مرکز خرید ستاره قشم
27 بهمن 1401
قشم

مراکز خرید قشم؛ از حراج های فصلی تا خرید ارزان سوغاتی!

جزیره قشم مرواریدی است که نه‌تنها مسافران زیادی را برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری به سمت خود می‌کشاند، بلکه با مراکز خرید متنوعی که دارد، عیار خود را بالاتر برده‌است.مراکز خرید قشم به دلیل نزدیکی این جزیره به سایر کشورهای خلیج فارس نسبت به سایر جزیره‌هایی جنوبی مانند کیش، از قیمت خیلی پایین‌تری برخوردارند. به همین دلیل بسیاری از گردشگران، مراکز خرید قشم را فقط به دلیل تنوع، قیمت مناسب و کیفیت بالایی که دارد، مقصد خوبی برای سفر می‌دانند. البته دانستن اینکه بهترین مراکز خرید قشم کدام است و حراجی‌های قشم چه زمانی برگزار می‌شود، اطلاعات مهمی است که ما در این مقاله برای شما فراهم آورده‌ایم.

همه‌فروشی‌های قشم کجا است؟

مراکز خرید جزیره قشم به گونه‌ای است که از شیر مرغ تا جان آدمیزاد در آن‌ها پیدا می‌شود! در واقع شما فقط با رفتن به یک مرکز خرید می‌توانید هرچیزی که مدنظرتان است را تهیه کنید. تنها تفاوت این مراکز خرید در میانگین قیمت اجناس آن‌ها است که در ادامه همه را باهم بررسی می‌کنیم.

بلیط هواپیما قشم را رزرو کرده اید؟

بازار بزرگ فردوسی قشم

بازار بزرگ فردوسی قشم

بازاری سه طبقه با بیش از 450 واحد تجاری که از زمان تأسیسش تا به اکنون توانسته در بین مسافران و گردشگران محبوبیت و امتیاز بسیار بالایی کسب کند. اجناس این بازار نسبت به سایر بازارها ارزان‌تر بوده به طوری که پس از دیدن تنوع محصولات و قیمت مناسب آن‌ها قطعا شگفت‌زده خواهید شد. 

در این پاساژ انواع شال و روسری، عطر و ادکلن، لوازم آرایشی و بهداشتی، تجهیزات ورزشی، لباس‌های استوک، لوازم برقی و خانگی و کیف‌وکفش‌های مارک با قیمت مناسب و جنسی مرغوب به فروش می‌رسد. این پاساژ در فصل بهار جشنواره‌ای تحت عنوان «جشنواره خرید بهاره فردوسی» برگزار می‌کند که در آن زمان قیمت اجناس کاهش چشمگیری داشته و برای خرید مناسب است.

مرکز خرید ستاره قشم

این مرکز خرید سه‌طبقه در قشم حق آب و گل دارد. از اولین مراکز خرید قشم است که در عین قدمت، مدرن و شیک ساخته شده‌است. در این مرکز خرید همه چیز از لوازم آشپزخانه، سیسمونی نوزاد، صنایع‌دستی گرفته تا پوشاک با قیمتی مناسب و کیفیت بالا پیدا می‌شود.

شاید برایتان جالب باشد که این مرکز خرید تفریحاتی مانند موزه حیوانات تاکسیدرمی، سالن بیلیارد و بازی‌های کامپیوتری را در خود جای داده‌است و برای شکم‌گردی نیز کافی‌شاپ و کافه‌تریا دارد.

این مرکز خرید در موقعیتی قرار دارد که همسایه دو بازار خلیج فارس و بازار پردیس قشم است و با پنج در خروجی این امکان را برای مسافران فراهم می‌کند که طبق مقصد مورد نظرشان، از هر دری که بخواهند خارج شوند.

مرکز خرید دو دلفین

مرکز خرید دو دلفین

این مرکز خرید واقع در درگهان، دو ساختمان دارد که توسط یک پل هوایی به یکدیگر متصل شده‌اند و از جمله مراکز خرید قشم است که همه چیز در آن پیدا می‌شود. مرکز خرید دو دلفین، دارای 6 طبقه است که از 750 فروشگاه شامل پوشاک مردانه و زنانه، کودک و نوجوان، اجناس ورزشی با بهترین برندها، لوازم برقی، آشپرخانه، صرافی و طلافروشی تشکیل شده‌است.

