رستوران های اسپانیایی سنگاپور
19 اردیبهشت 1403
جهانگردی

رستوران های اسپانیایی سنگاپور با سرآشپزهای ستاره‌دار میشلن

سنگاپور با داشتن بهترین رستوران‌های بین‌المللی، بسیار موردعلاقه گردشگران است. طوری که شما وقتی به این کشور بروید، از تنوع رستوران‌ها و غذاهای موجود در آن شگفت‌زده خواهیدشد. اما آنچه که ما در این مقاله از آن صحبت خواهیم‎‌کرد، رستوران های اسپانیایی سنگاپور است. اسپانیا با داشتن غذاهای متنوع که ریشه‌ای تاریخی دارد، بسیار مشهور است. حال قرار است شما با رفتن به سنگاپور، این غذاها را تجربه کنید؛ چه از این بهتر؟ پس در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین رستوران های اسپانیایی در سنگاپور را به شما معرفی کنیم.

رزرو تور اروپا

فرصت رزرو بلیط هواپیما از سه کلیک را از دست ندید

بهترین رستوران های اسپانیایی سنگاپور

آیا کسی پیدا می‌شود که غذاهای اسپانیایی را دوست نداشته‌باشد؟ خوشبختانه کشور سنگاپور از آن دست کشورهای توریستی است که طیف گسترده‌ای از رستوران‌ها و غذاهای اسپانیایی را دارد؛ از tapas (پیش‌غذای اسپانیایی) گرفته تا پائیا، گوشت‌های گریل‌شده و غذاهای دریایی. جالب است بدانید که در سنگاپور 16 رستوران اسپانیایی، گواهینامه رستوران‌های معتبر را در سال 2023 توسط سفیر اسپانیا دریافت‌کرد. آنچه که موجب شگفتی است، این‌که بسیاری از این رستوران‌های اسپانیایی غذاهای سنتی کریسمس را برای سرو ارائه ‌می‌کند. در ادامه این مطالب شما را با بهترین رستوران های اسپانیایی سنگاپور م

Asador 

 رستوران های اسپانیایی سنگاپور

رستوران Asador که از معروف‌ترین رستوران های اسپانیایی سنگاپور به‌شمار می‌آید، در منطقه جو چیات (نام مکانی در سنگاپور) با الهام از غذاهای سنتی اسپانیایی برای تهیه غذا از آتش‌های هیزمی استفاده‌می‌کند. در این روش غذاها در تماس مستقیم با شعله‌های آتش روی یک گریل به‌سبک باسکی (یک قومیت) یا کاستیلیایی در دمای بالا پخته‌می‌شود. این غذاها در رستوران Asador  توسط سرآشپز Javier vicente rejas و سرآشپز Houssein hafian سرو می‌شود. 

Binomio؛ از بهترین رستوران های اسپانیایی سنگاپور 

ما به شما پیشنهاد می‌کنیم به این رستوران که یکی از رستوران های اسپانیایی سنگاپور در Tanjong pagar است، بروید تا غذاهای محبوب تمام دوران را که توسط سرآشپز Gonozalo Landin تهیه‌می‌شود، میل‌کنید. منوی این رستوران براساس محصولات فصلی تازه متغیر است؛ بنابراین میهمانان می‌توانند پیش‌غذاهای جدید و غذاهای ویژه بخورند. اگر به‌دنبال غذاهای خاص اسپانیایی هستید، زودتر این رستوران را برای خودتان رزروکنید.

Esquina 

این رستوران مدرن توسط سرآشپزِ متولد بارسلون ،Carlos Montobbio، مدیریت می‌شود. این سرآشپز تخصص ویژه‌ای در تهیه طعم‌های اسپانیایی و کاتالونیایی دارد. رستوران Esquina در گوشه جاده جیاک چوآن در محله چینی‌ها قراردارد. این رستوران دارای دوفضای مجزا است؛ یک آشپزخانه اوپن در طبقه همکف با صندلی‌های مشترک و یک محیط ویژه برای رزرو گروهی و میهمانی‌های خاص که در طبقه دوم واقع شده‌است. ما به شما پیشنهادمی‌کنیم که در سفر خود به سنگاپور حتما به رستوران Esquina که از بهترین رستوران های اسپانیایی سنگاپور است، بروید.

