رستوران های فرانسوی سنگاپور
22 اردیبهشت 1403
جهانگردی

رستوان های فرانسوی سنگاپور با سرآشپزهای ستاره‌دار و معروف

سنگاپور جزو آن دسته از کشورها است که غذاهای متنوعی را براساس ذائقه و بودجه هرکسی ارائه‌می‌دهد. این کشور که در شرق قاره آسیا واقع‌شده‌است، به‌دلیل داشتن جاذبه‌های طبیعی فراوان، سالانه توریست‌های زیادی را به‌خود جذب‌ می‌کند. به‌این‌ترتیب در سنگاپور انواع غذاهای سنتی و بین‌المللی در رستوران‌های محلی و مجلل سرومی‌شود. اما چیزی که ما در این مقاله می‌خواهیم به‌ آن بپردازیم، رستوران های فرانسوی سنگاپور است. شاید شما پس از سفر به سنگاپور تمایل به رفتن به رستوران و خوردن غذاهای فرانسوی را داشته‌باشید، در این صورت هیچ نگران نباشید؛ زیرا ما به شما معروف‌ترین رستوران های فرانسوی سنگاپور را معرفی می‌کنیم. پس تا آخر این مقاله با ما همراه ‌باشید.

تور اروپا

فرصت رزرو بلیط هواپیما از سه کلیک را از دست ندید

بهترین رستوران های فرانسوی سنگاپور

رستوران های فرانسوی سنگاپور؛

فرقی نمی‌کند شما از حداقل بودجه برخوردارباشید یا بیشترین آن. در رستوران های فرانسوی سنگاپور همه نوع غذا برای همه اقشار جامعه وجوددارد. باید این را بدانید که عصرطلایی رستوران های فرانسوی در سنگاپور به‌پایان هنوز نرسیده‌است. در سال‌های اخیر، این رستوران‌های فرانسوی بودند که بر نسخه‌های اخیر راهنمای میشلن تسلط داشتند. همچنین سنگاپور به‌طور پیوسته درحال ایجاد مجموعه‌ گسترده‌ای است که قیمت‌ها و کیفیت را بادقت موردبررسی قراردهد. ما همه تلاشمان را کردیم تا بهترین رستوران‌های فرانسوی را که برای پول شما ارزش قائلند و غذاهای باکیفیتی سرو می‌کنند، معرفی‌کنیم.

Claudine

در این رستوران، سومین غذای اصلی سرآشپز تحسین‌شده سال، جولین رویر، با الهام از طعم‌هایی که او با آن‌ها بزرگ شده، ارائه‌می‌شود. فضای داخلی جدید و باطراوت این رستوران که قبلا به‌عنوان یک مکان برای صبحانه استفاده‌ می‌شد، کاملا جذاب است و در اکثر مواقع موقعیت مناسبی را برای خوش‌گذرانی و خوردن یک ناهار دلچسب برای همه فراهم‌می‌کند؛ از گروه‌های عمومی گرفته تا ملاقات‌های خصوصی و جشن‌های خاص. غذای کلاسیک aol-au-vent که موردعلاقه اکثر مردم است، غذایی است که پس از خوردنش حسابی محو طعم بی‌نظیرش می‌شوید. کمی به شیرینی‌های خامه‌ای گوشت گوساله، قارچ‌های مورل چوبی در خمیر پف‌دار کره‌ای که آغشته به سس خامه‌ای کنیاک است، فکرکنید. واقعا چه‌کسی می‌تواند در برابر این غذاهای اشتهابرانگیز مقاومت‌کند؟ بله، claudine به‌عنوان یکی از رستوران های فرانسوی در سنگاپور، با داشتن چنین منوی غذایی منتظر شما است.

رستوران jag؛ یکی از رستوران های فرانسوی در سنگاپور

رستوران های فرانسوی سنگاپور؛ رستوران jag

سرآشپز جرمی گیلون با الهام از زیبایی و طبیعت sawa  در فرانسه، گیاهان بومی این منطقه را در هر غذایی که در منوی این رستوران وجوددارد، می‌ریزد و بهترین غذاها را برای سرو درست ‌می‌کند. با ذهنی باز و با کنجکاوی وارد این رستوران شوید و طعم‌های شگفت‌‌انگیز جدیدی را تجربه‌کنید. به یک sorbet  (بستنی یخی) تارت سیب سبز با مارماهی دودی، جگر چرب و یک دسر کدویی فکرکنید؛ چقدر شگفت‌انگیز است. شما می‌توانید برخی از این غذاها را به‌عنوان شام در رستوران jag که از بهترین رستوران های فرانسوی سنگاپور است، میل‌کنید.

