مالدیو در آذر ماه

مالدیو در آذر ماه؛ چه ماجراجویی در انتظار شما خواهد بود؟

اگر دنبال یک ماجراجویی بی‌نظیر برای تعطیلات خود هستید، باید بگوییم مالدیو در آذر ماه گزینه بی‌نظیری است؛ سواحل خیره‌کننده با ماسه‌های سفید و آب‌های فیروزه‌ای زلال، جزایر باشکوه و موجودات دریایی جالب، مالدیو را به یک مقصد توریستی جذاب در ماه دسامبر تبدیل کرده است.  

رزرو تور اروپا

بیشتر از این منتظر نمانید و پس از مطالعه کامل این مقاله، مالدیو را در صدر لیست سفرهای پاییزی خود بنویسید؛ در واقع چه برای ماه عسل برنامه‌ریزی می‌کنید و چه قصد یک سفر خانوادگی مهیج را دارید، مالدیو در آذر ماه خدمات و تفریحات غافل‌گیرکننده‌ای برای‌تان دارد. بنابراین تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا پیش از رزرو بلیط خود، درباره آب‌وهوای این بهشت توریستی و بهترین جزایر، هتل‌ها و رستوران‌های آن اطلاعات کافی به دست آورید.  

فرصت رزرو بلیط هواپیما از سه کلیک را از دست ندید

آب‌وهوای مالدیو در ماه دسامبر

مالدیو در آذر ماه

قبل از هرچیز، لازم است درمورد آب‌وهوای مالدیو در آذر ماه آگاه باشید. باید بگوییم که متاسفانه آب‌وهوای مالدیو در ماه دسامبر چندان قابل پیش‌بینی نیست؛ نیمه اول ماه بارندگی فراوانی دارد، به‌طوری که می‌توان گفت دومین ماه پرباران سال در مالدیو، دسامبر است. اما در اواخر این ماه، هوا خشک و گرم می‌شود و گرمای دلپذیری دارد. خوب است بدانید که اکثر گردشگران در پایان ماه دسامبر از مالدیو بازدید می‌کنند تا کریسمس و سال نو را بدون نگرانی از خیس شدن، جشن بگیرند و با خیال راحت در اماکن روباز تردد کنند. 

بهترین زمان برای بازدید از مالدیو

آب‌وهوای مالدیو در ماه دسامبر نمایان‌گر پایان بادهای موسمی جنوب‌غربی و آغاز یک فصل خشک است. گفتنی است که اوایل ماه دسامبر یکی از ارزان‌ترین بازه‌های زمانی سفر به مالدیو محسوب می‌شود؛ اکثر گردشگران ترجیح می‌دهند در پایان این ماه و پس از اتمام بارندگی‌ها، به مالدیو بروند تا در تعطیلات خود چالش کم‌تری داشته باشند.

پاسپورت دومینیکا

متوسط ​​بودجه مورد نیاز برای هر نفر در یک روز مالدیو

اگر قصد دارید در دسامبر به مالدیو بروید، لازم است برای رزرو بلیط پرواز (رفت و برگشت) حدود 40 هزار روپیه، برای اقامت در بهترین هتل‌های مالدیو 6 تا 10 هزار روپیه، برای وعده‌های غذایی 2 هزار روپیه و برای گشت‌وگذار 2 هزار و پانصد روپیه کنار بگذارید. لازم است بگوییم در محاسبه این هزینه‌ها، عوامل اصلی مانند محل اقامت، نقل‌وانتقالات محلی، وعده‌های غذایی، گشت‌وگذار و خرید برای سپری کردن یک تعطیلات عالی در مالدیو، در نظر گرفته شده است .

جزیره ماله؛ بازدید از پایتخت مالدیو در آذر ماه

مالدیو در آذر ماه

یکی از پررونق‌ترین و تماشایی‌ترین جزایر مالدیو که همه ساله در دسامبر گردشگران بسیاری را از سراسر نقاط جهان به‌سوی خود می‌کشاند، جزیره ماله، پایتخت زیبای مالدیو، است. با این‌که ماله جزیره‌ای کوچک است اما جمعیت زیادی دارد و همچنین مرکز اقتصادی مالدیو به‌شمار می‌رود. هم‌چنین خوب است بدانید این جزیره جاذبه‌های متعددی مانند مسجد جمعه بزرگ، موزه ملی مالدیو و بازار ماهی معروف مالدیو را در خود گنجانده است. 

جزیره میرو

میرو، واقع در ماله شمالی، جزیره‌ای پوشیده از درختان نخل با تالاب‌های درخشان، سواحل شنی سفید و آب‌های شفاف است و از بهترین جزایری است که در سفر خود به مالدیو در آذر ماه، می‌توانید از آن بازدید کنید و عکس‌های زیبایی را از فضای سرسبز آن برای خود ثبت کنید.

