بهترین کافه های مالدیو

بهترین کافه های مالدیو که قبل از سفر باید بشناسید

در 10 سال اخیر کافه‌ها و رستوران‌های متنوعی در ماله و هولهوماله پا گرفته و رونق یافته است و همین امر باعث شده که گردشگران در سفرشان به مالدیو و پایتخت دیدنی آن یعنی شهر ماله، گزینه‌های زیادی برای شکم‌گردی و امتحان کردن طعم‌ها و غذاهای تازه در بهترین کافه های مالدیو پیش رو داشته باشند؛ پس اگر شما هم قصد دارید به این کشور جذاب در جنوب غربی هند سفر کنید، تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا با بهترین کافه های مالدیو به خوبی آشنا شوید. 

رزرو تور اروپا

رزرو تور ارزان با سه کلیک خوبه!

دربار بمبئی هولهوماله؛ از بهترین کافه های مالدیو

بهترین کافه های مالدیو

یک نکته جالب را حتما باید در این رستوران خوب مالدیویی رعایت کنید؛ هرگز فراموش نکنید که در دربار بمبئی باید با دست غذا بخورید. مرغ، کره و نان ویژه و بریانی‌های خاص این رستوران، از لذت‌بخش‌ترین غذاهایی است که در منوی دربار بمبئی هولهوماله می‌توانید پیدا کنید. 

رزرو بلیط هواپیما سه کلیک

کافه است من؛ از خاص‌ترین رستوران های مالدیو

اگر می‌خواهید در رستورانی دنج با فضای داخلی شگفت‌انگیز و زیبا که به شیوه روستایی طراحی شده است غذاهای خوشمزه و تازه را امتحان کنید، کافه است من پیشنهاد ویژه ما برای شماست. کرم پرسوی کرکی خاص‌ترین خوراکی است که هنگام استراحت و لذت بردن از مناظر زیبای جاده و یا در زمان مطالعه کتاب مورد علاقه‌تان، در این کافه می‌توانید بخورید. راستی، جالب است بدانید که لغتAst  در نام این رستوران که در واقع کلمه‌ای ایسلندی است، در زبان انگلیسی به معنی عشق است. 

پاسپورت دومینیکا
Subsix پیشنهاد 3 کلیک
بهترین رستوران های مالدیو که زیر آب ساخته شده‌اند!

بازار ماهی منهتن ماله و هولهوماله

اگر عاشق غذاهای دریایی هستید، در این بازار می‌توانید بهترین نوع آن را پیدا کنید. در این رستوران غذاهای دریایی به سبک آمریکایی طبخ می‌شوند. هم‌چنین در منو گزینه‌های متنوعی را می‌توانید پیدا کنید که البته بهترین آن، غذاهای دریایی کبابی که در محل با آتش تهیه می‌کنند است. بعد از صرف غذا، از بهترین دسرهایی که می‌توان در طول یک سفر به مالدیو خورد، میل کنید و لذت ببرید.

رزرو هتل برای تور مالدیو را میتوانید این بار با سه کلیک امتحان کنید.

اویشی در ماله

بهترین کافه های مالدیو

دوست‌داران غذاهای اصیل ژاپنی نظیر سوشی، اویشی که از بهترین رستوران های مالدیو است را هرگز فراموش نخواهند کرد. این خانه سوشی با مدیریت سرآشپز فاتین، بهترین تجربه را از این نوع غذا در ذهن‌تان ثبت می‌کند. اگر از هواداران پروپاقرص غذاهای ژاپنی هستید، به اویشی در ماله بروید و بهترین سوشی‌ها را میل کنید. 

کافه ماه ماله؛ لذت غذاهای ارزان در رستوران های مالدیو

اگر برای‌تان مهم است که در سفرتان به شهری جدید، حتما خوراک‌های بومی را امتحان کنید و با طعم‌های جدید و اصیل آن شهر آشنا شوید، به کافه ماه که از بهترین کافه های مالدیو است بروید و با صرف غذاهای اصیل مالدیویی، لذت سفرتان را دو برابر کنید. خوب است بدانید این کافه مراقب جیب شما هم هست و غذاهایی که ارائه می‌دهد بسیار ارزان‌قیمت و مقرون‌به‌صرفه است. از غذاهایی که در منوی کافه ماه به چشم می‌خورد، می‌توان به خوراک‌های کلاسیک مالدیو نظیر نان میوه‌ای بخارپز، سیب‌زمینی شیرین، ریهااکورو، ریهااکورودیا و گارودیه، همراه با مجموعه‌ای از چاشنی‌های اصیل هند مانند تلولی‌فی و ماسمیروس اشاره کرد. 

