29 شهریور 1400
دبی

ده ویلای برتر در دبی

اقامت در ویلاهای دبی یکی از مواردی است که می‌تواند لذت سفر را برای گردشگران بیش‌تر کند. علاوه بر رزرو هتل دبی شما میتوانید در بهترین ویلای های این شهر اقامت داشته باشید ما در این مطلب به معرفی ۱۰ ویلای برتر در دبی خواهیم پرداخت.
اقامت در هتل و یا ویلا هرکدام مزایا و معایبی دارند،اما این موضوع میتواند تجربه جدیدی را برایتان خلق کند.اگر قصد خرید بلیط هواپیما دبی را داریدومیتوانید لیست کاملی از قیمت و تاریخ پرواز به مقصد دبی را در سایت 3click مشاهده نمایید.

رزرو تور اروپا
تصویر داخلی یکی از ویلاهای دبی

اگر برای تعطیلات خانوادگی در دبی به دنبال یک مکان ایده ­آل با مبلمان زیبا، بزرگ و راحت می­گردید، این ویلای لوکس 6 خوابه فوق‌العاده کاملاً مناسب شما خواهد بود. این ویلا که در طبقه بالای پالم جمیرا واقع شده است، یکی از بهترین ویلاهای دبی با منظره اقیانوس و کلیه امکانات رفاهی مدرن به شمار می­رود. یک آشپزخانه مجهز، بخش غذاخوری، ملحفه ­ها و پارچه­ های با کیفیت و بوتیک همه امکانات لازم و راحتی یک هتل 5 ستاره را در خانه برای شما فراهم می­کند. میهمانان از این اقامتگاه مجلل لذت می­برند و استخر روباز خصوصی نیز برای کودکان اوقات خوشی را فراهم می­کند.

ویلا­های بوتیکی رودا مجهز ترین ویلاهای دبی

ویلا­های بوتیکی رودا مجهز ترین  ویلاهای دبی

در میان ویلاهای دبی، ویلا­های بوتیکی رودا با دکوراسیون زیبا برای خانواده ­های کوچک یا گروهی از دوستان که از شهر بازدید می­کنند مناسب است. ویلاهای 3 خوابه جذاب از امکانات مدرن برای اقامتی آرام و به یاد ماندنی برخوردار است. بدون ­شک مکانی ساکت و آرام می­تواند حریم خصوصی و امنیت را برای میهمانان ایجاد کند، در همین راستا کارکنان مودب این مجموعه آماده ­اند که تمامی نیاز­های شما را رفع کنند. این ملک همچنین دارای امکانات اختصاصی مانند باشگاه ساحلی، سرویس اتوبوس رایگان و غذاخوری در کافه رودا است.

ویلاهای بوتیکی مرجانی ازدیگر ویلاهای دبی

 ویلاهای بوتیکی مرجانی ازدیگر  ویلاهای دبی

اگر به دنبال حفظ حریم خصوصی و یک مکان لوکس می­گردید، این مجموعه ویلایی 5 ستاره در میان انواع ویلا­های دبی می­تواند یک انتخاب خوب در نظر گرفته شود. این ویلا­ها هم از داخل و هم از بیرون زیبا بوده و باغ متعلق به آن با تاب و استخر می­تواند کودکان را در تمام طول روز راضی نگه دارد. اگرچه در یک مجتمع دروازه‌دار اقامت می­کنید، اما چنانچه به دنبال بهترین ویلا برای مهمانی در دبی می­گردید، این مکان یک انتخاب عالی برای هدف مورد نظر شما است. هر یک از ویلاهای بوتیکی مرجانی دارای یک اتاق نشیمن بزرگ، گاراژ اتومبیل و مکان مخصوص برای خدمتکار است.

ویلاهای ساحلی نیکی جزء مدرن ترین ویلاهای دبی

مدرن ترین  ویلاهای دبی

ویلاهای ساحلی نیکی در هتل و آبگرم نیکی بیچ ریزورت و در ساحل مروارید جمیرا قرار دارد. اجاره این ویلاهای دبی که دارای استخر بوده و بسیار مجلل و لاکچری طراحی شده­ بدون شک برای هرکسی وسوسه­ کننده است. در این مکان امکانات و خدمات در حد کلاس جهانی، رستوران، سالن ورزشی کامل و مجهز، ورزش­ های آبی، تنیس و یک منوی عالی صبحانه وجود دارد. ساحل بکر خصوصی در این ویلا­ها برای استراحت و شنا بسیار مناسب است، در حالی که پرسنل مودب  و خونگرم متعلق به این ویلا­ها فقط سعی می­کنند لحظات و خاطرات خارق ­العاده را برای شما فراهم کنند.

پاسپورت دومینیکا

ویلا­های مدلاک‌ جزء زیباترین ویلاهای دبی

ویلا­های دبی به از نظر شکل، خدمات‌دهی و امکانات با هم رقابت داشته و تعداد آن‌ها زیاد است. ویلاهای مدلاک بسیار لوکس، بزرگ و درخشان بوده و دارای یک استخر شنای اختصاصی در فضای باز و کلیه امکانات رفاهی ضروری است. یک آشپزخانه مدرن و تمیز با یخچال فریزر و حیاط پشتی با تجهیزات باربیکیو برای اقامت طولانی در این جا در نظر گرفته شده که همه نیاز­های میهمان را در بهترین شکل ممکن رفع می­کند. این مکان نسبت به پول ارزش و خدمات زیادی را برای میهمان عرضه کرده و مستخدم عالی برای پاسخگویی به تمام نیازهای شما دارد. از این مکان تا رستوران‌های برتر تنها 5 دقیقه بر اساس رانندگی فاصله است؛ علاوه‌بر این شما تنها 15 دقیقه با دیدنی‌های گردشگری این منطقه فاصله دارید.