بازدید از جزیره بیادو مالدیو در آذر ماه

اگر در آذر به مالدیو رفتید، هرگز گشت‌وگذار در جزیره بیادو را از دست ندهید. در واقع بیادو به منزله بهشتی برای غواصان و دوست‌داران ورزش‌های آبی است. این جزیره تفریحی که در جزیره مرجانی کافو واقع شده است و توسط گروه تاج هند مدیریت می شود، با پوشش گیاهی انبوه، آب‌های نیلگون، نقاط غواصی متعدد و طبیعتی دیدنی با هوایی تمیز، می‌تواند انتخاب خوبی برای سپری کردن تعطیلاتی عالی باشد. 

جزیره آلیماتا

مالدیو در آذر ماه

این جزیره، واقع در منطقه شرقی مالدیو، به‌خاطر اکوسیستم خاص دریایی و آبزیان متنوعی که دارد، معروف است. سواحل سفید، آب‌های فیروزه‌ای و اقامتگاه‌های لوکس از دیگر ویژگی‌های مثبت این جزیره دیدنی مالدیو است. 

حضور در جزیره وادهو مالدیو در دسامبر

فیتوپلانکتون‌ها را در جزیره وادهو که در جزیره مرجانی «را» قرار دارد، ببینید. این جزیره به‌ویژه به خاطر دریای مسحورکننده‌اش که در طول شب به دلیل یک واکنش شیمیایی به نام «بیولومینسانس» به شدت روشن می‌شود، معروف است.

صخره موز؛ هیجان شیرجه‌زنی در آب‌های لاجوردی

صخره موز که به دلیل شباهتش با این میوه به این اسم مشهور است، یکی از بهترین نقاط غواصی در جهان محسوب می‌شود. به این مکان دیدنی بروید و با تماشای حیات دریایی متنوع، صخره‌ها، غارها و مرجان‌های بزرگ شگفت‌زده شوید. 

موج‌سواری در تالاب‌های جذاب مالدیو در آذر ماه

اگرچه غواصی معروف‎ترین و پرطرف‌دارترین ورزش آبی مالدیو است، اما ورزش‌های مهیج دیگری هم وجود دارد که شما را حسابی سرگرم می‌کند؛ اگر به استراحتگاه باروس و میدهوپارو رفتید، موج‌سواری در تالاب‌های اطراف آن را تجربه کنید و لذت ببرید.

ماساژ در اسپا؛ از تفریحات مالدیو در آذر ماه

مالدیو در آذر ماه

خوب است در طول تعطیلات خود، مدتی را هم در مراکز سلامتی و ماساژ بگذرانید تا با انواع خدمات لذت‌بخش نظیر آیورودا، استراحت در آب‌گرم مالدیو و دریافت ماساژ سوئدی، استرس و تنش را از ذهن و بدن‌تان دور کنید و تجدید قوا کنید. 

آشنایی با پیشینه تاریخی مالدیو

اگر عاشق موزه‌گردی و تاریخ هستید، به موزه ملی مالدیو بروید. این موزه که در کاخ سلطنتی مالدیو قرار دارد، دربردارنده مقالات باستان‌شناسی مختلف، مجسمه‌های بودا، آفتاب‌گیرها و مبلمان سلطنتی، لباس‌ها و کفش‌ها، سکه‌ها، زیورآلات، زره‌ها و بسیاری دیگر از اشیا عتیقه است که مختصری از تاریخ جزیره را برای‌تان روایت می‌کند. 

کروز دوهنی مالدیو در دسامبر

 در طول سفر خود به مالدیو در ماه دسامبر، برای لذت بردن از مناظر تماشایی غروب خورشید بر فراز افق مالدیو، برنامه‌ریزی کنید؛ سوار کشتی کروز سنتی دوهنی شوید و با سفری یک ساعته با کروز بر فراز آب‌های آرام اقیانوس هند، جست‌وخیز دلفین‌ها در آب‌های اقیانوس را ببینید.  

لذت حضور در زیردریایی نهنگ مالدیو در آذر ماه

اگر می‌خواهید در طول سفر خود به مالدیو در آذر ماه، بدون خیس شدن شاهد زندگی دریایی جذاب زیر اقیانوس باشید، این زیردریایی بزرگ را انتخاب کنید. این زیردریایی هر 90 دقیقه به زیر آب می‌رود تا به مسافران این امکان را بدهد که زندگی دریایی باشکوه زیر آب‌های نیلگون مالدیو را ببینند و شگفت‌زده شوند. 

ماهی‌گیری؛ تفریح دلپذیر مالدیو در آذر ماه

مالدیو در آذر ماه

ماهی‌گیری یکی از منابع تامین اقتصاد مالدیو است؛ بنابراین اگر به مالدیو رفتید حتما در ماهی‌گیری شرکت کنید و غذای خود را صید کنید. مالدیو با آبزیان متنوع خود که در آب‌های 1192 جزیره مرجانی پراکنده شده است، بهشتی برای عاشقان ماهی‌گیری محسوب می‌شود.