رزرو تور سه کلیکرزرو تور سه کلیک را فراموش نکنید.

کافه برگ موز ماله

بهترین خدمات را در سفرتان، با انتخاب این گزینه از رستوران های مالدیو، دریافت کنید. کافه برگ موز، از بهترین کافه های مالدیو، برای‌تان انواع غذا، از تالیس هندی گرفته تا لامپرای سریلانکا را تدارک دیده است و منتظر شماست تا با پرسنلی باتجربه و کارآزموده، از شما پذیرایی کند. توپک های پنیر کوتیج آغشته به شیر پسته به نام رسمالای، ویژه‌ترین غذایی است که در کافه برگ موز ماله می‌توانید امتحان کنید. 

رستوران پرتقال خونی ماله؛ نودل در بهترین کافه های مالدیو

بهترین کافه های مالدیو

بهترین نودل‌ها را فقط در این رستوران می‌توانید پیدا کنید. اگر به ماله مالدیو رفتید، خود را از لذیذترین نودل‌هایی که در تمام عمرتان خواهید خورد، محروم نکنید. به رستوران پرتقال خونی بروید و نودل دلچسب‌تان را سفارش بدهید. از این گذشته، در منوی این کافه که از بهترین کافه های مالدیو است انواع غذاها، از خوراک‌های سالم و سبک گرفته تا غذاهای سنگین‌تر و فست‌فودها را می‌توانید بسته به ذائقه خود سفارش دهید و لذت ببرید. 

اغذیه‌فروشی و کافه زیبا در ماله

این کافه که رستورانی روستایی است، با شیرینی‌های تازه خانگی خود که طعم و عطری اشتهابرانگیز دارد، از شما پذیرایی می‌کند. رول دارچینی بزرگ، چیزکیک باسک و رول‌های اسفناج از دیگر خوردنی‌های منحصربه‌فرد این مورد از زیباترین و بهترین کافه های مالدیو است و البته سرآشپز ماهر کافه زیبا برای وعده ناهار، روزانه غذاهای متنوعی را تدارک می‌بیند. خوب است بدانید که این رستوران در سال 2015 به نام مالک اصلی خود، زیبا سعید، افتتاح شد. 

کافه پاپا سام هولهوماله؛ لذت برگر مرغ در رستوران های ماله

در رستوران پاپا سام، ملقب به پدر غذای خوب، برگر مرغ ترد که با پیاز و سیب‌زمینی سرخ‌شده سرو می‌شود را بخورید و لذت ببرید و بعد از غذا نیز با یک لیوان چای ویژه رستوران از خودتان پذیرایی کنید. کافه پاپا سام در سال 2019 افتتاح شده است و تا حالا، غذاها و خدمات بسیار عالی به مشتریان خود عرضه کرده است و امروزه یکی از بهترین رستوران های مالدیو محسوب می‌شود. 

آشپزخانه مالدیو در هولهوماله

بهترین کافه های مالدیو

این رستوران ویژه که دری سبز رنگ با حکاکی‌های زیبا دارد، برای اهالی مالدیو و بومیان، یک نوستالژی خاص محسوب می‌شود و تداعی‌کننده خاطرات جذابی برای آن‌هاست. در یک اتاق غذاخوری که به سبک مالدیویی خاصی طراحی شده، بنشینید و هم‌زمان با پخش موسیقی ملایم، از غذاهای اصیل مالدیو لذت ببرید. در این اتاق غذاخوری قفسه‌ای پر از کتاب و هم‌چنین بازی‌های نوستالژیک مالدیویی به چشم می‌خورد. از غذاهای خاص آشپزخانه مالدیو در هولهوماله می‌توان ریهااکورو ریها را نام برد که لذت صرف آن با یک دسر مالدیویی کامل می‌شود. 

سخن پایانی سه کلیک درباره بهترین کافه های مالدیو

در این مقاله 10تا از بهترین کافه های مالدیو را برای‌تان برشمردیم و ویژگی‌های خاص آن‌ها را شرح دادیم. مالدیو رستوران‌های خاصی دارد که می‌توانید در آن‌ها غذاهای خوش‌طعم مالدیویی را بخورید و تجربه‌ای به‌یادماندنی از سفرتان را برای خود ثبت کنید. نظر شما چیست؟ دوست دارید در کدام یک از رستوران های مالدیو غذا بخورید؟ در قسمت نظرات بنویسید. 

نظرات کاربران