Oumi

بهترین رستوران های سنگاپور؛ 45 پیشنهاد خوشمزه !

سنگاپور مقصد پرجنب و جوشی است که می‌توانید در آن جا انواع غذاهای مورد علاقه تان از سرتا سر جهان پیدا و تست کنید، برای همین پیشنهاد می‌کنیم زمانی را برای رفتن به بهترین رستوران های سنگاپور برای خود اختصاص دهید. در این مقاله، ما بهترین رستوران های سنگاپور را به شما معرفی می‌کنیم. از رستوران‌های کلاسیک گرفته تا مکان‌های شگفت انگیز ستاره دار میشلن، تا بتوانید برای رفتن به رستوران مد نظرتان از قبل برنامه ریزی کنید.

ما قصد دارید در این مطلب در مورد جذاب‌ترین و حتی لوکس‌ترین رستوران‌ها صحبت کنیم، پس انتظار نداشته باشید که غذاهای خیابانی یا کافه‌های کوچک یا ارزان را در اینجا پیدا کنید. هرچند که آن‌ها نیز حال و هوای خاص خودشان را دارند و رفتن به آن‌ها خالی از لطف نخواهد بود. پس در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین رستوران‌های سنگاپور که می‌توانید علاوه بر صرف شام یا نهار، مهمانی‌ها و یا مراسم‌های مختلف خود را در هر یک از آن‌ها برگزار کنید را به شما معرفی کنیم.

Firangi Superstar

رستوران سنگاپور

رستوران Firangi Superstar برای تجربه یک وعده غذایی مجلل فوق العاده، مناسب است. با وارد شدن در فضای مجلل تزیین شده این رستوران می توانید در میان غذاهای مدرن هندی سفر کنید! کانسپت وس اندرسون که به عنوان “نامه عاشقانه یک خارجی به هند”  آن را میشناسند، در بخش های مختلف شما را در حال و هوای متفاوتی می برد، به خصوص ما در اینجا اتاق خصوصی قدیمی راه آهن را به شما پیشنهاد می‌کنیم که شبیه یک واگن قطار جذاب به نظر می‌رسد.

منو ساده و عالی است، هر غذا طعم متفاوت و خوشمزه ای از ادویه ها را دارد، علاوه بر غذاهای گوشتی می توانید غذاهای گیاهی را نیز امتحان کنید. توصیه می کنیم به صورت گروهی به این رستوران بروید تا همه چیزهایی را که در آشپزخانه تهیه می شود، امتحان کنید! از پیش غذا گرفته تا غذاهای اصلی و دسر، همه خوشمزه و جذاب هستند.

Jinhonten

رستوران جین‌هونتن که تازه افتتاح شده یکی از بهترین‌ رستوران های سنگاپور است. سرآشپز ایسی آراکی با مواد اولیه درجه یک ژاپنی که برای ناهار یا شام تهیه می کند، غذاها را بسیار زیبا شکل می دهد و تزیین می‌کند، طوری که حتی اگر خیلی اشتها نداشته باشید، با دیدن غذاها به وجد خواهید آمد. غذاها در ظروف تازه با حداقل چاشنی درست می شوند تا روی هر عنصر به طور خاص متمرکز شود. پیشنهاد می‌کنیم دوناب با گوشت خرچنگ و هندل با نودوگورو رستوران جین هونتن را حتما امتحان کنید.

