Marina Bay Sands
9 اردیبهشت 1402
سنگاپور

بهترین مراکز خرید سنگاپور که باید به آن‌ها سر بزنید!

خرید کردن و رفتن به مراکز خرید معروف هر شهر، یکی از جذاب‌ترین بخش‌های سفر است. این بخش از سفر به خصوص برای عاشقان خرید لذت‌بخش است. سنگاپور یکی از مدرن‌ترین کشورهای آسیای شرقی است که مراکز خرید متعددی دارد. هر یک از این پاساژها، محصولات خاصی را به شما عرضه می‌کنند مثلا یکی برای خرید لوازم کمپینگ و دیگری برای خرید لباس کودکان مناسب هستند. در این مطلب سعی می‌کنیم تا شما را با بهترین مراکز خرید سنگاپور آشنا کنیم. پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

همین حالا قیمت بلیط هواپیما سنگاپور را برسی کنید!

مرکز خرید Palais Renaissance

Palais Renaissance

پاساژ Palais Renaissance یکی از بهترین مراکز خرید سنگاپور است. در این ساختمان هرچیزی که مربوط به شرق آسیا و به خصوص کشور ژاپن باشد، پیدا می‌شود. رستوران‌های متعدد با غذاهای دریایی، نوشیدنی‌های مخصوص ژاپنی و مراکز ارائه خدمات پوستی به سبک ژاپنی همگی در این مرکز خرید قابل دسترسی هستند. 

فروشگاه‌های Marina Bay Sands

Marina Bay Sands یکی از مراکز خرید معروف سنگاپور است. در این ساختمان سه طبقه می‌توانید انواع برندهای مطرح دنیا مثل فندی، گوچی، میومیو، شنل و… را پیدا کنید.

در طبقه اول و زیرزمین این ساختمان، رستوران‌های متعددی وجود دارند. در صورتی که احساس گرسنگی کردید به این طبقات مراجعه کنید و از دستپخت سرآشپزهای حرفه‌ای لذت ببرید.

فرودگاه Jewel Changi، یکی از بزرگترین مراکز خرید سنگاپور

فرودگاه Jewel Changi یکی از مهمترین مراکز خرید سنگاپور است. در این فرودگاه بیش از 280 فروشگاه و رستوران وجود دارد که بعضی از آن‌ها به صورت شبانه روزی باز هستند.

تماشای تئاتر، صرف انواع فست‌فودهای غربی، تماشای آبشار سرپوشیده و… همه چیز در این فرودگاه امکان‌پذیر است.

مرکز خرید ION Orchard

ION Orchard

ساختمان ION Orchard یکی از بزرگترین خرده‌فروشی‌ها و مراکز خرید سنگاپور است. با مراجعه به این مرکز خرید می‌توانید از جدیدترین تولیدات برندهای برتر جهان مثل جورجیو آرمانی، زارا، پرادا، لویی ویتون، دیور، کارتیر، دولچه و گابانا و… بازدید کنید. 

این ساختمان جذابیت زیادی برای علاقه‌مندان به هنر دارد چرا که در طبقات بالایی این مرکز خرید، یک گالری هنری به وسعت 4000 متر مربع ساخته شده است.

اگر در زمان بازدید از این مرکز، احساس گرسنگی کردید می‌توانید به یکی از رستوران‌های این ساختمان مراجعه کنید و یک غذای لذیذ برای خودتان سفارش دهید.

پاساژ فونان، یکی از بهترین مراکز خرید سنگاپور

در این مرکز خرید که به تازگی بازسازی شده است، 190 برند مختلف غرفه دارند. این برندها در زمینه‌هایی مثل فناوری، صنایع دستی، بازی، تناسب اندام و… فعالیت می‌کنند.

روی پشت بام این ساختمان فروشگاه‌های خرده‌فروشی و رستوران‌های زیادی ساخته شده‌اند. همچنین سالن سینما و باشگاه بدنسازی هم در طبقات مختلف این مرکز خرید وجود دارند. فونان (Funan) یکی از مراکز خرید سنگاپور است که با مراجعه به آن می‌توانید هرآنچه نیاز دارید را تهیه کنید.

مرکز خرید Plaza Singapura

پلازا سنگاپور (Plaza Singapura) یکی دیگر از برترین مراکز خرید سنگاپور است. ساختمان این پاساژ هم در سال‌های اخیر بازسازی شده است و مغازه‌های جدیدی به آن اضافه شده‌اند.

در حال حاضر شعبه‌های زیادی از برترین رستوران‌های آسیایی و غرفه‌های متعددی از برندهای شناخته شده مانند سفورا (Sephora) به این مرکز خرید افزوده شده‌اند. پلازا سنگاپور در حدود 320 فروشگاه را در خود جای داده است و انواع مختلفی از محصولات را به گردشگران ارائه می‌کند.

شهر Ngee Ann، یکی از جالب‌ترین مراکز خرید سنگاپور

Ngee Ann

هر گردشگری با شنیدن نام Ngee Ann City تصور می‌کند که نام یک شهر را شنیده اما این نام، متعلق به یکی از مراکز خرید سنگاپور است. Ngee Ann City یک مرکز خرید بزرگ به رنگ قرمز است که توسط دو برج احاطه شده و گردشگران را به سمت خود می‌کشد. جالب است بدانید که برخی از مردم محلی این ساختمان را با نام تاکاشیمایا (Takashimaya) می‌شناسند.

در این مرکز خرید در حدود 130 غرفه فعالیت می‌کنند. این غرفه‌ها شامل کتابفروشی‌های ژاپنی، عطرفروشی‌های معروف، فروشگاه‌های لوزام آرایش و… است. همچنین تعدادی از رستوران‌های مطرح شرقی در این مرکز خرید فعالیت می‌کنند.

