رستوران های چینی سنگاپور
22 اردیبهشت 1403
جهانگردی

رستوران های چینی سنگاپور و غذاهایی که نمیشناسید!

سنگاپور دارای اماکن گردشگری زیادی است که همه‌ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. از این میان رستوران‌های این کشور نیز خود به‌نوعی جاذبه گردشگری محسوب‌می‌شود؛ چراکه که این کشور هم دارای رستوران‌های بومی است و هم بین‌الملی. آنچه که ما در این مقاله به آن می‌پردازیم، رستوران های چینی سنگاپور است. اگر علاقه‌مند به خوردن غذاهای چینی باشید، نمی‌شود به سنگاپور بروید و سری به رستوران های چینی در آن‌جا نزنید. سنگاپور با رستوران‌های درجه یک چینی و غذاهای اشتهابرانگیزش منتظر حضور گرم شما است. ما در این‌جا بهترین‌ها را در این زمینه به شما معرفی می‌کنیم. پس با ما همراه باشید.

تور اروپا

فرصت رزرو بلیط هواپیما از سه کلیک را از دست ندید

معروف‌ترین رستوران های چینی در سنگاپور

رستوران های چینی در سنگاپور غذاهایی با قدمت صدهاسال پیش را با تکنیک‌ها و خلاقیت‌های مدرن درآمیخته و ترکیب‌های جدیدی برای سرو ارائه‌می‌کنند. خوشبختانه کشور سنگاپور رستوران های چینی متعددی دارد. در این کشور رستوران‌های سنتی مانند beng hiang وجود دارد که از سالهای خیلی‌دور برپا بوده‌است. همچنین رستوران‌های جدیدی مثل yue bia و birds of a feather نیز وجود دارد که توسط سرآشپزهای جوانی که به‌دنبال تفسیر جدیدی از تاریخ آشپزی هستند، اداره ‌می‌شود. ما اینجا هستیم تا معروف‌ترین رستوران های چینی در سنگاپور را به شما معرفی کنیم. پس با ما همراه‌باشید.

 Yue bay؛ از رستوران های چینی سنگاپور

 Yue bay؛ از رستوران های چینی سنگاپور

شما با رفتن به رستوران yue bay که از رستوران های چینی در سنگاپور است، احساس‌می‌کنید که در چایخانه‌ای در یکی‌از باغ‌های چین نشسته‌اید و مشغول صرف غذا هستید. نام این رستوران برگرفته‌از یک عبارت چینی به‌معنای نور ماه است؛ به‌این‌خاطر که فضای داخلی‌اش را طوری طراحی‌کرده‌اند که نور ماه را منعکس‌می‌کند. به‌توصیه سرآشپز و یکی‌از مالکان این رستوران، لی هونگ وی، در این مکان غذاهای تصفیه‌شده‌ای که برآمده از سنت چینی است، ارائه‌می‌شود؛ غذاهایی که از نظر سنتی، جنبه درمانی دارد. اما این غذاها به‌ همان اندازه که برای بدن مفید است، خوشمزه نیز به‌نظر می‌آید/

Xin cuisine Chinese restaurant 

این رستوران به‌عنوان یکی از رستوران های چینی سنگاپور، با تهیه غذاهای مدرن کانتونی (گونه‌ای از زبان چینی) در یک محیط نفیس، چیزی به شما ارائه‌می‌دهد که شایستگی‌ شما و همراهانتان را داشته‌باشد. منوهای این رستوران که توسط سرآشپزهای چیره‌دست هنگ‌کنگی تهیه‌شده‌است، خلاقیت‌های بسیارزیادی دارد. ازجمله غذاهای این رستوران می‌توان از ماهی دریایی پخته‌شده با سس میسوی ژاپنی، برنج آب‌پز و گوشت خوک بریان‌شده ترد با خردل نام ‌برد. اما غذای مخصوص سرآشپز شامل اردک‌ماهی به‎سبک خانگی با برگ‌های چای است که نباید آن را ازدست‌داد.

