پیک نیک در سنگاپور
22 اردیبهشت 1403
جهانگردی

برای پیک نیک در سنگاپور کجا بریم ؟ +5 جای دوست داشتنی

یکی از کشورهای جنوب شرقی آسیا سنگاپور است که کوچک‌ترین کشور این قاره محسوب شده و به نیویورک آسیا نیز معروف است. سنگاپور در سال 1965، از کشور مالزی جدا و تبدیل به یک کشور مستقل شد و اکنون یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان است. کشوری که به‌دلیل جاذبه‌های گوناگون و متنوع، گردشگران زیادی را جذب می‌کند. در این مقاله مکان‌هایی را برای پیک نیک در سنگاپور به شما معرفی می‌کنیم؛ جاذبه‌هایی طبیعی و گردشگری مانند چمنزارها، سواحل شنی، مزارع و… که می‌توانید هنگام سفر به این کشور از آن بازدید کنید. وقتش رسیده‌است که بجای گم شدن در شلوغی شهر، کافه‌گردی و… سبد خود را پر از لقمه، میوه و خوراکی‌های خوشمزه کنید و به پیک‌نیک بروید. برای رفتن به پیک‌نیک دوستانه یا خانوادگی نیاز است به مکانی بروید که به سرویس بهداشتی و مراکز مهم نزدیک باشد. با درنظرگرفتن شرایط آب‌وهوایی، برنامه‌ریزی کرده، وسایل موردنیاز را جمع کنید و برای خوش‌گذرانی آماده شوید. با سه‌کلیک همراه باشید تا برای رفتن به تفریح و پیک نیک در سنگاپور، شما را راهنمایی کنیم.

تور اروپا

رزرو تور ارزان فقط با سه کلیک خوبه

پیک نیک در سنگاپور؛ باغ گیاه‌شناسی

پیک نیک در سنگاپور

بهترین مکان برای پیک نیک در سنگاپور، باغ گیاه‌شناسی است که در میراث جهانی یونسکو به‌عنوان تنها باغ گرمسیری به‌ثبت رسیده است. این باغ 82 هکتاری، فضای زیادی برای نشستن و غوطه‌ور شدن در دل طبیعت دارد. این مکان زیبا دارای بیش از 10000 گونه از گیاهان و درختان گلدار است که دورتادور آن را احاطه کرده، همچنین دره Palm که شیب ملایمی دارد، یکی از نقاط مناسب برای پیک‌نیک در این باغ است. در قسمت پایینی شیب، در Palm Valley ، موسیقی و نمایش‌های متنوعی برگزار می‌شود که بسیار تماشایی و جالب است. این باغ گیاه‌شناسی برای گذراندن پیک نیک در سنگاپور، شامل باغ ملی ارکیده و باغ کودکان جیکوب بالاس است؛ اولین باغی که فقط به تفریح کودکان تعلق دارد. نمایشگاه جنگل‌های بارانی تعاملی Learning Forest، گیاهان دارویی، مجسمه‌های جذاب، فواره‌های زیبا، مرکز گیاه‌شناسی، موزه‌ها و… دیگر جاذبه‌های این باغ است. وجود یک دریاچه زیبا که پرندگان و لاک پشت‌های استوایی را به خود جذب می‌کند، شما را مسحور خواهد کرد؛ به‌خصوص اگر شاهد رقص پروانه‌ها بر روی گل‌های رنگارنگ هم باشید. برای رفتن به سرویس بهداشتی به Cool House، نزدیک به Palm Valley بروید. رفتن به بخش‌های مختلف این باغ رایگان است اما برای رفتن به باغ ملی ارکیده باید هزینه‌ بپردازید.

