Mini Europe

مینی اروپا؛ کپی کوچک از کشورهای اروپایی!

اگر دوست دارید با یک تیر، ۲۷ نشان بزنید، پارک مینیاروپا در کشور بروکسل مقصد مناسب شما است. مینی اروپا، مینیاتوری از کل اروپا را مقابل چشمان شما به نمایش درمی‌آورد. 

اگر در پارک مینی اروپا گشتی بزنید، ۲۷ کشور عضو اتحادیه‌ اروپا به علاوه‌ بریتانیا را یکجا خواهید دید. در این پارک زیبا و رویایی، شما در میان پوشش گیاهی زیبا و بومی هر کشور، ۳۵۰ بنای تاریخی اروپا را در مقیاس یک بیست‌وپنجم خواهید دید. بناهایی که با رعایت تمام جزئیات ساخته شده‌اند. می‌توانید کل پارک را طی دو ساعت پیاده‌روی تفریحی-آموزشی پیموده و ثروت تاریخی، معماری و فرهنگی اروپا را (دوباره)کشف کنید. 

توجه داشته باشید که حتی اگر بخت با شما یار باشد و بتوانید به تمام این ۲۷ کشور سفر کنید، بازدید از همه این بناها آن هم در مقیاسی که کاملاً به آن مسلط باشید، برایتان وجود نخواهد داشت. 

راهنمای سفر به بروکسل را در موبایلتان داشته باشید

سفری پر از شگفتی در مینی اروپا

سفر به مینی اروپا

از سفرهای یکنواخت و همیشگی خسته شده‌اید؟ دلتان سفری پر از شگفتی و هیجان می‌خواهد؟ این گوی و این میدان!

در مینی‌ اروپا، هزاران آدم کوچولوی متحرک در مقابل چشمان شما رژه می‌روند که طبق گفته بازدیدکنندگان قبلی، حتی از حالت واقعی هم جذاب‌تر هستند. به نظر شما چند نفر در طول عمرشان می‌توانند فوران آتشفشان وزوویوس یا پرتاب موشک آرایان را از نزدیک ببینند؟

اصلا از تماشا و بازدید خسته‌اید؟ دلتان می‌خواهد خودتان وارد عمل شوید؟ مینی‌ اروپا همان جایی است که باید بروید! با تخریب یک قسمت از دیوار برلین چطورید؟ دوست دارید به لژیونرها دستور حمله بدهید؟ ترساندن وایکینک‌ها چطور؟ از این کار خوشتان می‌آید؟

حالا که حسابی به هیجان آمده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم کنترل انیمیشن‌های تعاملی را بدست بگیرید. انیمیشن‌های تعاملی نوع خاصی از انیمیشن هستند که در آنها شما تنها تماشاگر نیستید، بلکه خودتان نقشی کامل‌کننده را در آن ایفا می‌کنید و بخشی از انیمیشن هستید. در این انیمیشن‌های تعاملی شما از مسیر زنگ‌های استکهلم تا آسیاب‌های کیندردیک عبور می‌کنید و می توانید اروپا را طوری کشف کنید که گویی قبلاً هرگز آن را ندیده بودید. 

همین حالا بلیط هواپیما به مقصد بروکسل را رزرو کنید!

یادگیری توام با لذت در اروپای کوچک

آنچه در مینی اروپا می‌بینید، تنها به بناهای تاریخی، صحنه‌سازی‌های واقعی و انیمیشن‌های تعاملی محدود نمی‌شود. پشت بناهای چشم‌نواز مینی اروپا، ارزش‌ها و میراث تاریخی اروپا نهفته است.در هر مرحله از این سفر رویایی، کتابچه‌ای رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت که مملو از اطلاعات و حکایت‌های تاریخی است. از خاستگاه دموکراسی گرفته تا روحیه‌ کارآفرینی، از میراث یونانی، رومی و حتی وایکینگی اروپا گرفته تا تحولات سیاسی قرن بیست ویکم، همه و همه، بچه‌ها و علاقمندان به تاریخ را شگفت‌زده خواهد کرد.

