Mr Bucket Chocolaterie
6 اردیبهشت 1402
سنگاپور

بهترین شکلات فروشی های سنگاپور برای چشیدن طعم‌های جدید و عجیب

شکلات یکی از بهترین هدیه‌های ممکن برای هر مناسبتی است. سالگرد ازدواج، روز تولد، عید نوروز یا هر مناسبت دیگری که باشد، شکلات همیشه یکی از گزینه‌های جذاب برای هدیه دادن است. سنگاپور یکی از کشورهایی است که انواع مختلفی از شکلات را به گردشگران معرفی می‌کند. اگر قصد سفر به سنگاپور را دارید حتما سری به بهترین شکلات فروشی های سنگاپور بزنید. خرید از این مغازه‌ها می‌تواند به یکی از بهترین خاطرات شما تبدیل شود.

در ادامه این مطلب 9 مورد از بهترین شکلات فروشی های سنگاپور را به شما معرفی می‌کنیم. با مراجعه به این مغازه‌ها می‌توانید طعم‌های جدیدی را بچشید و انواع شکلات‌های دست‌ساز را برای خود و دوستانتان بخرید.

همین حالا قیمت بلیط هواپیما سنگاپور را برسی کنید!

شکلات آفولی

شکلات فروشی های سنگاپور

شکلات آفولی (Awfully Chocolate) یکی از محبوب‌ترین و در عین حال بهترین شکلات فروشی های سنگاپور است. این مغازه به خاطر شکلات‌های تلخ، کوکی‌های خوش طعم و کیک‌های با طعم شکلات تلخش به شهره رسیده است.

این مغازه، باکس‌های شکلات جذابی دارد که نظر هر خریداری را جلب می‌کند. باکس شکلات با تم هری پاتر یکی از معروف‌ترین باکس‌های این مغازه است که طرفداران زیادی دارد.

شکلات فروشی جنیس وانگ

چشیدن طعم یکی از شکلات‌های جعبه‌ای جنیس وانگ (Janice Wong) نظر شما را درباره طعم حقیقی شکلات تغییر می‌دهد. جاب اینجا است که جنیس وانگ به عنوان ویلی وونکای زن در سنگاپور به شهرت رسیده است.

این شکلات فروشی محصولات متعددی مثل انواع کوکی، بستنی، کیک‌های خانگی، شیرینی‌های جذاب و… را به خریداران ارائه می‌کند.

شکلات فروشی امبرس، یکی از بهترین شکلات فروشی های سنگاپور

سه ویژگی زیر از مهم‌ترین مزایای شکلات‌های امبرس (Embrace) هستند:

  • طعم لذیذ
  • حاوی شکلات تلخ
  • استفاده از شکلات خالص

در محصولات این مغازه از طعم‌های مصنوعی، مواد نگهدارنده و گلوتن استفاده نمی‌شود. باید بدانید که شکلات‌های امبرس برای افراد گیاه‌خوار یا وگان هم مناسب هستند. 

فروش شکلات تخته‌ای تلخ از دیگر ویژگی‌های این مغازه به شمار می‌رود اما اگر به این مغازه رفتید، شکلات‌های دارای انواع مغز، پرتقال و موکا را از دست ندهید.

شکلات فوسا

Fossa

شکلات فروشی فوسا (Fossa) یکی از بهترین شکلات فروشی های سنگاپور در زمینه انواع شکلات‌ها و شیرینی‌های دست‌ساز است. محصولات این مغازه همگی بدون مواد نگهدارنده هستند. نام این مغازه از روی یکی از حیوانات جنگل‌های ماداگاسکار الهام گرفته شده است.

شکلات‌های دارک فوسا همگی ارگانیک و گیاهی هستند و تنها از دانه کاکائو و شکر تولید می‌شوند. این شکلات‌ها طعم‌های منحصر به فردی مانند تخم مرغ نمکی، نمک دریایی، بادام زمینی چیلی، رز لیچی و… دارند. چشیدن چنین طعم‌های جدیدی برای افراد ریسک‌پذیر، خالی از لطف نخواهد بود.

شکلات فروشی چوکوالف

این شکلات فروشی حاصل همکاری یک پزشک و یک شکلات‌ساز حرفه‌ای است. این دو نفر سعی کرده‌اند تا با دستورالعمل‌های ویژه خود، شکلات‌هایی بدون شکر، سالم و خوش طعم تولید کنند. 

در این مغازه انواع دسرهای خوشمزه با طعم‌های مورد علاقه مردم سنگاپور به فروش می‌رسد. شکلات‌هایی با طعم ارل گری، رز باندوگ (bandung rose)، کایا پاندان (kaya pandan)، اونده ملاکا (ondeh Melaka) و… از جمله معروف‌ترین شکلات‌های این مغازه هستند. 

