم قطار خوب به نام حمل و نقل سریع انبوه (MRT) وجود دارد . ایستگاه ها نیز به جاذبه های اصلی نزدیک هستند. می توانید کارت MRT سنگاپور را در ایستگاه های MRT یا فروشگاه های 7-Eleven خریداری کنید، یا اگر قصد دارید در طول اقامت خود از وسایل حمل و نقل عمومی سنگاپور استفاده کنید، کارت توریست سنگاپور را خریداری کنید که به شما امکان سفر نامحدود تا سه روز را در سفر انفرادی به سنگاپور می دهد.

ریکشا چیست ؟

اگر می‌خواهید شهر را به شیوه‌ای جدید ببینید، می‌توانید از ریکشا استفاده کنید، اما مطمئن شوید که قبل از سوار شدن به ریکشا روی قیمت توافق کرده‌اید. تاکسی‌ها دارای تاکسی متر هستند که کار را آسان‌تر می‌کند. هنگامی که به تنهایی به سنگاپور سفر می کنید، اگر تصمیم به رانندگی دارید، سمت چپ برانید زیرا سنگاپور قبلا مستعمره بریتانیا بوده است، و رانندگی در بزرگراه ها برای گردشگران انگلیسی با علائم جاده ای به زبان انگلیسی آسان است.

مکان های دیدنی در سفر انفرادی به سنگاپور

architecture

سنگاپور یک دولت شهر مستقل است که ترکیبی از قدیمی و مدرن است. یک کشور کوچک و در واقع کاملاً متنوع با مذاهب و زبان های مختلف است. سنگاپور که به خاطر خریدش شناخته شده است، اگر خریدار نیستید، به اندازه کافی برای سرگرم کردن شما جاذبه دارد. در این کلان شهر آسیایی، معابد، آسمان خراش ها و حتی ساحلی دست ساز را خواهید دید.

یکی از بهترین کارها برای انجام سفر انفرادی به سنگاپور ، لذت بردن از Sling Singapore در هتل رافلز است. این هتل پنج ستاره بدون شک یکی از معروف ترین ساختمان های اینجاست و به خودی خود یکی از جاذبه های سنگاپور است و معماری آن به دوران استعمار سال 1887 باز می گردد.

وقتی سفر انفرادی به سنگاپور می کنید، برای دیدن بهترین منظره سنگاپور، به عرشه رصد پارک آسمانی مارینا بی سندز بروید تا مناظر شگفت انگیز شهر را ببینید. شما باید 20 دلار برای تماشای این منظره بپردازید، این یکی از مکان هایی است که باید در سنگاپور ببینید و همچنین یکی از مکان هایی است که در سفر انفرادی به سنگاپور می توانید شب ها به انجا بروید.

برای نمایی متفاوت از شهر، پارک کوه فابر مکانی سرگرم کننده برای غذا خوردن با چشم اندازعالی است. برای نوشیدنی در یک بار شیک، با تله کابین به بالای تپه بروید و شهر را از ابتدای روز تا انتهای شب تماشا کنید.

معابد و معماری

برای معماری بیشتر استعماری ، به کلیسای جامع سنت اندروز (بزرگترین کلیسای جامع کشور) یا کلیسای جامع چوپان خوب، قدیمی ترین کلیسای کاتولیک رومی در سنگاپور بروید.

یکی از زیباترین مناظر سنگاپور معبد باشکوه Thian Hock Keng است که یک شاهکار معماری و بنای ملی است که به الهه دریا (تائوئیست) اختصاص یافته است. این معبد مهم ترین معبد هوکین در سنگاپور است و قدمت آن به سال 1839 باز می گردد.

معبد سری ماریامان قدیمی ترین معبد هندو در شهر و یکی از قدیمی ترین بناهای دیدنی سنگاپور است. این بنا به سبک دراویدی ساخته شده و در محله چینی ها قرار دارد. فراموش نکنید که هنگام سفر انفرادی به سنگاپور، از جاذبه اصلی توریستی سنگاپور، مرلیون، موجودی افسانه ای با بدن ماهی و سر شیر که در سراسر شهر پراکنده است، عکس بگیرید.