کمی به این غذا فکر کنید؛ گوشت آبدار با پوست کهربایی و دود چای معطر. جدای از این گزینه‌ها که مناسب وعده ناهار است، رستورانxin cuisine غذاهای فوق‌العاده‌ای برای بعدازظهر درنظرگرفته‌است. مانند دیم‌سام (نوعی خورام چینی) که همراه با غذاهایی مثل نان گوشت خوک بخارپز، نان کاسترد زرده تخم‌مرغ نمک‌زده، پیراشکی میگو و قلیه‌ماهی سرو می‌شود. ما به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم که برای خوردن این غذاهای لذیذ، حتما به رستوران xin cuisine که از معروف‌ترین رستوران های چینی در سنگاپور است، بروید. 

Shang palace ؛ یکی از رستوران های چینی در سنگاپور 

Shang palace ؛ یکی از رستوران های چینی در سنگاپور 

این رستوران 51ساله که از رستوران های چینی کشور سنگاپور محسوب‌می‌شود، آنقدر معروف است که نیاز به معرفی ندارد. غذاهای لذیذش و حس خوب این مکان یادآور خاطراتی است که اکثر افراد در آنجا احساس راحتی می‌کنند. منوی نفیس رستوران shang palace توسط سرآشپز هنگ‌کنگی، دانیل چئونگ، طراحی‌شده که غذاهای کلاسیک را با خلاقیت‌های خودش ترکیب‌کرد و طعمی جدید خلق‌کرده‌است. البته به‌غیراز این غذاهای جدیدِ چئونگ، مهمانان می‌توانند از خوردن غذاهای نوستالژیک مشهور در آن فضای باشکوه نیز لذت‌ببرند.

Cassia

باید بگوییم غذای رستوران cassia آنقدر خوشمزه است که ارزش یک‌بار خوردن را دارد. سرآشپز اجرایی این رستوران، آلن چان، تجربه 30ساله خود را به‌کارگرفته و با افزودن استعداد منحصربه‌فرد خود به دستورهای غذایی قدیمی، غذاهای کانتونی را کشف‌کرده‌است. همه هنر آشپزی او را می‌توان در شش غذای مخصوص سرآشپز خلاصه‌کرد. ناگفته نماند که فضای این رستوران نیز به اندازه غذاهایش خیره‌کننده است. این فضا توسط معمار مشهور، آندره فو، طراحی‌شده‌است. طراحی‌های او شامل صندلی‌های راحتی پرزرق‌وبرق، کاغذدیواری‌های زیبا و ریزه‌کاری‌های نفیس معاصر می‌شود. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که به رستوران cassia که از رستوران های چینی در سنگاپور است، بروید و غذاهای خوشمزه سرآشپز چان را امتحان‌کنید.

Yellow pot؛ یکی از رستوران های چینی کشور سنگاپور 

اگر فکرمی‌کنید که رستوران های چینی در سنگاپور قیمت‌های بالایی دارد باید بگوییم، پس هنوز به رستوران yellow pot برخورد نکرده‌اید. این رستوران نیز غذاهای سنتی را با ترکیبی مدرن که از نظر غذایی سالم‌تر است، تهیه‌می‌کند. کبابِ اردکِ این رستوران را حتما امتحان‌کنید که با پوستی ترد و بادمجان ترش‌وشیرین ابریشمی سرو می‌شود. پیشنهاد ما به شما این است که سفر خود را با خوردن غذا در این رستوران با فضای داخلی مجللش تکمیل‌کنید؛ زیرا فضای داخلی آن توسط دستان ماهر معمار بریتانیایی، Aniushka hempel، طراحی شده‌است. 

Min jiang 

Min jiang 

رستوران Min jiang برای مدتی طولانی مشهوربوده‌است. این رستوران محبوب از سال 1982   غذاهای کانتونی و سیچوانی را سرو می‌کند. کیفیت غذاهای این رستوران زبانزد است. اما بالاخره پس از سال‌ها زمان تغییر این رستوران آغاز شد. این تغییر از فضای داخلی min jiang شروع‌ شد. این رستوران پس از انجام تعمیرات، اکنون محیطی شیک و دلبازتر دارد. به ‌مناسبت تغییر دکوراسیون این رستوران، غذاها نیز به‌روز شده‌است. دیم سامِ این رستوران شامل توپ کدوحلوایی بخارپزشده و توفوی ماهی مرکب خانگی با سس است. آخرین پیشنهادهای منوی این رستوران شامل چوب‌های خمیر ِسرخ‌شده با قارچِ ریزِ خوردشده است. این رستوران برای حفظ سنت‌ها دیم سام (غذاهای کوچک چینی) با گاری (چرخ دستی) ارائه‌می‌دهد. 