هنری بی‌‌نظیر در پارک مینی اروپا

Mini Europe

۳۵۰ بنایی که در اروپا به نمایش درآمده‌اند همگی به دلیل کیفیت معماری و نماد اروپایی‌شان انتخاب شده و با رعایت تمامی جزئیات ساخته شده‌اند. جالب است بدانید فقط کار ساخت کلیسای جامع سانتیاگو د کامپوستلا  ۲۴۰۰۰ ساعت زمان برده است. بسیاری از مجسمه‌هایی که در گراند پلاس بروکسل قرار دارند، با ورق‌های طلایی واقعی رنگ‌آمیزی شده‌اند. در میدان سویل، ۶۰۰۰ آدمک مینیاتوری، تک به تک، با دقتی حیرت‌انگیز کنار هم قرار داده‌شده‌اند تا در مسابقه‌ گاوبازی شرکت کنند. 

بنای بیگ بن ۴ متر ارتفاع دارد و به راحتی می‌توانید با آن عکس یادگاری بگیرید. برج ایفل با ۱۳متر ارتفاع، از یک ساختمان ۳ طبقه بلند‌تر است و در کل، تمامی بناها در مینی اروپا بیست و پنج بار از اندازه‌ی واقعی خود کوچکتر هستند و این دقت بی‌نظیر در رعایت جزئیات، شما را شگفت‌زده خواهد کرد. 

بهترین سفر را میتوانید با رزرو تور مناسب از سه کلیک داشته باشید.

همه چیز درباره روح اروپا!

پس از اتمام بازدید پارک، در انتهای پارک وارد فضایی وسیع و سرپوشیده به نام «روح اروپا» می‌شوید. در این فضا، انیمیشن‌ها، بازی‌ها و مسابقه‌هایی پیش رویتان قرار می‌گیرد که می‌توانید دانش خود را درباره‌ ۲۷ کشور اتحادیه‌ اروپا و بریتانیا به چالش کشیده و آن را غنی و تکمیل کنید. 

روح اروپا و نسخه‌ مینیاتوری فواره‌ تروی در ۷ مه ۲۰۱۹ افتتاح شد. بازدید از این نمایشگاه سرگرم‌کننده و تعاملی جنبه‌های کمتر شناخته شده‌ای از اتحادیه‌ی اروپا را به شما نشان خواهد داد.

در بخش اول روح اروپا، شما در مقابل پلتفرم «اروپا برایتان چه می‌کند؟» قرار خواهید گرفت و در آنجا با بیش از ۳۰۰ نمونه‌ عینی با هنر خیابانی اتحادیه‌ اروپا آشنا شده و به‌طور عینی و ملموس می‌بینید که اتحادیه‌ اروپا چه خدماتی به شهروندانش ارائه می‌دهد. سپس، توضیحاتی را درباره‌ عملکرد دموکراتیک اروپا خواهید شنید و در آخر، فیلمی درباره‌ پارلمان اروپا تماشا خواهید کرد. بخشی از نمایشگاه نیز به انتخابات در اروپا می‌پردازد.

اما اگر دنبال هیجان بیشتری هستید، وارد بخش دوم روح اروپا شوید. این بخش مخصوص نمادهای معروف اتحادیه‌ اروپا است. اگر دستی در نواختن ساز دارید، می‌توانید در ارکستر سرود اروپا مشارکت کنید. هر چه تعداد نوازندگان بیشتر باشد، این ارکستر تاثیر‌گذارتر خواهد بود. 

حالا نوبت مسابقه است. شما می‌توانید جزو ۶ نفری باشید که در این مسابقه شرکت می‌کنید تا آنچه در طی بازدید از مینی اروپا یاد گرفته‌اید، محک بزنید.

در آخر، از دو نفر دعوت می‌شود تا در یک بازی تعاملی هیجان‌انگیز در مقابل صفحه‌ نمایش بزرگی قرار بگیرند و با نمادهای اتحادیه‌ اروپا بازی کنند.   

روح اروپا، بهترین پایان برای بازدید خاطره‌انگیز شما از مینی اروپا خواهد بود که تا کنون از سوی بازدیدکنندگان بسیار مورد استقبال قرار گرفته‌است.

یک تور با راهنمای شخصی اختیاری

تور اروپا

در مینی اروپا این امکان برای شما وجود دارد تا در سایت minieurope.com درخواست یک بازدید شخصی به همراه یک راهنمای حرفه‌ای برای خودتان رزرو کنید. در این صورت، این بازدید مطابق علایق شما و فرزندانتان، تنظیم خواهد شد. 