تاریخ هنر

Peranakan

برای درک بهتر فرهنگ در سفر انفرادی به سنگاپور ، به موزه Intan یا Peranakan بروید تا درباره فرهنگ  Peranakan ، جامعه پر جنب و جوش سنگاپور بیشتر بدانید. گالری ملی سنگاپور یک گالری فوق العاده برای دیدن بزرگترین نمایشگاه هنر آسیایی در جهان است.

به راحتی می توانید دو یا سه ساعت را در اینجا بگذرانید. برای درک تاریخ ، فورت سیلوسو یک قلعه توپخانه حفاظت شده است که در قرن نوزدهم برای کمک به حفاظت از بندر سنگاپور ساخته شد. این بخش مهمی از گذشته سنگاپور و یکی از مکان های جالب سنگاپور است که می توانید در سفر انفرادی به سنگاپور دیدن کنید و با تاریخ این کشور بیشتر آشنا شوید.

پارک فورت کنینگ یک مکان دیدنی تاریخی و مکانی برای بازدید از طبیعت و تاریخ در سفر انفرادی به سنگاپور است. 18 هکتار آثار باستانی مانند دروازه قلعه که بقایای یک قلعه قرن نوزدهمی است. شما همچنین می توانید در مورد تاریخ شهر در Maritime Corner  اطلاعات کسب کنید. این یکی از مکان های دیدنی سنگاپور است و از جاده Orchard قابل دسترسی است.

تالار شهر سنگاپور یکی از آثار ملی است که در زمان اشغال ژاپن، از آن به عنوان پناهگاه حمله هوایی استفاده می شد

جزیره سنتوزا

جزیره سنتوزا، جزیره آفتابی سنگاپور، به دلیل سواحل آرام و مجموعه‌ای از جاذبه‌های هیجان‌ انگیز، از جمله استودیو یونیورسال که شهرت جهانی دارد، محبوب است. بیش از 30 جاذبه گردشگری در این جزیره سرسبز وجود دارد و برخی از موارد مورد علاقه درسفر انفرادی به سنگاپور iFly Singapore، Fort Siloso، Palawan Beach، Siloso Beach، Tanjong Beach و Scentopia  هستند. تعدادی از فعالیت های ماجراجویی در اینجا وجود دارد که هیجان لذت بخش، مهارت و آرامش فوق العاده را به ارمغان می آورد! ورود به این جزیره رایگان است و یک سفر یک روزه است. با این حال، برای جاذبه ها و فعالیت های خاص باید هزینه بپردازید.

یکی از بزرگترین جاذبه های توریستی و کارهای سرگرم کننده ای که می توان در سفر انفرادی به سنگاپور انجام داد باید جزیره سنتوزا باشد. سنتوزا یک پارک موضوعی است که در جزیره ای در جنوب سنگاپور ساخته شده است و از طریق جاده به هم متصل است. بهترین راه برای رسیدن به اینجا تله کابینی است که شما را از قله فابر به سنتوزا می برد.

اطلاعات بیشتری که نمی دانید!

همچنین می توانید با اتوبوس از جاده Orchard به این جزیره برسید. برخلاف پارک‌های موضوعی بریتانیا که در آن فقط هزینه ورودی وجود دارد، شما باید برای هر قسمتی که وارد می‌شوید هزینه پرداخت کنید. نیمی از جاذبه ها رایگان هستند، اما سواری و نمایش هزینه اضافی دارند. همچنین مکانی برای خنک شدن در گرما و شناور شدن در کنار رودخانه  یا استراحت در پایین سرسره های آبی در پارک آبی  Adventure Cove  وجود دارد.

جزیره سنتوزا یکی از سرگرم کننده ترین فعالیتها در سفر انفرادی به سنگاپور است و می توانید به راحتی یک روز کامل را در اینجا با تماشای نمایش طوطی ، قدم زدن در باغ ادویه یا فقط ستراحت در ساحل دست ساز سپری کنید. اگر ماجراجویی بیشتر را ترجیح می دهید، دنیای زیر آب یونیورسال استودیو سنگاپور را کاوش کنید یا در پارک ماجراجویی Megazip پرواز کنید. حتی موزه مادام توسو سنگاپور نیز در این جزیره وجود دارد.