وجود چنین طعم‌های خاصی در این مغازه باعث شده تا چوکوالف هم در بین بهترین شکلات فروشی های سنگاپور قرار بگیرد.

شکلات فروشی آناتومی یکی از بهترین فروشگاه‌های دسر در سنگاپور

شکلات فروشی آناتومی (Anatomy) به دلیل توانایی ویژه خود در شخصی سازی محصولاتش برای مشتریان، در فهرست بهترین شکلات فروشی های سنگاپور قرار گرفته است. جعبه‌های شکلات، کیک‌ها، کوکی‌ها و شکلات‌ها در این مغازه همگی با خواسته مشتریان هماهنگ می‌شوند.

شکلات فروشی آناتومی یکی از بهترین ترافل‌های شکلاتی سنگاپور را به مشتریان خود عرضه می‌کند. ترافل شکلاتی 64% کلاسیک این مغازه شهرت زیادی دارد اما نباید شانس چشیدن طعم محصولاتی مثل ترافل مالا، ترافل هل و ترافل پاندان را از دست بدهید. همچنین اگر عاشق براونی یا کیک شکلاتی هستید، نام شکلات فروشی آناتومی را به خاطر بسپارید.

شکلات انجلی

شکلات فروشی های سنگاپور

شعار شکلات فروشی انجلی (Anjali) برای خیلی از مردم جالب است. این مغازه فعالیت خود را در سال 2014 و با شعار «عشق، تمام چیزی است که شما به آن نیاز دارید اما داشتن کمی شکلات، آسیبی به شما نمی‌زند.» آغاز کرد.

شکلات‌های لوکس و دست‌ساز انجلی که با مواد کاملا طبیعی ساخته می‌شوند محبوبیت زیادی بین مردم محلی دارند. ته تاریک (teh Tarik)، کایا تست (kaya toast)، پنج ادویه چینی (Chinese five spice) و گولا ملاکا (gula Melaka) از بهترین طعم‌های این شکلات فروشی در سنگاپور هستند.

شکلات شیری، شکلات تخته‌ای کرم بروله (creme brulee) و شکلات تخته‌ای سفید با کرنبری (cranberries) و دانه فلفل صورتی از لذیذترین شکلات‌های موجود در این فروشگاه هستند.

شکلات فروشی لیلاز فاین

شکلات فروشی لیلاز فاین یکی دیگر از بهترین شکلات فروشی های سنگاپور است. در این مغازه، شکلات‌های دست‌ساز لوکس از بهترین دانه‌های شکلات اروپایی و مواد اولیه طبیعی تولید می‌شوند.

این مغازه لاکچری توسط لیلا تیتوس (Leela Titus) تاسیس شده که خالق طعم‌ها و شکلات‌های جدید زیادی است. از جمله شکلات‌های مخصوص این مغازه می‌توانیم به کفش‌های خوراکی اشاره کنیم. در این مغازه محصولات عجیب و غریب زیادی وجود دارند که همگی قابل خوردن هستند و توجه گردشگران را به خود جلب می‌کنند.

شکلات فروشی آقای سطل شکلاتی

بون‌بون‌های دست‌ساز لاکچری با طعم‌های غیرمنتظره که توسط افرادی که حقیقتا به شکلات و طعم‌های عجیب و غریب علاقه دارند، ساخته م‌شوند باعث شهرت این مغازه شده است. شکلات فروشی آقای سطل شکلاتی یا Mr Bucket Chocolaterie یکی از بهترین شکلات فروشی های موجود در سنگاپور به شمار می‌رود.

با مراجعه به این مغازه می‌توانید شکلات مخصوص خود را بسازید. همچنین اگر به صورت اینترنتی از این مغازه خرید می‌کنید می‌توانید شکلات‌هایی با طعم‌های متنوع را در یک بسته سفارش دهید.

اگر به چشیدن طعم‌های جدید علاقه دارید سعی کنید شکلات با طعم کارامل نمک دریایی و نگرونی کلاسیک (negroni classic) این مغازه را امتحان کنید.

کلام آخر

در این مقاله 9 مورد از بهترین شکلات فروشی های سنگاپور را به شما معرفی کردیم. شکلات فروشی‌هایی که همگی از مواد اولیه درجه یک استفاده می‌کنند و محصولاتی با کیفیت و بی‌نظیر را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند. 

اگر شما هم به شکلات و چشیدن طعم‌های جدید علاقه دارید حتما سری به این مغازه‌ها بزنید تا از طعم‌های جدید شکلات‌های آن‌ها متعجب شوید.

نظرات کاربران