بازار دریا قشم

خریدی متنوع و ارزان در بازار دریا قشم

جزیره قشم، این نگین زیبای خلیج فارس یکی از مهمترین مقاصد گردشگری در جنوب ایران است. این جزیره به واسطه جاذبه‌های گردشگری و دیدنی فراوانی که دارد توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب می‌کند. اما این جزیره علاوه بر دیدنی‌های طبیعی یکی از مراکز خرید و تجاری مهم در خلیج فارس نیز به شمار می‌رود. در سال‌های اخیر و گسترش سفر به قشم بازارها و مراکز خرید بسیاری در این جزیره ساخته شده‌اند که انواع اجناس را به صورت عمده و خرد به فروش می‌رسانند. یکی از بزرگترین و قدیمی‌ترین مراکز خرید جزیره بازار دریا قشم است. در مرکز خرید دریا اجناس بسیار متنوعی به فروش می‌رسد و امکانات خوبی دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا با بازار دریا قشم بیشتر آشنا شویم.

رزرو تور قشم

تور ارزان قشم را رزرو کرده اید؟

معرفی بازار دریا قشم

بازار دریا قشم

شهر درگهان را به عنوان یکی از ارزان‌ترین مراکز خرید در قشم می‌شناسند و تقریبا تمام مراکز خرید مهم و بزرگ قشم در این منطقه واقع شده‌اند. یکی از بزرگترین مراکز خرید قشم بازار دریا قشم است که در این منطقه قرار دارد. این مجتمع در زمینی به وسعت 25 هزار متر مربع و زیربنای کلی 50 هزار متر مربع ساخته شده است. مجتمع تجاری دریا قشم دو طبقه است و 1534 مغازه دارد که 782 مغازه در طبقه همکف و 752 مغازه در طبقه اول قرار دارند. در این مرکز خرید دریا برای رفاه حال گردشگران و مشتریان امکانات خوبی تعبیه شده و می‌توانید با خیالی آسوده به خرید و گشت‌وگذار بپردازید.

امکانات بازار دریا قشم

مجتمع تجاری دریا قشم امکانات رفاهی بسیاری دارد. از جمله چندین خودپرداز، نمازخانه، کافی‌شاپ، رستوران، چند سرویس بهداشتی و پارکینگ اختصاصی. بعد از چند ساعت خرید و گشتن در بازار دریا درگهان قشم خوردن یک غذای لذیذ محلی می‌تواند خستگی خرید را از تن شما بیرون کند. لازم نیست از مرکز خرید خارج شوید. کافیست به طبقه دوم و رستوران دریا بروید. این رستوران اولین رستوران دریایی در جزیره قشم است و در زمینه سرو انواع غذاهای دریایی، محلی، عربی و ایرانی بیش از 10 سال سابقه دارد. رفتن به رستوران دریا بهترین فرصت برای امتحان غذاهای محلی قشم است.

یکی دیگر از امکانات رفاهی مهم بازار دریا قشم هتل سینگو است. این هتل سه ستاره در طبقه دوم بازار دریا و در کنار ساحل نیلگون خلیج فارس قرار دارد. هتل سینگو با 65 اتاق و امکانات رفاهی مناسب آماده پذیرایی از مهمانان و گردشگران است. از جمله این امکانات می‌توان به اینترنت رایگان، کافی‌شاپ و رستوران، سرویس اتاق 24 ساعته، اتاق مهمانی و جلسات کاری، پارکینگ سرپوشیده و کتابخانه اشاره کرد.