ifly  سنگاپور

iFly Singapore

iFly Singapore واقع در جزیره سنتوزا، یکی از بزرگترین تونل‌های بادی چتربازی سرپوشیده در جهان است. عرض آن 16.5 فوت و ارتفاع آن 56.5 فوت است و تقریباً پنج طبقه دارد. در اینجا،  شرایط واقعی سقوط آزاد (درست مانند یک چترباز واقعی!) را در یک تونل باد عمودی تجربه خواهید کرد. مدت زمانی که برای هر چتربازی طول می کشد مانند سقوط در هوا از ارتفاع 12000 تا 3000 فوتی است! تونل باد شیشه ای 18 فوتی با دیواره شیشه ای اکریلیک، منظره ای دیدنی از دریای چین جنوبی را ارائه می دهد. امیدواریم این شانس را داشته باشید که از طریق این تجربه شبیه سازی شده از چتربازی وپرواز در سفر انفرادی به سنگاپور لذت ببرید.

باغ وحش سنگاپور

جاذبه مورد علاقه دیگری که به شما توصیه می کنیم  سافاری شبانه در سفر انفرادی به سنگاپور است، یک تور عصرانه که در باغ وحش سنگاپور برگزار می شود. اگر تا به حال می خواستید یک سافاری را تجربه کنید و هنوز به آفریقا نرفته اید، سافاری شبانه بهترین گزینه بعدی است زیرا حیوانات شبگرد را در محیطی شبیه به زیستگاه طبیعی آنها خواهید دید.

 برای داشتن بهترین تجربه، از تراموا  استفاده کنید. کرگدن ها در کنار تراموایی راه می روند که شما را در باغ وحش می گرداند و شما آنقدر به خفاش های میوه خوارنزدیک می شوید که حتی می توانید آنها را لمس کنید. مسیرهای پیاده روی نیز وجود دارد که شما را با پای پیاده به حیوانات نزدیک می کند. باغ وحش سنگاپور یکی از بهترین باغ وحش های جهان است زیرا حیوانات می توانند در زیستگاه های طبیعی و فضای باز  پرسه بزنند. رسیدن به باغ وحش ممکن است یک ساعت طول بکشد، زیرا از نقاط مختلف شهر سوار قطار و سپس اتوبوس می شوید.

مارینا بی سندز

Marina Bay Sands

اگر از تماشای تجملات لذت می برید، در سفر انفرادی به سنگاپور از مارینا بی سندز دیدن کنید . این شگفتی غول پیکر از سه برج هتلی 55 طبقه تشکیل شده است! سوئیت های مجلل و اتاق های هتل غیرقابل توصیف هستند. با این حال، هر کسی می تواند به صورت رایگان وارد این شگفتی معماری شود، صرف نظر از اینکه شما در آنجا اقامت دارید یا خیر. اگر به ورق بازی علاقه دارید، یک کازینو بزرگ نیز وجود دارد که می توانید به صورت رایگان وارد آن شوید.

با این حال، هزینه پذیرش برای ورود به عرشه چشم انداز وجود دارد. تا زمانی که آنجا هستید، لذت بردن از غذاها و نوشیدنی های بی نظیر را در رستوران و بار پشت بام فراموش نکنید.

اسکله کلارک

اسکله کلارک که به خاطر رستوران های ساحلی خیره کننده اش محبوب است، بهترین مکان برای لذت بردن از زندگی شبانه در سفر انفرادی به سنگاپور است. وقتی خورشید غروب می کند، بارها و کلوب ها موسیقی زنده خود را شروع می کنند. رودخانه سنگاپور که از قلب اسکله کلارک می گذرد، شریان مرکزی زندگی شبانه آن را فراهم می کند. همچنین می توانید با قایق تمام طول رودخانه را بالا و پایین بروید. جاذبه‌های اطراف عبارتند از موزه تمدن آسیایی، مجسمه‌های سر استمفورد رافلز، پارک فورت کنینگ، معبد هنگ سان سی و بسیاری دیگر. اسکله زیبای کلارک یکی از دیدنی های سنگاپور در شب است.