Wan Hao Chinese Restaurant؛ از معروف‌ترین رستوران های چینی در سنگاپور 

در این رستوران، هم از خوردن غذاهای سنتی کانتونی و هم غذاهای مدرن لذت ‌خواهید‌برد. این رستوران با مدیریت سرآشپز برایان ونگ چندین شاهکار آشپزی را خلق‌کرده‌است. مهم‌ترین غذای این سرآشپز خوک شیرده  اسپانیایی است که با برنج سرخ‌شده و سوسیس چینی پیچیده‌می‌شود. یکی دیگر از غذاهای این رستوران اردک ایرلندی است که با کرپ‌های نازک چینی سرو‌می‌شود. به شما پیشنهاد می‌کنیم در رستوران  Wan Hao  که از رستوران های چینی کشور سنگاپور است، با سفارش بلدرچین آب‌پزِ بدون استخوان از خوردن غذاهای کانتونی لذت‌ببرید. 

Summer pavilion 

این رستوران که از معروف‌ترین رستوران های چینی در سنگاپور است، با مدیریت سرآشپز CHEUNG SIU KON، یک رستوران چینی یک‌ستاره است. وعده‌های ناهار و شام این رستوران شامل غذاهایی است که با  ماهی دریایی سرخ‌شده در تابه، برنج آب‌پز با خرچنگ، سوپ مرغ آب‌پز با ماهی خرچنگ و… تهیه ‌می‌شود.

Yi by Jereme leung؛ یکی از رستوران های چینی سنگاپور 

Yi by Jereme leung؛ یکی از رستوران های چینی سنگاپور 

جرمی لیونگ سرآشپز سنگاپوری توانست چندین رستوران موفق راه‌اندازی کند و حتی به‌عنوان داور در Masterchef چین ظاهر شود. اکنون او در هتل رافلز یک رستوران چینی دارد و توانست در فضا و غذای این رستوران یک برتری نسبت ‌به سایر رستوران‌ها ایجادکند. در بیرون این رستوران رشته‌گل‌هایی به‌هم متصل شده‌است که به شما خوشامد می‌گوید. تزئینات غذایی که بر سر میز می‌گذارند بسیار شیک است؛ از خیارهای حلقه‌ای و ماهی سرخ‌شده تا اردک برشته ‌طلایی که در پودر طلا غلتیده‌می‌شود و با پنکیک‌های رنگین‌کمانی سرومی‌شود. اگر دوست‌دارید یک غذای منحصربه‌فرد را تجربه‌کنید، ما به شما پیشنهادمی‌دهیم که به رستوران Yi by  که از رستوران های چینی سنگاپور است، بروید.

Yun nans 

طعم غذاهای جنوب شرقی چین را در Yun nans که بزرگ‌ترین رستوران زنجیره‌ای است، بچشید. این رستوران بیش‌از 150 شعبه در چین دارد. Yun nans  بیشتر مواد اولیه خود را به‌صورت تازه از استان می‌آورد تا غذاهای خاصی مانند سوپ مرغ بخارپز تهیه‌کند. بهتر است آبگوشت مرغ مزه‌دارشده‌ را با یک بشقاب رشته‌فرنگی سرد امتحان‌کنید. اگر به‌دنبال چاشنی تند هستید، خورش گوشت گاو را امتحان‌کنید. این آبگوشت از ساق پای گاو، تاندون، کله‌پاچه فلفلی و مقدارزیادی فلفل در یک قابلمه مسی درست‌می‌شود. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما به رستوران Yun nans  که از معروف‌ترین رستوران های چینی در سنگاپور است، بروید و از خوردن این غذاهای خوشمزه لذت ببرید.

Si chuan dou hua restaurant  

این رستوران در خیابان چیکنز قراردارد و یکی از رستوران های چینی کشور سنگاپور است. احتمالا بیشتر مردم، رستورانی که در خیابان Uob plaza قرار دارد را می‌شناسند؛ جایی که غذاهای تند سیچوان در کنار چشم‌انداز پانوراما سرومی‌شود. اما یکی دیگر از شعبه‌های این رستوران در خیابان کیچنز قراردارد که از دید عموم پنهان مانده‌است. بهتر است بدانید، این رستوران علاوه بر غذای اصلی که شامل مرغ خوردشده با فلفل خشک و تکه‌های گوشت خوک است، در منوی خود غذاهای جدیدی نیز دارد.

