Billionaire Mansion Restaurant
14 اسفند 1401
دبی

رستوران Billionaire Mansion دبی؛ لاکچری غذا بخورید!

وقتی مقصد سفرتان دبی باشد، یعنی باید یک برنامه‌ریزی دقیق برای گشتن در شهر داشته باشید. چون مراکز خرید، مکان‌های تفریحی و رستوران‌های زیادی در این شهر هستند که انتخاب را برای شما سخت می‌کنند. اگر گزینه‌های مجلل و لوکس پیش روی شما است، پس حتما به سراغ مکان‌ها و رستوران‌های خاص بروید. جایی که حس یک میلیاردر به شما دست می‌دهد، مانند رستوران Billionaire Mansion دبی. 

رزرو تور دبی

این رستوران باشکوه، فضایی کاملا متفاوت با مکان‌های دیگر دارد و یکی از بهترین رستوران های دبی به شمار می‌آید. چون اینجا قرار نیست فقط غذا سفارش دهید! 

با بلیط هواپیما تهران دبی، فقط سه کلیک فاصله دارید.

درباره رستوران Billionaire Mansion دبی

رستوران Billionaire Mansion دبی

بیلیونیر منشن دبی، رستورانی جدید و متفاوت در این شهر است که توسط فلاویو بریاتوره، یک تاجر موفق و رئیس اسبق فرمول یک افتتاح شده‌است. این رستوران زیرمجموعه‌ای از «سوموسان» در لندن با فضایی بزرگ و دکوراسیونی مجلل طراحی شده تا لذت غذاخوردن را برای شما دوچندان کند. پس از بازگشایی، بیلیونیر خیلی زود توانست محبوبیت و شهرت سوموسان لندن را به دست آورد. 

تمامی اجزای به‌کاررفته در این رستوران از بهترین متریال هستند. همه به‌گونه‌ای در کنار هم قرار گرفتند تا یک فضای صمیمی و درعین‌حال لوکس را به‌وجود آورند. کارکنان با لباس‌های شیک بهترین خدمات را ارائه می‌کنند و شما درحالی‌که غذای می‌خورید، شاهد رقص و نمایش گروه آکروباتیک این مجموعه خواهید بود. تجربه‌ای جدید و لذت‌بخش از غذاخوردن در لوکس ترین رستوران دبی.

دکوراسیون رستوران Billionaire Mansion دبی

بیلیونیر منشن دبی Billionaire Mansion Dubai به خاطر دکوراسیون متفاوتش است که خاص و متمایز شده. فضایی که کاملا از طبیعت الهام گرفته شده و پر از پیچیدگی و تزئینات فوق‌العاده است. در اینجا احساس می‌کنید درون یک تاکستان انگور هستید، چون برگ‌های درخت انگور که بالای سقف‌های چوبی آویزان شده‌اند تا تراس بزرگ رستوران ادامه دارند. حتی یک درخت طبیعی بزرگ در وسط رستوران قرار دارد تا حس‌وحال بودن در طبیعت را بیشتر به شما القا کند. 

میز و صندلی‌ها نرم و راحت هستند و از بهترین ظروف غذاخوری به رنگ سفید استفاده شده تا زیبایی غذاها بیشتر به چشم بیاید. از طرفی به نورپردازی رستوران نیز اهمیت زیادی داده شده است. سقف پر از لوسترهای دایره‌ای مدرن است تا با نور سفید، زرد و آبی رنگ فضایی خاص ایجاد شود. 

اگر هم خواستید کمی در هوای آزاد باشید، یک بالکن خارجی (تراس) وجود دارد تا قبل یا بعد از شام نوشیدنی بنوشید، قلیان بکشید و از مناظر زیبای شهر دبی در شب لذت ببرید. 

با تور دبی فقط خاطره سازی کنید.

غذاهای خوشمزه رستوران بیلیونیر منشن دبی

بیلیونیر منشن دبی

در رستوران Billionaire Mansion دبی منو به غذاهای ژاپنی و ایتالیایی می‌پردازد. غذاهای ژاپنی را سرآشپز اجرایی ریف عثمان، یکی از بهترین سرآشپزهای دنیا، سرو می‌کند. او ، مهمانان خود را به سفری با طعم‌های دلربای ژاپنی می‌برد، ترکیبی بی‌نظیر از طعم‌ها و مواد اولیه تازه. منو شامل غذاهای خاص از جمله بهترین سوشی و ساشیمی و همچنین تارتار ماهی تن با سس ترافل خامه‌ای و تاتاکی واگیو بیف با پیاز ترشی و سس پونزو است.

اما سکان‌دار آشپزخانه غذاهای ایتالیایی، Batuhan Bayatti Zenioglu است که طعم‌های کلاسیک ایتالیایی را به شیوه لذیذ و دلچسب ارائه می‌کند. این منو که به دلیل مواد اولیه ساده، تازه و خوشمزه‌اش شناخته شده‌است، غذاهایی با طعمی متفاوت و غیرقابل مقاومت دارد. مانند لازانیا، انواع پاستاها، باس دریایی وحشی برشته شده با نمک و تاماهاوک واگیو و… . 