Odette 

رستوران Odette بسیار مکان خیره‌کننده‌ای است. این رستوران پرزرق‌وبرق با پالت نرم و پاستیلی پوشیده‌شده‌است تا با جذابیت لقمه‌های خوش‌طعم جولین رویر (سرآشپز) مطابقت داشته‌باشد. این اولین پروژه رویر به‌عنوان سرآشپز است. او از طریق مشارکت با گروه lo and behold  و با داشتن دوستاره میشلین به‌سرعت و تنها پس از چندماه پس از افتتاحش به‌شهرت رسید و اکنون سه‌ستاره دارد. مانند سایر رستوران‌های باکلاس، در Odette هم باتوجه به تغییرات فصلی، غذاهای متنوع و متناسب سرو می‌شود. پیشنهادمی‌کنیم حتما تخم‌مرغ‌هایش را امتحان‌کنید؛ زیرا هرگز از دیدن زیبایی این تخم‌مرغ‌ها که در ابری از دود پوشانده‌شده‌است، خسته نخواهید‌شد. جالب است بدانید او از سوزن کاج برای خوشبوشدن تخم‌مرغ‌ها استفاده‌می‌کند. باوجود همه آنچه که گفته‌شد، آیا هنوز هم برای رفتن به Odette که یکی از معروف‌ترین رستوران های فرانسوی سنگاپور است، تردید دارید؟

Bistro du vin

رستوران های فرانسوی سنگاپور؛ Bistro du vin

در این رستوران احساس جمعی و صمیمانه محسوسی وجود دارد. شاید دلیل آن عجیب‌بودن فضای داخلی یا خوش‌برخوردبودن کارکنان است. هر کدام از این‌ها که باشد، bistro du vin  به‌عنوان یکی از رستوران های فرانسوی سنگاپور، همان رستورانی است که دوست دارید به‌واسطه آن دیگران را هم از شگفتی‌های غذاهای فرانسوی باخبر کنید. این رستوران در همان بار اول شما را ذوق‌زده می‌کند. جالب است بدانید که رستوران  bistro du vinبا وجود اینکه غذای اصلی‌اش را به همان اندازه بشقاب‌های رستوران les amis  ارائه ‌می‌کند، اما نسبت به این رستوران‌ قیمت مناسب‌تری دارد. اگر به این رستوران رفتید، خوراک گاو سرخ‌شده را امتحان‌کنید؛ خوراک گوساله‌ای که به‌آرامی پخته‌می‌شود و بسیار لطیف است. 

Rhubarb le restaurant؛ یکی از بهترین رستوران های فرانسوی در سنگاپور

در این رستوران سرآشپز بریتانیایی با نزدیک‌شدن به  فرهنگ غذایی کلاسیک فرانسوی توانست مواد شاخصی مانند خوراک جگر چرب، کبوتر و بالوتین را به‌روز کند. اگر روزی به این رستوران رفتید، حتما خوراک کبوتر را امتحان‌کنید. همچنین در رستوران rhubarb که یکی از رستوران های فرانسوی در سنگاپور است،کانفیت (نوعی غذا) را به‌طور کامل می‌پزند و با پوره ریواس، گل رز و انگورهای بدون هسته لعاب‌داده‌شده با کارامل و آجیل تزئین ‌می‌کنند.

رزرو هتل 5ستاره با سه کلیک خوبه

Db bistro  

باید گفت، منوی این رستوران به‌اندازه آشپزخانه‌های روستایی دلچسب است. حال، وقت آن است که با همه نیرو و انرژی‌تان به‌سوی db bistro به‌عنوان یکی از بهترین رستوران های فرانسوی سنگاپور بیایید؛ زیرا غذای سرآشپر جاناتان کینزلا غذایی بسیار عالی برای خوردن و به‌اشتراک‌گذاشتن است. ما اطمینان‌داریم که شما می‌توانید فضایی از معده‌تان را برای خوردن شیرینی‌های آنجا هم بازکنید. همچنین پس از رفتن به این رستوران، سوپ پیاز فرانسوی را امتحان‌کنید. مطمئن باشید که این غذا طعم بسیار آرامش‌بخش و مطبوعی دارد.

L angelus

رستوران های فرانسوی سنگاپور؛ L angelus

این رستوران از سال 1998 با داشتن غذاهایی که قوت غالب مردم‌ بوده، ثابت‌قدم مانده‌است. غذای پرطرفدار این رستوران، a partager le chateaubriand، یک تکه کلفت فیله گوشت گاو بوداده است که با گراتن سیب‌زمینی سرو می‌شود. همچنین در این رستوران خوراک پرندگان ویژه‌ای مثل  confit de canardو مرغ هندی‌فرانسوی با سس مورل خامه‌ای وجوددارد. ناگفته ‌نماند در منوی این رستوران انتظار دیدن یک استیک 800گرمی با استخوان واگیو را داشته‌باشید. مطمئن باشید با خوردن این غذا سرشار از حس‌وحال خوب خواهیدشد.