Claudine

رستوران سنگاپور

کلودین یک رستوران فرانسوی نفیس واقع در کلیسای کوچک دهه 1930 در دمپسی هیل است، در منوی این رستوران غذاهای سرآشپز “حامی جولین رویر” را در راس می بیند. در این مکان گرم و دلپذیر برای یک موقعیت خاص یا یک ناهار با دوستانتان قرار بگذارید. منوی این رستوران ترکیبی از غذاهای کلاسیک فرانسوی و دستور العمل های شخصی سرآشپز Julien، با تمرکز بر مواد اولیه محلی است. همچنین می توانید بعد از ظهر، بعد از گشت و گذار در سنگاپور برای یک ناهار مجلل به آنجا بروید. قبل از این که به سراغ غذای اصلی بروید، دسر خود را با تارتار میگو یا پرسیلاد تخم مرغ ارگانیک با اسکارگوت شروع کنید. پیشنهاد ما این است برای غذای اصلی به راتاتویی با سس قارچ فکر کنید. برای شام نیز از بشقاب های مجلل جان دوری نیوزیلندی سرخ شده و مرغ بریتنی کامل بریان لذت ببرید.

Oumi

غذاهای این رستوران با محصولات تازه از ژاپن، استرالیا و مزارع محلی تهیه می‌شوند، بنابراین طعم طبیعی مواد غذایی این رستوران همیشه در یادتان خواهد ماند. از میان انواع غذاهای موجود در منو آلاکارته یا اوماکاسه پیشنهادهای خوبی هستند. Oumi منظره خیره کننده‌ای از خلیج مارینا و سرآشپزها در آشپزخانه اوپن را به شما ارائه می‌دهد که لذت بودن در این رستوران را برایتان دوچندان می‌کند.

Rubato

رستوران سنگاپور

رستوران Rubato غذاهای ایتالیایی با کیفیت را در منطقه زیبای Bukit Timah سرو می کند. از زمان افتتاح آن در سال 2009، این جواهر افسانه ای آشپزی به عنوان یکی از معتبرترین رستوران های اروپایی در سنگاپور شناخته شده است و بیشتر رزروها از هفته ها قبل انجام می‌شود. در Rubato غذاهای مجلل را امتحان کنید. شاه ماهی کارپاچیو دارای طعمی بی نظیر و بافت با زیتون، کروتون بریوش ترد، پیاز مروارید و سس لیمو سورنتو است، که پیشنهاد می‌کنیم حتما امتحان کنید.

همچنین این رستوران دارای استیک بی‌نظیر نیوزیلندی است که روی زغال کبابی شده و با سبزیجات مدیترانه‌ای برشته و سیب‌زمینی سرخ کرده سرو می‌شود.جدای از غذاهای خوشمزه، روباتو دارای یک فضای بزرگ است که می تواند بیش از 500 مهمان را در خود جای دهد، اگر تصمیم دارید برای تولد یا سوپرایز، رستوران لوکسی را انتخاب کنید، Rubato می‌تواند انتخاب مناسبی برایتان باشد.

Restaurant Jag

خلاقیت و نوآوری در بهترین رستوران های سنگاپور، گردشگران را شگفت زده می کند. به خصوص اگر رستوران Jag ستاره دار میشلین را انتخاب کنید. این رستوران نیازی به معرفی ندارد، رستوران فرانسوی مدرن با غذاخوری‌های عالی، سبزیجات فصل را از طریق منوی La Balade du Vegétal در کانون توجه قرار می‌دهد. همچنین اگر سبزیجات با دستان با استعداد سرآشپز “جرمی گیلون” تهیه شده باشند، هیچ کسی نمی تواند از سبزیجات متنفر باشد.

The Feather Blade

رستوران سنگاپور

این خانه‌ استیک با برجسته کردن برش‌های خاص، کارها را کمی متفاوت انجام می‌دهد. در این رستوران انتظار طعم های بسیار خوب را داشته باشید که به شما این امکان را می دهد تا از خوردن گوشت بدون صرف هزینه زیاد لذت ببرید. برای شروع غذا، سیب زمینی مخصوص را سفارش دهید که در چربی گوشت گاو سرخ شده است. همچنین کوکتل های الهام گرفته از گوشت گاو را فراموش نکنید.