یکی از معروف‌ترین غذاهای رستوران بیلیونیر منشن دبی، ساشیمی کاغذی برش خورده با سس یوزو است که پرفروش‌ترین و یکی از پرتقاضاترین غذای رستوران است. ساشیمی یک بشقاب از گوشت ماهی‌های تازه است که به شکل ورقه‌های نازک خورد و با سس‌های خاص سرو می‌کنند. این غذاها اغلب خام سرو می‌شوند. البته به اندازه ساشیمی، سوشی نیز محبوب است. چراکه به‌شیوه‌ای غیرعادی درست می‌شود و ترکیباتی جادویی در خود دارد. 

غذاهای پیشنهادی سوشی عبارت‌اند از T&T Roll، سوشی تن با ترافل، یا رول Albemarle که شامل ماهی آزاد و تمپورا جلبک دریایی ترد، با آووکادو و ماهی خام است.

بخوانید: عجیب و غریب ترین غذاهای دبی

بخش جذاب رستوران Billionaire Mansion دبی

رستوران Billionaire Mansion دبی

چیزی که رستوران بیلیونیر منشن دبی لاکچری و جذاب کرده، بخش سرگرمی آن است. در واقع، این رستوران مجموعه‌ای از برنامه‌های سرگرمی فوق‌العاده را ارائه می‌دهد که شامل نمایش‌های آکروباتیک، اجرای رقص و شعبده بازی است. این افراد از مهارت‌های بسیار بالایی برخوردارند و با نمایش‌های ویژه خود مانند کارت بازی، ترفندهای کارت بازی، حرکات آکروباتیک و حتی رقص‌های مخصوص اوقات خوب و خوشی را در این رستوران برای شما به ارمغان می‌آورند. این نمایش‌ها قطعا ارزش دیدن را دارند و همین‌ها باعث شدند تا رستوران بیلیونیر یا میلیاردر در دبی خاص و متفاوت باشد. 

بخوانید: بهترین استیک‌ خانه ‌های دبی؛ طعم یک استیک خوشمزه را بچشید!

رستوران Billionaire Mansion دبی در کجا قرار دارد؟

این رستوران در هتل تاج، یکی از زیباترین و بهترین هتل های دبی قرار دارد. فضای این هتل کاملا به سبک هندی ساخته شده و از امکانات بی‌نظیری برخوردار است. شما می‌توانید با رزرو هتل در اینجا از این خدمات بهره‌مند شوید و از همه مهم‌تر تجربه یک غذاخوری لوکس را در رستوران بیلیونر منشن داشته باشید. 

آدرس: هتل تاج، خیابان برج خلیفه. دبی

ساعات کاری: همه روزه از از ساعت 19:00 تا 21:00

با رزرو هتل های ارزان دبی از سه کلیک، سفری مقرون به صرفه را شروع کنید.

قیمت غذاها در رستوران بیلیونیر منشن دبی چقدر است؟ 

رستوران Billionaire Mansion دبی

این رستوران حداقل 450 درهم هزینه برای هر نفر دارد (در سال 2023). 

اگر می‌خواهید واقعاً از شب لذت ببرید، هیچ چیز بهتر از داشتن میز اختصاصی و دریافت خدمات VIP نیست. قیمت رزرو میز از 4000 درهم برای میز VIP مناسب برای 8 نفر، 8000 درهم برای میز VIP مناسب برای 12 نفر و 15000 درهم برای میز VIP مناسب برای 20 نفر شروع می‌شود. 

بخوانید: 10 تا از بهترین برگرهای دبی که تصورتان را از همبرگر تغییر می‌دهند!

حرف آخر

در هنگام رزرو بلیط هواپیما دبی یا سفر با تور دبی، خودتان را به یک تجربه لوکس و لاکچری دعوت کنید. تجربه‌ای جدید از غذاخوردن که برای همیشه در خاطرتان باقی می‌ماند. رستوران Billionaire Mansion با محیط خاص و دکوراسیون زیبایش و همچنین غذاهای خوشمزه و اجراهای سرگرم‌کننده، قطعا بهترین مکان برای خاطره‌سازی خواهد بود. ما سعی کردیم هر چند مختصر شما را با این رستوران آشنا کنیم. امیدواریم از غذاخوردن در این مکان لذت ببرید. 

سوالات متداول

نحوه لباس پوشیدن در رستوران Billionaire Mansion دبی چگونه است؟

نحوه لباس پوشیدن در این رستوران کاملا رسمی است. 

آیا غذاهای مخصوص گیاه‌خواران نیز سرو می‌شود؟ 

بله، این رستوران غذاهای گیاهی نیز سرو می‌کند.

آدرس رستوران Billionaire Mansion دبی کجاست؟ 

هتل تاج، خیابان برج خلیفه. 

منو هتل تاج، خیابان برج خلیفه. دبی شامل چه غذاهایی می‌شود؟ 

غذاهای ژاپنی و ایتالیایی

نظرات کاربران