آدرس: ۱ Cluny Rd, Singapore  

طبیعت حفاظت‌شده Labrador

طبیعت حفاظت‌شده Labrador، بخشی از مناطق جنوبی سنگاپور است که تنوع زیستی فراوانی دارد و نزدیک به دریا است و برای قدم زدن در آن باید نترس باشید. همچنین آثار زیادی از جنگ جهانی دوم دارد که می‌توانید آن‌ها را کشف کنید و هیجان را تجربه کنید. برای پیک نیک در سنگاپور آن هم در این مکان، در امتداد مناطقی که سایه دارد، زیرانداز خود را پهن کنید یا در یکی از آلاچیق‌ها اقامت کنید. اگر خانوادگی به این مکان رفته‌اید، برای بازی بچه‌ها نگران نباشید؛ زیرا زمین بازی دارد و سرویس بهداشتی نیز نزدیک به فضای روباز است. اگر برای تفریح و پیک نیک در سنگاپور این منطقه را انتخاب کردید، از ایستگاه Labrador Park MRT، در امتداد Berlayer Creek قدم بزنید، سپس به سمت راست Berlayer Point بپیچید تا به این طبیعت حفاظت‌شده برسید. اگر خواستید با ماشین بروید، به سمت جاده بندر رفته و از سمت چپ به پارکینگ خودرو B بروید.

پیک نیک در سنگاپور؛ پارک Sengkang Riverside

این پارک در شمال‌شرقی سنگاپور واقع شده است؛ یک پارک دیدنی و زیبا که در کنار رودخانه بزرگ Punggol قرار دارد. پارک Sengkang Riverside، علفزارهای بزرگ و زیبایی دارد که برای تفریح و پیک نیک در سنگاپور، بسیار خنک و مناسب است. اگر خوش‌شانس باشید، می‌توانید در حیات‌وحش این پارک از نزدیک حیواناتی مانند لاک‌پشت‌ها، پرنده‌ها و سمورها را ببینید. هنگام بازدید از این پارک زیبا می‌توانید روی چمنزارها و نزدیک به حوضچه‌های آب اقامت کنید؛ زیرا دور از تابش آفتاب است، آب‌وهوای خنکی دارد و مهم‌تر از همه به پارکینگ اصلی نیز نزدیک است. اگر خواستید با اتوبوس به این پارک بروید و تجربه یک پیک نیک در سنگاپور را رقم بزنید، سوار اتوبوس‌های 102، 110، 374 و 85 شوید. چنانچه خواستید سوار MRT شوید، نزدیک‌ترین ایستگاه؛ Sengkang MRT است که بعد از پیاده شدن باید چند دقیقه‌ای نیز پیاده بروید. اگر خواستید با وسیله شخصی بروید، اصلا نگران جای پارک نباشید چون پارکینگ بزرگی دارد. 

Marina Barrage (مارینا باراژ)

پیک نیک در سنگاپور

مارینا باراژ سدی در محل تلاقی پنج رودخانه در سنگاپور است که در سراسر کانال مارینا، بین مارینا شرقی و مارینا جنوبی ساخته شده است؛ به‌همین دلیل می‌توانید از یک زاویه 360 درجه مناظر اطراف را تماشا کنید. برای پیک نیک در سنگاپور می‌توانید در پشت‌بام این مکان بنشینید؛ زیرا یک فضای بزرگ دارد و مشرف به مارینا بی سندز و چشم‌انداز درخشان شهر است. بادبادک‌های خود را در نسیم به پرواز درآورید و سپس بچه‌ها را برای آب‌بازی به آب‌نماهای زیرین ببرید. اگر بادباک ندارید، جای نگرانی نیست؛ زیرا فروشگاه‌هایی در این مکان است که بادبادک‌های رنگارنگی برای فروش دارد. اگر برای تفریح و پیک نیک در سنگاپور سد مارینا باراژ را انتخاب کردید، سعی کنید از صبح زود بروید تا جایی برای نشستن پیدا کنید. این مکان زیبا خیلی زود ظرفیتش پر می‌شود، به‌خصوص اگر اواخر هفته باشد. برای رسیدن به این منطقه تفریحی با ماشین بروید بهتر است، اما اگر قصد داشتید پیاده‌روی کنید، از سمت Bayfront MRT بروید که تقریبا 25 دقیقه طول می‌کشد.

