مالدیو در فروردین ماه؛ تجربه زیبایی جزایر گرمسیری

مالدیو کشوری جزیره‌ای در دل اقیانوس هند است که برای سفر بهاره بسیار مناسب است. در این مقاله قرار است به جزئیات سفر به مالدیو در فروردین ماه بپردازیم. این کشور زیبا یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در فصل بهار و به خصوص فروردین است. پس تا انتهای این مقاله از مجله گردشگری سه کلیک همراه ما باشید تا با مالدیو در فروردین ماه بیشتر آشنا شوید. 

رزرو تور اروپا

یک تور جذاب همراه با رزرو بلیط هواپیما در سه کلیک میتوانید تجربه کنید

آب‌وهوای مالدیو در فروردین ماه

مالدیو در فروردین ماه

فروردین یکی از بهترین ماه‌ها برای بازدید از مالدیو است زیرا در طول روز هوا آفتابی و برای تفریحات آبی بسیار مناسب است. از سوی دیگر بیشتر مسافران مالدیو دوست دارند طی سفر از تفریحات آبی این کشور استفاده کنند و به همین دلیل پیشنهاد اول برای سفر به مالدیو در فروردین ماه است. طی فروردین دمای هوا میانگین بین 27 درجه تا 31 درجه متغیر است. 

سفر به مالدیو در فروردین باید چند روزه باشد؟ 

پیشنهاد ما این است که برای سفر به مالدیو 4 تا 5 روز کافیست. اما اگر می‌خواهید مهم‌ترین جاهای دیدنی این کشور را بگردید می‌توانید تا یک هفته هم از بودن در مالدیو لذت ببرید و هر روز چیزهای جدیدی از مالدیو کشف کنید. 

5 تا از جاهای دیدنی مالدیو در فروردین ماه

از آن‌جایی که دمای مالدیو در فروردین ماه بسیار مطلوب است معمولا مسافران فروردین را برای سفر به این کشور زیبا انتخاب می‌کنند. طی فروردین زیبایی مالدیو چند برابر می‌شود. مالدیو جاهای دیدنی زیادی دارد که باید در برنامه سفرتان بگنجانید. در ادامه با 5 تا از بهترین جاهای دیدنی مالدیو در فروردین ماه آشنا می‌شویم.

پاسپورت دومینیکا

جزیره ماله

جزیره ماله مالدیو در فروردین ماه

جزیره ماله یکی از بهترین و سرزنده‌ترین جاهای دیدنی مالدیو است که پایتخت مالدیو نیز محسوب می‌شود. ماله برای مسجدهای بزرگ و باشکوه و ساختمان‌های رنگارنگ شناخته می‌شود. اگر تنها 4 یا 5 روز برای سفر به مالدیو در نظر گرفته‌اید حتما بازدید از جزیره ماله را در برنامه خود بگنجانید. از دیدنی‌های ماله می‌توان به مسجد جمعه بزرگ، موزه ملی مالس و بنای یادبود سونامی اشاره کرد. همچنین مهم‌ترین تفریحات جزیره ماله عبارت است از غواصی و اسکوتر سواری. در ضمن جزیره ماله رستوران‌های دریایی زیادی دارد که برای سفارش یک وعده دریایی بسیار مناسب است. 

جزیره کودادو

جزیره کودادو به علت داشتن سواحل زیبا و تفریحات آبی متنوع یکی از بهترین جزایر مالدیو محسوب می‌شود. معمولا مسافران در سفر به مالدیو در فروردین به جزیره کودادو می‌روند و از بین اقامتگاه‌های لوکس آن یک اتاق خصوصی روی آب انتخاب می‌‌کنند. اگر قصد سفر به مالدیو در فروردین ماه را دارید حتما جزیره کودادو را در برنامه گردشتان قرار دهید.  

رزرو بهترین هتل ها در کنار تورهای فوق العاده با سه کلیک

جزیره خورشید

جزیره خورشید با نام دیگر جزیره نالا گورالیدو نیز شناخته می‌شود. جزیره خورشید در جزیره مرجانی آری واقع شده است که طبیعتی بکر و اقامتگاه‌های بی‌نظیری دارد. پس اگر به استراحت در طبیعت علاقه دارید گردش در جزیره خورشد برای شما مناسب است. تمام اقامگاه‌های این جزیره در دل طبیعت قرار گرفته و برای داشتن یک تعطیلات آرامش‌بخش بسیار مناسب است. همچنین طی سفر به مالدیو در فروردین ماه می‌توانید از تفریحات آبی در جزیره خورشید نیز لذت ببرید. 

جزیره کومو کاکائو

جزیره کومو کاکائو مالدیو در فروردین ماه

یکی دیگر از جاهای دیدنی مالدیو در فروردین ماه جزیره کومو کاکائو است. این جزیره زیبا یکی از پرطرفدارترین جاهای دیدنی مالدیو است. همچنین یکی از بهترین اقامتگاه‌های مالدیو نیز، ویلای آبی، در جزیره کومو کاکائو قرار دارد. تمام ویلاهای این اقامتگاه‌ روی آب ساخته شده و به رنگ آبی آرامش‌بخش است. در ضمن طی سفر به جزیره کومو کاکائو می‌توانید از غواصی و کایاک‌سواری نهایت لذت را ببرید.