Myo restobar؛ یکی از رستوران های چینی در سنگاپور

Myo restobar؛ یکی از رستوران های چینی در سنگاپور

 رستوران چینی قدیمی kia hiang در international plaza برای مدت طولانی موردعلاقه کسانی بود که در tanjong pagar کار می‌کردند. این رستوران که از رستوران های چینی در سنگاپور است، با سرو دیم سام و سایر غذاهای کانتونی به سبک خانگی، غذاهای بسیار خوبی را به مشتریان ارائه می‌دهد. پیشنهاد می‌کنیم مرغ این رستوران را که با دستورالعمل خاصی درست می‌شود، از دست ندهید. جالب است بدانید این مرغ را در لایه‌ای از کلم چینی پیچیده و ساعت‌ها در یک سس گیاهی می‌خوابانند؛ درنتیجه این گوشت به‌سادگی از استخوان جدا می‌شود. همچنین بهتر است این خوراک خوشمزه را با برنج سرو کنید.

Yan

رستوران Yan، غذاهای کانتونی خوشمزه‌ای را توسط سرآشپز Ng sent io سرو می‌کند. اگر نگاهی به منوی غذاهای او بیندازید، متوجه علاقه او به غذاهای دریایی خواهیدشد؛ مانند خوراک ماهی در پنکیک تخم‌مرغ که یک غذای میراثی کمیاب است و در هیچ جای دیگری یافت نمی‌شود. همچنین در این رستوران که یکی از رستوران های چینی کشور سنگاپور است، برای طعم‌دادن به فرنی از خرچنگ و صدف استفاده‌می‌شود. 

Madam fan؛

رستوران Madam fan به‌عنوان یکی از رستوران های چینی سنگاپور، مکانی بسیار جذاب است که توسط Alan yau، رستوران‌دار برند Wagamama در بریتانیا اداره می‌شود. این رستوران در باشگاه NCO قراردارد و منوی آن شامل غذاهایی مانند سوپ دوبل آب‌پز، نودل برنج خرچنگ، نودل تایوان دستی و نودل لابستر وونتون است.

Matt 32 

Matt 32 از رستوران های چینی سنگاپور

رستوران Matt32 آن دسته از رستوران‌هایی است که نامش به‌تنهایی دارای چنان عظمتی است که خودبه‌خود اعتمادبه‌نفس را القا می‌کند. علاوه بر سنگاپور این رستوران دارای شعبی در هنگ‌کنگ، لاس‌وگاس، سئول و ونکوور نیز است. رستوران Matt 32 غذاهای چینی نفیسی دارد. غذاهای مخصوص این رستوران شامل بسته‌های  siew mai پرشده با گوشت خوک، تخم بلدرچین آب‌پزشده و یک اردک پکن با روکش شکر می‌شود. اما از میان این غذاها اردک برشته‌شده اهمیت ویژه‌ای دارد؛ زیرا تهیه آن فرایند پرزحمتی دارد. اگر هوس خوردن این اردک را کردید، حتما به این رستوران که از رستوران های چینی کشور سنگاپور است، بروید.

Wah lok Cantonese restaurant 

این رستوران در سال 1998 تاسیس شد و از همان زمان به‌دلیل تمرکزش بر غذاهای کانتونی و داشتن غذاخوری‌های عالی، مورد تحسین واقع ‌شد. رستوران Wah lok در فضای بیرونی‌اش یک حیاط چینی طراحی کرده و با ساخت اتاق ناهارخوری دایره‌ای شکل، فضای سبز بسیار زیبایی را در آن‌سوی پنجره ایجادکرد. پیشنهاد می‌کنیم برای صرف ناهار به این رستوران بیایید؛ زیرا منوی آن شامل غذاهای خوشمزه‌ای مانند Bolo bao، Chee cheong،کیک هویج سرخ‌شده، Har gao و… است. برای شام هم غذاهایی مانند خرچنگ‌های سریلانکاییِ بخارپزشده با سفیده تخم‌مرغ، خرچنگ Mee sua و اردک پکن سرو می‌شود.