 مرکز خرید VivoCity

مرکز خرید VivoCity یکی از بهترین و بزرگترین مراکز خرید سنگاپور است. وسعت این مرکز خرید به قدری است که ممکن است برای گردش در آن به نقشه نیاز پیدا کنید.

پس از خرید در مغازه‌های این پاساژ بزرگ می‌توانید به محوطه بازی روی پشت‌بام بروید یا در سالن سینمای آن یک فیلم تماشایی ببینید. همچنین می‌توانید بین رستوران‌های متعدد این مرکز خرید، رستوران مورد علاقه خود را انتخاب و در آن غذا بخورید.

City Square Mall، یکی از بهترین مراکز خرید سنگاپور

City Square Mall یکی از مهمترین خرده‌فروشی‌های سنگاپور است. این پاساژ در ساختمانی 9 طبقه ساخته شده و همه لوازم مربوط به ورزش و سرگرمی را به فروش می‌رساند.

در این مرکز خرید محصولات مربوط به دکوراسیون خانه هم فروخته می‌شود. همچنین می‌توانید با مراجعه به رستوران‌های City Square Mall از دستپخت سرآشپزهای حرفه‌ای آن‌ها لذت ببرید.

اگر طرفدار غذاهای ژاپنی هستید حتما سری به رستوران Don Don Donki در این پاساژ بزنید و سیب زمینی شیرین آن را امتحان کنید.

مرکز خرید Star Vista

Star Vista

Star Vista نه تنها یک مرکز خرید عالی بلکه یک ساختمان با معماری ویژه است. در این ساختمان یک سالن فرهنگی بزرگ با ظرفیت 5000 صندلی ساخته شده که میزبان رویدادهای مهم، کنسرت‌ها و اجراهای هنرمندان است. 

طبقه پایین این سالن تعداد زیادی رستوران، سوپرمارکت‌های ژاپنی و بوتیک وجود دارد. همچنین می‌توانید آلات موسیقی و لوازم جانبی نواختن سازهای موسیقی را در این مرکز خرید تهیه کنید. 

باید بدانید که خرده‌فروشی‌های زیادی در استار ویزا وجود دارند که برای تماشا و خرید سوغاتی مناسب هستند.

Century Square، یکی از بهترین و مجهزترین مراکز خرید سنگاپور

 مرکز خرید Century Square در سال 1995 افتتاح و در سال‌های اخیر بازسازی شده است. در این پاساژ انواع خرده فروشی، رستوران فضای باز، باشگاه ورزشی شبانه روزی، اتاق پرستار و سایر موارد مورد نیاز خانواده‌ها وجود دارد.

همچنین باید بدانید که اولین کتابخانه مجازی سنگاپور در طبقه چهارم این ساختمان ساخته شده است. در این کتابخانه به شما اجازه داده می‌شود تا کتاب‌های مورد علاقه خود را با تلفن همراه‌تان دانلود کنید.

وجود چنین امکاناتی باعث شده تا Century Square هم به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید سنگاپور معرفی شود.

مرکز خرید Jem

پاساژ Jem سومین مرکز خرید بزرگ سنگاپور و در حومه شهر است. در این مرکز خرید، فروشگاه‌های متعددی در زمینه فروش محصولات مربوط به مد و پوشاک، زیبایی، فناوری، لوازم خانگی و… فعالیت می‌کنند. 

همچنین برندهای بزرگی مانند آدیداس، H&M، موجی (Muji) و… در ساختمان Jem که یکی از شناخته شده‌ترین مراکز خرید سنگاپور است، شعبه دارند.

مرکز خرید Northpoint City

Northpoint City

مرکز خرید Northpoint City یکی از بزرگترین مراکز خرید در شمال سنگاپور است. ساختمان این پاساژ طی سال‌های گذشته بازسازی شده است و در حال حاضر نزدیک به 50 رستوران را در خود جای داده است. 

شما می‌توانید با مراجعه به این مرکز خرید از تعداد زیادی مراکز خرده فروشی دیدن کنید و لوازم مورد نیاز خود را بخرید.

کتابخانه عمومی، مجموعه آموزشی و باشگاه اجتماعی تنها بخشی از خدماتی هستند که به مشتریان این مرکز خرید ارائه می‌شود.

مرکز خرید Kallang Wave

مرکز خرید Kallang Wave یک ساختمان سه طبقه است که بیشتر فروشگاه‌های آن مشغول فروش لوازم ورزشی و اسپرت هستند. تقریبا بیشتر برندهای مخصوص لوازم ورزشی در این فروشگاه شعبه دارند. 

جالب است بدانید که در این مرکز خرید یک دیوار بزرگ صخره نوردی نصب شده است و گردشگران علاقه‌مند می‌توانند برای صخره نوردی به Kallang Wave بروند. اگر از علاقه‌مندان به اسنوکر هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما سری به Kallang Wave بزنید.

بازدید از Kallang Wave که یکی از مراکز خرید معتبر سنگاپور است برای افراد ورزشکار لذت‌بخش خواهد بود.

کلام آخر

در این مطلب تلاش کردیم تا 14 مورد از بهترین مراکز خرید سنگاپور را به شما معرفی کنیم. بازدید از این پاساژها، صرف غذا با خانواده و دوستان و خرید سوغاتی می‌تواند یکی از بخش‌های مهم در سفر به سنگاپور باشد و خاطرات خوبی را برای شما بسازد.

نظرات کاربران