پارک هنگام کیش
16 خرداد 1402
کیش

پارک هنگام کیش؛ بعد از خرید بروید اینجا!

احتمالا یکی از دلایلی که مسافران کیش را به عنوان مقصد سفرشان انتخاب می‌کنند، لذتی است که می‌توانند از گردش در پارک‌ها و خیابان‌ها و مراکز خرید متنوع به‌دست آورند. بعضی از افراد به جای رفتن به مکان‌های سرپوشیده و محدود ترجیح می‌دهند در محیطی باز وقت خود را بگذرانند که دور تا دور آن با مراکز خرید پر شده است. یکی از این پارک‌های خوب جزیره که به مراکز خرید نزدیک است پارک هنگام کیش است. 

رزرو تور کیش

در این مقاله از مجله گردشگری سه کلیک همراه ما باشید تا با پارک هنگام کیش بیشتر آشنا شویم. 

برای خرید بلیط هواپیما کیش می‌توانید فقط به اندازه سه کلیک وقت بگذارید و سفرتان را شروع کنید!

پارک هنگام کیش کجاست؟

پارک هنگام کیش

پارک هنگام کیش در ساحل شرقی جزیره واقع شده است و به خیابان ابن سینا و فردوسی دسترسی دارد. این پارک در نزدیکی مرکز خرید میکا مال و مرکز خرید پردیس 2 قرار گرفته است و از این جهت بین مسافران کیش پارکی محبوب محسوب می‌شود.  

برای دسترسی به پارک هنگام کیش می‌توانید از اتوبوس‌های خط شماره 2 جزیره استفاده کنید و در ایستگاه مرکز خرید پردیس پیاده شوید. بعد از 5 دقیقه پیاده‌روی پارک هنگام را در خیابان فردوسی روبروی مرکز خرید پردیس 2 پیدا خواهید کرد. 

امکانات پارک هنگام کیش

پارک هنگام یکی از پارک‌های مناسب برای افراد دارای معلولیت است زیرا دسترسی با ویلچر در آن ممکن است. علاوه بر این، فضای سبز، نزدیکی به دریا، محل پیاده‌روی، مسیر دوچرخه‌سواری، رستوران‌ و کافه، آلاچیق و نزدیکی مراکز خرید از دیگر امکانات و ویژگی‌های مثبت پارک هنگام کیش است.

تفریحات پارک هنگام کیش

مراکز خرید میکامال،

تفریحات آبی در پارک هنگام برقرار نیست اما می‌توانید برای تازه کردن حال و هوا و قدم زدن در غروب جزیره به پارک هنگام بروید. پیشنهاد ما این است که ابتدا سراغ مراکز خرید نزدیک پارک هنگام کیش بروید. مراکز خرید میکامال، پردیس 2 و پانیذ را بگردید و برای استراحت به پارک هنگام بروید. در کافه یا رستوران پارک نوشیدنی یا غذای موردعلاقه‌تان را سفارش بدهید و تجدید قوا کنید. 

اگر اهل شبگردی هستید یادتان باشد که پارک هنگام کیش شب‌ها نورپردازی ویژه‌ای دارد که برای بینندگان جذاب است. همچنین می‌توانید عکس‌های زیبایی در این پارک ثبت کنید فقط باید کمی خلاق باشید. 

رستوران‌ها و کافه‌های پارک هنگام کیش

در محوطه پارک هنگام یک رستوران و یک کافه وجود دارد. در ادامه این کافه و رستوران را معرفی می‌کنیم.

رستوران خزر: رستوران خزر در پارک هنگام کیش و در کنار برج مسکونی میکا واقع شده است. از منوی جالب رستوران خزر می‌توانیم به غذاهای سنتی ایرانی، کباب، خورشت‌ها و غذاهای شمالی اشاره کرد. پس اگر دلتان یک میرزاقاسمی خوشمزه اصیل شمالی خواست سراغ رستوران خزر کیش بروید. برای رزرو میز می‌توانید با شماره تلفن ۰۹۳۴۷۶۹۵۲۵۸ تماس بگیرید. 

کافه یه جای خوب: کافه یه جای خوب هم در محوطه پارک هنگام کیش واقع شده است و یکی از کافه‌های خوب کیش به شمار می‌رود. منوی کافه یه جای خوب شامل منوی کافی شاپ و منوی میان وعده و صبحانه است. راحت‌ترین راه دسترسی به کافه یه جای خوب از طریق خیابان ابن سینا است.  

میکا مال نزدیک‌ترین مرکز خرید به پارک هنگام

مراکز خرید میکامال،

نزدیک‌ترین مرکز خرید به پارک هنگام کیش میکا مال است. هدف از راه‌اندازی میکامال آمیختن تفریح و سرگرمی با خرید و پاساژگردی بوده‌ است. در میکا مال کیش هم خرید می‌کنید هم به معنای واقعی خوش می‌گذرانید. غواصی می‌کنید، سینما می‌روید و فیلم تماشا می‌کنید. بولینگ بازی می‌کنید و آخر وقت هم به سالن اسپا می‌روید و خودتان را مهمان یک ماساژ حسابی می‌کنید.