Les amis؛ از رستوران های فرانسوی سنگاپور

این رستوران دو ستاره میشلین دارد و به‌راحتی می‌توان دلیل آن را فهمید؛ زیرا در این مکان مواد عالی و باکیفیتی که از فرانسه تهیه‌می‌شود، حرف اول را می‌زند. کره le poncletکه بسیار طعم متفاوتی دارد، تنها در 20رستوران ممتاز در سراسر جهان سرو می‌شود که les amis یکی از آنها است. هرچند که در این رستوران منو باتوجه به فصل تغییر می‌کند، اما خوراک گوشت گاو اغلب در آن وجوددارد. در این مکان فیله‌ها بادقت در تابه برشته ‌می‌شود و سیب‌زمینی‌ها طوری سرخ ‌می‌شود که مثل هوا سبک است. پیشنهاد ما به شما دوستان این است که به رستوران دوستاره les amis که یکی از بهترین رستوران  های فرانسوی سنگاپور است، سری بزنید.

Entre-nous creperie

اگرچه کرپ‌های کمی در دنیا وجوددارد که طعم خیلی‌خوبی داشته‌باشد، اما کرپ این رستوران در امتداد خیابان seahکه به‌سبک بریتنی درست‌می‌شود، بسیار معتبر است.  entre-nous creperie هم پنکیک‌هایی به‌رنگ لیمویی که با رویه‌های شیرین تزئین می‌شود و هم کرم‌های مرزه‌ای رنگی که از آرد سیاه درست‌می‌شود، سرومی‌کند. ازجمله غذاهایی که در این رستوران وجوددارد شامل تاپینگ‌های (آنچه که به‎‌عنوان تزئین روی غذا قرارمی‌گیرد) کلاسیک ژامبون و پنیر امانتال، سیب‌زمینی برشته با پنیر و تکه‌های بیکن است. همچنین در این مکان کرپ‌ها به‌طور سنتی و ترد پخته‌می‌‌شود. در این رستوران حتما کرپ‌های شیرین که با سس کارامل، کره و نمک درست‌شده را امتحان‌کنید؛ چراکه خوردن آن به‌طرز فریبنده‌ای موجب لذت‌بردن از غذا می‌شود.

Gunther`s

رستوران های فرانسوی سنگاپور؛ Gunther`s

اگر چه فروشگاه‌های پنیر و دسر مناسب در این روزگار زیاد است، اما شما بهترین فروشگاه این محصولات را در Gunther می‌توانید بیابید. شما در این رستوران یک سینی عظیم را خواهید‌دید که به تابلوی طبیعت بی‌جان می‌مانَد و این سینی پر از گوش‌ماهی‌های به‌اندازه کف دست، کدو تنبل و جوجه‌تیغی دریایی خاردار است. Gunther`s یکی از نگهبانان سالن رستوران فرانسوی سنگاپور است که نام رستوران برگرفته‌ از نام او است. اما Gunther hubrechsen، سرآشپز این رستوران کس دیگری است.  Gunther بر غذاهای دریایی، سبزیجات ژاپنی و غذاهای سرزمین مادری خود تمرکز می‌کند. پیشنهاد ما به شما این است که در این رستوران به‌عنوان یکی از رستوران های فرانسوی سنگاپور، خرچنگ شاه آلاسکا را حتما امتحان‌کنید.

Saint pierre؛ یکی از معروف‌ترین رستوران های فرانسوی سنگاپور

رستوران saint pierre که رستورانی قدیمی و برگرفته از نام یک‌سرباز است  در این روزگار هم هنوز به‌قوت خود باقی مانده‌است. باوجود این که این رستوران طراحی قدیمی در اتاق غذاخوری رسمی دارد، اما امانوئل استروبانت (سرآشپز) دارای ایده‌های پیش‌رونده و روبه‌جلویی است. استروبانت با ترکیب‌ طعم‌های جدید BUAH KELUAK (نوعی آجیل) جگر چرب،کنگر فرنگی و زردچوبه چیزی می‌سازد که تا مدت‌ها در ذهن شما باقی‌خواهدماند. برای شناخت بیشتر این سرآشپر حتما از غذاهای این رستوران که از رستوران های فرانسوی سنگاپور است، امتحان‌کنید که شما را مدهوش خود می‌کند.

سخن پایانی

آنچه که در این مقاله گفته‌شد، درباره رستوران های فرانسوی سنگاپور بود. ما از رستوران‌هایی سخن‌گفتیم که شما با رفتن به آن‌جا بهترین تجربه سفر را برای خودتان رقم‌ خواهیدزد. غذاهای خوشمزه فرانسوی در بهترین رستوران‌های فرانسوی لذتی دارد که شاید نصیب همه نشود. پس شما دوست عزیز اگر قصد سفر به سنگاپور را دارید، هرگز این موقعیت را ازدست‌ندهید. اگر هم قبلا به رستوران‌های نام‌برده‌شده در بالا رفتید، لطفا از تجربه‌های خود برای ما و سایر دوستان بنویسید.

رزرو تور ارزان فقط با سه کلیک خوبه

نظرات کاربران