رزرو هتل 5ستاره با سه کلیک خوبه

پیک نیک در سنگاپور؛ پارک ساحلی شرقی

این پارک ساحلی یکی دیگر از مکان‌های مناسب برای گذراندن پیک نیک در سنگاپور است؛ ترکیبی از شن، ماسه و چمن که تقریبا 15 کیلومتر امتداد دارد و مملو از درختان نارگیل و میز و صندلی‌هایی برای نشستن است. می‌توانید در هر کجای این خط ساحلی که خواستید، کمپی راه‌اندازی کنید و با دیدن منظره زیبای دریا، تماشای هواپیماها و… شگفت‌زده شوید. در باغ سرسبز bougainvillea قدم بزنید، برای خوردن انواع نوشیدنی به سمت باغ Sunset Bay Bistro و حوالی آن بروید. نزدیک‌ترین سرویس بهداشتی در این پارک، نزدیک به پارکینگ F2 قرار دارد که حتی مجهز به حمام هم است. اگر خواستید برای پیک نیک در سنگاپور به این پارک بروید، 20 دقیقه تا پارک Skate پیاده‌روی لازم است، چناچه سوار اتوبوس شدید، در پارکینگ F3 ، بعد از باشگاه ورزشی دریای ساحل شرقی پیاده شوید.

پارک Kim Pong

این پارک در املاک زیبای Tiong Bahru قرار دارد؛ یک پارک دنج و دلنشین که به سه بخش دایره‌ای تقسیم شده و هر کدام مخصوص به فعالیت‌های مختلفی است. مسیرهای عبورومرور این پارک، عریض است که برای تردد بسیار مناسب است. در اطراف پارک نیز نیمکت‌ها و تاب‌های زیادی برای نشستن و تفریح وجود دارد. برای پیک نیک در سنگاپور حتما به این پارک بروید، اگرچه ممکن است به‌خاطر حضور گروه‌ها در قسمت‌های دایره‌ای کمی شلوغ باشد، ولی با رفتن به اطراف پارک و نشستن زیر سایه درختان می‌توانید استراحت کرده و تفریح کنید. در Tiong Bahru MRT پیاده شده و نزدیک به 8 دقیقه پیاده بروید تا به این مکان تفریحی برای گذراندن پیک نیک در سنگاپور برسید. اگر با وسیله شخصی می‌روید، نزدیک به منطقه مسکونی اطراف پارک، یک پارکینگ وجود دارد.

پیک نیک در سنگاپور؛ پارک رودخانه Kallang

پیک نیک در سنگاپور

این پارک همان‌طور که از اسمش مشخص است، در کنار رودخانه Kallang قرار دارد و دارای یک چشم‌انداز زیبا مشرف به استادیوم ملی سنگاپور است و مکان مناسبی برای انجام ورزش‌های آبی و زمینی است. همچنین به مرکز خرید موج Kallang نیز نزدیک است و همین باعث شده که حتی افرادی بعد از خرید، هوس تفریح کنند و به این پارک بیایند. همان‌طور که بیان شد، این پارک، مکان بسیار مناسبی برای تفریح و پیک نیک در سنگاپور به شمار می‌آید. در قسمت‌هایی از پارک که سرسبزتر و سایه‌دار است برای پیک‌نیک اسکان کنید و از تماشای مناظر اطراف به‌ویژه دریاچه، استادیوم، ورزش‌های آبی و… لذت ببرید. اتوبوس‌های 100 و 133 ، شما را در نزدیکی این مکان تفریحی پیاده می‌کنند. MRT نیز شما را در ایستگاه Lavender پیاده می‌کند که تا پارک، نزدیک به 8 دقیقه پیاده‌روی است. چنانچه از خودرو شخصی برای رسیدن به این پارک به‌قصد پیک نیک در سنگاپور استفاده کردید، در همان اطراف پارکینگ وجود دارد پس جای نگرانی نیست.