شاید گمان کنید در این بازار تنها اجناس گران‌قیمت وجود دارد، اما در واقع اینطور نیست و شما با گشت‌وگذار در این مرکز خرید می‌توانید اجناسی با قیمت بسیار مناسب هم پیدا کنید.هرزمان که هنگام خرید احساس گشنگی کردید، می‌توانید به رستوران‌ و کافی‌شاپ‌های این مرکزخرید مراجعه کنید و بعد از رفع گرسنگی، گشت‌وگذار را از نو شروع کنید.

مرکز خرید نور قشم

این مرکز خرید دوطبقه که حدود 200 تا 300 واحد تجاری در خود جای داده، واقع در درگهان است و از مراکز خرید محبوب قشم به شمار می‌آید. در این مرکز خرید لباس محلی، پارچه، خرازی، فرش، طلا، صنایع دستی، لوازم خانگی، بلورجات، پوشاک، ملحفه و پتو و کیف‌وکش به فروش می‌رسد. خوبی مرکز خرید نور این است که اگر جنس مدنظرتان را در آنجا نیافتید، می‌توانید به مرکز خرید دلفین که در نزدیکی‌ آن قرار دارد بروید و اقلام مورد نظرتان را خریداری کنید.

مرکز خرید دریا قشم

از جمله مراکز خرید بزرگ درگهان با 1530 مغازه که تنوع محصولی بسیار زیادی از جمله پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، کیف، کفش، لوازم خانگی و برقی و…را در دل خود دارد.

تنوع برندهای ایرانی و خارجی در این مرکز خرید زیاد است؛ به همین دلیل هم اجناس ارزان‌قیمت و هم گران‌قیمت در آن یافت می‌شود.

در طبقه دوم این مرکزخرید یک رستوران محلی به نام دریا وجود دارد که شما می‌توانید انواع غذای محلی را در آنجا نوش جان کنید. ضمن اینکه هتل سه ستاره سینگو نیز در این مرکز خرید قرار دارد.

مرکز خرید پرشین گلف

مرکز خرید پرشین گلف

مرکز خرید پرشین گلف از جمله همه‌فروشی‌های درگهان است که در کنار آب‌های خلیج فارس قرار دارد. در این مرکز خرید می‌توانید اجناسی مانند پوشاک مجلسی زنانه، کیف، کفش، لوازم آرایش، لوازم خانگی و…را بیابید. به علاوه در این مرکز خرید برای رفع گرسنگی و استراحت شما رستورانی وجود دارد که از امتیازات خوب این مرکز خرید به حساب می‌آید.

سیتی‌سنترهای قشم

اگر به دنبال اجناس خاص اما گران‌قیمت و لوکس می‌گردید، سیتی‌سنتر از جمله مراکز خریدی در قشم است که این اجناس را در اختیار شما قرار می‌دهد. جزیره قشم دو سیتی‌سنتر روبه‌روی هم دارد که با یک پل هوایی به هم متصل شده‌اند. اگر فرزندی دارید که از خرید بزرگ‌ترها خسته می‌شود، می‌توانید او را به شهربازی طبقه آخر سیتی‌سنترها ببرید.

تخصصی‌فروشی‌های جزیره قشم کدامند؟

در کنار مراکز خریدی که همه نوع اقلام را به مشتری ارائه می‌دهند، مراکز خریدی در قشم وجود دارد که تنها اجناس خاصی را به فروش می‌رسانند. در ادامه با معرفی پاساژهای تخصصی‌فروشی قشم همراه ما باشید.

در جزیره قشم لباس مجلسی از کجا بخریم؟

اگر جزء آن دسته از بانوانی هستید که شیفته لباس‌های شیک مجلسی‌‌اند، یا مغازه‌داری هستید که لباس‌های مجلسی زنانه می‌فروشد، بازدید از بازار پردیس قشم را از دست ندهید. این مرکز خرید چهار طبقه شکیل‌ترین لباس‌های مجلسی را به صورت تک و عمده با قیمتی مناسب ارائه می‌دهد. البته در کنار لباس‌های مجلسی، واحدهایی هم هستند که اجناسی مانند اجناس تزئینی، کیف و کفش یا لوازم خانگی را به فروش برسانند، اما شهرت این مرکز خرید به دلیل مغازه‌های لباس زنانه آن‌ است.

از جمله امکانات رفاهی این مرکز خرید، کافی‌شاپ «کندو» و رستوران معروف «شب‌های جزیره قشم» است.

جالب است بدانید طبقه سوم این مرکز خرید را واحدهای مسکونی و دانشجویی تشکیل داده و حتی گردشگران نیز می‌توانند آن واحدها را اجاره کنند.