رزرو هتل 5ستاره با سه کلیک خوبه

Putien restaurant؛ یکی از معروف‌ترین رستوران های چینی در سنگاپور

این رستوران یکی از معروف‌ترین رستوران های چینی در سنگاپور است که در تهیه غذاهای استان فوجیان چین تخصص دارد. در رستوران PUTIEN، غذاهای Heng  hwa bee hoon  (نوعی غذا) سرخ‌شده که در آفتاب تهیه‌می‌شود و یا صدف‌های Duo tou از منطقه Hanjiang، سرو می‌شود.

Bairds of a feather 

Bairds of a feather از رستوران های چینی سنگاپور

در این رستوران به‌عنوان یکی از رستوران های چینی در سنگاپور غذاهای غرب چین سرو می‌شود. این مکان با الهام از چایخانه‌های چنگدو (شهری در چین) فضایی سرسبز را با طرح‌های متنوع ایجادکرد تا شما بیشترین لذت را از آن ببرید. منوی ناهار این رستوران شامل لقمه‌های سبک مثل سالاد مرغ سوخاری و آووکادو با فلفل سیچوآن می‌شود. این غذا باوجود نامش خیلی تند نیست؛ طوری که اگر علاقه‌مند به غذاهای تند هم نباشید، می‌توانید آن را بخورید.

Shang social ؛ از رستوران های چینی در سنگاپور 

در این رستوران در سه‌سبک کانتونی، هوایانگ و سیچوآن غذا سرو می‌شود. در رستوران Shang social  که از رستوران های چینی سنگاپور است، شما می‌توانید هر نوع غذایی از غذاهای سبک تا سنگین را انتخاب کنید. منوی این رستوران شامل مرغ سیچوآن، پودینگ توفو و مرغ کامل بدون استخوان سرخ‌شده است.

Jiang-Nan Chun  

این رستوران با دکوری که طراحی کرده‌است و غذاهای کانتونی اصیلی که سرو می‌کند، زندگی روستایی منطقه Giang Nan را تداعی می‌کند. اردک پکنی این رستوران از 14ساعت قبل از پخت با روش خاصی مزه‌دار ‌شده و بعد از آن در اجاق هیزمی برشته‌ می‌شود. همچنین غذاهای محبوب این رستوران که از رستوران‌های  چینی کشور سنگاپور است، شامل ماهی دریایی سرخ‌شده با زرده تخم‌مرغ شور، soon hoch با شکم خوک و شاه‌میگو با رشته فرنگی می‌شود.

Jade 

Jade از رستوران های چینی سنگاپور

این رستوران بهترین مکان برای دیم سام و سایر غذاهای لذیذ کانتونی محسوب‌می‌شود. از کف تا سقف رستوران Jade به رنگ سبز یشمی پاستلی است. همچنین کاغددیواری‌های سفارشی این رستوران با نقش پرندگان بومی سنگاپور شما را مجذوب خود می‌کند. در طول هفته و برای وعده ناهار منوی A LA CARTE  در دسترس است. اما غذاهای اصلی رستوران Jade که از معروف‌ترین رستوران های چینی در سنگاپور است، شامل Siwe mai ، کوفته‌های abalone، میگو و همچنین خمیر تاروی سرخ‌شده در ترافل و قارچ می‌شود.

Imperial treasure fine Teochew cuisine 

اولین شعبه این رستوران در سال 2004 در شهر Ngee Ann افتتاح شد. اگرچه زمان ساخت این رستوران خیلی دور به‌نظر نمی‌رسد، ولی بااین‌وجود، اکنون 30شعبه در سرتاسر سنگاپور و شانگهای دارد و قصد دارد حوزه کاری خود را به کره جنوبی، پاریس و لندن نیز گسترش‌دهد. این رستوران به‌عنوان یکی از رستوران های چینی سنگاپور، دارای یک سالن غذاخوری بزرگ و شش اتاق خصوصی مجلل است. غذاهای مخصوص سرآشپر در این مکان شامل مرغ خوردشده در سفیده تخم‌مرغ، خرچنگ، یک بشقاب گوشت اردک تکه‌شده، زبان اردک، ماهی و گوشت گاو می‌شود.