میکامال کیش 5 ورودی دارد که عبارت‌اند از: ورودی آفتاب در ضلع شرقی میکامال، ورودی نسیم در ضلع جنوبی مرکز خرید میکا مال، ورودی مهتاب در ضلع غربی، ورودی باران در ضلع جنوب‌شرقی و ورودی VIP.

پاسپورت دومینیکا

آدرس: کیش، خیابان فردوسی، میدان آبشار.

دیدنی‌های نزدیک پارک هنگام

قلعه وحشت: یکی از ترسناک‌ترین جاهای دیدنی کیش قلعه وحشت است. جایی که صورت چرمی قاتل منتظر شماست. می‌توانید آخر شب بعد از گردش و پیاده‌روی در پارک هنگام خودتان را به کمی ترس و هیجان در قلعه وحشت کیش دعوت کنید. هزینه بلیط قلعه وحشت کیش 64 هزار تومان است و می‌توانید به صورت آنلاین یا حضوری آن را رزرو کنید. قلعه وحشت در کنار هتل ارم قرار دارد و تنها 10 دقیقه پیاده تا پارک هنگام فاصله دارد.  

مرکز خرید پانیذ: مرکز خرید پانیذ یکی از مراکز خرید جزیره کیش است که با تنوع کالاهای خود میزبان گردشگران جزیره است. بازار پانیذ کیش یکی از مراکز خریدی است که هم کالای لوکس و قیمت بالا دارد هم کالاهایی با کیفیت پایین‌تر و در نتیجه قیمت کمتر. به همین دلیل پانیذ به یکی از مراکز خرید محبوب میان مسافران کیش تبدیل شده است. فاصله پارک هنگام کیش با بازار پانیذ 10 دقیقه پیاده‌روی است. 

شهربازی هایلند

مرکز خرید سارینا 1

شعبه اول مرکز خرید سارینا 1 کیش یا بازار سارینا 1 کیش کلکسیونی است از برندهای محبوب ایرانی و خارجی که احساس هر خریداری را درگیر می‌کند. این مرکز خرید با معماری خاص با هدف جمع‌آوری برندهای روز دنیا در یک مجموعه ساخته شد تا دیگر برای پیدا کردن محصولات برند محبوب خود یا ترند سال از این پاساژ به آن بازار نروید. 

شهربازی هایلند: اگر کنجکاو شدید تا سری به دنیای کودکی‌تان بزنید و برای ساعاتی هم که شده از دغدغه‌های زندگی روزمره دور شوید؛ به شهربازی هایلند کیش بروید. هزینه ورودی برای هر نفر حدود 50 هزار تومان است اما با توجه به پکیج بازی انتخابی شما هزینه نهایی بازی در هایلند افزایش می‌یابد. برای دسترسی به شهربازی هایلند باید خودتان را به بلوار خلیج فارس و میدان امیرکبیر برسانید. فاصله بین پارک هنگام کیش و شهربازی هایلند با خودرو حدود 5 دقیقه و تقریبا 20 دقیقه پیاده‌روی در بلوار خلیج فارس به سمت پارک شهر است. 

اسکله تفریحی کیش: اسکله تفریحی کیش تجربه همزمان آرامش و هیجان است. دو انتخاب دارید یا بعد از قدم زدن در پارک هنگام مسیر ساحل را در پیش بگیرید و به اسکله تفریحی بروید یا اینکه در ساعت ابتدایی روز قبل یا بعد از تجربه تفریحاتی آبی اسکله تفریحی سراغ پارک هنگام بروید و کمی استراحت کنید یا در رستوران خزر ناهار نوش جان کنید. فاصله پارک هنگام و اسکله تفریحی کیش با خودرو 5 دقیقه است. 

بهای بلیط ورودی 

برای ورود به پارک هنگام نیازی به خرید بلیط نیست و استفاده از این پارک رایگان است.

ساعت کاری 

پارک هنگام بیست‌چهار ساعت شبانه‌روز میزبان مسافران و کیشوندان است. بنابراین محدودیتی در انتخاب زمان بازدید و تفریح در پارک هنگام ندارید. 

سخن پایانی

در این مقاله با پارک هنگام کیش و ویژگی‌های آن آشنا شدیم. اگر بعد از خرید در مراکز خریدی چون میکامال، پانیذ و سارینا 1 دلتان خواست کمی قدم بزنید و در پارک بگردید، هنگام می‌تواند انتخاب خوبی باشد. پارک دنجی که برای پیاده‌روی، استراحت و پیک نیک مناسب است. بنابراین می‌توانید در سفر بعدی به جزیره پارک هنگام کیش را هم در فهرست کیش‌گردی خود قرار دهید. 

نظرات کاربران