Subsix
28 فروردین 1402
مالدیو

بهترین رستوران های مالدیو که زیر آب ساخته شده‌اند!

مالدیو یکی از مهمترین مقاصد گردشگری در جهان است. این کشور برای گردشگران جذابیت زیادی دارد. سفر به مالدیو یعنی ساختن خاطراتی که در هیچ کجای جهان تکرار نمی‌شود. این جزیره به راحتی هر گردشگری را جادو می‌کند. از هتل‌های ساحلی گرفته تا رستوران‌های زیر آب، هرچیزی در این جزیره امکان‌پذیر است. صرف یک وعده غذایی در بهترین رستوران های مالدیو که زیر آب قرار دارند، اتفاقی است که شاید فقط یک بار تجربه کنید اما نباید همین یک بار را از دست دهید. این رستوران‌ها زیر آب ساخته شده‌اند و سقف شیشه‌ای آن‌ها اجازه تماشای اقیانوس و موجودات دریایی را به مسافران می‌دهد.

با ما در این مطلب همراه باشید تا با بهترین رستوران های زیر آب مالدیو آشنا شوید.

بررسی قیمت تور مالدیو با سه کلیک!

رستوران Ithaa، تجربه‌ای باورنکردنی از صرف غذا زیر آب

صرف یک وعده غذایی لذیذ آن هم 16 فوت زیر آب، تنها با غذا خوردن در رستوران Ithaa امکان‌پذیر می‌شود. این رستوران یکی از بهترین رستوران های مالدیو محسوب است. رستوران Ithaa منظره‌ای 180 درجه از زندگی دریایی را به شما نمایش می‌دهد. صرف غذا در این رستوران، تجربه‌ای فراموش نشدنی است و حس فوق العاده‌ای دارد.

جالب است بدانید که امکان رزرو کردن این رستوران برای برگزاری مراسم عروسی یا مهمانی‌های خصوصی هم وجود دارد. رستوران Ithaa اولین رستوران زیر دریایی است که تماما از شیشه ساخته شده و در سال 2017 جایزه جهانی لوکس‌ترین رستوران جهان را هم به خود اختصاص داده است. بنابراین عجیب نیست که آن را به عنوان یکی از بهترین رستوران های مالدیو معرفی کنیم.

در ادامه برخی از اطلاعات این رستوران را در اختیار شما قرار می‌دهیم:

سبک آشپزی: اروپایی

میانگین هزینه: INR 13929 برای ناهار – INR 22859 برای شام (به ازای هر نفر و با احتساب نوشیدنی)

ساعت کاری: هر روز از ساعت 11 صبح تا 12 شب

رتبه تریپ ادوایزر (TripAdvisor Rating): 5/4.5

آدرس: مالدیو، جزیره کنراد رانگالی (Conrad Rangali)

رستوران Subsix، محلی برای صرف یک شام مجلل

رستوران سابسیکس یکی از بهترین و مجلل‌ترین رستوران های مالدیو است. در واقع سابسیکس، اولین کلوپ شبانه‌ای است که زیر آب ساخته شده است. در حال حاضر این رستوران شهرت جهانی دارد.

صندلی‌های این رستوران شبیه شقایق دریایی و لوسترها شبیه مرجان هستند. نور آبی رنگ، فضای رستوران را هرچه بیشتر شبیه دریا می‌کند. غذا خوردن در سابسیکس حس یک پری دریایی را در مسافران ایجاد می‌کند.

سابسیکس در حدود 20 فوت زیر اقیانوس هند ساخته شده است. برای رسیدن به این رستوران باید سوار قایق‌های تندرو شوید و در میان اقیانوس از سه طبقه پله پایین بروید.

میانگین هزینه: INR 5143 برای دو نفر

ساعت کاری: هر روز از ساعت 12 تا 14:30 برای صرف ناهار و از ساعت 21 تا نیمه‌شب روزهای چهارشنبه و شنبه برای برگزاری مهمانی‌های خصوصی

رتبه تریپ ادوایزر: 5/5

آدرس: مالدیو، جزایر خصوصی نیاما در Huluwalu

رستورانSEA ، تجربه غذا خوردن در بهترین رستوران های مالدیو

رستوران سی، تجربه‌ای جدید و باورنکردنی از غذا خوردن زیر آب را برای شما ایجاد می‌کند. این رستوران به خاطر تفریحات و فعالیت‌هایی که برای مشتریان خود فراهم کرده، بین بهترین رستوران های مالدیو قرار گرفته است.

بازدید از این رستوران یعنی غذا و تفریح در کنار هم، آن هم در اعماق اقیانوس هند. اگر به این رستوران سر بزنید می‌توانید علاوه‌بر غذاهای بین‌المللی متنوع از بازی دارت، پخش موسیقی، نوشیدنی‌های جذاب و حتی شنا کردن در اقیانوس لذت ببرید.