Plum village؛ از رستوران های چینی در سنگاپور

مردم چین با قدم‌گذاشتن به این رستوران، 30سال به عقب برمی‌گردند و حس نوستالژیک برایشان زنده می‌شود. در رستوران Plum village فانوس‌های چینی را خواهیددید که از دیوارها آویزان است. همچنین در پشت آن یک کتابخانه ساده وجوددارد. ناگفته نماند از زمان افتتاح این رستوران، منوی غذاها هیچ تغییری نکرده‌است. غذاهای کلاسیک Hakka مانند توپک‌های سرخ‌شده سیب‌زمینی و کشک لوبیای شکم‌پر را در این رستوران خواهیددید. ولی بااین‌وصف غذای اصلی این رستوران که یکی از معروف‌ترین رستوران‌های چینی کشور سنگاپور به‌شمار می‌آید، سبزی نمکی با گوشت خوک است که ساعت‌ها دم می‌کشد تا کاملا نرم شود.

Blue lotus Chinese eating house 

Blue lotus Chinese eating house  از رستوران های چینی سنگاپور

موفقیت این رستوران به‌عنوان یکی از رستوران های چینی سنگاپور در ارائه غذاهای سنتی چینی است که با ترکیبات مدرن سرو می‌شود. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم قبل از اینکه به‌سراغ خرچنگ فلفل قرمز بروید، غذایتان را با خوردن میگوی خوشمزه که در سس مرکبات تند پوشیده‌شده‌است، آغازکنید. تفاله این میوه، ترشی ملسی به آن اضافه می‌کند که شما در هیچ جای دیگر نمونه آن را پیدا نخواهیدکرد.

Beng Hiang 

متأسفانه این رستوران مکان نسبتا کثیفی است که به نظر می‌رسد دکوراسیون آن در طول سه‌دهه تغییری نکرده‌است. با این‌وجود انبوهی از مردم عادی هر شب دور میزهای رستوران Beng hiang جمع می‌شوند. غذای این رستوران شامل پاچه خوک پخته‌شده با سیب‌زمینی سرخ‌شده، suaسرخ‌شده همراه با میگوی خشک  و خوراک صدف است. البته این غذاها نسبت‌به آنچه که در مرکز خرید می‌بینید، کیفیت کمتری دارد. 

Si wei mao cai؛ یکی ار رستوران های چینی کشور سنگاپور 

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که می‌توانید گرما را تحمل کنید، ما به شما پیشنهاد می‌دهیم به این رستوران بروید. غذاهای این رستوران بسیار تند و آتشین است و از این میان تندترین آن شامل گربه‌ماهی می‌شود؛ این خوراک در روغن فلفل و دانه فلفل سیچوآن غلتانده می‌شود. اما اگر به‌دنبال چیزی ملایم‌تر هستید، اردک مزه‌دارشده با سیب‌زمینی را سفارش دهید که در یک سس قهوه‌ایِ کمی تند پخته شده‌است. همچنین در این رستوران که از معروف‌ترین رستوران های چینی در سنگاپور است، می‌توانید قورباغه چیلی را با فلفل دلمه‌ای تازه و خشک سرخ‌شده میل‌کنید.

Red star restaurant 

Red star restaurant  از رستوران های چینی سنگاپور

رستوران Red star  به‌عنوان یکی از رستوران های چینی کشور سنگاپور، جزو معدود رستوران‌های این شهر است که غذاها را با گاری (چرخ دستی) سرو می‌کند. دکوراسیون این رستوران برخاسته از مد دهه 60 است. دوره‌گردها دور شما جمع می‌شوند و با سبدهایی پر از Lio sha bao  و Xiao long bao (نوعی خوراک‌های چینی) شما را مجاب به خریدن می‌کنند. بنابراین  شما قبل از ورود به این رستوران باید کنترل خرجتان را به‌دست بگیرید. همچنین دیگر غذاهای این مکان شامل Char siew sou و har ago  پرشده با میگو است.

سخن پایانی

هدف از نوشتن این مقاله کمک به شما دوست‌داران غذاهای چینی بود. ما تلاش کردیم تا با معرفی رستوران های چینی سنگاپور به شما عزیزان، گزینه‌های مناسبی را در اختیارتان قرار دهیم تا با رفتن به آنجا نه‌تنها احساس پشیمانی نکنید، بلکه بیشترین لذت را ببرید. حال شما دوست عزیز، از میان چندین رستورانی که در بالا ذکر کردیم، نخست کدام‌یک را برای رفتن انتخاب‌می‌کنید؟ با اشتراک نظر محترم‌تان ما را نیز خوشحال کنید.

رزرو تور ارزان فقط با سه کلیک خوبه

نظرات کاربران