رستوران اروپای کوچک 

بعد از یک بازدید جذاب و هیجانی از مینی اروپا، به یک رستوران سلف سرویس درجه‌یک نیاز دارید تا کمی تجدید قوا کنید. این رستوران در تمام فصل با تنقلات و سیب‌زمینی سرخ‌کرده در خدمت شما است. در رستوران اروپای کوچک غذاها و سالادهای گرم در فصل سرد و انواع بستنی، شیرینی و نوشیدنی در تعطیلات تابستانی سرو می‌شود.

این رستوران برای بازدیدهای گروهی (حداقل ۲۰ نفر) منوی مخصوص دارد و امکان برگزاری مراسم تولد برای کودکان زیر ۱۴ سال را به شما می‌دهد.

نرخ بلیت پارک مینی اروپا

مینی اروپا کجاست؟

کودک*: ۱۳.۵ یورو

بزرگسالان: ۱۹ یورو

سالمندان: ۱۹ یورو

*کودک = کمتر از ۱۲ سال.

*کودکان زیر ۱۱۵ سانتی متر رایگان هستند.

(*) همه قیمت ها در معرض تغییر هستند.

شرایط رزرو و بازدید گروهی از پارک مینی اروپا

پارک مینی اروپا

برای اینکه یک بازدید گروهی ترتیب دهید باید گروه شما حداقل متشکل از ۲۰ نفر باشد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت minieurope.com و دریافت فرم رزرو مربوط به آن، اقدامات زیر را برای رزرو گروهی انجام دهید:

  • بسته به فعالیت انتخابی، قبل از ارسال فرم رزرو خود، لطفاً در دسترس بودن فعالیت انتخابی را بررسی کنید.
  • پس از تکمیل این فرآیند، فرم رزرو خود را با مشخص کردن روز و ساعت بازدید گروهی برای سایت ارسال کنید.
  • Mini-Europe یک تاییدیه شامل خلاصه تمام خدمات برای شما ارسال می کند و انتخاب شما را با سایر بازدیدهای گروهی  مورد بررسی قرار داده و در صورت امکان، تایید می کند. 

یک سفر هیجان انگیز با رزرو هتل سه کلیک

دسترسی به پارک مینی اروپا

Mini Europe

توجه کنید از هر قسمت شهر که به ایستگاه Heysel برسید، تا پارک مینی اروپا تنها ۵ دقیقه پیاده روی دارید. 

برای استفاده از اتوبوس و مترو می‌توانید از خطوط زیر استفاده کنید:

  • مترو خط ۶
  • تراموا خط ۷
  • اتوبوس خط ۱۴ و ۸۳، به استادیوم می‌رسند و از استادیوم تا پارک مینی اروپا ۱۰ دقیقه پیاده‌روی دارید.
  • تراموا خط ۹ و ۵۱
  • اتوبوسهای خطوط ۲۴۰، ۲۴۱، ۲۴۲، ۲۴۳، ۲۵۰ و ۲۵۱ به سنت لامبر می‌رسند و از آنجا تا پارک مینی اروپا ۱۵ دقیقه پیاده‌روی دارید. 

برای استفاده از قطار، بلیط قطار خود را بخرید،در ایستگاه جنوبی بروکسل، مترو ۶ جهت «روی بادوین» را انتخاب کنید، در ایستگاه دوم تا آخر «Heysel» پیاده شوید و نشانه‌های Mini-Europe را دنبال کنید.

 توجه!

اگر قصد استفاده از خودروی شخصی خود را دارید، توجه داشته باشید که از اول ژانویه‌ ۲۰۱۹، در منطقه‌ بروکسل محدوده‌ی طرح ترافیک برای جلوگیری از آلودگی اعمال می‌شود که ورود خودروهای آلوده را به شهر ممنوع می‌کند.

در آخر

اگر به دنبال مکانی فرهنگی و آرامش‌بخش هستید؛ پیشنهاد ما پارک مینی اروپا است. اینجا با موقعیت استثنایی در پایتخت اروپا و در نزدیکی اتمیوم، امکان ۲ ساعت پیاده روی در سراسر اروپا را برای شما فراهم می‌کند. پس منتظر چه هستید؟ یک بلیط هواپیما و سفر به 27 کشور!

با همه جاذبه های دیدنی بروکسل آشنا شوید!

نظرات کاربران