در جزیره قشم پوشاک از کجا بخریم؟

مرکز خرید زمرد

مرکز خرید زمرد که در محله درگهان قشم قرار دارد، از جمله مراکز خرید قشم برای تهیه پوشاک است. شما با مراجعه به این مرکز خرید می‌توانید انواع پوشاک را با قیمت مناسب به صورت عمده و تک خریداری کنید.

علاوه بر مرکز خرید زمرد، مرکز خرید دیگری به نام ایران‌زمین در همان محل درگهان برای فروش انواع پوشاک و لوازم ورزشی وجود دارد. در این مرکز خرید، علاوه بر واحدهای تجاری، بانک، فست‌فود و رستوران نیز قرار دارد.

اگر هم به دنبال پوشاک عمده می‌گردید، پاساژ نخل یکی از بازارهایی است که با معماری زیبایی که دارد، نظر مسافران زیادی را طبق نیازشان به سمت خود جلب می‌کند.

در جزیره قشم کیف و کفش از کجا بخریم؟

اگر شما فقط به دنبال خرید کیف و کفش و با تنوع بالا باشید، مرکز خرید اطلس قشم، این نیاز شما را به صورت تخصصی برطرف می‌کند. این مرکز خرید که در محله درگهان قرار دارد، آنقدر اجناس متنوعی دارد که حتی اگر هم قصد خرید نداشته باشید، مجبور شوید حداقل یک جنس خریداری کنید.

در جزیره قشم لوازم آرایشی از کجا بخریم؟

لوازم آرایشی از جمله خریدهای پرطرفدار در جزیره قشم است؛ به همین علت در بسیاری از مراکز خرید قشم به فروش می‌رسد. از جمله مراکز خریدی که لوازم آرایشی می‌فروشند، می‌توان به مراکز خرید ستاره، دو دلفین، دریا، سیتی‌سنتر و زمرد اشاره کرد.

سؤالی که در اینجا پیش می‌آید این است که آیا لوازم آرایشی در این مراکز خرید به صورت عمده نیز به فروش می‌رسد؟

در پاسخ باید بگوییم بله، بعضی از مغازه‌ها در پاساژهای نامبرده‌شده، لوازم آرایشی را به طور عمده به مشتریان عرضه می‌کنند.

در جزیره قشم سوغاتی از کجا بخریم؟

سوغاتی قشم

مگر می‌شود به جزیره اسرارآمیز قشم سفر کنید و بدون سوغاتی از آنجا خارج شوید؟ در جزیره قشم بازارهایی وجود دارد که می‌توانید برای خرید سوغاتی به آنجا بروید.

قدم زدن در میان این بازارها فرصت معاشرت با بومیان خوش‌مشرب این جزیره را فراهم می‌کند. بازار قدیم قشم و بازار درگهان، بازارهایی هستند که در آن انواع صنایع دستی حصیری، گلیم‌بافی، دریایی، سوزن‌دوزی، شک‌بافی، زری‌بافی، عودسازی، ادویه و نان‌های محلی و… وجود دارد که با دستان هنرمندانه بومیان قشم درست شده و برای سوغات گزینه‌ای فوق‌العاده است.

بهترین زمان خرید از جزیره قشم چه زمانی است؟

جزیره قشم به دلیل موقعیت جغرافیایی که دارد، از آب‌وهوای گرم و مرطوب برخوردار است. این جزیره تابستان‌های بسیار گرمی دارد و این موضوع باعث شده تا بسیاری از حراجی‌های قشم در فصل تابستان برگزار شود. البته جای نگرانی نیست، مراکز خرید قشم از سیستم خنک‌کننده و تهویه مناسب برخوردار هستند و شما داخل آن‌ها احساس راحتی می‌کنید.

در فصل تابستان قیمت تور قشم و رزرو هتل قشم کاهش چشمگیری دارد. اگر قصد سفر به قشم در فصل تابستان را دارید، پس با سه کلیک به راحتی و البته ارزان سفر کنید!

کلام پایانی

همانطور که در این مقاله خواندید، تعداد مراکز خرید قشم بالا است. پس بهتر است قبل از اینکه به خرید بروید، هدف خود از خرید را مشخص کنید تا هم زودتر جنس موردنظرتان را تهیه کنید و هم خستگی مانع از دیدن تنوع بالای محصولات برای شما نشود.تجربه خریدی با قیمت مناسب و کیفیت بالا آن هم در کنار آب‌های نیلگون خلیج فارس، تجربه‌ای است که جزیره قشم دراختیارتان قرار می‌دهد. شما می‌توانید پرسش‌های خود را در قسمت نظرات این مقاله با ما در میان بگذارید.

نظرات کاربران