پارک Bishan-Ang Mo Kio

یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های سنگاپور، پارک Bishan-Ang Mo Kio است که دو بخش دارد. این دو قسمت توسط جاده Marymount از هم جدا شده است. در نزدیکی این پارک، رودخانه Kallang قرار دارد که آب این رودخانه از طریق مخزن Lower Pierce به سمت پایین سرازیر می‌شود که یک منظره بسیار تماشایی را به وجود آورده است. از جاذبه‌های دیگر این پارک می‌توان به آبگرم باغ Aramsa، پارک آبی، زمین بازی و… اشاره کرد. برای پیک نیک در سنگاپور آن هم در پارک بزرگ و زیبا، به چمنزارهای روباز نزدیک رودخانه یا به زیر سایه درختان بروید و از طبیعت لذت ببرید. برای شکم‌گردی به include Garden Dinigو  McDonaldsبروید. یک ایستگاه MRT در نزدیکی این پارک وجود دارد، پس می‌توانید در نزدیکی ایستگاه Ang Mo Kio در خط شمال-جنوب پیاده شوید و بعد از کمی پیاده‌روی به این مکان تفریحی برسید؛ آن هم به‌قصد گذراندن پیک نیک در سنگاپور.

پیک نیک در سنگاپور؛ جزیره Coney

یکی از بهترین مکان‌ها برای پیک نیک در سنگاپور، جزیره کانی (Coney) است؛ یک محیط دنج و آرام که تمیزترین ساحل را دارد. مسیرهایی زنگ‌زده و روستایی که حتی تابلوهای کنار جاده نیز از چوب درختان ساخته شده است. از جاذبه‌های این منطقه می‌توان به مناظر زیبا، گیاهان و جانوران، ساحلی تمیز با چشم‌اندازی جذاب و… اشاره کرد؛ پس منتظر دیدن حیات‌وحش و یا کشف سواحی مخفی نباشید. با خیال راحت به این ساحل دنج و تفرجگاهش بروید؛ تفرجگاهی که مسیر منتهی به پله‌های زیاد آن، دریا است. می‌توانید برای گذراندن پیک نیک در سنگاپور، به تماشای کشتی‌های بزرگ و معلق روی آب بنشینید؛ درحالی‌که نسیم خنکی صورتتان را نوازش می‌کند. راستی اگر حریم خصوصی بیشتری برای اسکان کنار دریا می‌خواهید، به سواحل شرقی بروید. می‌توانید از طریق اسکله پونگل پوینت( Punggol Point) به ساحل کانی بروید، از اتوبوس شماره 84 به سمت پارک پونگل پوینت استفاده کنید و یا دوچرخه کرایه کنید و با توجه به تابلوها، به‌سمت ورودی غربی این جزیره رکاب بزنید. ازجمله جاذبه‌های این جزیره؛ دوچرخه‌های کرایه‌ای، زمین بازی و تفریحات آبی است.