FOC؛ یکی از رستوران های اسپانیایی سنگاپور

 رستوران های اسپانیایی سنگاپور

این رستوران که در زبان کاتالانی به‌معنای آتش است، شور و نشاط بارسلونا را به رستورانی مرمت‌شده در سنگاپور می‌آورد. رستوران FOC در هنر، دکور و منوی خود از عناصر اصلی کاتالانی بهره جسته ‌است. آنچه که در این رستوران به‌عنوان یکی از رستوران های اسپانیایی سنگاپور اهمیت‌ دارد، این است که، منوی غذاهای آن توسط سرآشپز ستاره‌دار ،Nandu jubany، و سرآشپز Juanjo Carrillo تهیه‌می‌شود. به‌این ترتیب غذاهای رستورانی که دارای سرآشپز ستاره‌دار باشد، هرگز نباید از دست‌داد.

FOC Sentosa 

این رستوران مدیترانه‌ای در ساحل Palawan توسط FOC Group افتتاح‌شد که از فرهنگ ساحلی بارسلونا در جهان، الهام گرفته‌است. ما به شما پیشنهادمی‌کنیم که به‌سراغ غذاهای مدیترانه‌ای و اسپانیایی در سنگاپور بروید که قطعا از خوردنشان سیرنمی‌شوید. آنچه که در این رستوران سرو می‌شود، شامل غذاهایی مثل پائلا، گوشت‌های کبابی بزرگ، غذاهای دریایی و نوشیدنی‌های تابستانی که در فضایی اوکس و درعین حال آرام است.

Gaig 

رستوران Gaig به‌عنوان یکی از رستوران های اسپانیایی در سنگاپور، اولی رستوران بین‌المللی ستاره‌دار میشلن در بارسلون است که توسط سرآشپز Carles gaig، در Telok ayer (خیابانی در محله چینی‌ها) واقع شده‌است. این رستوران متعلق به خانوده‌ای است که از پنج نسل قبل آن را دایرکرده‌بود و به‌خاطر غذاهای کاتالانی خود، به‌ویژه دستور پخت کانلونی 150ساله معروف است. این غذا که در بارسلون به‌طور سنتی و فقط در کریسمس پخته‌می‌شود، در این رستوران در تمام طول سال وجوددارد.

Kulto ؛ یکی از معروف‌ترین رستوران های اسپانیایی سنگاپور

 رستوران های اسپانیایی سنگاپور

این رستوران که از معروف‌ترین رستوران های اسپانیایی در سنگاپور است، در یک مرکز تاریخی در خیابان Amoy شماره 87 واقع شده‌است‌ که با داشتن غذاها و دکورهای تاریخی، فضای رستوران را طوری طراحی کرده که مشتریان احساس می‌کنند، به اسپانیا سفر کرده‌اند. کره‌کره‌های چوبی رستوران Kulto نمادی از آپارتمان‌های مادرید و بارسلونا است. همچنین آشپزخانه اوپن که روبه سالن است، به مشتریان این اجازه را می‌دهد که شاهد فرایند پخت غذاها باشند. سرآشپز Jose` Alonso و تیم آشپزی‌اش درواقع بهترین غذاهای اسپانیایی را در قلب سنگاپور سرو می‌کنند. 

رزرو هتل 5ستاره با سه کلیک خوبه

Lumbre 

این رستوران که به‌تازگی وارد لیست موسسات ِدارای گواهینامه 2023 شده‌است، نام خود را از کلمه آتش در اسپانیایی گرفته‌است. رستوران Lumbre که از رستوران های اسپانیایی سنگاپور محسوب‌می‌شود، بهترین مواد را از روی زمین و حتی درون دریا می‌یابد تا بهترین غذاها را روی میز بگذارد. غذاهای این رستوران به دو روش خاص پخته‌می‌شود؛ یا از طریق کباب‌پزی که با آتش و چوب است، خوراک‌ها را آماده‌می‌کند و یا از اجاق زغال‌سنگ استفاده‌می‌کند.

Pura brasa ؛ از بهترین رستوران های اسپانیایی سنگاپور

شما می‌توانید غذاهای نفیس و فناوری هوش مصنوعی را در این رستوران زنجیره‌ای اسپانیایی تجربه کنید. منوی این رستوران که با هوش مصنوعی طراحی شده‌است، طیف گسترده‌ای از غذاها را از تاپاس (پیش‌غذا) و سالاد گرفته تا همبرگر، غذاهای دریایی و گوشتی شامل می‌شود. غذاهای این رستوران با طعم ویژه‌ای که دارد و به‌دلیل شیوه پخت منحصربه‌فردش بسیار محبوب است. بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما به رستوران  Pura brasa که از معروف‌ترین رستوران‌های اسپانیایی سنگاپور است، بروید.