Odette

Odette یکی از بهترین رستوران های سنگاپور است که با رفتن به آن جا حس خاصی را به شما ارائه می‌دهد. این رستوران رویایی، به خاطر سرآشپز و غذاهای فرانسوی نوآورانه اش مشهور است. ظروف به دور از ادعا هستند، زیرا هر یک داستانی را بیان می کند و هر عنصری در این رستوران هدفی دارد. شما نمی توانید از فضای داخلی زیبا، که با پاستیل های جذاب پوشیده شده است، چشم بردارید. Odette شامل یک آشپزخانه شیشه‌ای است که مهمانان می‌توانند آشپزها را هنگام کار ببینند.  

 Art di Daniele Sperindio

رستوران سنگاپور

این رستوران تجربه ای عالی از غذاهای ایتالیایی است. منوی مجلل و طعم های خاص غذاهای این رستوارن شما را با بهترین مواد فصل آشنا می‌کند، پس از صرف غذا، برای طولانی‌تر کردن اقامت خود در این رستوران هنری، برای نوشیدن چای یا نوشیدنی های مخصوص به بخش دیگر در فضای باز بروید.

Nouri

این رستوران به خاطر بشقاب‌های شیک در منویی که با هر فصل تغییر می‌کند، شهرت دارد. اما این تجربه، یک تجربه ی معمولی از رستوران نیست. در داخل فضای مینیمالیستی Nouri، از آشپزخانه اوپن می توانید با آشپزها تعامل داشته باشید. سرآشپز ایوان برهم از انواع غذاها و فرهنگ ها الهام می گیرد تا به طعم های آشنا جان تازه ای ببخشد.

Cloudstreet

رستوران سنگاپور

این رستوران که توسط سرآشپز ریشی نالیندرا اداره می شود، بر روی منویی در حال تکامل تمرکز دارد که محصولات فصلی را به مهمانان ارائه می‌دهد. غذاهای این این شخص توانایی شخصی و حرفه ای او را به طور مشخص نشان می دهد. از منوهای اصلی ناهار یا شام استفاده کنید، زیرا هر دو به غذاهایی مانند آبلون کبابی جزیره ججو، گوشت مخصوص و سوپاپ فرانسوی اشاره میکند که بسیار خوشمزه هستند و ارزش یک بار امتحان را دارند.

تا به الان کدامیک از بهترین رستوران های سنگاپور، نظر شما را جلب کرده است؟

Labyrinth

Labyrinth غذاهای آشنای سنگاپور را به نوع خلاقانه ای به طور جسورانه سرو می‌کند. در فضای دنج و کم نور این رستوران، احساس می کنید که وارد یک قلمرو متفاوت شده اید، و پس از سفارش غذا این فانتزی شما را یک قدم جلوتر می برد. منو که دائماً با توجه به هرفصل تغییر می‌کند، معمولاً ب مهمانان ارائه نمی شود، اما اگر کنجکاو هستید می توانید نمونه ای از آن را درخواست کنید. در رفتن به این رستوران شک نکنید، زیرا بعد از رفتن به آن جا روزها در مورد وعده غذایی خود صحبت خواهید کرد.

Cicheti

رستوران سنگاپور

این رستوران ایتالیایی دنج با تلفظ «chi-keh-tee» یکی از معدود مکان‌هایی است که پیتزا و پاستا را به‌طور عالی درست می‌کند. غذای خود را با سفارش پیتزاهای هیزمی، مانند دیاوولا و کواترو فرماژی، با مجموعه ای از بشقاب های کوچک شروع کنید. سپس gnocchi را به خاطر طعم قوی ترافل آن امتحان کنید. اگر بعد از خوردن غذای اصلی به دسر علاقه دارید می‌توانید «کراک پای» را نیز سفارش دهید.

Whitegrass

در دست سرآشپز تاکویا یاماشیتا، همه چیز از مواد تازه، فصلی و غذاهای سالم تهیه شده است. او با استفاده از مهارت‌ها و دانشی که در رستوران‌های فرانسوی برنده جوایز Etude و Les Enfants Rouges و همچنین Ciel et Sol ، غذاهای کلاسیک فرانسوی را با تغییری مدرن در غذاهای ژاپنی به ارمغان می‌آورد. این آثار هنری زیبا در قالب غذاهای نفیس با الهام از طبیعت به مهمانان عرضه می‌شوند.