River Quay و Clarke Quay پر از رستوران های مختلف هستند. اسکله کلارک تاریخی‌تر از اسکله ریور است، اما هر دو دارای تفرجگاه‌های زیبای سنگاپور در امتداد رودخانه با آسمان‌خراش‌هایی در امتداد خط افق هستند. برای تجربه واقعی رودخانه سنگاپور یک سفر دریایی در پایین رودخانه داشته باشید، یا فقط روی یکی از اسکله‌ها زیر آفتاب برای نوشیدن  قهوه بنشینید. اگر به دنبال زندگی شبانه سفر انفرادی به سنگاپور هستید، اسکله ها همچنین مکان مناسبی برای لذت بردن از یک وعده غذایی یا نوشیدنی در شب در یک محیط جذاب هستند.

باغ شهر سنگاپور

Garden City Singapore

باغ های کنار خلیج : این گنجینه باغبانی در قلب مرکز شهر سنگاپور قرار دارد. این جنگل افسانه ای دارای مجموعه ای متنوع از بیش از 1.5 میلیون گیاه است و گیاهانی از هر قاره ای به جز قطب جنوب دارد. در اینجا جاذبه های زیادی وجود دارد، مانند جنگل ابر، گنبد گل، فانتزی گل، رصدخانه ابر درخت و غیره. نقطه برجسته این مکان، باغ راپسودی است، نمایش نور و صدا به مدت یک ساعت و بهترین ویژگی این بخش این است که رایگان است!

اگر بازدیدهای شهری در سفر انفرادی به سنگاپور خیلی زیاد است، فضاهای زیادی برای فرار از محیط شهر سنگاپور وجود دارد. پارک  مک ریچی دارای یک پل معلق از میان و بالای درختان و همچنین مسیرهای طبیعت گردی زیادی برای پیاده روی است.

اگر عاشق گل هستید، باغ گیاه شناسی سنگاپور خیره کننده ترین باغ ارکیده را دارد.

این اولین سایت میراث جهانی یونسکو در سنگاپور است و یک بهشت گرمسیری 80 هکتاری با آبشارها و جنگل های بارانی است که می توانید در آن خود را گم کنید. این یکی از مکان هایی است که می توانید به صورت رایگان در سفر انفرادی به سنگاپور از آن بازدید کنید و  از ایستگاه های MRT  قابل دسترسی است. گنبد گل و جنگل ابر در Gardens By The Bay یکی دیگر از مکان های زیبا برای گذراندن وقت است. علاوه بر درختان 16 طبقه ساخته دست بشر، بلندترین آبشار سرپوشیده جهان را نیز دارد.

بازدید و گردش درذخیره‌گاه طبیعی Bukit Timah نیز در هر سفر انفرادی به سنگاپور ضروری است. این منطقه که در خارج از مرکز شهر در دامنه های Bukit Timah قرار دارد، مکانی است که اگر دوست دارید پرندگان و حیات وحش را ببینید، باید به آن بروید.

برای طبیعت گردی بیشتر، از پارک موضوعی اسطوره‌های چینی در جورونگ و باغ‌های چینی و ژاپنی دیدن کنید. اگر عاشق پرندگان هستید، پارک پرندگان جورونگ  بزرگترین بهشت پرندگان آسیا با بیش از 3000 پرنده و 400 گونه است!

محله چینی ها

محله چینی‌های سنگاپور که ترکیبی ایده‌آل از قدیمی و جدید است، به‌خاطر معابد تاریخی و سالن‌های طب سنتی، و همچنین بارهای جدید جذاب و فروشگاه‌های شیک با سبک زندگی سنتی چینی بسیارمحبوب است. چنانچه هاستل شما در سفر انفرادی به سنگاپور در اینجا قرار داشته باشد، بنابراین زمان کافی برای گشت و گذار در کل مکان خواهید داشت. مغازه های سوغاتی فراوان نیز در اینجا وجود دارد. و همچنین رستوران ها!

تور اتوبوس بزرگ

Big bus tour

تور اتوبوس بزرگ راهی عالی برای کشف تمام جاذبه های گردشگری در سفر انفرادی به سنگاپور است. به‌علاوه، از این اتوبوس دوطبقه ، در فضای باز، با Wi-Fi رایگان، چیزهای زیادی برای دیدن وجود دارد. آسمان‌خراش‌های سر به فلک کشیده سنگاپور، مراکز خرید به روز، معابد سنتی، بازارها و مکان‌های تاریخی دوران استعمار ذهن شما را متحیر خواهند کرد. مسیر آن تمامی جاذبه های گردشگری مهم را به همراه باغ های گیاه شناسی، هند کوچک، خیابان عرب، اسکله قایق، مسجد سلطان و بسیاری دیگر پوشش می دهد. به تور محبوب  اتوبوس بزرگ بپیوندید و غروب خورشید را در امتداد خط افق شهر تماشا کنید.