The next door Spanish café` 

 رستوران های اسپانیایی سنگاپور

وقتی در یک روز تابستانی به این رستوران پا می‌گذارید، تصور می‌کنید که از ساحل شرقی سنگاپور به اسپانیا پرتاب شده‌اید. در این کافه انواع نوشیدنی‌ها با تاپاها و پئلاهای سنتی (پیش‌خوراک‌های اسپانیا) در انتظار شما است. به همه اینها موسیقی زیبای فلامنکو را نیز باید اضافه‌کرد. سرآشپز  Houssein hafian  و سرآشپز Javier rejas که اصالتا اهل والنسیا هستند، انواع غذاهای سنتی اسپانیایی را در این مکان که یکی از رستوران اسپانیایی سنگاپور است، ارائه ‌می‌دهند.

Olivia restaurant and lounge 

این رستوران با سبک آشپزی خانگی در بارسلون، غذاهای بسیار خوشمزه‌ای را تهیه‌ می‌کند. مکان این رستوران در محله چینی‌ها است. آشپز و یکی از مالکان رستورانِ Olivia به نام Alain devahive دارای بیش از یک دهه سابقه در رستوران‌های ستاره‌دار میشلن هستند؛ ازاین‌رو از منوی رستوران‌های معروفی مثل El bulli استفاده می‌کنند تا منویی تهیه کنند که دارای تنوع شهر ساحلی مدیترانه باشد. باتوجه به آنچه که از این رستوران گفتیم، به شما پیشنهادمی‌دهیم که حتما به‌سراغ این مکان که از بهترین رستوران های اسپانیایی سنگاپور است، بروید.

Tapas 

در این رستوران پرجنب‌وجوش همه‌چیز به سبک زندگی در بارسلونا پیش می‌رود. رستوران Tapas اولین رستوران آسیایی از شعبه‌ای به همین نام در بارسلونا است. این رستوران با مدیریت سرآشپز  Carle sabella`n یکی از شلوغ‌ترین مکان‌ها در سنگاپور شناخته‌‌می‌شود. این سرآشپز غذاهای اصلی اسپانیایی را با تیم خدماتی خود تهیه کرده و فضایی دلنشین را در این رستوران که از رستوران های اسپانیایی در سنگاپور است، برای مشتریانش فراهم می‌کند.

Tapas club orchard،Tapas club vivacity و Tapas club jewel changi 

 رستوران های اسپانیایی سنگاپور

این رستوران‌های زنجیره‌ای تاپاسِ اسپانیایی در سنگاپور به‌دلیل محیطی عالی و غذاهای باورنکردنی معروف است. غذاهای این رستوران‌ها شامل لقمه‌های کوچک (فینگرفوود)، پائلا، املت اسپانیایی و میگوی سیر می‌شود. این رستوران‌ها با ارائه غذاهایی که ریشه اسپانیایی دارد، طعم‌های معتبری را از شبه‌جزیره ایبری ارائه می‌دهد. پیشنهاد می‌کنیم که این غذاها را با نوشیدنی‌های اسپانیایی سرو کنید که قطعا از خوردنشان لذت خواهیدبرد.

Una at the alkaff mansion؛ یکی از رستوران های اسپانیایی در سنگاپور 

آیا هوس خوردن بهترین غذاهای اسپانیایی مانند تاپاس، پائولا و موارد دیگر را کرده‌اید؟ ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که به این رستوران واقع در عمارت Alkaff بروید. این رستوران به‌عنوان یکی از معروف‌ترین رستوران های اسپانیایی در سنگاپور، با ارائه منویی خلاقانه و استفاده از تکنیک‌های آشپزی مدرن، غذاهای لذیذ مناطق مختلف را با طعم‌های سنتی اسپانیایی تلفیق می‌کند و به‌این‌ترتیب شاهکار می‌آفریند.

سخن پایانی

در این مقاله ما تلاش کردیم تا شما را با رستوران های اسپانیایی سنگاپور آشنا کنیم؛ رستوران‌هایی که حس حضور در اسپانیا را برای شما تداعی می‌کند. ما مکان‌هایی را به شما نشان دادی، که قطعا ارزش یک‌بار رفتن را دارد. حال شما دوستان عزیز، کدام‌یک از این رستوران‌ها را برای رفتن ترجیح می‌دهید؟ لطفا نظر ارزشمندتان را با ما به‌اشتراک بگذارید.

رزرو تور ارزان فقط با سه کلیک خوبه

نظرات کاربران