Artichoke

رستوران سنگاپور

حال و هوای عالی، محیطی بدون حاشیه و غذاهای خوشمزه از نشانه های بارز این رستوران است، رستوران کنگر فرنگی همان جایی است که پیشنهاد می‌کنیم برای گذراندن اوقات خوش به آن بروید. این رستوران بشقاب‌های خوشمزه ای سرو می‌کند که منوی آن شامل ماهی هاریسا سبز، اجرای خلاقانه هوموس، گل کلم سرخ شده، با ادویه جات و ترشی های مخصوص است.

Meta

این جا یکی دیگر از بهترین رستوران های ستاره دار سنگاپور است. متا یک رستوران کلاسیک فرانسوی است که بسیار خلاقانه غذاهای کلاسیک فرانسوی را با سبک آسیایی، عمدتاً کره ای، به مهمنان ارائه می‌دهد و از مواد تازه و فصلی در خلاقیت هایش استفاده می کند. وقتی وارد رستوران متا می شوید، انتظار رفتار گرم و دوستانه ای از کارکنان داشته باشید. پس از آن، از یک منوی همیشه در حال تغییر غذای خود را انتخاب کنید. هنگامی که در آن رستوران مستقر شدید، بنشینید، استراحت کنید و از صرف غذایتان لذت ببرید.

Candlenut

رستوران سنگاپور

رستوران Candlenut به سرپرستی سرآشپز سنگاپوری، مالکوم لی، در غذاهای مبتکرانه Peranakan تخصص دارد. به این ترتیب، تلاش های آن در سنگاپور به رسمیت شناخته شده است و آن را به اولین رستوران پراناکان در جهان تبدیل کرده است. برای دریافت تجربه کامل از این رستوران، منوی طعم شمعدان را امتحان کنید. این منو هر ماه تغییراتی دارد، پس انتظار داشته باشید که در دفعات بعدی سفارش تغییری در ظروف مشاهده کنید.

Artemis Grill

انتخاب غذاهای مدیترانه ای آرتمیس گریل به اندازه مناظر پانوراما هیجان انگیز است. این رستوران از تازه ترین طعم های غذایی تهیه می‌شود .حتی اگر رژیم گیاهخواری، بدون گلوتن دارید، پیشنهادهایی به شما ارائه می‌دهد. در منوی این رستوران برای هر سلیقه ای غذا برای سفارش پیدا می‌شود! پیشنهاد می‌کنیم گوشت بره مراکشی را حتما امتحان کنید و بخاطر داشته باشید که قبل از بیرون رفتن از رستوران در تراس اینجا و در زیر درخت زیتون با شکوه 100 ساله، نوشیدنی خود را میل کنید!

Burnt Ends

رستوران سنگاپور

Burnt Ends کباب‌پزی مدرن به سبک استرالیایی را به علاقه مندان به گوشت ارائه می‌دهد. درواقع می‌توان گفت این رستوران بهشت ​​گوشتخواران است! و دائماً در فهرست بهترین رستوران‌های سنگاپور قرار می‌گیرد. منتظر رگباری از گوشت‌های فوق‌العاده باشید که در شعله های آتش پخته شده‌اند. پیشنهاد ما در این رستوران، گوشت بره، فیله گوشت گاو و البته ساندویچ بریوش با گوشت است. سر آشپز های این رستوان به طور مرتب خلاقیت های جدید را در منو و غذاها ارائه می دهد، بنابراین شما هر بار به این رستوران سر بزنید، شگفت زده خواهید شد. فراموش نکنید، قبل از رفتن به Burnt Ends حتما میزتان را رزرو کنید.