برج های کندی – Signature Villa K از دیگر ویلاهای دبی

برج های کندی از دیگر  ویلاهای دبی

Signature Villa K یکی از مجلل‌ترین ویلاهای دبی است که از همان لحظه ورود شما را شگفت زده خواهد کرد. اتاق­های این مجموعه از نظر زیبایی و ظرافت بی­نظیر بوده و همچنین به طور کامل مبله شده است و با بهترین پارچه­ ها و ملافه­ ها پوشش داده شده­ که نهایت راحتی و زیبایی را برای میهمانان عرضه می­کند. در هر یک از این ویلا­ها یک بخش ناهار­خوری در فضای باز، یک استخر زیبا، یک ست تاب کودک و یک اتاق بازی با استخر وجود دارد. تمام راحتی­ ها و امکانات موجود در این ویلا­های دنج در مقایسه با یک هتل 5 ستاره مجلل بدون شک برتری دارد.

ویلا های کلوپ نهر دبی از جذاب ترین ویلاهای دبی

ویلا های کلوپ نهر دبی از جذاب ترین  ویلاهای دبی

ویلاهای دبی هر یک به نوعی با ارائه خدمات، سرویس، رفاه و امتیاز در رقابت جذب مشتری تمامی تلاش خود را می­کنند. ویلاهای کلوپ نهر دبی فقط 3 کیلومتر با فرودگاه فاصله دارد، این ویلاهای 4 خوابه دبی با استخر اختصاصی برای یک خانواده بزرگ که به دنبال اقامتی به یاد ماندنی می­گردند، یک گزینه بی­نظیر به شمار می­رود. هر یک از ویلا­ها یک تراس  زیبا دارند که می­توانید در آن با کتاب و قهوه لحظات خوشی را تجربه کنید و این درحالی است که بچه ­ها در استخر روباز اوقات خوبی را سپری می‌کنند. برندهای معروف برای خرید مانند Zara و H&M در فاصله کمی از شما قرار دارند و همچنین با 5 دقیقه پیاده­ روی می­توانید خود را به پل شناور برسانید.

ویلا های تعطیلاتی یانجون از متفاوت ترین ویلاهای دبی

ویلا های تعطیلاتی یانجون از متفاوت ترین  ویلاهای دبی

یکی از بهترین ویلاهای دبی، ویلاهای تعطیلاتی یانجون است که درست در کنار ساحل قرار دارد. این مکان دارای ورزش­ های آبی، کایاک سواری و سایر فعالیت‌های مهیج است و لحظات خوشی را برای میهمانان رقم می­زند.اتاق خواب ها به صورت مدرن مبلمان شده ­اند و همچنین آشپزخانه مجهز با جدیدترین لوازم در اختیار مهمان قرار می­گیرد. تراس دوست داشتنی در هر یک از ویلا­ها، منظره‌ای مسحورکننده از دریا و ماسه ­های سفید و طلایی ساحل را برای میهمانان به ارمغان می­آورد.

رزرو تور دبی

J5 Villas Holiday Homes Barsha Gardens از بهترین ویلاهای دبی

 Barsha Gardens از بهترین  ویلاهای دبی

این ویلاهای دبی به صورت 4 خوابه بوده و برای اقامتی کوتاه یا برای تعطیلات خانوادگی گزینه ایده­ آلی به شمار می­رود. هر یک از این ویلا­ها دارای اتاق خواب های بزرگ به همراه حمام­ و مبلمان زیبا است. همچنین این اتاق‌ها به بهترین امکانات مجهز شده تا شما در دوره اقامت خود لحظات بی­نظیری را تجربه کنید. علاوه‌بر این، در این مجموعه ویلایی، استخر روباز، استخر و زمین بازی کودکان و امکانات باربیکیو وجود دارد. شایان ذکر است که این مکان تنها چند دقیقه با اسکی دبی و مرکز خرید امارات فاصله دارد.

ویلا در Elite Palaces Holiday Home

ویلا در Elite Palaces Holiday Home یکی از جذاب ترین ویلاهای دبی

یکی دیر از مجموعه ویلاهای دبی Elite Palaces Holiday Home است. این ملک پنج خوابه فقط 2.5 کیلومتر با مرکز خرید امارات فاصله دارد. اگر به دنبال بهترین ویلا برای اجاره در دبی می­گردید، این مکان بدون شک یک گزینه عالی برای شما است. این مجموعه ویلایی با داشتن اتاق­ های بزرگ، آشپزخانه مجهز، فضای غذاخوری و استخر سرپوشیده برای خانواده‌ها و حتی گروه بزرگی از دوستان بسیار مناسب است. همچنین هر یک از ویلا­ها یک تراس زیبا دارد و مهم‌تر از همه به انواع رستوران­ها، سوپرمارکت­ها و ساحل نزدیک است.

در این مطلب ۱۰ مورد از بهترین ویلاهای دبی را برای اقامت شما در سفرتان معرفی کردیم تا بتوانید در بهترین مکان‌های ممکن اقامت کنید. اگر اقامت در این ویلاهای شیک و مجلل را تجربه کرده‌اید می‌توانید تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

نظرات کاربران