جاده Canterbury

پیک نیک در سنگاپور

این جاده جان می‌دهد برای عکاسی، آن عکس‌های عاشقانه و زیبایی که یادگاری خوبی می‌شود. همچنین مکان مناسبی برای پیک نیک در سنگاپور است؛ به‌دلیل وجود شیب ملایم و سرسبز، فضای روباز و هوای تازه، خانه‌های ییلاقی در ارتفاعات و… که همه این‌ها باعث ایجاد چشم‌انداز زیبایی شده است. اگر عاشق هیجان و اکتشاف هستید، مسیرهای پرپیچ‌وخم را انتخاب کنید و جلو بروید تا به درختان کهن‌سال، تابی برای سوار شدن و یا به یک مزرعه فراموش‌شده برسید. این جاده به‌دلیل چشم‌انداز غروب خورشید که باعث تابش رنگ طلایی بین انبوهی از درختان می‌شود، بسیار محبوب است. بنابراین نزدیک به غروب خورشید، برای گذراندن پیک نیک در سنگاپور به این جاده زیبا بروید، با خیال راحت لم بدهید و غروب زیبا را تماشا کنید. برای رسیدن به جادهCanterbury از ایستگاهی در HortPark سوار اتوبوس شماره 97 یا 100 بشوید که باید بعد از پیاده شدن، مسیر کوتاهی را پیاده بروید. پیشنهاد می‌کنیم از وسیله شخصی استفاده نکنید زیرا جایی برای پارک وجود ندارد.

پیک نیک در سنگاپور؛ باغ دریاچه Jurong

بزرگ‌ترین سرزمین عجایب در دل طبیعت و بهترین مکان برای پیک نیک در سنگاپور، باغ دریاچه Jurong است. جدیدترین باغ‌های ملی سنگاپور که حدود 90 هکتار وسعت دارد و زمین‌هایش طوری طراحی شده که برای همه افراد جامعه مناسب است. زمین‌های اطراف دریاچه بیضی‌شکل، بزرگ و سرسبز است که برای یک دورهمی و پیک‌نیک خانوادگی بسیار مناسب است. از جاذبه‌ها و سرگرمی‌های این باغ‌ها می‌توان به پیاده‌روی، تماشای گونه‌های گیاهی و جانوری، علفزارRasau، مناطق بازی مانند Clusia Coveو Forest Ramble و… اشاره کرد. نزدیک‌ترین مسیر برای رسیدن به این مکان تفریحی، ایستگاه MRT Lakeside است. همچنین می‌توانید سوار اتوبوس‌های 49 و 154 از Jurong East شوید تا به باغ‌‌های اطراف این دریاچه برسید و با رفتن به دل طبیعت از گذراندن پیک نیک در سنگاپور لذت ببرید. 

ساحل پالاوان (Palawan)

ساحل پالاوان در مرکز همین جزیره قرار دارد؛ جایی بین ساحل سنتوزا و تانجونگ که با نام ساحل سنتوزا نیز شناخته می‌شود. ساحلی با شن‌های سفید درخشان، دریایی به رنگ سبز و کافه‌های ساحلی که تنها گوشه‌ای از زیبایی‌های آن است. این ساحل یکی از بهترین مکان‌ها برای پیک نیک در سنگاپور است که جاذبه‌هایی مانند پارک آبی، بندر دنیای گمشده و امکاناتی ازقبیل رستوران‌ها، فروشگاه‌ها، اقامتگاه ساحلی، محوطه بازی و… دارد. برای ساختن قلعه‌های شنی، حرکت روی پل معلق و گذر از خط استوا، دیدن چشم‌انداز ساحل از ارتفاع برج و… از این ساحل بازدید کنید. جایی که به‌دلیل جاذبه‌هایی که نام بردیم، بهترین مکان برای تفریح و پیک نیک در سنگاپور محسوب می‌شود. برای رسیدن به ساحل پالاوان از Vivocity Level 3 به Sentosa Express بروید و در ایستگاه ساحلی پیاده شوید و در آخر سوار تراموا شوید.