Koma

این رستوران ژاپنی دارای فضای داخلی شیک و خاصی است، با ترکیبی عالی از غذاهای مناسب. با طعم های لطیف و طیفی از غذاهای دریایی تازه. بعد از صرف پیش غذا به سراغ ساشیمی و سیخ های کباب ژاپنی بروید.

Esora

رستوران سنگاپور

این رستوران دوست داشتنی که در یک فروشگاه میراث فرهنگی واقع شده است، تجربه ای به سبک کاپو ژاپنی را به مشتریان ارائه می دهد. با استفاده از بهترین مواد فصل، هنگام تهیه غذا به جزئیات آن بسیار توجه می‌شود. با سرآشپز تاکشی آراکی، همه غذاها طوری درست می شوند که دوست دارید انگشتانتان را هم بخورید. ظروف این رستوارن  که داستانی را بیان می کنند، تفاوت های ظریفی از نوستالژی و اشتیاق را به رخ می کشند. فراموش نکنید که جفت چای ستاره ای را نیز در وعده غذایی خود امتحان کنید.

Luke’s Oyster Bar & Chop House

این رستوران به سبک نیویورکی توسط نابغه آشپزی بوستون، تراویس ماسیرو، تأسیس شده است و غذاهای دریایی و گوشت درجه یک سرو می کند. صدف ها مستقیماً از سواحل شرقی آمریکا تهیه می‌شوند، به این معنی که شما بهترین ها را در این رستوران خواهید خورد. پیشنهاد ما به شما برگر لیبل آبی است که  یکی از بهترین برگرهای سنگاپور شناخته شده. برای اختتامیه، کوکی‌های شکلاتی گرم همراه با میلک شیک سفارش دهید.

Fat Cow

در این استیک‌خانه معروف و البته گران‌قیمت ژاپنی، میتوانید در یک بشقاب گوشت گاو ممتاز غرق شوید! گوشت گاو چربی که در این رستوران طبخ می‌شود، به خاطر طعم دادن به آن و استفاده از بهترین گوشت گاو ژاپن از استان‌های مختلف، از جمله اومی از استان شیگا، شهرت دارد. اگر به گوشت و استیک علاقه دارید و می‌خواهید در یک رستوران باشکوه ساعت ها وقت خود را برای خوردن انواع غذاهای گوشتی مودعلاقه تان صرف کنید، پیشنهاد می‌کنم رفتن به این رستوران را حتی برای یک بار امتحان کنید.

Coucou

رستوران سنگاپور

با وارد شدت به رستوران کوکو انگاربه یک کابین اسکی دنج منتقل می‌شوید. ساختمان سوئیس با ساعت‌های فاخته کیچ، نورپردازی گرم و مبلمان چوبی تزئین شده است. این رستوران در واقع به صورتی تزئین شده که با نیمه دیگرتان بتوانید ساعت های رمانتیکی را در این رستوران بگذرانید.

The Summerhouse

به دنبال رستورانی کمی متفاوت تر هستید؟ به رستوران آرامی که پارک هوافضای سلتار در آن قرار دارد، بروید. یکی از رستوران‌های اصلی آن، The Summerhouse است که از نظر پایداری اهمیت زیادی دارد، زیرا مواد اولیه آن را باغ خوراکی مربوط به رستوران و یک گروه کشاورزی تامین می‌کند. در حالی که از غذاهای این مزرعه لذت می برید، می‌توانید از یک تجربه ناهار خوری خصوصی منحصر به فرد لذت ببرید. اگر پس از یک گشت و گذار به دنبال جایی برای استراحت هستید، به این رستوران بروید و خود را در گنبدهای این باغ با تهویه مطبوع زیبای آن، که با هوای تازه و چشمک چراغ های پری احاطه شده، قرار دهید.