هند کوچک

هند کوچک یک منطقه شلوغ با بازار اصلی و معبد 1000 چراغ است. مکان خوبی برای بازدید در سفر انفرادی به سنگاپور است، اما مراقب یکشنبه شب‌ها باشید که کارگران برای مهمانی جمع می‌شوند. خیابان‌ها شلوغ می‌شوند، بنابراین از منطقه دوری کنید، مگر اینکه بخواهید تماشاگر باشید.

از اینجا می توانید در کمتر از 10 دقیقه با مترو به مرکز شهر سنگاپور برسید و بقیه روز خود را به گشت و گذار در موزه های شهر بگذرانید. از موزه ملی سنگاپور، موزه تمدن های آسیایی یا موزه چانگی و کلیسای کوچک دیدن کنید. موزه ای با ماکت زندان چانگای به عنوان یادآور جنگ جهانی دوم و اشغال ژاپن.

یک راه عالی برای تجربه برخی از مناظر دیدنی در سفر انفرادی به سنگاپور از هوا، به وسیله هلیکوپتر است. پروازهای دیدنی  وجود دارد که از فرودگاه های کوچکتر حرکت می کنند و به خاطر محبوبیت زیاد آنها و برای جلوگیری از ناامیدی، رزرو از قبل توصیه می شود.

رستوران های محبوب در سفر انفرادی به سنگاپور

سنگاپور به خاطر غذاخوری های خوبش با ترکیبی از غذاهای شرقی و غربی معروف است.اما غذا خوردن در بیرون می‌تواند گران باشد و اگر می‌خواهید هزینه‌ها را کاهش دهید، به  یکی از فودکورت‌های متعدد واقع در سطح همکف فروشگاه‌های بزرگ بروید. فودکورت‌ها همیشه شلوغ هستند و سبک غذاخوری از غذاهای ژاپنی، چینی، هندی و غربی را ارائه می دهند. اگر بتوانید ازدحام جمعیت را تحمل کنید، با یک وعده غذایی متوسط 5 دلاری کاملا سیر خواهید شد.

با این حال، اگر در سفر انفرادی به سنگاپور رستوران‌ها را ترجیح می‌دهید، رستوران‌های ایتالیایی، یونانی و غذاهای دریایی زیادی وجود دارد که می‌توانید از میان خرچنگ‌های تازه و غذاهای دریایی انتخاب کنید. می‌توانید غذاهای هندی خوب را در خیابان عرب، یک منطقه نساجی سنتی با باتیک، ابریشم و سارافون پیدا کنید.

اقامت در سفر انفرادی به سنگاپور

طیف گسترده ای از اقامتگاه های فردی از اقامتگاه های ارزان قیمت گرفته تا هتل ها و استراحتگاه ها را در سنگاپور  و در جزیره سنتوزا خواهید یافت. اکثر اقامتگاه ها در قلب شهر هستند و هاستل ها از ارزان ترین مکان ها برای اقامت در سفر انفرادی به سنگاپور هستند.

مسافرخانه کوله پشتی  Backpacker Inn

مسافرخانه کوله پشتی  Backpacker Inn:

 این نام ممکن است خیلی اغوا کننده به نظر نرسد، اما مسافرخانه Backpacker Inn در موقعیت خوبی قرار دارد، فقط یک پیاده روی کوتاه از هند کوچک، و 10 دقیقه تا یک مرکز خرید 24 ساعته فاصله دارد. این مسافرخانه دارای اتاق های خوابگاه مشترک و اتاق های خصوصی است.

اتاق‌ها تلویزیون صفحه‌تخت دارند و ارزان‌ترین اتاق‌ها بدون پنجره هستند،. علاوه بر این، در مورد صبحانه  انتظار زیادی نداشته باشید، اما اگر بودجه کمی دارید، گزینه ارزانی است.