پیک نیک در سنگاپور؛ باغ‎‌های کنار خلیج

پیک نیک در سنگاپور

در کنار خلیج سنگاپور باغ‌هایی وجود دارد که می‌توانید به‌صورت رایگان از آن دیدن کنید. این باغ‌ها از 18 باغ عمودی تشکیل شده‌است که در ارتفاع 16 متری قرار دارند. در این باغ‌ها مجموعه‌ای از بناهای مدرن به‌نام Super tree Grove وجود دارد که بسیار جذاب و جدید است. باغ‌های کنار خلیج یکی از بهترین مکان‌ها برای پیک نیک در سنگاپور ب‌ شمار می‌آید. می‌توانید از ساعت حدودا 7 غروب، به تماشای برنامه رقص نور همراه با موسیقی بروید و به‌مدت 1 ساعت این آتش‌بازی جذاب را مشاهده کنید. ازجمله جاذبه‌های این باغ‌ها می‌توان به مرتفع‌ترین آبشار این باغ یعنی کلود فارست دام(Cloud Forset Dome) اشاره کرد و همچنین درختان غول‌پیکری که ساخته دست بشر است. باغ شرقی خلیج، بهترین نقطه برای گذراندن تفریح و پیک نیک در سنگاپور است که سایه زیادی از درختان، آنجا را خنک و دلچسب‌تر کرده است. اگر در حال رانندگی هستید، نزدیک‌ترین پارکینگ، Bay East Garden Carpark است و اگر با قطار می‌‌آیید، در نزدیک‌ترین ایستگاه استادیوم MRT توقف کنید.

پیک نیک در سنگاپور؛ پارک ساحلی غربی

این پارک در زمینی به وسعت 50 هکتار قرار دارد که مجهز به مکانی برای راه‌اندازی کمپ است. همچنین یک زمین بازی بزرگ با 8 مجموعه، محل نگهداری سگ‌ها و… از دیگر امکانات این پارک است. بهترین مکان در این پارک برای گذراندن پیک نیک در سنگاپور، ترجیحا منطقه شماره 3 پارک ساحلی است. این منطقه نزدیک به زمین‌های بازی است و سایه‌دار و خنک است. برای تهیه سریع غذا نیز به غذاخوری McDonalds بروید. یکی دیگر از مزیت‌های منطقه 3 این پارک، نزدیک‌تر بودن به دریا است که می‌توانید به عرشه کشتی‌ها بروید و از فاصله‌ایی نزدیک‌تر، دریا را ببینید. برای رسیدن به پارک ساحلی غربی و تفریح و پیک نیک در سنگاپور، از ایستگاه اتوبوس یا پارکینگ شماره 3 که به غذاخوریMcDonalds  نزدیک است، استفاده کنید.

HortPark

در مجموعه HortPark، بیست بخش مختلف وجود دارد که می‌توانید به‌دلخواهتان هر کدام را که خواستید، برای گذراندن پیک نیک در سنگاپور انتخاب کنید. برای مثال یکی از بخش‌های مسحورکننده آن، باغ نقره‌ای است؛ این باغ دارای گیاهانی است که نور را بازتاب می‌دهند. این مجموعه برای دوری از آفتاب نیز بسیار مناسب است؛ بهترین نقطه برای تفریح و پیک ‌نیک در سنگاپور که با رفتن به فضاهای مختلف و زیبای آن و همچنین پیاده‌روی در این مکان، بسیار کیفور می‌شوید. برای رسیدن به این مکان دیدنی، می‌توانید از هر وسیله نقلیه‌ای که در دسترستان است، استفاده کنید.

پارک Pasir Ris

پیک نیک در سنگاپور

این پارک دارای زمین‌های بازی، باغ‌های پرپیچ‌وخم، برج‌هایی برای تماشای پرندگان و چمن‌هایی روباز برای پیک نیک در سنگاپور است. همچنین مسیرهای طبیعت‌گردی، پیاده‌روی در کنار باتلاق‌ها و در خط ساحلی، ازجمله جاذبه‌های این پارک است. از خط ساحلی و چاله‌های باربیکیو عبور کنید تا به مناطق 1 و 2 برسید که بهترین جا برای اقامت محسوب می‌شود؛ زیرا به زمین بازی و مابقی امکانات نزدیک‌تر است. در نزدیکی پارک Pasir Ris ، ایستگاه MRT وجود دارد. همچنین برای حمل‌ونقل، اتوبوس‌هایی نیز در مسیر است که شما را به هر نقطه‌ای از پارک که بخواهید، می‌برد. پیشنهاد ما به شما این است که سوار اتوبوس شده به مرکز شهر بروید و سپس به پارک Pasir Ris بروید.