Flutes

رستوران سنگاپور

چه کسی فکرش را می‌کرد قدیمی‌ترین موزه این کشور میزبان یک رستوران درجه یک باشد؟ فلوت که بیش از یک دهه است وجود دارد، تمام حال و هوای مجلل را در اتاق غذاخوری بزرگ و سقف بلند خود به نمایش می گذارد. غذای این رستوران به اندازه محیطش خوب است. غذایتان را با ماهی خال خالی اسپانیایی یا فوی گرای سرخ شده شروع کنید تا اشتهایتان را برای غذای اصلی تحریک کنید. اگر اهل خوردن غذاهای گیاهی هستید، منوی رستوران به شما امکان سفارش سانچوکو واگیو سه نوک یا یک سیب زمینی شیرین کبابی را می‌دهد.

 Publico Ristorante

این رستوران زیبای ایتالیایی در کنار رودخانه به خاطر پیتزاهای هیزمی اش معروف است. اگر به خوردن پیتزا علاقه ندارید و یا دلتان غذاهای دیگری می‌خواهد، پاستاهای خانگی را نیز از دست ندهید. سرآشپزهای رستوران پابلیکو در طبخ غذاهای دیگری مانند اسپاگتی خرچنگی Publico، Cacio e Pepe ترافل سیاه و ریزوتو فوی گراس بسیار معروف هستند. اگر گوشتخوار هستید، از گوشت گوشت‌های مخصوص این رستوران سفارش دهید. فراموش نکنید در کنار غذاهای خوشمزه یک لیوان نوشیدنی مخصوص هم بگیرید.

بهترین رستوران های سنگاپور؛ مزه را به لحظات سفرتان بر می گردانند!

Cure

رستوران سنگاپور

Cure یک رستوران مخفی مینیمالیستی در میان شلوغی Keong Saik، است. این رستوران جایی است که با رفتن به آن با یک منوی طعم شگفت‌انگیز و خلاقانه رو به رو خواهید شد. سرآشپز رستوران Cure قبل از اینکه در سال 2015 به تنهایی به کار خود ادامه دهد، با نام‌های مشهوری مانند جیسون آترتون و تام آیکنز کار کرده است. فهرست غذاهای او با الهام ازغذاهای ایرلندی‌ ممکن است با تغییر فصل عوض شود.

Ristorante Luka

Ristorante Luka یکی از بهترین رستوران های سنگاپور، غذاهای لذیذ ایتالیایی را با الهام و تاثیرات از غذاهای ژاپنی به مشتریان خود ارائه می‌دهد. علاوه بر آن یک محیط آرام و دنج برای استراحت با دوستانتان است. چه چیز دیگری نیاز دارید؟ Ristorante Luka دارای برخی از بهترین پیتزاهای شهر است که به تازگی در اجاق هیزمی پخته می‌شوند. منوی این رستوران شامل پای محبوب ترافل نیز می شود که در هر رستوران یکی از محبوب ترین های منو محسوب می‌شود. جدا از آن، ماکارونی و لذیذترین استیک واگیو که از ژاپن تهیه می‌شود، را باید امتحان کنید.

Jaan

رستوران سنگاپور

رستوران Jaan با یک ستاره میشلین و سرآشپز “کرک وستاوی” یکی از برترین رستوران های سنگاپور به شمار می‌رود و منظره ای خیره کننده از شهر را از بالا به مهمانان ارائه می‌دهد. غذاهای این رستوران به دلیل ترکیب کلاسیک بریتانیایی با استفاده از مواد فصلی شناخته شده است، و غذاهایی را ارائه می دهد که به اندازه فضای داخلی آن طبخش هم پیچیده است. هر بار بازدید از رستوران   jaanیک تجربه شگفت انگیز است، از منوی همیشه در حال تغییر گرفته تا محیط و خدمات.

Morsels

این رستوران روستایی به سبک انباری، توسط سرآشپز “پترینا لوه” ساخته شده است، morsels فضایی جذاب برای خوردن غذاهای ترکیبی خلاقانه دارد. ترکیب غذاها منجر به طعم‌هایی می‌شود که شما را از ترش و شیرین به شور، تلخ و اومامی می‌برد. منوی گیاهی این رستوران به اندازه منوی غیر گیاهی قوی است. پیشنهاد می‌کنیم غذاهایی مانند کاری راگو ژاپنی، مردانا با کدو تنبل کوری و کابوچا گازپاچو و توفو را انتخاب کنید.