هتل جمیرا ویتاولی مالدیو

جمیرا ویتاولی که در ماله، پایتخت مالدیو، قرار دارد، هتلی لوکس همراه با چشم‌اندازهای باشکوه از اقیانوس است که با میانگین قیمت 70 هزار روپیه برای هر شب، امکاناتی بی‌نظیر برای اقامتی خاص و متفاوت ارائه می‌دهد. با اقامت در جمیرا ویتاولی در طول سفر خود به مالدیو در ماه دسامبر، با تماشای خورشید که از پشت درختان نخل طلوع می کند روز خود را شروع کنید و سپس از امکاناتی مانند استخر ، اسپا و تفریح در ساحل خصوصی این هتل زیبا لذت ببرید.

آدرس: مالدیو، جزیره مرجانی ماله جنوبی

استراحتگاه جزیره بهشت مالدیو در دسامبر

جزیره بهشت، ​​واقع در یک محیط آرام در جزیره لانکان فینولهو، اقامتی بهشتی را در طول سفر شما به مالدیو در ماه دسامبر برای‌تان فراهم می‌کند. از تمام لحظات حضور خود در این هتل چهار ستاره لذت ببرید و در اتاقی راحت همراه با امکاناتی مانند استخر، رستوران‌های عالی و مراکز اسپا با هزینه 26 هزار روپیه برای یک شب، استراحت و تفریح کنید. 

آدرس: مالدیو، ماله، لانکان فینولهو
استراحتگاه جزیره بیادو

این اقامتگاه رویایی که در جزیره بیادو واقع شده و در فاصله‌ای دورتر از ساحل قرار گرفته است، با اتاق‌هایی که وسایل چوبی دارد و هم‌چنین امکاناتی متعدد مانند رستوران، کافه، اسپا و نقاطی برای تجربه غواصی، یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین استراحتگاه‌ها برای سفر شما به مالدیو در ماه دسامبر را فراهم می‌کند. بابت اقامت در استراحتگاه بیادو برای هر شب، تنها 7500 روپیه می‌پردازید. 

آدرس: مالدیو، جزیره مرجانی ماله جنوبی
رستوران آکواریوم زیر آب ایتا

این رستوران که در جزیره کنراد رانگالی است، با ارائه انواع غذاهای لذیذ اروپایی به‌خوبی از شما پذیرایی می‌کند. این رستوران که در 16 فوت پایین‌تر از سطح دریا قرار دارد، نه‌تنها غذاهای خوب و لذیذی سرو می‌کند، بلکه چشم‌اندازها و مناظری سراسرنما از مرجان‌های رنگارنگ اطراف رستوران را نیز ارائه می‌دهد. خرچنگ صخره‌ای و میگوی کارابینروس این رستوران را هرگز از دست ندهید. 

رستوران بارابارو مالدیو در ماه دسامبر

مالدیو در آذر ماه

اگر دوست دارید در سفرتان به مالدیو غذاهای هندی بخورید، به این رستوران، واقع در استراحتگاه چهار فصل کودا هورا، بروید و این غذاها را امتحان کنید. بارابارو با فضای سنتی هندی که از معماری کرالا الهام گرفته شده است، غذاهای لذیذ هندی را در محیطی اقیانوسی و جذاب، سرو می‌کند.
رستوران ریف کلاب

طعم غذاهای اصیل ایتالیایی را در کنار اقیانوس، در رستوران ریف کلاب بچشید و لذت ببرید و در طول تعطیلات خود در مالدیو، در این رستوران درجه یک شام بخورید. این رستوران در منطقه کودا هورا واقع شده است. یادتان نرود که لینی و ماهی کبابی ریف کلاب را از دست ندهید. 

نحوه رسیدن به مالدیو و حمل‌ونقل در آن

از آن‌جایی که مالدیو یک مقصد توریستی محبوب است، از طریق راه‌های هوایی با همه کشورهای اصلی ارتباط دارد؛ بیشتر خطوط هوایی از فرودگاه بین‌المللی ماله، به تمام نقاط اصلی جهان پرواز دارد. به‌طور کلی سیستم حمل‌ونقل در مالدیو عمدتا از هواپیماهای دریایی و قایق‌های تفریحی خصوصی تشکیل شده که روش‌هایی راحت اما پر هزینه برای رفت‌وآمد است. کشتی‌های عمومی و خصوصی و هم‌چنین قایق‌های تندرو نسبتا ارزان‌تر است و بهترین راه رفت‌وآمد در مالدیو در ماه دسامبر به شمار می‌رود.

کلام آخر سه کلیک درمورد سفر به مالدیو در آذر ماه

در این مقاله اطلاعاتی جامع راجع‌به سفر به مالدیو در آذر ماه، بهترین تفریحات، جزایر دیدنی، رستوران‌های خوب و هتل‌های مناسب برای یک اقامت به‌یادماندنی را ارائه دادیم. امیدواریم برای‌تان مفید باشد. سفر به مالدیو در اواخر ماه دسامبر، با توجه به آب‌وهوای مطبوع و انواع امکانات تفریحی مانند غواصی و موج‌سواری، تجربه‌ای به‌یادماندنی را برای‌تان رقم خواهد زد.

نظر شما چیست؟ آیا دوست دارید در ماه آذر به مالدیو سفر کنید؟ 

نظرات کاربران