هزینه: INR 14287 برای هر نفر

ساعت کاری: از 12 تا 14 برای ناهار و از 18:30 تا 22:30 برای شام

رتبه تریپ ادوایزر: 5/5

آدرس: مالدیو، جزیره کیهاوا هوراوالی (Kihavah Huravalhi)

رستوران 5.8، لذت غذا خوردن در بهترین رستوران های زیردریایی مالدیو

رستوران زیردریایی 5.8 یکی از عجیب‌ترین، مجلل‌ترین و البته بهترین رستوران های مالدیو است. این رستوران برای صرف یک ناهار لذت بخش، عالی است اما صرف یک شام لوکس هنگام غروب آفتاب و زیر آب، تجربه‌ای است که فقط در این رستوران امکان‌پذیر می‌شود.

رستوران 5.8 بزرگترین رستوران تمام شیشه‌ای زیر دریایی جهان است. باید بدانید که صرف یک وعده غذایی در این رستوران، هزینه سنگینی برای مشتریان دارد اما طعم فوق‌العاده غذا و منظره بی‌نظیر آن، ارزش این هزینه را دارد.

اگر می‌خواهید به صورت کلی با هزینه‌های سفر به مالدیو آشنا شوید، روی این لینک کلیک کنید: هزینه سفر به مالدیو چقدر است؟

سبک آشپزی: غذاهای دریایی، اروپایی، بین‌المللی و غذاهای ترکیبی

هزینه: INR 17143 برای ناهار و INR 23571 برای شام به ازای هر نفر

ساعت کاری: از ساعت 12:30 برای ناهار، از ساعت 18:15 برای صرف شام در زمان غروب آفتاب و از ساعت 21:15 برای صرف شام زیر نور مهتاب

رتبه تریپ ادوایزر: 5/5

آدرس: مالدیو، جزیره Hurawalhi، جزیره مرجانی Lhaviyani، استراحتگاه جزیره Hurawalhi

رستوران Minus Six Meters، محلی برای یک شام غیر عادی

رستوران Minus Six Meters جواهری درخشان بین بهترین رستوران های زیردریایی مالدیو است. انواع غذاهای دریایی عجیب و غریب در این رستوران سرو می‌شوند که همه آن‌ها بی‌نظیر و لذیذ هستند.

جالب است بدانید که اگر برای اقامت خود از هتل این مجموعه استفاده کنید و بیش از 4 شب در هتل اقامت داشته باشید، صرف غذا در رستوران برای شما رایگان خواهد بود.

علاوه‌بر صرف صبحانه و ناهار، رزرو سالن رستوران برای مهمانی یا رویدادهای ویژه در هنگام عصر هم امکان‌پذیر است. به این نکته توجه کنید که در این رستوران می‌توانید هنگام خوردن غذا از مناظر فوق‌العاده‌ای مانند شنا کردن لاک پشت‌های دریایی و زندگی صدف‌ها هم لذت ببرید.

سبک آشپزی: اروپایی، غذاهای دریایی

هزینه: 100 تا 300 دلار آمریکا

ساعت کاری: 12 تا 14 برای ناهار و 19 تا 22 برای شام

رتبه تریپ ادوایزر: 5/5

آدرس: مالدیو، جزیره Maadhoo

نکاتی که باید هنگام بازدید از بهترین رستوران های زیردریایی مالدیو در نظر بگیرید!

قبل از رفتن به این رستوران‌ها باید به چند نکته توجه کنید. توجه به این نکات از پیش آمدن برخی مشکلات جلوگیری می‌کنند.

  • در صورتی که با خانواده به مالدیو سفر می‌کنید و قصد بازدید از رستوران Ithaa را دارید، بهتر است برای ناهار به این رستوران بروید. این رستوران شب‌ها به کودکان اجازه ورود نمی‌دهد.
  • قبل از حرکت به سمت هر یکی از بهترین رستوران های زیردریایی مالدیو، ساعت کاری آن‌ها را چک کنید. 
  • حتما پیش از مراجعه به این رستوران‌ها، میز خود را رزرو کنید.
  • برای رسیدن به برخی از این رستوران‌ها باید سوار قایق شوید، پس پیش از انتخاب لباس، از شرایط محیط داخلی و خارجی رستوران مطلع شوید و لباس مناسب بپوشید.
  • عکس گرفتن و ثبت خاطرات گردشگران هنگام بازدید از بهترین رستوران های مالدیو طبیعی است اما سعی کنید باعث ناراحتی سایرین نشوید. 

کلام آخر

در نگاه برخی از گردشگران، مجمع‌الجزایر مالدیو قطعه‌ای از بهشت است. ساحل آرام، اقیانوس بی‌کران، هتل‌های لوکس، آب و هوای عالی، رستوران‌های بی‌نظیر، تفریحات آبی و هرچیزی که مورد علاقه گردشگران باشد در این منطقه موجود است.

مهم‌ترین بخش سفر به مالدیو بازدید از بهترین رستوران های آن است که زیر دریا ساخته شده‌اند. غذا خوردن در این رستوران‌ها به معنای ساختن خاطره‌ای فوق‌العاده و فراموش نشدنی برای خود و عزیزانتان است. 

نظرات کاربران