Super Loco

رستوران سنگاپور

در Super Loco، همه چیز حال و هوای خوبی دارد. بنیانگذاران این رستوران با الهام از غذاهای خیابانی و تجربیات فرهنگی غنی مکزیک، Super Loco را با محیطی گرم خلق کرده اند. با رفتن به این رستوران با فضای داخلی رنگارنگ و غذاهای خوش طعم میخکوب خواهید شد. پیشنهاد می‌کنیم دسته جمعی به این رستوران بروید تا بیشتر بهتان خوش بگذرد، سپس منتظر مواد تازه و طعم های تند باشید.

Restaurant Ibid

رستوران Ibid که توسط Woo Wai Leong، برنده اولین MasterChef Asia در سال 2015، رهبری می‌شود، او پس از مدتها تیمی کار کردن در نهایت تصمیم گرفت تا این رستوران را به تنهایی مدیریت کند. او با تاثیر از میراث و خاطرات خود، غذاهای خلاقانه‌ای را با الهام از غذاهای معاصر چینی خلق می کند. برای ایجاد هماهنگ بافت غذاها و طعم ها، در هر بشقاب نهایت دقت و تفکر وجود دارد. هر چند وقت یکبار برای یک ترکیب تازه، منوی مزه را دنبال کنید!

Preludio

رستوران سنگاپور

غذا خوردن در پرلودیو مانند یک ماجراجویی است. این رستوران هر 10 تا 15 ماه منوهای خود را تغییر می دهد و داستان خود را یک فصل در یک زمان می نویسد. و با ترکیب غیرمعمول غذاها، عطر و طعم در هر غذا، کام شما به سفر غذایی جالبی می‌برد.

Min Jiang at Dempsey

قدم گذاشتن در این رستوران مانند این است که به یک استراحتگاه جزیره ای فوق العاده شیک در بالی رفته باشید. طلاهای پر زرق و برق، دکور سبز و زرد، سطوح سنگ مرمر صیقلی و فضای داخلی مدرن شما را به وجد خواهد آورد. در منو، غذاهای کانتونی و سیچوانی، با موادی مانند اردک پکن و لقمه های دیم سام دوست داشتنی را می‌توانید سفارش دهید.

Empress

رستوران سنگاپور

این رستوران خیره‌کننده با بخش‌های مدرن و درجه یک، چشم‌اندازهای باورنکردنی از کنار آب و منوی سنتی چینی را به مشتریانش ارائه می‌دهد. در میان محیطی پرجنب‌وجوش، می توانید یک میان وعده سفارش دهید، یا از یک وعده غذایی آرام همراه با در محوطه بیرونی Empress لذت ببرید. ما به شما توصیه می‌کنیم کباب‌های خاص را که در یک بشقاب سه‌گانه سرو می‌شود، با گوشت کبابی و دنده‌های گوشت شیرین چسبناک، امتحان کنید.

Dessert Bar

این رستوران یک استاد دسر به نام “جانیس وانگ” دارد. بارها و بارها می‌توانید برای خوردن دسرهای خوشمزه و متفاوت به آنجا بروید، او با خلاقیت های عجیب و غریب و در عین حال خوشمزه همیشه شگفت زده تان خواهد کرد. شما می توانید شیرینی مورد علاقه خود را حتی در ساعات اولیه صبح سفارش دهید!

نگران نباشید؛ هنوز چند پیشنهاد از بهترین رستوران های سنگاپور باقی مانده است!