جزیره باروس

جزیره باروس یکی از زیباترین و خلوت‌ترین جاهای دیدنی مالدیو در فروردین است. معمولا جزیره باروس خلوت است و به همین دلیل کسانی که به دنبال آرامش و سکوت هستند جزیره باروس را انتخاب می‌کنند. نکته جالب درباره جزیره باروس این است که حین غواصی در دریا می‌توانید رجان‌های زیبا را تماشا کنید. این مرجان‌ها دریایی یکی از دلایل اصلی شهرت جزیره باروس است. اگر قصد دارید در فروردین 1403 به مالدیو سفر کنید حتما بازدید از جزیره زیبای باروس را در برنامه خود قرار دهید. 

7 تفریح مالدیو در فروردین ماه

آب‌وهوای مالدیو در فروردین ماه برای تفریحات آبی و غیرآبی بسیار مطلوب است و به همین دلیل در ادامه مقاله 7 تا از محبوب‌ترین تفریحات مالدیو را بررسی می‌کنیم. 

غواصی

مالدیو در فروردین ماه

قطعا اولین و پرطرفدارترین تفریح آبی در مالدیو غواصی است. اگر تا به حال غواصی نکرده‌اید نگران نباشید چرا که در مراکز مخصوص غواصی به شما آموزش لازم را می‌دهند و هنگام غواصی یک مربی همراه شما خواهد بود. یادتان باشد اولین چیزی که حین غواصی در مالدیو می‌بینید مرجان‌های زیر دریایی است که منظره‌ای زیبا و شگفت‌انگیز در بستر دریا ایجاد کرده است. 

ساحل‌گردی

یکی دیگر از تفریحات عالی سفر به مالدیو در فروردین ماه ساحل‌گردی است. می‌توانید در ساحل قدم بزنید، از طلایی آفتاب مالدو لذت ببرید، قلعه شنی درست کنید، به تماشای غروب آفتاب بنشینید و آخر شب کنار ساحل آتش درست کنید. 

نمایش بودوبرو

بودوبرو یک نمایش سنتی در مالدیو است که اغلب به عنوان موسیقی سنتی این کشور شناخته می‌شود. این نمایش با آواز سنتی، رقص و کف‌زدن تماشاگران همراه است. 

به خیابان ماجیده ماگو بروید و از خرید لذت ببرید

یکی از بهترین و مهم‌ترین خیابان‌های مالدیو برای خرید ماجیده ماگو است. به نوعی این خیابان بهشت کسانی است که برای خرید به مالدیو سفر کرده‌اند. در این خیابان فروشگاه‌های مختلفی وجود دارد که انواع محصولات از لوازم آرایشی تا لباس، از لوازم منزل تا جواهرات و غیره را به فروش می‌رسانند. معمولا قیمت محصولات در این خیابان مقرون‌به‌صرفه است و برای خرید سوغاتی بسیار مناسب است. 

موزه ملی مالدیو

موزه ملی مالدیو در فروردین ماه

بازدید از موزه ملی مالدیو یکی از تفریحات غیر آبی است که برای علاقه‌مندان به تاریخ بسیار مناسب است. ساختمان این موزه یکی از برجسته‌ترین بناهای تاریخی مالدیو است که مجموعه بزرگی از آثار تاریخی را در خود جای داده است که شامل آثار باستانی دوره بودایی و اسلام، لباس‌ها و زیورآلات پادشاهان و ملکه‌های مالدیو می‌شود. 

جزیره مافوشی

جزیره مافوشی آن‌قدر زیباست که بی‌شباهت به بهشت نیست. جزیره‌ای بکر، زیبا و دوست‌داشتنی که برای علاقه‌مندان به تفریحات آرامش‌بخش گزینه مناسبی است. اقامتگاه‌های جزیره مافوشی جزء بهترین‌ها در مالدیو است. از سایر تفریحات جزیره مافوشی می‌توان به غواصی، تورهای موزه، غواصی و پیاده‌روی در ساحل اشاره کرد. 

رزرو تور سه کلیک برای سفرتان فراموش نکنید.

وسایل مورد نیاز برای سفر به مالدیو در فروردین

هوای مالدیو در فروردین ماه گرم و آفتابی است پس قبل از سفر این لوازم را حتما در چمدان‌تان قرار دهید:

  • کلاه آفتاب‌گیر 
  • لباس تابستانی
  • دمپایی و کفش راحت
  • لباس ساحلی
  • دوربین عکاسی یا فیلم‌برداری با کیفیت 
  • مواد ضروری مانند داروهای ضروری و کرم ضد آفتاب 
  • چتر یا بارانی

سخن پایانی

در این مقاله بهترین زمان سفر به مالدیو یعنی فروردین ماه را بررسی کردیم و چندین تفریح و جاهای دیدنی مالدیو در این ماه را معرفی کردیم. اگر قصد سفر به مالدیو در فروردین ماه را دارید از همین الان برای داشتن یک سفر خوب و عالی برنامه‌ریزی کنید. 

نظرات کاربران