پیک نیک در سنگاپور؛ پارک ساحلی چانگی Changi

ساحل چانگی یکی از قدیمی‌ترین سواحل سنگاپور است و چون فاصله زیادی از مرکز شهر دارد، توسعه‌نیافته باقی مانده است. این یک امتیاز مثبت است؛ زیرا خلوت است و قابلیت برپایی کمپ را دارد. برخلاف پارک ساحلی شرقی، پارک ساحلی چانگی حال‌وهوای بهتر و بکرتری دارد. لذت راه رفتن بر روی شن‌های ساحل و دوری از هیاهو و شلوغی را در این پارک دنج تجربه خواهید کرد. پس اگر به‌دنبال مکانی آرام و بکر برای پیک نیک در سنگاپور هستید، به این پارک ساحلی بروید. چشم‌انداز زیبا از دریا، زمین بازی بزرگ و دوربودن از شلوغی ازجمله جاذبه‌های پارک ساحلی چانگی است. با اتوبوس‌های شماره 9، 19 و 89 در ایستگاه‌های نزدیک به پارک پیاده شده و از طریق پل عابر پیاده به سمت پارک پیاده‌روی کنید.

پارک Fort Canning

پارک فورت کینگFort Canning، چراغی از تاریخ سنگاپور، محل زندگی پادشاهان مالایی و مکانی است که سنگاپور در آن تسلیم ژاپنی‌ها شد. این مکان تاریخی و تفریحی، برای گذراندن پیک نیک در سنگاپور بسیار مناسب است. این منطقه دارای چمنزارهای وسیع است که در منطقه مرکزی واقع شده و جان می‌دهد برای غوطه‌ور شدن در دل طبیعت و یک استراحت دلچسب. قلعه وسیع کینگ، سایه درختان کهنسال و فضای سرسبز باعث شده‌است تا این پارک، یک مکان مناسب برای تفریح باشد. اگر عاشق مکانی پر از آرامش و دنج هستید، به این پارک بروید. نزدیک‌ترین ایستگاه‌ها برای رسیدن به این مکان MRT Bras Basah- Dhoby Ghaut و City Hall است که بعد از پیاده شدن از قطار و یک پیاده‌روی کوتاه به پارک می‌رسید. درضمن برای رفتن به این منطقه باید کمی کوهنوردی کنید، مشکلی که ندارید؟ 

کلام پایانی

در این مقاله به‌معرفی بهترین و زیباترین مکان‌ها برای پیک نیک در سنگاپور پرداختیم؛ کشور کوچکی در قاره آسیا که مسیر رو به پیشرفتی دارد و سالانه گردشگران زیادی را جذب می‌کند. از باغ‌های کنار خلیج، باغ‌های دریاچه و سد مارینا باراژ گذر کردیم تا به باغ گیاه‌شناسی و سواحل مسحورکننده رسیدیم. از باغ نقره‌ای مجموعه HortPark و گیاهان درخشانش و پل معلق ساحل پالاوان رد شدیم تا در نهایت به محل زندگی پادشاهان مالایی رسیدیم. به‌طور خلاصه مکان‌هایی را معرفی کردیم که در سایه درختان تنومند و کهنسالش بنشینید و برای مدتی از شلوغی دور باشید؛ تجربه هیجان در زمین‌های بازی و لذت بردن از ساحل و احساس آرامشی که در وجودتان رخنه می‌کند. پس اگر برای تفریح و پیک نیک در سنگاپور، به هر کدام از این مناطق رفتید، تجربه خود را با سه‌کلیک به‌اشتراک بگذارید.

فرصت رزرو بلیط هواپیما از سه کلیک را از دست ندید

نظرات کاربران