Foc Sentosa

رستوران سنگاپور

رستوران سنتوزا یکی دیگر از بهترین رستوران های سنگاپور، به راحتی می‌تواند شما را جذب کند. منطقه‌ای زیبا در سواحل شنی ساحل پالاوان را تصور کنید. چه بخواهید برای یک بعدازظهر  انرژی بگیرید یا با یک شام دلپذیر در زیر آسمان پرستاره شب استراحت کنید، این رستوران مقدار زیادی پائلای خوش‌طعم، غذاهای دریایی کبابی خوشمزه و گوشت‌های باربیکیو را به شما ارائه می‌دهد.

Blu Kouzina

مکان وسیع Blu Kouzina برای پذیرایی از وعده‌های غذایی دلچسب گروهی یا یک شام عاشقانه برای دو نفر به سبک یونانی طراحی شده است. این رستوران گرم که هر دو دستور پخت سنتی و معاصر را با مواد تازه یونانی ترکیب می کند، منوی گسترده ای از سالاد، دیپ، گوشت و غذاهای دریایی را به مشتریانش ارائه می‌دهد. پیشنهاد می‌کنیم چند دیپ سفارش دهید، مخصوصا تاراماسالاتا و قلیه کاد سفید، سپس با کباب، بشقاب گوشت یا غذاهای دریایی ادامه دهید.

Corner House

رستوران سنگاپور

این رستوران در فضای سبز زیبا با سرآشپزی ماهر، که مدتی را در آشپزخانه‌های ستاره‌دار میشلن در سرتاسر جهان گذرانده است، غذاهای فرانسوی و آسیایی را با یک خلاقیت بی نظیر ترکیب می‌کند. چه در هنگام ناهار یا شام، تجربه به سبک اوماکاسه برایتان در این رستوران دلچسب خواهد بود.

The Halia

قدم زدن در باغ گیاه شناسی راهی دلپذیر برای گذراندن یک بعد از ظهر است. اما، می‌توانید با یک وعده خوشمزه در یکی از بهترین رستوران‌های دارای گواهی حلال در سنگاپور، آن را حتی دلچسب تر کنید. اسپاگتی چیلی خرچنگ با سس تند و شیرین پوشانده شده است و سپس تکه های گوشت خرچنگ روی آن قرار می گیرد، بهترین انتخاب در این رستوران خواهد بود. از همه بهتری، فضای بیرونی آن است که در عرشه فضای باز به شما امکان می دهد در زیبایی طبیعت غوطه ور شوید.

Mott 32

رستوران سنگاپور

با رفتن به این رستوران وارد فضای پر جنب و جوش پر از شاخ و برگ های سرسبز و دکوری زیبا، خواهید شد. رستوران چینی معروف هنگ کنگ با منوی باشکوه خود در سنگاپور حسابی سروصدا کرده. پیشنهاد می‌کنیم، هنگام بازدید از این رستوران بدون سفارش غذاهایی مانند اردک پکن برشته شده در چوب سیب، گوشت خوک کباب پلوما ایبریکو با لعاب عسل کوهی زرد، و ماهی کاد سیاه دودی از آن بیرون نیایید.

Thevar

این رستوران مدرن هندی با اضافه کردن مقداری ادویه به غذاها، توسط سرآشپز Mano Thevar اداره می شود. او ظرافت خود را در آشپزخانه با مجموعه ای خلاقانه از طعم های سنتی هندی که به سبک معاصر درست می‌کند، به نمایش می گذارد.

Birds of a Feather

رستوران سنگاپور

این رستوران با دکور زیبا و غذاهای غربی که با طعم سیچوان رنگ آمیزی شده است، تجربه کاملاً بی نظیری را به شما ارائه می دهد. محیط گرم Birds of a Feather با غذاهایی مانند بولونی تند شرقی و ماپو توفو، منوی خود را تکمیل می کند. پیشنهاد می‌کنیم برای گردهمایی‌های گروهی دوستان یا خانواده به این رستوران بروید.

برای تجربه یک وعده خوشمزه در بهترین رستوران های سنگاپور؛ همین حالا قیمت بلیط هواپیما سنگاپور را برسی کنید!

نظرات کاربران