خرید از مجتمع تجاری دریا قشم

بازار دریا قشم

مجتمع تجاری دریا قشم وسعت بسیاری دارد و وجود 1534 مغازه و فروشگاه باعث شده تنوع کالا در این مرکز خرید بسیار بالا باشد. علاوه‌براین قیمت اقلام در مرکز خرید دریا بسیار معقول و منطقی است و می‌توانید اجناس اصل و با کیفیت را با قیمتی بسیار پایین‌تر از دیگر شهرهای ایران پیدا کنید. در کل اگر به قصد خرید به قشم می‌روید بازار دریا درگهان قشم بهترین انتخاب برای شماست و می‌توانید تمامی اقلام مورد نیاز خود را از پوشاک و کیف و کفش گرفته تا لوازم خانگی و بهداشتی در این مرکز خرید وسیع پیدا کنید. در بازار دریا درگهان قشم هم می‌توانید عمده خرید کنید هم به صورت خرد. بسیاری از افرادی که در شهرهای دیگر مغازه دارند برای خرید عمده بازار دریا قشم را انتخاب می‌کنند.

اطراف بازار دریا قشم

همانطور که پیش‌تر هم اشاره کردیم بسیاری از مراکز خرید قشم در منطقه درگهان قرار دارند. از جمله مراکز خرید نزدیک به بازار دریا قشم می‌توان به مجتمع ایران زمین، مجتمع تجاری زمرد، بازار صدف و مجتمع تجاری نخل اشاره کرد. از آنجا که مجتمع تجاری دریا قشم موقعیت مکانی خوبی دارد و به ساحل نزدیک است پیشنهاد می‌کنیم پس از خرید و گردش در مرکز خرید دریا سری هم به پارک‌های ساحلی نزدیک به این مجتمع بزنید و کمی خستگی در کنید. پارک ساحلی خطی 1، کمپ ساحلی درگهان و پارک ساحلی خطی 2 از جمله پارک‌های ساحلی نزدیک به مجتمع تجاری دریا قشم هستند.

موقعیت مکانی و دسترسی به بازار دریا قشم

بازار دریا قشم

اگر در شهر قشم اقامت دارید و می‌خواهید به شهر درگهان و بازار دریا قشم بروید باید مسیری حدود 37 کیلومتر را از قشم تا درگهان طی کنید. این مسیر با ماشین شخصی حدود 40 دقیقه زمان می‌برد. مجتمع تجاری دریا قشم در میدان انقلاب درگهان قرار گرفته و به راحتی از شهر قشم می‌توانید با تاکسی خود را به این مرکز خرید برسانید. یکی از مهمترین ویژگی‌هایی که باعث می‌شود بازار دریا درگهان قشم در منطقه درگهان مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گیرد موقعیت مکانی فوق‌العادۀ آن است. مرکز خرید دریا در میدان اصلی شهر درگهان قرار دارد و دسترسی به آن ساده است و امکان ندارد آن را گم کنید. اگر با ماشین شخصی سفر می‌کنید و می‌خواهید مستقیم به درگهان بروید، باید خودتان را به بندر عباس برسانید و بعد به سمت بندر خمیر و اسکله بندر پل بروید. در این اسکله می‌توانید به همراه ماشین سوار کشتی شوید و پس از طی مسیر 28 دقیقه‌ای به قشم می‌رسید و از آنجا با 40 دقیقه رانندگی به درگهان می‌رسید.

کلام پایانی

جزیره قشم به دلیل موقعیت مکانی و دسترسی به آب‌های آزاد یکی از مهمترین نقاط تجاری در جنوب ایران است. وجود بازارها و مراکز خرید متنوع باعث شده گردشگران بسیاری برای خرید اجناس مورد نیاز خود به این جزیره سفر کنند و در کنار لذت بردن از طبیعت چشم‌نواز این منطقه سری هم به این بازارها بزنند. بازار دریا قشم یکی از بزرگترین مراکز خرید قشم است و وجود تعداد بالای مغازه‌ها باعث تنوع زیاد اقلام در این مرکز خرید شده است. این مجتمع تجاری را می‌توان یکی از مهمترین مراکز خرید قشم نیز به شمار آورد. در مقاله‌ای که ار نظر گذراندید به معرفی و بررسی جنبه‌های مختلف این مرکز خرید پرداختیم و تا حدی آن را به شما معرفی کردیم. امیدواریم به کمک این راهنما بتوانید سفر و خرید خوبی را تجربه کنید.

نظرات کاربران