  MET A Space Pod

بهترین مکان برای اقامت در سفر انفرادی به سنگاپور است به خصوص کسانی که به دنبال یک تجربه سرگرم کننده هستند. شما تلویزیون، ایستگاه شارژ و آینه خود را در فضای شخصی خود دارید. علاوه بر این، صبحانه در قیمت گنجانده شده است و هتل می تواند تورهای پیاده روی را برای شما ترتیب دهد.کارکنان نیز واقعا دوستانه هستند.

NuVe Heritage

این هتل خیره کننده و بسیار زیبا است. راحت، تمیز با دکوراسیون سفید دوست‌داشتنی، سوئیت‌های کامل با تلویزیون‌های صفحه تخت و قهوه‌ساز. خدمات عالی است و حتی در مینی بار شخصی خود تنقلات و نوشیدنی های رایگان دریافت می کنید. اگرچه این هتل فقط برای مسافران انفرادی نیست، اما در موقعیت مکانی عالی و نزدیک به بسیاری از جاذبه های شهر از جمله رافلز مال قرار دارد. علاوه بر این، دسترسی به آن از فرودگاه نیز آسان است. از بین یک اتاق سوپریور ملکه، یک اتاق سلطنتی سوپریور یا یک سوئیت سوپریور انتخاب کنید. صبحانه نیز شامل است.

هتل اواسیا مرکز شهر

Avasia Hotel

این هتل دوستدار محیط زیست قطعا منحصر به فرد است. نمای بیرونی تنوع زیستی را افزایش می دهد و بیش از 50 گونه گیاهی وجود دارد که دیوارهای باغ مانند بیرون را زینت می دهند. فضای داخلی این هتل در سنگاپور نیز به همان اندازه چشمگیر است. یک استخر شنا آرامش‌بخش (مناسب برای  سفر انفرادی به سنگاپور)، یک بار و رستوران شیک وجود دارد، و شما فقط چند قدم با گالری، موزه و معبد سری ماریامان فاصله دارید. حتی ممکن است در طول اقامت خود یک سنجاب ببینید.

خرید در سفر انفرادی به سنگاپور

اگر برای خرید به سنگاپور می‌آیید، Orchard Road  مکان اصلی خرید است . پر از فروشگاه های بزرگ است،که تمام کالاهای مورد نیاز شما از جمله لوازم الکترونیکی ارزان را دارد. صفحه‌های ویدئویی بزرگ بر ساختمان‌ها تسلط دارند تا هنگام خرید شما را سرگرم کنند. می توانید یک روز کامل را در سفر انفرادی به سنگاپور صرف خرید ویترینی کنید.

زندگی شبانه در سفر انفرادی به سنگاپور

خیابان Orchard در شب نیز زنده می شود،  بارها از ساعت 12 شب و کلوپ‌ها تا ساعات اولیه صبح باز هستند. لباس مناسب بپوشید زیرا  بسیاری از آنها سیاست سختگیرانه ای در ورودی کلوپ  دارند. در اینجا یک ایستگاه تاکسی شبانه روزی نیز وجود دارد تا بتوانید در پایان شب بدون نگرانی در مورد چگونگی برگشتن به محل اقامت تاکسی بگیرید.

در آخر

سنگاپور که  به عنوان “شهر شیر” و “باغ شهر” شناخته می شود، یک کشور جزیره ای مستقل است که بسیار بیشتر از مجموع جاذبه های بی شمارش است. هیچ چیزی شبیه سنگاپور نیست! این مقصد پرجنب‌وجوش آسیایی دارای ترکیبی عالی از فرهنگ‌های مالزیایی، هندی، چینی، عربی و انگلیسی است، البته با پیچ و تاب فراوان. اینجا مکانی است که افراد غذاخور، کاوشگران، جویندگان ماجراجویان، شکل دهندگان فرهنگ و افراد اجتماعی با هم ملاقات می کنند. ما به عنوان یک مشاور حرفه ای  تجربیات سفر،آشپزی لذت بخش، سکونت دراقامتگاه های سنتی وپیشرفته و همچنین زندگی شبانه هیجان انگیز رادر سفر انفرادی به سنگاپور ،با شما در میان می گذاریم .

نظرات کاربران